Nou..quote:
Is weg. Hoewel ik van sommige personen in dat topic misselijker wordt dan het plaatje doet ontsporenquote:Op zondag 6 februari 2011 17:02 schreef Cerbie het volgende:
David Cameron: Multiculturalisme heeft gefaald
Plaatjes in de SC was het toch?
Ik ben bang dat je hiermee ga je het topic niet terug op de rails brengen:quote:Op zondag 6 februari 2011 18:30 schreef du_ke het volgende:
[..]
Is weg. Hoewel ik van sommige personen in dat topic misselijker wordt dan het plaatje doet ontsporen
quote:Op zondag 6 februari 2011 18:22 schreef du_ke het volgende:
[..]
Het zijn in dit geval je 'kritische' vriendjes zoals LIVX die WO2 erbij halen
Nee dan zou ik minimaal honderd posts weg moeten gooien ben ik bangquote:Op zondag 6 februari 2011 18:33 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Ik ben bang dat je hiermee ga je het topic niet terug op de rails brengen:
[..]
In principe is dat erquote:Op zondag 6 februari 2011 18:36 schreef Cerbie het volgende:
Er zou een knopje op moeten zitten:
delete all posts from user [...]
In het kader van de positieve discriminatie pleit ik voor een allochtone, rechtse mod met beenprothese en bovengemiddeld IQ.quote:Op zondag 6 februari 2011 18:39 schreef phpmystyle het volgende:
Volgens mij moeten wij eens uitkijken naar een andere mod.
Dat is een contradictio in terminis.quote:Op zondag 6 februari 2011 18:42 schreef Cerbie het volgende:
[..]
In het kader van de positieve discriminatie pleit ik voor een allochtone, rechtse mod met beenprothese en bovengemiddeld IQ.
Je bent nog beschikbaarquote:Op zondag 6 februari 2011 18:39 schreef phpmystyle het volgende:
Volgens mij moeten wij eens uitkijken naar een andere mod.
Net als een werkende linkse.quote:Op zondag 6 februari 2011 18:42 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Dat is een contradictio in terminis.
Pats.quote:
Erik, je zit nog op school man.quote:
Hoho, werk ook 15 uur per week gemiddeldquote:
Zelfs ik kon een lach niet onderdrukkenquote:Op zondag 6 februari 2011 20:02 schreef eriksd het volgende:
[..]
Hoho, werk ook 15 uur per week gemiddeld![]()
Maar inderdaad, iets te grote mond. Alhoewel hij wel leuk was.
In het kader van het linkse denken wil ik het volgende zeggen. ''iedereen verdient een kans!'' zwart of wit dom of slim jong en oud. Niet dat ik hiermee wil aangeven dat ik dom ben maar wel dat ik ook een kans verdien.quote:
En nu weer terug naar serieuze FB in dit topic.quote:Op zondag 6 februari 2011 20:12 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
In het kader van het linkse denken wil ik het volgende zeggen. ''iedereen verdient een kans!'' zwart of wit dom of slim jong en oud. Niet dat ik hiermee wil aangeven dat ik dom ben maar wel dat ik ook een kans verdien.
Je zou er ook eens serieus over kunnen nadenken.quote:Op zondag 6 februari 2011 21:35 schreef du_ke het volgende:
[..]
En nu weer terug naar serieuze FB in dit topic.
Als het een serieus te overwegen voorstel was wel ja.quote:Op zondag 6 februari 2011 21:38 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je zou er ook eens serieus over kunnen nadenken.
Dan moet je een verdomde goed onderbouwd topic gaan openen dan valt er over na te denken. Als het niet verder komt dan Halsema voor Beria uitmaken en Cohen als hoofd van de SA dan bedank ik er voor.quote:Op zondag 6 februari 2011 22:03 schreef LXIV het volgende:
@Duke: De TT interesseert me niet zoveel, maar er is denk ik nog wel behoefte aan een discussietopic over het onderwerp tribunalen voor multiculturalisten.
Als TS ben ik toch niet verantwoordelijk voor wat anderen posten?quote:Op zondag 6 februari 2011 22:06 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dan moet je een verdomde goed onderbouwd topic gaan openen dan valt er over na te denken. Als het niet verder komt dan Halsema voor Beria uitmaken en Cohen als hoofd van de SA dan bedank ik er voor.
Ofwel met de huidige gebruikers aan de pro-tribunaalkant maak je verdomde weinig kans vrees ik
Als je een goed onderbouwde openingspost hebt zou het eventueel kunnen zeg ik toch. Probleem is dat je discussiemaatjes zich dan een beetje in moeten kunnen houden. Anders past inderdaad beter op een of andere discutabele weblog vrees ik.quote:Op zondag 6 februari 2011 22:16 schreef LXIV het volgende:
[..]
Als TS ben ik toch niet verantwoordelijk voor wat anderen posten?
Er was behoefte aan het topic, want er werd fors in gereageerd. Dus maken we dan een deeltje II.
Als 'jullie (als in de weldenkende Fok!ers)' niet willen dat er zo'n discussie is moet je niet reageren. Dat is simpel zat.
Maar goed, dan ga ik mijn heil elders zoeken.
Nee, dat is duidelijk. Maar voel me op dit moment verder niet geïnspireerd om hier een OP over te dichten.quote:Op zondag 6 februari 2011 22:18 schreef du_ke het volgende:
[..]
Als je een goed onderbouwde openingspost hebt zou het eventueel kunnen zeg ik toch. Probleem is dat je discussiemaatjes zich dan een beetje in moeten kunnen houden. Anders past inderdaad beter op een of andere discutabele weblog vrees ik.
Het gaat er dus niet om dat deze discussie niet gevoerd zou mogen worden.
Dan houdt het even op.quote:Op zondag 6 februari 2011 22:24 schreef LXIV het volgende:
[..]
Nee, dat is duidelijk. Maar voel me op dit moment verder niet geïnspireerd om hier een OP over te dichten.
Ook voor jou geldt:quote:Op maandag 7 februari 2011 00:19 schreef Zienswijze het volgende:
Php heeft wel degelijk gelijk: het linkse denken houdt in dat iedereen een kans moet krijgen.
Wanneer komt die rechtse mod eigenlijk?
De kans wordt dus zeker geboden. Maar dat moet op een beter niveau kunnen dan door Halsema met Beria te vergelijken en Cohen als commandant van de SA neer te zetten. Je snapt toch wel dat we daar niet zo'n trek in hebben?quote:Op zondag 6 februari 2011 22:18 schreef du_ke het volgende:
[..]
Als je een goed onderbouwde openingspost hebt zou het eventueel kunnen zeg ik toch. Probleem is dat je discussiemaatjes zich dan een beetje in moeten kunnen houden. Anders past inderdaad beter op een of andere discutabele weblog vrees ik.
Het gaat er dus niet om dat deze discussie niet gevoerd zou mogen worden.
Je kan er wel op lachen, maar de Marokkaanse straatschenders (die worden getolereerd door de PvdA, want zij doen er niets aan) lijken verdacht veel op de Hitlerjugend 70 jaar geleden. Eén van de activiteiten waren namelijk allebei dat ze het openbare leven van joden aan het ondermijnen warenquote:Op zondag 6 februari 2011 22:06 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dan moet je een verdomde goed onderbouwd topic gaan openen dan valt er over na te denken. Als het niet verder komt dan Halsema voor Beria uitmaken en Cohen als hoofd van de SA dan bedank ik er voor.
Ofwel met de huidige gebruikers aan de pro-tribunaalkant maak je verdomde weinig kans vrees ik
LXIV mag toch zo'n topic openen? Hij is niet verantwoordelijk voor wat anderen zeggen? Deeltje 2 ging gewoon verder waar wij het in deel 1 over hadden.quote:Op maandag 7 februari 2011 00:21 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ook voor jou geldt:
[..]
De kans wordt dus zeker geboden. Maar dat moet op een beter niveau kunnen dan door Halsema met Beria te vergelijken en Cohen als commandant van de SA neer te zetten. Je snapt toch wel dat we daar niet zo'n trek in hebben?
Dat zou een goed topic zijn en die link met multiculturalisme lijkt me duidelijk.quote:Op maandag 7 februari 2011 00:39 schreef Kees22 het volgende:
Wat betreft het topic over multiculturalisme: de discussie over de invloed van de Tweede Wereldoorlog op de Nederlandse samenleving is interessant, maar wat had die te maken met het multiculturalisme?
Klopt en daar ging het mis. Want dat was verworden tot zo'n beetje het slechtste topic dat we hier de afgelopen tijd hebben gehad.quote:Op maandag 7 februari 2011 00:27 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
LXIV mag toch zo'n topic openen? Hij is niet verantwoordelijk voor wat anderen zeggen? Deeltje 2 ging gewoon verder waar wij het in deel 1 over hadden.
En goh hoe aprt, dat gebeurt dan dus weer net niet...quote:Overigens mag Cohen best als commandant van de SA worden neergezet, mits dit is onderbouwd, vind ik.
Dat gaat toch net even anders dan in de betreffende post werd gedaan.quote:Anderen mogen wel Wilders met Hitler vergelijken en mensen als Hans Jansen voor krankzinnigen (=verstandelijke handicap) uitmaken.
Slechte topics worden snel gesloten dat is toch wat anders.quote:Op maandag 7 februari 2011 00:28 schreef Zienswijze het volgende:
Maar goed, het is jouw keuze. Ik vind echter dat topics met een rechtse insteek te snel worden gesloten.
En wilders met hitler vergelijken wat jij doet, dat kan dan weer wel.quote:Op maandag 7 februari 2011 00:21 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ook voor jou geldt:
[..]
De kans wordt dus zeker geboden. Maar dat moet op een beter niveau kunnen dan door Halsema met Beria te vergelijken en Cohen als commandant van de SA neer te zetten. Je snapt toch wel dat we daar niet zo'n trek in hebben?
Remlof wenst andere users geen kanker toe wanneer hij de discussie niet kan winnen.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:26 schreef Cerbie het volgende:
Ik plaats remlof meer in het rijtje klopkoek. Eng, gewoon omdat hij werkelijk meent wat hij post.
quote:Op maandag 7 februari 2011 17:56 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Omdat ze misdaden gepleegd hebben.
En 100000 jaar ras, je eigen nog wel voor de lol willen vervangen met 3de werelders dan ben je goed ziek.
Moet jij niet bij het MDI gaan werken?quote:Op maandag 7 februari 2011 17:59 schreef gelly het volgende:
Weer niks anders dan racisme, xenofobie en aanzetten tot discriminatie
[..]
Misschien werk ik daar wel. Wie weet.quote:Op maandag 7 februari 2011 18:02 schreef eriksd het volgende:
[..]
Moet jij niet bij het MDI gaan werken?
Helaas kennen we hier in Nederland vrijheid van meningsuiting. Als je dit niet kunt uitstaan moet je een partij zoals de SED oprichten en kijken hoeveel medestanders je hebt, of je wordt lid van de PvdA.quote:Op maandag 7 februari 2011 18:02 schreef gelly het volgende:
[..]
Misschien werk ik daar wel. Wie weet.
Doe ik dat? Dan daag ik je van harte uit om een post van mij te vinden waarin ik dat doe en dan zeker uit mijn periode als mod hierquote:Op maandag 7 februari 2011 14:28 schreef Berlitz het volgende:
[..]
En wilders met hitler vergelijken wat jij doet, dat kan dan weer wel.
Wat voegt dit toe aan het FB-topic?quote:Op maandag 7 februari 2011 18:02 schreef eriksd het volgende:
[..]
Moet jij niet bij het MDI gaan werken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |