Akkoord, in het vorige deel was er al een beginnetje gemaakt...quote:Op zondag 13 februari 2011 19:23 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dat mag, ik ga mij niet als een kleuterjuf alle topics analyseren en kindertjes aanspreken omdat ze niet zo heel braaf zijn geweest. Ingrijpen doe ik wanneer het misgaat. Als jij dat als onheus bejegenen ziet en denkt dat een rechtse mod dat totaal anders zou doen dan is dat jouw goed recht.
quote:
eriksdquote:Op zondag 13 februari 2011 19:21 schreef remlof het volgende:
Prima, draag maar een goede kandidaat voor.
quote:Op zondag 13 februari 2011 21:34 schreef Zienswijze het volgende:
Over dit topic: Hoogopgeleiden stemmen procentueel gezien rechts?
De discussie is uit een andere context in het PvdA-topic ontstaan. Ik had het met KoosVogels over de verzorgingsstaat, immigranten en laag/hoogopgeleiden. De titel van dit topic is uit zijn verband gehaald: een moderator heeft er een apart topic van gemaakt.
De lezers die instappen en het andere topic niet kennen, snappen het verband en de context niet, waardoor ik herhaaldelijk dezelfde opmerkingen en vragen krijgt.
Kan iemand hier wat aan doen?
oe!quote:Op zondag 13 februari 2011 19:21 schreef remlof het volgende:
Ik was ook in dat PvdA-topic. Jij kunt je stelling niet meer verdedigen en zoek nu hierin uitweg.quote:Op zondag 13 februari 2011 21:40 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Je kent het hele verhaald niet eens![]()
Jij wellicht, maar andere lezers niet. Ik krijg ook van hun vragen en opmerkingen afgevuurd.quote:Op zondag 13 februari 2011 21:45 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Ik was ook in dat PvdA-topic. Jij kunt je stelling niet meer verdedigen en zoek nu hierin uitweg.
quote:Op zondag 13 februari 2011 21:34 schreef Zienswijze het volgende:
Over dit topic: Hoogopgeleiden stemmen procentueel gezien rechts?
De discussie is uit een andere context in het PvdA-topic ontstaan. Ik had het met KoosVogels over de verzorgingsstaat, immigranten en laag/hoogopgeleiden. De titel van dit topic is uit zijn verband gehaald: een moderator heeft er een apart topic van gemaakt.
De lezers die instappen en het andere topic niet kennen, snappen het verband en de context niet, waardoor ik herhaaldelijk dezelfde opmerkingen en vragen krijgt.
Kan iemand hier wat aan doen?
Gsbrder. Die heeft dat zeker wel verdiend.quote:Op zondag 13 februari 2011 19:21 schreef remlof het volgende:
Dat doet Koos inderdaad altijd. Een typische eigenschap van die jongen, en daarop reageren met een persoonlijke aanval is niet geheel verbazingwekkend. Het is heel irritant. Ik heb hem er ook al tig keer om gewezen, maar blijft maar doorgaan.quote:Op zondag 13 februari 2011 18:51 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Mijn persoonlijke aanval op hem komt niet uit de lucht vallen. Het was als reactie op zijn manier van discussieren door express mijn standpunt te verdraaien. Actie geeft reactie namelijk.
Mijn persoonlijke aanval verwijderen, is prima. Ik zag het dan ook als kritiek op mijn manier van discussieren in die post. Maar waarom heb je geen kritiek op zijn manier van discussieren? Vind je het prima dat hij express mijn standpunt verdraait?
Spreek gewoon beide partijen erop aan. Niemand zal boos worden, ik niet en KoosVogels ook niet.
Dank voor je begrip.quote:Op zondag 13 februari 2011 22:06 schreef mlg het volgende:
[..]
Dat doet Koos inderdaad altijd. Een typische eigenschap van die jongen, en daarop reageren met een persoonlijke aanval is niet geheel verbazingwekkend. Het is heel irritant. Ik heb hem er ook al tig keer om gewezen, maar blijft maar doorgaan.
In ieder geval kun je het beter negeren, maar ik begrijp je verontwaardiging en je reactie daarop.
Tja, het is gewoon heel vervelend als iemand je posts gaat verdraaien. Dat zou jij ook niet leuk vinden, en het is ook helemaal geen schande om me daarin gelijk te geven, ook niet als het Koos betreft. Hij doet dat gewoon heel vaak, en niet alleen bij zienswijze of bij mij, maar ook andere users.quote:
Dat is hier niet het geval, hij is zelf creatief met statistiek en hardleers.quote:Op zondag 13 februari 2011 22:22 schreef mlg het volgende:
[..]
Tja, het is gewoon heel vervelend als iemand je posts gaat verdraaien. Dat zou jij ook niet leuk vinden, en het is ook helemaal geen schande om me daarin gelijk te geven, ook niet als het Koos betreft. Hij doet dat gewoon heel vaak, en niet alleen bij zienswijze of bij mij, maar ook andere users.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |