quote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:40 schreef STING het volgende:
[..]
Kan haast niet anders, met dat op die actrice lijkende uiterlijk van je
Zo, het wordt nu opeens wel erg concreet he, het emigreren.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:39 schreef PeuRac het volgende:
Zo, ga mn Facebook vriendenlijst eens uitdunnen, staan er veel in waar ik niks (meer) mee heb
Echte liefdequote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:41 schreef Murmeli het volgende:
Snuit!! Gat-ver-damme!!!!![]()
smerig pleurisjong!
Zonder reclame ben je snel vergeten hoorquote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:40 schreef missbehavin het volgende:
Snuit, wat een onzin. Liever geen reclame dan slechte
in een paar minuten al 11 mensen geselecteerd voor verwijdering, gaat hardquote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:41 schreef STING het volgende:
[..]
Zo, het wordt nu opeens wel erg concreet he, het emigreren.
Hoeveel moet je er nog?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
in een paar minuten al 11 mensen geselecteerd voor verwijdering, gaat hard
Ik zou gewoon fatsoenlijk gaan eten..quote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:43 schreef Murmeli het volgende:
zo ik ga wat snaaien, voor ik omval
laterzzz!
eetsequote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:43 schreef Murmeli het volgende:
zo ik ga wat snaaien, voor ik omval
laterzzz!
Nee man, snaaien is de bom.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik zou gewoon fatsoenlijk gaan eten..
http://a4.sphotos.ak.fbcd(...)206418_7100064_n.jpgquote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:41 schreef xFriendx het volgende:
Hey Peu, pm eens een pic als je die ergens hebt staan, kans is heel klein natuurlijk, maar een 75 binnen mijn zichtsveld valt direct op.
Ik zit te denken aan een shoarma schotelquote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik zou gewoon fatsoenlijk gaan eten..
Ik begon bij 194, maar ik verwacht minder dan 10% verlies.quote:
Wat doe je eigenlijk allemaal met facebook?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik begon bij 194, maar ik verwacht minder dan 10% verlies.
Klinkt als een exquise maaltijd amice!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik zit te denken aan een shoarma schotel
Het hoeft niet lekker te zijn, als het maar veel isquote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:48 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Klinkt als een exquise maaltijd amice!
Ik ben voor de Zuurkool gegaanquote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:48 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Klinkt als een exquise maaltijd amice!
Contact met (groepen)vrienden onderhouden op een snelle/makkelijke manier. Het leuke is dat je alles kan delen (en ongedaan maken!) wat je maar wilt. Ook kan je dingen blokkeren die je niet wilt, dus ik zie bijv nooit app's oid die mensen mij sturen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:46 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat doe je eigenlijk allemaal met facebook?
17 mensen is minder dan 10%quote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:52 schreef PeuRac het volgende:
Toch nog meer eraf gegaan dan ik dacht![]()
van 194 naar 177
Magnetron voedselquote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:52 schreef Watertornado het volgende:
Worsten opwarmen in een magnetron.
zelf koken?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat wordt duur op een gegeven moment..
Thanks, ik hou mn ogen open, voor wat het waard is.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
http://a4.sphotos.ak.fbcd(...)206418_7100064_n.jpg
Natuurlijk alleen af en toe.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat wordt duur op een gegeven moment..
Alleen als we met z'n 2-en thuis zijn, das 2 keer per week, 3 dagen ben ik niet thuis, dus dan zijn er 2 over, 1 voor magnetron en 1 voor bestellenquote:
Wat stond er ook alweer in jouw koelkast?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:57 schreef YipYip het volgende:
[..]
Mensen die dat eten worden niet oud...
Ik ook niet, helemaal mee gehadquote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:58 schreef missbehavin het volgende:
Ik eet echt nooit magnetronmaaltijden
omg, ik zou me echt zo smerig voelen na een paar weken!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Alleen als we met z'n 2-en thuis zijn, das 2 keer per week, 3 dagen ben ik niet thuis, dus dan zijn er 2 over, 1 voor magnetron en 1 voor bestellen
Euh?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:59 schreef missbehavin het volgende:
Ik word binnenkort in plakjes gesneden
ik ben bezig met een 2e rondequote:
Waar is je bodyguard dan ook wanneer je hem nodig hebtquote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:59 schreef missbehavin het volgende:
??quote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:59 schreef missbehavin het volgende:
Welk deel beginnen ze mee?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:59 schreef missbehavin het volgende:
Dat duurde langquote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:59 schreef Yuki het volgende:
[..]
Wat stond er ook alweer in jouw koelkast?
Dat heb jij al na een frietje tochquote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:00 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
omg, ik zou me echt zo smerig voelen na een paar weken!
Ik heb geen idee. Maar ik vertrouw peu voor geen meterquote:
En hij niet alleen hequote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat heb jij al na een frietje toch
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat heb jij al na een frietje toch
quote:
Smerige dingen zijn vaak lekker ja.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:01 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
uhuh!
Maar soms zijn die dingen smerig lekker.
Idd.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:01 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hé, zelfs je ondertitel is weg.
Neequote:
Oh behavequote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Smerige dingen zijn vaak lekker ja.
Nu heb ik zin om smerige dingen te doenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Smerige dingen zijn vaak lekker ja.
3 terugquote:
Ga je frituren?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:02 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nu heb ik zin om smerige dingen te doen
Jij weet wel beterquote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:02 schreef Yuki het volgende:
[..]
Toch niet zo heel onpersoonlijk op m'n wangen he?
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:02 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Neuh, er zijn nog mossels bij de appie
Niet met de magnetron hoop ikquote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:02 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nu heb ik zin om smerige dingen te doen
Zou je dat nou wel doen?quote:
Worstjequote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:04 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Idd, hoorde net al iets over een ontplofte worst.
Dat was ik nietquote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:05 schreef Snuitebolletje het volgende:
Maareehm Yuki, wat voor scan ga je krijgen? met je plakjes
Dat was ik schatquote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:05 schreef Snuitebolletje het volgende:
Maareehm Yuki, wat voor scan ga je krijgen? met je plakjes
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Gaat niet werken om me nu een schuldgevoel aan te praten.
De shoarma is sterker
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:06 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Jaaaaaaah, ik ben jullie UI kwijt! snap het niet meer!
lekkerquote:
Ja het begint wel op te vallenquote:
nou ja, ik ga wel weer mn hoek in.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:08 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja het begint wel op te vallen
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:08 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
nou ja, ik ga wel weer mn hoek in.
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:09 schreef Memento-Mori het volgende:
willen jullie trouwens lachen waarom antenne t niet deed van de digitale tv? had de scartkabel niet ver genoeg in de tv gestopt
Hahahahahahahahaha.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:09 schreef Memento-Mori het volgende:
willen jullie trouwens lachen waarom antenne t niet deed van de digitale tv? had de scartkabel niet ver genoeg in de tv gestopt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Peu gaat me helpen met mijn CV en dat vind ik eng, want dan word ik ontleed, oftewel in plakjes gesneden.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:09 schreef Yuki het volgende:
[..]
Maar nu hebben we nog geen antwoord op de vraag.
Peu gaat jou helpen met je CV en jij gaat hem helpen met zijn DSB.. prima deal voor Peuquote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Peu gaat me helpen met mijn CV en dat vind ik eng, want dan word ik ontleed, oftewel in plakjes gesneden.
ach ik heb ook zelf mn wasmachine en alles geinstalleerd, een bel, lamp, band vervangen van mn fiets, ik kan best veel en tis me uiteindelijk ook geluktquote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
wat ben je toch heerlijk vrouwelijk
Hmmm, plakjes missb.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Peu gaat me helpen met mijn CV en dat vind ik eng, want dan word ik ontleed, oftewel in plakjes gesneden.
met een heel scherp mes in hele dunne plakjesquote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Kom je mijn achterband nog ff vervangen? Heb ik nog geen zin in gehad.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:11 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ach ik heb ook zelf mn wasmachine en alles geinstalleerd, een bel, lamp, band vervangen van mn fiets, ik kan best veel en tis me uiteindelijk ook geluktmaar wel blonT inderdaad :")
Heel exclusiefquote:
Zijn wat?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:11 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Peu gaat jou helpen met je CV en jij gaat hem helpen met zijn DSB.. prima deal voor Peu
Al lang gedaan.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Heel exclusiefdus gaarne vooraf reserveren.
Komt wel goed, schatjequote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mijn DSB?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:11 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Peu gaat jou helpen met je CV en jij gaat hem helpen met zijn DSB.. prima deal voor Peu
Maar niet bij mij en je snapt dat ik het uiteraard ook ga verdelenquote:
He bah, ik ben aan het etenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
met een heel scherp mes in hele dunne plakjes
quote:
Oh ja. Dat ook.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:14 schreef YipYip het volgende:
[..]
In z'n geheel lijkt ze mij veel lekkerder
Dat moet gewoon gaan jaquote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:13 schreef Memento-Mori het volgende:
trouwens heb de ontvanger nu met de audio/video kabeltjes aangesloten ipv scart, t lijkt ook zo te werken zodat ik mn PS 2 met de scart kan verbinden dat kan toch gewoon?
Dat wel, maar nu kan iedereen een beetje MissB hebbenquote:
Pas op dat je niet lui wordt!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:14 schreef Memento-Mori het volgende:
ik kan zo met mn bureaustoel naar achteren iets uit de koelkast pakken, vet handig
kak, ik moet opstaanquote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:14 schreef Memento-Mori het volgende:
ik kan zo met mn bureaustoel naar achteren iets uit de koelkast pakken, vet handig
Ja maar dan word het een stuk minder exclusief.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat wel, maar nu kan iedereen een beetje MissB hebben
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Af! Mine!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als de kans er is zou ik die echt niet delenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Alles is voor mijquote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:17 schreef missbehavin het volgende:
Ik wil helemaal niet dat iedereen een beetje van mij krijgt
Spuit 11.. je bent te laat.. Je meot er wel bovenop zitten wil je zo een hot mama scoren..quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:17 schreef PeuRac het volgende:
Prima, als niemand wil delen, hou ik dr wel voor mezelf
Blijkbaar nietquote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:18 schreef missbehavin het volgende:
Zeg, heb ik ook nog wat in te brengen
Jammer dat ze daar zelf ook nog het een en ander over te zeggen heeft hèquote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:17 schreef PeuRac het volgende:
Prima, als niemand wil delen, hou ik dr wel voor mezelf
*mes wegsteekt en kooi gaat bestellen*
Ja maar zo werkt dat niet hequote:
Natuurlijk niet. What makes you think that?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:18 schreef missbehavin het volgende:
Wat een illusiesquote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:18 schreef missbehavin het volgende:
Yip zegt het ook.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:19 schreef Q. het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. What makes you think that?
Ik zal goed voor je zorgenquote:
Yip is gedesillusioneerdquote:
quote:
Ik constateer het alleen maar.quote:
11equote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:21 schreef missbehavin het volgende:
In welke eeuw denken jullie dat we leven?
Wild ja?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:21 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ohjah, omdat ik wilde seks met jou wil hebben ben ik gelijk eng?
tsssk
Je bent gewoon van mij. Bij mij ben je tenminste veiligquote:
* PeuRac installeert binnenkort een val bij yukiquote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:22 schreef Yuki het volgende:
[..]
Je bent gewoon van mij. Bij mij ben je tenminste veilig
Relatief...
Voel je je niet gevleid dan dat ze je allemaal zo graag willen?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:23 schreef missbehavin het volgende:
Eng hol is het hier toch eigenlijk ook he.
En je komt hier nog wel vrijwillig ookquote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:23 schreef missbehavin het volgende:
Eng hol is het hier toch eigenlijk ook he.
In plakjes gesneden!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Voel je je niet gevleid dan dat ze je allemaal zo graag willen?
Nee, je zou in 1 stuk blijven, nu is het alleen wie je t eerst te pakken krijgtquote:
Ben ik even blij dat ik nog een auto heb en weet waar deventer ligtquote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee, je zou in 1 stuk blijven, nu is het alleen wie je t eerst te pakken krijgt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:25 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ben ik even blij dat ik nog een auto heb en weet waar deventer ligtJe bent alleen vergeten dat missb zelf ook een auto heeft en mijn huis weet te vinden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
♥ || Baby catcher in training || ♥
[..]
Ben ik even blij dat ik nog een auto heb en weet waar deventer ligtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik laat gewoon mensen uit Deventer zelf haar oppikken
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
Die weten wij ookquote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:26 schreef Yuki het volgende:
[..]
Je bent alleen vergeten dat missb zelf ook een auto heeft en mijn huis weet te vinden.
En denk jij dat zij van huis gaat als ze weet dat ik eraan kom?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:26 schreef Yuki het volgende:
[..]
Je bent alleen vergeten dat missb zelf ook een auto heeft en mijn huis weet te vinden.
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:27 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja dus?
Ik zet mijn enge buren neer als bewaking.
[..]
Ben ik even blij dat ik nog een auto heb en weet waar deventer ligtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
What is understood,need not be discussed...
Ja. Want ik.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:27 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
En denk jij dat zij van huis gaat als ze weet dat ik eraan kom?![]()
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
die nep hippies, ik dreig wel wat weg te gooien
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:27 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja dus?
Ik zet mijn enge buren neer als bewaking.
Doe mij maar een biertjequote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:29 schreef missbehavin het volgende:
Oj ik schenk maar even een wodka in
Word je er nerveus van?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:29 schreef missbehavin het volgende:
Hoe smaakt Wodka nou eigenlijk? Ik ken het alleen van Smirnoff Ice.. Maar hoe is het puur?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:29 schreef missbehavin het volgende:
quote:
Daar dreig ik net mee, schatquote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:31 schreef xFriendx het volgende:
Yuki, had jij niet zo'n scary buurvrouw?
prijswinnaar waarvan?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:35 schreef Royco1 het volgende:
Zo net weer even prijswinnaars blij gemaakt met een gratis Nintendo DSi XL
Was een blij kind
Tofquote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nieuwjaarsprijsvraag van een krantje, had ik ook een prijs voor gesponsord
Dat is zeker zo, merk je het ook al in de aanloop/reacties op de wedstrijd?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja en is wel goed voor de naamsbekendheid
Ja doordat we de 3e prijs gesponsord hebben werden we sowieso vaker genoemd, en een foto erbij.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is zeker zo, merk je het ook al in de aanloop/reacties op de wedstrijd?
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja doordat we de 3e prijs gesponsord hebben werden we sowieso vaker genoemd, en een foto erbij.
Rot opquote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:43 schreef stbabylon het volgende:
VAAAAAAAAAAAAAKAAAAAAAAAAAAAAANTIIIIIIIIIEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:43 schreef stbabylon het volgende:
1e prijs 750 euro bij een bouwmarktquote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
de 3e prijs
dit is al best prijzig, wat waren de 1e en de 2e prijs dan?
Echt wel zo ja!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Rot op![]()
Ooh wacht, dat ga je ook doen
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:43 schreef stbabylon het volgende:
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Echt wel zo ja!
Ik heb daar WiFi
toffe prijzenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
1e prijs 750 euro bij een bouwmarkt
2e prijs een bon van een reisbureau
Bahquote:
whatever, we krijgen hier niet eens rustquote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, jij zei kak, maar het is poep, niet kak.
Gaat babs fokken op vakantie dan?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
whatever, we krijgen hier niet eens rust
Ik ben altijd een baken van rust! Van serene rust!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
whatever, we krijgen hier niet eens rust
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ben altijd een baken van rust! Van serene rust!
[..]
Ik ben altijd een baken van rust! Van sirene rust!
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb echt nog steeds geen flauw idee wat de fuck dat is eigenlijk
[..]
Ik ben altijd een baken van rust! Van serene rust!
quote:
Oh, pardon.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Praten we nu via andere? Hebben we zo'n ruzie?
yeey, ik al om 8u vanochtendquote:
Oi! Ik heb tot aan de grens in coma gelegen!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
daar denkt Bram vast anders over, die dacht een rustige terugreis op de achterbank te hebben.
Maar aan de ene kant kreeg die meer geruis dan muziek oid te horen en aan de andere kant een noordeling die maar opmerkingen bleef maken.
Dat is het volume niveau waarop de meeste mensen standaard praten.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb echt nog steeds geen flauw idee wat de fuck dat is eigenlijk
Denk het wel, mrs stbabylon moet nog wel regelmatig werken eind middag/begin avond. Dan heb ik wat tijd voor mijzelfquote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:52 schreef Yuki het volgende:
[..]
Oh, pardon.
Ga jij fokken op vakantie dan?
Ik kan er niks aan doen dat ik een stem heb die geschikt is voor het toespreken van Nuremberg-achtige gezelschappen!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is het volume niveau waarop de meeste mensen standaard praten.
Mja, dan moet je wel iets hebben om je mee te vermaken natuurlijkquote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Denk het wel, mrs stbabylon moet nog wel regelmatig werken eind middag/begin avond. Dan heb ik wat tijd voor mijzelf
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:54 schreef Yuki het volgende:
[..]
Mja, dan moet je wel iets hebben om je mee te vermaken natuurlijk
Wel tof dat je dr weer kan zien!
vermoeiend.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:53 schreef YipYip het volgende:
[..]
Hey Joe. Hoe was je eerste werkweek?
Ekstraweekend zoquote:
Disco?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:17 schreef missbehavin het volgende:
Zo, de kleine player is gedropped.
nu mamma player nogquote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:17 schreef missbehavin het volgende:
Heb je al kennisgemaakt met zijn verovering?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:17 schreef missbehavin het volgende:
quote:
Doe jij Yuki ook al naquote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:17 schreef missbehavin het volgende:
Ja uiteraard, die zit bij 'm in de klas he.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heb je al kennisgemaakt met zijn verovering?
oh boyquote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat joch heeft nu al een beter uitgaansleven dan ik
Ik wilde zeggen dat mama alleen op de bank played vanavond, maar dat klinkt weer zo ranzigquote:
Te laat, de MI is er nu alquote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen dat mama alleen op de bank played vanavond, maar dat klinkt weer zo ranzig
*grijns*quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen dat mama alleen op de bank played vanavond, maar dat klinkt weer zo ranzig
Met jezelf? Of met andere?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat zag ikquote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
alleen stond er tochquote:
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
ik legde de nadruk niet op alleenquote:
Hahaha, nou bij dezen dusquote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
ik legde de nadruk niet op alleen
ruk is dat hequote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:24 schreef stbabylon het volgende:
DAMNIT kutpizza! Ik moet om kwart voor alweer weg en hij is er nog steeds niet
Volgende bestelling gratisquote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:24 schreef stbabylon het volgende:
Jammerquote:
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:24 schreef stbabylon het volgende:
Niet bij z'n aanstaande ex?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:27 schreef missbehavin het volgende:
Hmm, hij gaat ws spontaan bij zijn vader logeren vanavond, uitslapen
aaah, date verplaatsen?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:27 schreef missbehavin het volgende:
Met z'n verovering?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:27 schreef missbehavin het volgende:
quote:
Ssst, laat dr nu in die waanquote:
quote:
Dat zegt tegenwoordig niets meer als je het nieuws bijhoudtquote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:28 schreef missbehavin het volgende:
Heren, jullie vergeten volgens mij dat ie pas 10 is
nee hoor, anders was jij al vet oud (en per consequentie ik ook)quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:28 schreef missbehavin het volgende:
Jonguh, zie 'm rollen door de straten dan.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:28 schreef missbehavin het volgende:
SPOILER: captain hindsightOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beter onethisch dan oneetbaar
Zeg, dat je me oud noemt oke, maar vet?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
nee hoor, anders was jij al vet oud (en per consequentie ik ook)
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:30 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jonguh, zie 'm rollen door de straten dan.
[ afbeelding ]
Eigenlijk ben je aan hem verplicht een Carrera-zonnebril te kopen.quote:
ANDERS was je vet oud, ANDERSquote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zeg, dat je me oud noemt oke, maar vet?
Nee johquote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:31 schreef missbehavin het volgende:
Je had 'm ook in een spoiler kunnen zetten WT
Aah dan is het goedquote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
ANDERS was je vet oud, ANDERS
oftewel, dat ben je niet (en al helemaal niet vet, ja, vet lekker)
Ik wilde het niet zeggen...quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En nou hou ik eens een tijdje op met dat geslijm
Ajax - Superboeren.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
Bah, weer geen leuke films vanavond
Topgear dan maarquote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
Bah, weer geen leuke films vanavond
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |