yepquote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
En je hebt ons weer gevonden
Lekker stoned van de bleekquote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:15 schreef Kally het volgende:
Miran ik weet het maar ik maak altijd de kattenkast schoon met bleek, had alleen iets te veel nu
Ik heb een niesbuiquote:
Ik heb ook trek in normaal voedselquote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:17 schreef Kally het volgende:
Ik ben zelf een prutje aan het maken met gehakt, zit van alles doorheen en dan lekker op stokbroodjes
Ik ook doeiiiiiquote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb ook trek in normaal voedsel
Volgende week weer
Ik ben even weg
ja behoorlijkquote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:34 schreef Bos81 het volgende:
Waait het in de rest van het land ook zo hevig?
Petertjequote:
we krijgen nog een portie zware windstoten vanavond.quote:
Oei, dat wordt wat morgen dat dagje aan zee dan..quote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:56 schreef Symphonic het volgende:
[..]
we krijgen nog een portie zware windstoten vanavond.
Vanoachtend kreeg ik mijn autoraam niet meer dicht door de wind, en moest ik op de snelweg zowat met 3 handen sturen
Ja dat zei je, gezellig tochquote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het is wel meetweekend
Ik heb er morgen ook een
Ja mooi, die schuimkoppen op de golvenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Oei, dat wordt wat morgen dat dagje aan zee dan..
Okeequote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja mooi, die schuimkoppen op de golven
oke, tot strakjesquote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:08 schreef Kally het volgende:
Ik ben even met de kids bezig, ze gaan over 15 minuten ongeveer weg
Okee succesquote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:08 schreef Kally het volgende:
Ik ben even met de kids bezig, ze gaan over 15 minuten ongeveer weg
Geweldigquote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:15 schreef Kally het volgende:
O nog even gauw, stroom is uitgevallen bij sterren dansen op het ijs, wat dus water wordt vanavond
Waterballetquote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:15 schreef Kally het volgende:
O nog even gauw, stroom is uitgevallen bij sterren dansen op het ijs, wat dus water wordt vanavond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |