Sorry. Ik zal me beperken tot xenofobe opmerkingen over moslims en andere buitenlanders en ongefundeerde en onbewezen belasteringen van (ex)linkse politici, want dat is blijkbaar wel toegestaan.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:43 schreef du_ke het volgende:
[..]
Je kapt maar gewoon met dat soort aanvallen
Tegen anderen kan meer dan tegen je medeusers. Wat kan bepalen we van situatie tot situatie.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:44 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Sorry. Ik zal me beperken tot xenofobe opmerkingen over moslims en andere buitenlanders en ongefundeerde en onbewezen belasteringen van (ex)linkse politici, want dat is blijkbaar wel toegestaan.
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat zijn in ieder geval niet de mensen die nu PVV zouden stemmen. Die waren destijds met "Volk en Vaderland" langs de deuren gegaan.
Er zouden eerder maatregelen tegen jou volgenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:10 schreef phpmystyle het volgende:
Welke sancties worden er tegen Remlof genomen?
Je zit toch niet aan de bessenjenever van je moeder he?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:22 schreef du_ke het volgende:
[..]
Er zouden eerder maatregelen tegen jou volgen.
Dat vraag ik me eerder bij jou af vandaagquote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:22 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je zit toch niet aan de bessenjenever van je moeder he?
Stomme autorefreshquote:
Hij heeft wel een goede muzieksmaak.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:26 schreef Cerbie het volgende:
Ik plaats remlof meer in het rijtje klopkoek. Eng, gewoon omdat hij werkelijk meent wat hij post.
Extra kosten? Dus extra hard werken dus nog vaker tegen de wind in?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:02 schreef gelly het volgende:
Een verstandig mens koopt dan een brommer.
Haal ik hem door de war met schenkstroop danquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |