quote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb echt zitten lachen, ze is zoooo grappig![]()
Ben jij al thuis?????
O, Nederland. Dat is niet ergquote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:16 schreef asfalthooligan het volgende:
Was een superstorm voorspelt door 1 of andere pipo die voorspelde dat half nederland onder water kwam dit zou voor de 5e feb moeten gebeuren
Toevallig Pierre Corbijn? Die voorspelt twee keer per jaar onheil en paniek voor Nederland, statistisch gezien moet dat ooit een keer uitkomen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:16 schreef asfalthooligan het volgende:
Was een superstorm voorspelt door 1 of andere pipo die voorspelde dat half nederland onder water kwam dit zou voor de 5e feb moeten gebeuren
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:19 schreef Pagan het volgende:
Te erg voor woorden.
http://owni.eu/2011/02/04/top-22-awkward-album-covers/
Die 3e van boven is net Kevin Costnerquote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:19 schreef Pagan het volgende:
Te erg voor woorden.
Een klok die stil staat heeft ook twee keer daags de juiste tijd.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:20 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Toevallig Pierre Corbijn? Die voorspelt twee keer per jaar onheil en paniek voor Nederland, statistisch gezien moet dat ooit een keer uitkomen.
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:19 schreef Pagan het volgende:
Te erg voor woorden.
Deze keer nietquote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:20 schreef Barbaaf het volgende:
Toevallig Pierre Corbijn? Die voorspelt twee keer per jaar onheil en paniek voor Nederland, statistisch gezien moet dat ooit een keer uitkomen.
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:27 schreef APK het volgende:
[..]
Deze keer niet
Februari 2011: Storm der stormen?
quote:Op maandag 31 januari 2011 14:02 schreef Sjabbes het volgende:
De storm is afgeblazen, wegens te weinig belangstelling.
quote:
Ze kijkt of ze een totaalruptuur verwacht als cadeau.quote:
Ik wilde net gaan kijken, waren ze bezig met twitvidquote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:31 schreef Greys het volgende:
APK, heb jij nou al dat lullige Jees filmpje gezien met die ratel?
'Jeuj!...'
Ja, but guess what?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:31 schreef Greys het volgende:
APK, heb jij nou al dat lullige Jees filmpje gezien met die ratel?
'Jeuj!...'
Ik vind het leuker als ze ontploffen ofzoquote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:43 schreef Greys het volgende:
Je vond het ruk!
(Maar zo was het ook bedoeld)
Been!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:47 schreef Lottekoekkie het volgende:
Oh-oh, is die heup nog steeds zo tegendraads?
pff las echt dildo is in tha pocketquote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:46 schreef oh-oh het volgende:
Greys, hoe vond je Sofia /Gloria?
Hondjes zijn uitgelaten en nieuwe diclo is in tha pocket
Overdrijf niet zoquote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:48 schreef APK het volgende:
[..]
Ik vind het leuker als ze ontploffen ofzo
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:48 schreef APK het volgende:
[..]
Ik vind het leuker als ze ontploffen ofzo
oh-oh gaat tegen je gillen, het is d'r heupquote:
'k zou niet durvenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:51 schreef oh-oh het volgende:
Jullie steken de draak met mijn ernstige ziekte ja
Behang er af halen is juist leuk, had je wel zo'n stoomapparaatje?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:51 schreef Qwea het volgende:
De tyfus tering. Behang eraf lopen halen.
RugpijnPoot pijn
Christian! Die van de AH. (Van rewimo!)quote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:51 schreef Pisces29 het volgende:
Hallo![]()
Is er nog iemand hier die voetbalplaatjes spaart?
Ik heb 19 pakjes en vind het zo zonde om weg te doen (gooien)
Leuk, mhaw. Stoomapparaat heb ik iddquote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:52 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Behang er af halen is juist leuk, had je wel zo'n stoomapparaatje?
Thanks! Ik ga Rewimo even een pm sturen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
Christian! Die van de AH. (Van rewimo!)
Dat was in de andere SCquote:
Okeejquote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Thanks! Ik ga Rewimo even een pm sturen.
Dat is geen SC, daarom reageer ik hier anders wordt Grees boosquote:
En jij luistert naar Greys?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:54 schreef APK het volgende:
[..]
Dat is geen SC, daarom reageer ik hier anders wordt Grees boos
Nee manquote:
Waar heb ik dat nou weer aan te danken?quote:
Niet, ik wilde de tegenhanger vanquote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:58 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Waar heb ik dat nou weer aan te danken?
Zeg het eens?quote:
Hadden jullie geen stopwoord afgesproken?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:00 schreef Lottekoekkie het volgende:
Heb een bult op de kop, een half ei.
balk op de zolder is me aangevallen, bril scheef en blauwe neus van die bril, dûh.
Dat ging over een topic waarin je vragen mag stellen aan de event meneer van het Eurovisie.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:55 schreef Qwea het volgende:
[..]
En jij luistert naar Greys?
Brave Jongen. Waar heb je mee lopen dreigen, Greys?
Hij heet Christan. Leer dat nou eens!quote:
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Niet, ik wilde de tegenhanger van![]()
![]()
![]()
doen
Oh, oepsquote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat ging over een topic waarin je vragen mag stellen aan de event meneer van het Eurovisie.
Daar mag niemand in slowchatten, dus zélfs APK niet
Misschien moet ze die hakken es uitlatenquote:
Nou, ik vond het wel grappigquote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:02 schreef Goodbye het volgende:
[..]
![]()
Gewoon geen smiley reeks vind ik helemaal prima, hoor
Ik vind dr zooooooo leuk, ze hebben die rol ook gewoon voor haar geschrevenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:01 schreef Greys het volgende:
Oh-oh, Gloria is idd leuk. En echt nul verschil met hoe ze in de serie is![]()
Het zou me in het echt denk ik op een gegeven moment wel op mijn zenuwen gaan werken, vooral als iemand dan al 16 jaar daar woont en dat het accent dan alleen maar érger wordt
Zo te lezen wel.quote:
Misschien wel grappig, maar echt gezellige smileys zijn het nietquote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou, ik vond het wel grappig
Maar goed, ik heb slechte humor
Nee, wij allebei op blote voeten naast elkaar, dan ben jij groterquote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:02 schreef Qwea het volgende:
[..]
Misschien moet ze die hakken es uitlatenDan komt ze niet boven mij uit geloof ik
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat ging over een topic waarin je vragen mag stellen aan de event meneer van het Eurovisie.
Daar mag niemand in slowchatten, dus zélfs APK niet
Dat dacht ik eerst ookquote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:02 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Hij heet Christan. Leer dat nou eens!
Ik heb een PM gekregen van Pisces
Je bent een schat!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:54 schreef Lottekoekkie het volgende:
Heb ook een paar voetbalplaatjes hier liggen, de vlop voor rewimo ligt al klaar
moet nog een verzamelboek scoren, die heeft ze nog niet
UKKIEquote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, wij allebei op blote voeten naast elkaar, dan ben jij groter
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:03 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Misschien wel grappig, maar echt gezellige smileys zijn het niet
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:02 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Hij heet Christan. Leer dat nou eens!
Ik heb een PM gekregen van Pisces
Tombo, niet alles zo heftig opnemen, je kan aan m'n smileys toch wel zien dat ik het niet erg vindquote:
Zolang jij met die scoot niet in het water dondert vind ik alles bestquote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:04 schreef asfalthooligan het volgende:
gloeiende kutweer mijn ritje van 500 km morgenvroeg op de scooter valt door de storm in het water kutzooi
Je durft geen foto meer te posten he?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:04 schreef Ynske het volgende:
hi ha hallow
WWWWWWWWWEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKENNNNNNNNND
ben spätzln met käze aan t maken
gister ff gaan shoppen
Ja, wij moeten echt eens op stap, dan ben ik eens de kleinequote:
Ga.Weg.Met.Je.Gestook.En.Leugens.quote:
Observatie?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:07 schreef Goodbye het volgende:
Oh mijn god. Een Hyves bekende van me heeft een WWW neergeplempt en heeft het daar over "op ser patzie"
Rarara, wat bedoelt ze?
Maar ik drink wel orgasmesquote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, wij moeten echt eens op stap, dan ben ik eens de kleine
Ah nee fak, want jij draagt geen hakken
In één keer goed, maar wat een faalhaas zegquote:
Nee jij beledigt mijn bombonella'squote:
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, wij moeten echt eens op stap, dan ben ik eens de kleine
Ah nee fak, want jij draagt geen hakken
Geen baby. Geen millimeter ontsluiting en dus kon er ook niet gestript worden. Tenminste.... geen baarmoedermondquote:
Ja inderdaadquote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:07 schreef Goodbye het volgende:
[..]
In één keer goed, maar wat een faalhaas zeg![]()
![]()
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Je durft geen foto meer te posten he?![]()
Mja, daar ben ik ster inquote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:04 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Tombo, niet alles zo heftig opnemen, je kan aan m'n smileys toch wel zien dat ik het niet erg vind
Ik zei toch "sappige watermeloenen"quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:08 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee jij beledigt mijn bombonella's![]()
![]()
Tietjes my ass
Dat ziet eruit als een bord met maden waarover is klaargekomen....quote:
Oh nee hoor, dan zeg ik het welquote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Mja, daar ben ik ster in
Ben altijd bang dan dat het doordat het virtueel/digitaal is toch rot overkomt ofzo
Tijdens het songfestival heb ik mijn hoge hakken uitgetrokken. Toen voelde ik me echt Piggelmee. Vooral in de buurt van Greysquote:
Ja, hoe lang ben jij eigenlijk?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:11 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Tijdens het songfestival heb ik mijn hoge hakken uitgetrokken. Toen voelde ik me echt Piggelmee. Vooral in de buurt van Greys
Ik las laatst iets over kaas met madenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat ziet eruit als een bord met maden waarover is klaargekomen....
Nog even geduld dus. Wat is strippen in deze context?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:08 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Geen baby. Geen millimeter ontsluiting en dus kon er ook niet gestript worden. Tenminste.... geen baarmoedermond
Het ziet er ook niet naar uit dat er dit weekend iets gaat gebeuren. Dinsdag gaat ze vroeg naar de gyneacoloog en dan wordt er ingeleid. Dus ik neem dinsdag vrij.
Casu marzuquote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik las laatst iets over kaas met maden
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
zat nog te denken om ze zelf te hostenquote:
yeps lijkt een beetje op macaroni maar toch net weer andersquote:
ja hequote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
kan ik me heel goed voorstellen, maar als je t eenmaal gehad hebt is t echt erg lekkerquote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:10 schreef oh-oh het volgende:
Ik krijg er geen trek van Yns, maar smakelijk hoor
Wat is strippen?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:12 schreef Pagan het volgende:
[..]
Nog even geduld dus. Wat is strippen in deze context?
Gaaaaaaaaatver!quote:
1.58quote:
Het losmaken van de vruchtvliezen van de baarmoedermond/wand. Dat prikkelt de baarmoeder waardoor er oxitocyne vrijkomt (hormoon uit de hypothalamus, ook wel knuffelhormoon genoemd, dat o.a. je lijf het seintje geeft dat er geboren moet worden) en de bevalling op gang komt.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:12 schreef Pagan het volgende:
[..]
Nog even geduld dus. Wat is strippen in deze context?
Huuuuuuuuuuuu.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:15 schreef Ynske het volgende:
[..]
Wat is strippen?
Uw baby ligt met het hoofd naar beneden in uw baarmoeder. Rondom het hoofdje zit een beetje vruchtwater in vliezen. Deze vliezen zitten vastgeplakt aan de binnenkant van uw baarmoeder. Wanneer u 41 weken zwanger bent, is er een redelijke kans dat uw baarmoedermond al een beetje open staat. Dan kan uw verloskundige met 2 vingers bij deze vliezen komen en proberen ze los te woelen van de baarmoederwand. Dit heet strippen.
Na strippen maakt uw lichaam een hormoonachtige stofje aan: prostaglandine. Dat maa
Ja, en dat je ze in een zak moet stoppen zodat ze stikken, en als je niks meer in paniek tegen de zak hoort springen zijn ze doodquote:
We kijken wel even. Bij de eerste was het erg snel bekeken toen het eenmaal begon en omdat dit de tweede is en kort achter elkaar, is de verwachting ook dat het dan wel heel snel zou kunnen gaan.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:13 schreef oh-oh het volgende:
Nok, je weet dat het nog twee dagen kan duren met inleiden?
Kun je niet gewoon gaan werken en dan eventueel nokken als dr een beeb is?
Oh, dus ik ben écht langer dan jij! Ik dacht dat dat vast niet het geval zou zijn (had hakken aan).quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:16 schreef nokwanda het volgende:
[..]
1.58
Maar.... ik ben groter dan mijn vader. Die is maar 1.52 of zo.
[..]
Het losmaken van de vruchtvliezen van de baarmoedermond/wand. Dat prikkelt de baarmoeder waardoor er oxitocyne vrijkomt (hormoon uit de hypothalamus, ook wel knuffelhormoon genoemd, dat o.a. je lijf het seintje geeft dat er geboren moet worden) en de bevalling op gang komt.
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:15 schreef Ynske het volgende:
[..]
Wat is strippen?
Uw baby ligt met het hoofd naar beneden in uw baarmoeder. Rondom het hoofdje zit een beetje vruchtwater in vliezen. Deze vliezen zitten vastgeplakt aan de binnenkant van uw baarmoeder. Wanneer u 41 weken zwanger bent, is er een redelijke kans dat uw baarmoedermond al een beetje open staat. Dan kan uw verloskundige met 2 vingers bij deze vliezen komen en proberen ze los te woelen van de baarmoederwand. Dit heet strippen.
Na strippen maakt uw lichaam een hormoonachtige stofje aan: prostaglandine. Dat maa
Dank voor de uitleg!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:16 schreef nokwanda het volgende:
[..]
1.58
Maar.... ik ben groter dan mijn vader. Die is maar 1.52 of zo.
[..]
Het losmaken van de vruchtvliezen van de baarmoedermond/wand. Dat prikkelt de baarmoeder waardoor er oxitocyne vrijkomt (hormoon uit de hypothalamus, ook wel knuffelhormoon genoemd, dat o.a. je lijf het seintje geeft dat er geboren moet worden) en de bevalling op gang komt.
Het is ook niet pijnloosquote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Huuuuuuuuuuuu.
Vooral dat 'woelen', wat een omschrijving
Bij het binnenkomen had ik ook hakken aan. Vrij hoge ook nog. Moest wel omdat ik vergeten was mijn broekspijpen in te korten en ik er anders over zou struikelenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:18 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh, dus ik ben écht langer dan jij! Ik dacht dat dat vast niet het geval zou zijn (had hakken aan).
Ing klein? Volgens mij valt dat wel mee! Maar ik vind iedereen die langer is dan ik al súper langquote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:21 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Bij het binnenkomen had ik ook hakken aan. Vrij hoge ook nog. Moest wel omdat ik vergeten was mijn broekspijpen in te korten en ik er anders over zou struikelen
Ing is ook klein, maar zelfs vergeleken bij haar voelde ik me mini zonder die hakken.
Het is wel makkelijker met partners. EW is ook niet heel groot voor een vent, maar laat nu net het langste (en mooiste) meisje in zijn theatergroep verliefd op hem zijn. Die is echt een heel hoofd groter. Dus ik keek zo eens hoe dat stond. Kan best hoor, maar de meesten beginnen er dan nieteens aan. De meeste meiden willen dat een knul groter is en andersom hetzelfdequote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:22 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ing klein? Volgens mij valt dat wel mee! Maar ik vind iedereen die langer is dan ik al súper lang
Ja, het is hartstikke makkelijk! Kan torenhoge hakken aan en alsnog is A een kop groter dan ikquote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:25 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Het is wel makkelijker met partners. EW is ook niet heel groot voor een vent, maar laat nu net het langste (en mooiste) meisje in zijn theatergroep verliefd op hem zijn. Die is echt een heel hoofd groter. Dus ik keek zo eens hoe dat stond. Kan best hoor, maar de meesten beginnen er dan nieteens aan. De meeste meiden willen dat een knul groter is en andersom hetzelfde
Als hij haar ziet zitten kan hij er zo makkelijk bij om haar te zoenen. Als hij haar ziet staan een stuk minder.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:27 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, het is hartstikke makkelijk! Kan torenhoge hakken aan en alsnog is A een kop groter dan ik![]()
Maareh, ziet EW dat meisje nou ook zitten of niet?
Jou kon ik wel fatsoenlijk zoenen zonder op mijn tenen te hoeven staanquote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:31 schreef indaha het volgende:
Hallo![]()
Wat spannend dat je nog moet wachten op de baby Nokwanda maar misschien komt hij/zij nog wel spontaan dit weekend![]()
Spatzle zijn lekker ik heb ze in Oostenrijk vaak gegeten maar nooit zelfgemaakt![]()
En ik ben meestal ook de kleinste(164), terwijl mijn man meestal de grootste van een gezelschap is(197)
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:35 schreef Pagan het volgende:
Tombo zit nu stilletjes onze lengtes toe te voegen in haar dossier over FFSC.
Nee, ik ben aan het zoeken naar nieuwe sauna-arrangement-bonnenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:35 schreef Pagan het volgende:
OMG ja en dan krijgen we over en tijdje de Tomboleaks met al onze geheimenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:35 schreef Pagan het volgende:
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:38 schreef indaha het volgende:
[..]
OMG ja en dan krijgen we over en tijdje de Tomboleaks met al onze geheimen
Dat doe je verkeerd , ik laat mijn man gewoon bukken met zoenenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:35 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Jou kon ik wel fatsoenlijk zoenen zonder op mijn tenen te hoeven staan
En ja... wie weet wat er dit weekend allemaal nog gebeurt.
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:39 schreef indaha het volgende:
[..]
Dat doe je verkeerd , ik laat mijn man gewoon bukken met zoenen
aaaaah dus dat is wat ik steeds vergeetquote:
Ik dacht dat bukken genomen worden was (rare zin)quote:
Ach nu gaat er een lampje brandenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:46 schreef asfalthooligan het volgende:
maar niet te wild doen ,want anders krijg je misch last van je heup![]()
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:46 schreef asfalthooligan het volgende:
maar niet te wild doen ,want anders krijg je misch last van je heup![]()
Als je je goed kunt ontspannen is het ook niet heel erg pijnlijk, weet ik uit ervaring. Ik had yoga gedaan en het lukte me zowaar om me goed te ontspannen. Toen viel het heel erg mee.quote:
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:38 schreef indaha het volgende:
[..]
Ik laat niks meer los hierquote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:38 schreef indaha het volgende:
Maar we weten nu al dat strippen bij jou geen effect heeftquote:
Sjit, waar zit die editknop?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:57 schreef nokwanda het volgende:
Maar we weten nu al dat strippen bij jou geen effect heeft
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:57 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Maar we weten nu al dat strippen bij jou geen effect heeft
Ik vind deze ook wel leuk in combinatie met dat bukken en niet te wild doen..quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:54 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Als je je goed kunt ontspannen is het ook niet heel erg pijnlijk, weet ik uit ervaring. Ik had yoga gedaan en het lukte me zowaar om me goed te ontspannen. Toen viel het heel erg mee.
Het hielp alleen niet
Je zou der bijna de mannen van Carglass bij roepen om een sterretje te reparerenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:03 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ik vind deze ook wel leuk in combinatie met dat bukken en niet te wild doen..
Dus als plotseling heel internet eruit ligt, dan weten we waarom.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:07 schreef indaha het volgende:
Asteroïde komt in de buurt van de aarde AMSTERDAM -
De impact van een asteroïden die op aarde inslaat kan enorm zijn. In de Verenigde Staten en in Rusland zijn enorme kraters te vinden die miljoenen jaren geleden zijn onstaan door asteroïden die op Aarde insloegen. Vandaag hebben wetenschappers CQ1 ontdekt. Deze asteroïde komt 'gevaarlijk' dichtbij de Aarde (11 000 km), maar zal geen impact veroorzaken. Of hij zichtbaar zal zijn vanavond/vannacht is ook nog niet bekend.
Het gaat om een kleine (4-5 meter doorsnee) asteroïde die vandaag door R.A. Kowalski van de sterrenwacht van Catalina is ontdekt. CQ1 zal om 19:40 uur op een afstand van 11.855 kilometer langs de aarde scheren. Hij zal dus de aarde niet raken, maar raast wel door de gordel rondom de aarde waarin volop satellieten rondcirkelen. En zou mogelijk dus wel schade aan een of meer satellieten kunnen toebrengen
dadelijk ook even bukken
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:10 schreef nokwanda het volgende:
Je zou der bijna de mannen van Carglass bij roepen om een sterretje te repareren
[..]
Je zou der bijna de mannen van Carglass bij roepen om een sterretje te repareren
[..]
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:20 schreef asfalthooligan het volgende:
zo weer een iets grotere tv hier met 15 min heb een jvc breedbeeld gekregen van ong 70/80 cm dus ikke happy
mijn ouwe wordt ook minder maar krijg geen nieuwe aangebodenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:22 schreef asfalthooligan het volgende:
de oude werd minder en deze kreeg ik zo aangeboden
Doet me denken aan die reclame met Loes Luca: Die ouwe doet het nog prrriiiimaquote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:26 schreef Lottekoekkie het volgende:
[..]
mijn ouwe wordt ook minder maar krijg geen nieuwe aangeboden
maar hij houdt wel nog van me![]()
zegt-ie
ja maar als je daar een goede van hebt moet je hem houden want zoveel goede vindt je niet meer.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:26 schreef Lottekoekkie het volgende:
[..]
mijn ouwe wordt ook minder maar krijg geen nieuwe aangeboden
maar hij houdt wel nog van me![]()
zegt-ie
Groot genoeg om bukken achterwege te laten en de beoogde gezoende op een krukje te tillenquote:
Ze mogen alles van me hebben, maar mijn lief nietquote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:30 schreef indaha het volgende:
[..]
ja maar als je daar een goede van hebt moet je hem houden want zoveel goede vindt je niet meer.![]()
Ik hou die van mij lekker ook oud of niet
ben je niet misselijk , want dan heb je misschien een hersenpuddingquote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:38 schreef Lottekoekkie het volgende:
heb toch een koppijn
bult is wel weg (en balk zit er nog)
Zat ik net ook even naar te kijken. Maar zoals ik hem zag was het nu al verlegen. Met ruggetje en achterhoofd naar ons toequote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:39 schreef Lottekoekkie het volgende:
Net even genietend zitten kijken naar de echo van F-R haar kindje
zwijmel
Dat impliceert dat je tenminste WEL ooit hersens hadquote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:42 schreef Lottekoekkie het volgende:
heb al schedelbreuk en 6 hersenschuddingen gehad, het is nooit meer goed gekomen, dat beetje hersens zijn er uit gelopen en nooit meer gevonden
Het, okay. Je moet het iets noemen, hem of haarquote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:43 schreef Lottekoekkie het volgende:
hem??????????
of in de zin van "echo is mannelijk"
LK dat kun je toch niet zien als hij/zij met de rug naar ons toe ligt of zie ik dat verkeerdquote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:43 schreef Lottekoekkie het volgende:
hem??????????
of in de zin van "echo is mannelijk"
Niet dat ik weet, en nog distrofie in de hersens ook nog.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:43 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dat impliceert dat je tenminste WEL ooit hersens had
ik zou het niet weten, zag niet eens dat dat het ruggetje wasquote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:45 schreef indaha het volgende:
[..]
LK dat kun je toch niet zien als hij/zij met de rug naar ons toe ligt of zie ik dat verkeerd
kom, krijg je even een potje energie van mijquote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:44 schreef Qwea het volgende:
@lottekoekkie (quoten mobiel kan nog steeds niet) doodmoe...
Niet te hopen dat je weer ziek wordtquote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:44 schreef Qwea het volgende:
Ik ook niet hoor, maarquote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:46 schreef Lottekoekkie het volgende:
[..]
ik zou het niet weten, zag niet eens dat dat het ruggetje was![]()
vind het evengoed te snoezig
En zij heeft er meer verstand van denk ikquote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:42 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Zat ik net ook even naar te kijken. Maar zoals ik hem zag was het nu al verlegen. Met ruggetje en achterhoofd naar ons toe
Lichtelijk wel jaquote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:49 schreef indaha het volgende:
[..]
Niet te hopen dat je weer ziek wordtwant daar zul je toch moedeloos van worden met ook nog een verhuizing voor de deur.
hoezo niet?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:44 schreef Qwea het volgende:
Waarom nietquote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:56 schreef Lottekoekkie het volgende:
Als het beetje in de buurt ios kom ik wel poetsen (maar niet de plee)
Dat laatste is het belangrijkstequote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:01 schreef indaha het volgende:
Lief aangeboden LK, ik wil ook wel helpen dan als ik vervoer kan versieren van Limburg naar Den Helder en als mijn man dan niet in het ziekenhuis ligt
Nee heb ik niet zo'n probleem mee, als iemand overgegeven heeft vind ik dat erger.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:01 schreef Lottekoekkie het volgende:
nee, zelf al 20 jaar aan de rees maar de rees van een ander is toch, laat ik zeggen, beetje meer rees
(en ze spuugt ook nog, de ziel)
'quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:03 schreef DanseMacabre het volgende:
WJ probeerde een schilderij op te hangen in de woonkamer.
Boor kapot.
en nou?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:03 schreef DanseMacabre het volgende:
WJ probeerde een schilderij op te hangen in de woonkamer.
Boor kapot.
Ha maar ik heb een voordeel ik ruik niets dus daar heb ik geen last vanquote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:05 schreef Lottekoekkie het volgende:
heb je mijn rees nog nooit geroken...
sla er zelf elke dag van op hol, beerputten ruiken er heerlijk bij vergeleken![]()
zelfs de hond gaat er van steigeren
nou, het scheelt niksquote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:07 schreef indaha het volgende:
[..]
Ha maar ik heb een voordeel ik ruik niets dus daar heb ik geen last van, alllen van gaslucht daar krijg ik hoofdpijn van
Lijkt me wel(waarom hebben we geen drinksmilie)quote:
Deze toch?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:09 schreef indaha het volgende:
Lijkt me wel(waarom hebben we geen drinksmilie)
Ach wat leuk dat ze het goed kunnen vinden samenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:08 schreef DanseMacabre het volgende:
@Lottekoekkie, vriendinnetje die morgen komt eten neemt er een mee.
@Indaha, mijn schoonouders gaan voor een weekje op vakantie dus hun poes komt hier logeren. Sinds gisteren is ze hier en Jip loopt sindsdien met zo'nblik in z'n ogen achter poes aan.
jij bent zelf toch al kleurrijkquote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:09 schreef asfalthooligan het volgende:
Zo is er weer zie ineens films in kleur weer hahaha
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:11 schreef Lottekoekkie het volgende:
[..]
jij bent zelf toch al kleurrijk
Hij heeft keratoconus, zou het dáár door komen?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:10 schreef Lottekoekkie het volgende:
Nou, dat jonkie mag zich in de handjes wrijven met dat ouwe wijf
is-ie erg bijziend?
Deze dan?quote:
Doe dan ook es voorzichtig!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:14 schreef Lottekoekkie het volgende:
Zie ineens flitsen voor de ogen, heb het ineens ook koud.
blauwe plek op de neus (van de bril door die balk) is wel weg,
d'r klopt geen reet van mijn anatomie
vast van de site die bij dr homesite staatquote:
Dan moet je der vooral nog eens op dat kupke slaan dan bliksemt het dadelijk helmaal bij LKquote:
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:17 schreef Lottekoekkie het volgende:
ik en voorzichtig?
bel de krant als ik niet minstens 4 keer per jaar iets stupide heb door lomp gedoe. Ben net een bouwvakker (en al net zo elegant
dat zei ik ook alquote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:18 schreef Lottekoekkie het volgende:
by the way Rewimo, dat tegen mijn kop aankloppen van jou helpt nou ook niet echt hoor
ja euh, wel zin, vervoersproblemen oid, k wacht t wel af volgende weekquote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:20 schreef tombolafan het volgende:
Yns, hoe is het met dat ene afgelopen?
ja, maar ik tik niet zo snel dus je was me vóórquote:
Ah, das wel positiefquote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:21 schreef Ynske het volgende:
[..]
ja euh, wel zin, vervoersproblemen oid, k wacht t wel af volgende week
anything i can do?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:21 schreef Ynske het volgende:
[..]
ja euh, wel zin, vervoersproblemen oid, k wacht t wel af volgende week
vertel vertel vertelquote:
quote:
Goed zo initiatief nemenquote:
Van ons fotofanforumquote:
Lekker rustig aanquote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:31 schreef ferrari_rood het volgende:
@LK beterschap met je hoofd
post voor oh-oh en rewimo op de post gedaan. Morgen of maandag komt het aan.
Even langs de bieb en toen boodschappen doen. Maar toen floot mijn eigen lichaam mij weer terug.
Dus nu maar weer in bedje
Ja beetje dom van mij , maar ik ben laatst ook op mijn achterhoofd gevallen dus dat zal het wel zijnquote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:34 schreef Rewimo het volgende:
[..]
www.fotofanforum.nlWas niet zo moeilijk te verzinnen toch?
zie misschien heb je toch nog genoeg hersens voor de hersenpuddingquote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:36 schreef Lottekoekkie het volgende:
ga toch maar even op de bank liggen, kop wil toch niet echt meedoen geloof ik, zie ineens beetje dubbel en ben beetje iebelig.
toch maar helm kopen voor de zolder![]()
maar goed, enjoy en
en F-R, jij al helemaal, lekker rusten![]()
Eerlijk?quote:
Whahaha rot op,dees kan echt nie zingenquote:
Ik weet ook eigenlijk niet hoever ze van elkaar af wonenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Eerlijk?
Ik weet het niet hoor
Vervoersproblemen? Als je iemand heel graag wilt zien heb je toch treinen, bussen, taxi's?
Of kan ik beter gewoon meejubelen?![]()
Nee als je haar hoort pratenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Whahaha rot op,dees kan echt nie zingen
Als het iemand is die je kent en die je heel leuk vindt?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik weet ook eigenlijk niet hoever ze van elkaar af wonenMaar als het 2 uur heen en 2 uur terug is met OV dan zou ik dat ook niks vinden voor een eerste date
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |