yepquote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
En je hebt ons weer gevonden
Lekker stoned van de bleekquote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:15 schreef Kally het volgende:
Miran ik weet het maar ik maak altijd de kattenkast schoon met bleek, had alleen iets te veel nu
Ik heb een niesbuiquote:
Ik heb ook trek in normaal voedselquote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:17 schreef Kally het volgende:
Ik ben zelf een prutje aan het maken met gehakt, zit van alles doorheen en dan lekker op stokbroodjes
Ik ook doeiiiiiquote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb ook trek in normaal voedsel
Volgende week weer
Ik ben even weg
ja behoorlijkquote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:34 schreef Bos81 het volgende:
Waait het in de rest van het land ook zo hevig?
Petertjequote:
we krijgen nog een portie zware windstoten vanavond.quote:
Oei, dat wordt wat morgen dat dagje aan zee dan..quote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:56 schreef Symphonic het volgende:
[..]
we krijgen nog een portie zware windstoten vanavond.
Vanoachtend kreeg ik mijn autoraam niet meer dicht door de wind, en moest ik op de snelweg zowat met 3 handen sturen
Ja dat zei je, gezellig tochquote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het is wel meetweekend
Ik heb er morgen ook een
Ja mooi, die schuimkoppen op de golvenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Oei, dat wordt wat morgen dat dagje aan zee dan..
Okeequote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja mooi, die schuimkoppen op de golven
oke, tot strakjesquote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:08 schreef Kally het volgende:
Ik ben even met de kids bezig, ze gaan over 15 minuten ongeveer weg
Okee succesquote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:08 schreef Kally het volgende:
Ik ben even met de kids bezig, ze gaan over 15 minuten ongeveer weg
Geweldigquote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:15 schreef Kally het volgende:
O nog even gauw, stroom is uitgevallen bij sterren dansen op het ijs, wat dus water wordt vanavond
Waterballetquote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:15 schreef Kally het volgende:
O nog even gauw, stroom is uitgevallen bij sterren dansen op het ijs, wat dus water wordt vanavond
Nopequote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:34 schreef Lutte het volgende:
Weet iemand een Almeers woord voor 'baarden' bij mosselen?
Poes ?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:34 schreef Lutte het volgende:
Weet iemand een Almeers woord voor 'baarden' bij mosselen?
Wat een eikelquote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:38 schreef Kally het volgende:
Als je dan verdomme later bent om je kinderen op te halen laat dan op zijn minst wat weten, echt vandaag of morgen stomp ik hem zo van 6 hoog naar beneden.
daar zeg je straks toch wel wat van?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:38 schreef Kally het volgende:
Als je dan verdomme later bent om je kinderen op te halen laat dan op zijn minst wat weten, echt vandaag of morgen stomp ik hem zo van 6 hoog naar beneden.
Echt he, ik zal zelf afspraken hebbenquote:
Dat helpt niet al zo vaak gedaan, en ik snap best de file's met dit weer maar grrrrrrrquote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
daar zeg je straks toch wel wat van?
Of komt hij niet naar boven?
HALLO TROUWENS
Kallyquote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:38 schreef Kally het volgende:
Stewiequote:
Zorgen dat jij een keer een half uur te laat thuis komt dusquote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:39 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat helpt niet al zo vaak gedaan, en ik snap best de file's met dit weer maar grrrrrrr
WTFquote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:38 schreef Kally het volgende:
Ja dan dumpt hij ze net zo makkelijk bij mijn moederquote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zorgen dat jij een keer een half uur te laat thuis komt dus
Nee, als hij ze een keer komt ophalen dusquote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:42 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja dan dumpt hij ze net zo makkelijk bij mijn moeder
O ja dat ik bij de Mac zit met zequote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, als hij ze een keer komt ophalen dus
blijft een eikelquote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:39 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat helpt niet al zo vaak gedaan, en ik snap best de file's met dit weer maar grrrrrrr
Das wel een ideequote:
Ja vandaar exquote:
Vreselijk ja. Gisteren nog een noodpil ingenomen. Ik heb een rotnacht gehad..quote:
Dat vond ik nou ookquote:
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
weet je wat ik las
Ik ga van de drank af vanavond
Als je wel zwanger ook lekker kroegenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:45 schreef charmed_angel het volgende:
Jezus ik heb zooooooooooooo zin in Londen
Als ik nog niet zwanger ben dan lekker kroegen
Nicequote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:45 schreef charmed_angel het volgende:
Jezus ik heb zooooooooooooo zin in Londen
Als ik nog niet zwanger ben dan lekker kroegen(lees: zuipen!)
quote:'IJsdansdrama' afgewend
AMSTERDAM - De uitzending van Sterren dansen op het IJs is niet in het water gevallen. De stroomstoring is verholpen.
Ik had nog even een toevoeging gedaanquote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:46 schreef Kally het volgende:
[..]
Als je wel zwanger ook lekker kroegen
Cheers dan maar!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:46 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb ook al lekker een biertje voor mijn neus
Ik wacht nog even, ga wel vanavond aan de La trappe Bockquote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:46 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb ook al lekker een biertje voor mijn neus
Alle Troetels hebben een zacht buikje.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:47 schreef charmed_angel het volgende:
Volgens mij ben ik morgen na 2 rose al dronken
Benny!!!!! Plus reclame
echtquote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:48 schreef Lutte het volgende:
[..]
Alle Troetels hebben een zacht buikje.
Ze hadden er 9 bij vandaagquote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
echt![]()
Ik heb ze nog helemaal niet gezien
Die periodes heb ik ookquote:
Ik twijfelde vandaag echt, ik dacht, ik moet nog 6,5 kilo, en dan best zonde als ik ga drinken en chipsen. Maar toen dacht ik.... neeeee! Ik doe het gewoon! Ik heb het gewoon effe nodigquote:
je moet je ook niet alles ontzeggen hoorquote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik twijfelde vandaag echt, ik dacht, ik moet nog 6,5 kilo, en dan best zonde als ik ga drinken en chipsen. Maar toen dacht ik.... neeeee! Ik doe het gewoon! Ik heb het gewoon effe nodig
Ja, het was £44 maar de BTW is hier omhoog gegaanquote:
Nee daaromquote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:54 schreef Symphonic het volgende:
[..]
je moet je ook niet alles ontzeggen hoor
Ja dag morgen beetje uit de band en dan weer vol ertegenaan hoor, ik doe maandag ook mee, ik wil 2 kilo kwijt, als ik het niet doe dan blijft het eraan komen en voor je het weetquote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik twijfelde vandaag echt, ik dacht, ik moet nog 6,5 kilo, en dan best zonde als ik ga drinken en chipsen. Maar toen dacht ik.... neeeee! Ik doe het gewoon! Ik heb het gewoon effe nodig
Pfoee, Ik ga al niet naar een kapper als die meer vraagt dan 20 euro?quote:
Hij staat in build, gewoon in Newquote:
Mijn haar is allemaal dezelfde lengte en is vrij lastig te knippen. Het duurt ongeveer een uur om te knippenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
mijn tondeuse was zelfs nog goedkoper
Meestal probeer ik er 3 tegelijk (ook nog GRTD)quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:57 schreef charmed_angel het volgende:
Stuart
Hoe doe je dat???? in 2 SC's tegelijk posten
Jajajajajaquote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
oooooow dus we moeten vaker drank roepen en dan komt Koentjuh
Gewoon twee tabs open.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:57 schreef charmed_angel het volgende:
Stuart
Hoe doe je dat???? in 2 SC's tegelijk posten
Ik heb er 3 open en een spelletje in MENquote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Gewoon twee tabs open.
Maar 2 is wel max
Ja met verven erbij zekerquote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:58 schreef Kally het volgende:
Ik ben wel eens 140 euro kwijt geweest bij de kapper
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
Meestal probeer ik er 3 tegelijk (ook nog GRTD)
Ja dat heb ik nu ook, maar deze sc gaat opeens erg snelquote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Gewoon twee tabs open.
Maar 2 is wel max
Yep, allemaal highlights in meerdere kleurenquote:
Als ze allemaal snel gaan is dat geen doen heb ik gemerktquote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:00 schreef tdrone het volgende:
ik doe ook max 2, drie kan op zich wel maar dan moet je echt alleen met die sc's bezig zijn
Het is vrijdagquote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja dat heb ik nu ook, maar deze sc gaat opeens erg snel
ja dat is een tijd geledenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja dat heb ik nu ook, maar deze sc gaat opeens erg snel
Het kan soms snel gaanquote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
OMG Vandaar dat je steeds bovenaan staat bij de dagcijfers
Jaquote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:02 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja dat is een tijd geleden
Wel weer ff leuk
Okquote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:03 schreef charmed_angel het volgende:
BENNY!!!!! IK WEET HOE ZE HETEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dat begrijp ikquote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:02 schreef Kally het volgende:
Ik doe dit en CV en op joetoep dus weinig tijd om verdere SC's open te hebben
Gevalletje Bart... ze kunnen niks, maar ze komen wel verquote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Denk je dat ze ver komen??? Ik durf niet, stel je voor dat ze afvallen met de X Campus
Ik beantwoord en lees af en toe ook mijn emailsquote:
ik heb ze geadopteerdquote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:04 schreef iBenny het volgende:
[..]
Gevalletje Bart... ze kunnen niks, maar ze komen wel ver
Ik wil ook even CV doenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:05 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik beantwoord en lees af en toe ook mijn emails
Crazyquote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:05 schreef Crazy-M het volgende:
Zo, mijn CV weer even bijgewerkt
Goedeavond allen
Charmante StuwieLuttiequote:
Mijn CV staat voor Curricelum Vitae (of zo ietsquote:
Holaquote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:05 schreef Crazy-M het volgende:
Zo, mijn CV weer even bijgewerkt
Goedeavond allen
Ja, dat ken ik ook bij de afkorting CVquote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:06 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Mijn CV staat voor Curricelum Vitae (of zo iets)
Oooh, spelletjes op FB. Die speel ik nooitquote:
Centrale Verwarmingquote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, dat ken ik ook bij de afkorting CV
Hier RTL Boulevardquote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:07 schreef iBenny het volgende:
[..]
Als we TV gaan meetellen....
Hier staat masterchef op
Eet ze Koen, en mijn auto-update is weer vervelendquote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:09 schreef Koen66 het volgende:
Zowww ik ben thuis (stond net bij tankstation )
Nu ff eten
Hopelijk tot laters![]()
Tuurlijk wel tot laterquote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:09 schreef Koen66 het volgende:
Nu ff eten
Hopelijk tot laters![]()
ja gedver bij mij ook...quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:10 schreef Kally het volgende:
[..]
Eet ze Koen, en mijn auto-update is weer vervelend
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:10 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hier ook.Hoe meer Boer Frank hoe beter.
Eet smakelijkquote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:09 schreef Koen66 het volgende:
Nu ff eten
Hopelijk tot laters![]()
Ja hier ookquote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:14 schreef Crazy-M het volgende:
Mensen die op mn CV willen helpen: Bomen kappen please(de bomen naast mn boerderij gedeelte
)
Ik ben onderwegquote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:14 schreef Crazy-M het volgende:
Mensen die op mn CV willen helpen: Bomen kappen please(de bomen naast mn boerderij gedeelte
)
Okequote:
Ik ben al langs je duren geweest om geld te vragenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:14 schreef Crazy-M het volgende:
)
Zag hetquote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik ben al langs je duren geweest om geld te vragen
Thanks, kom ook ff langsquote:
Thanks, jij nog wensen ?quote:
Neuh, o ja rozen en orchids staan in wishlistquote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:15 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Thanks, kom ook ff langs
[..]
Thanks, jij nog wensen ?
ok, doe ik zo langs brengenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:17 schreef Kally het volgende:
[..]
Neuh, o ja rozen en orchids staan in wishlist
Ik snap het gewoon nietquote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wat is er niet aan te snappen dan
momentquote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:19 schreef Kally het volgende:
Crees doe ff update anders kappen we allemaal dezelfde bomen
Nog niet volgens mijquote:
Donequote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:19 schreef Kally het volgende:
Crees doe ff update anders kappen we allemaal dezelfde bomen
Je kan dingen in je wishlist zetten, dan zien wij ze in het neighbours tabje, je kan elkaar gifts geven, of zomaar of door te vragen dan post je ze op je wall, en verder is het je goasl realiseren en wacht maar des te verder je komtquote:
Oke ik heb hem ook alquote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:23 schreef charmed_angel het volgende:
Jullie kunnen in mijn warehouse komen werken
Warehouse
3 crew members
Ja, maar dan krijg ik allemaal klagende familie die komen bellen dat ze die CV niet willenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:22 schreef Kally het volgende:
[..]
Je kan dingen in je wishlist zetten, dan zien wij ze in het neighbours tabje, je kan elkaar gifts geven, of zomaar of door te vragen dan post je ze op je wall, en verder is het je goasl realiseren en wacht maar des te verder je komt
Op een account kost een expansion al 75000 coins bij mij
Gedverquote:
Neuh, niet mijn dingquote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
goede groentesoep is wel lekker hoor
nee het is zeker geen hoofdmaaltijdquote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Neuh, niet mijn ding
En ik vind het een voorgerecht, geen hoofdmaaltijd
Maak er wel noodles achteraan zometeen oid
Gelukkig is ie wel eetbaar, met verse groente en balletjesquote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nee het is zeker geen hoofdmaaltijd
klinkt goedquote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Gelukkig is ie wel eetbaar, met verse groente en balletjes
Miranda's lekkere ballenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Gedver
Nee gewoon een lekkere zelfgemaakte tomatensoep met ballenDat is pas lekker.... en zeker die van mij
You have been made the Principal in Craze-M's Middle Schoolquote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:38 schreef Crazy-M het volgende:
CV Spelers: Jullie hebben een baan op mn school
Je hebt een nieuwe tool, in dat stuk waar je je pijltje kan pakken om te verplaatsen, en dan kun je dingen uit je stad opslaan zonder ze meteen weg te doenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wat moet je met dat warehouse doen weet jij dat
Jij lekker?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik bedoel mijn tomatensoep ik lekker
Waar is dat warenhuis ?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
You have been made the Principal in Craze-M's Middle School
Wat moet je met dat warehouse doen weet jij dat
aha thxquote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:39 schreef Kally het volgende:
[..]
Je hebt een nieuwe tool, in dat stuk waar je je pijltje kan pakken om te verplaatsen, en dan kun je dingen uit je stad opslaan zonder ze meteen weg te doen
Staat ie niet tussenquote:
Daar ging weer een IPhonequote:
valt weer mee danquote:
quote:
geeft maar vast een nieuw bladquote:
o van heel het zwemmen nu leeg ?quote:
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:46 schreef Koen66 het volgende:
Wanneer zien we de nieuwe C_A eens voor de webcam?
ow dat is auwquote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Als mijn koortslip verdwenen is
jaquote:
Dealquote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Als mijn koortslip verdwenen is
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jooooooooooooooooooooooooopiiii!!!!!!!!!!!!!
Mooi. Welk liedje gaan we doen?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb 2 microfoonsDus je hoeft nooit alleen te zingen morgen
Ow kutquote:
ik weet van niksquote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hey Laysa![]()
Ik hoorde dat DK gaat trouwen met Gomi?
En jij danOf doen jullie een trio
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |