Ja, zelfs dat heb ik geprobeerd! Toen ik nog als klein jochie in groep6 van de basisschool op excursie naar de manege ging... Enkele seconden na het opstappen lag ik er alweer naast omdat het paard mij blijkbaar niet op zijn rug wilde heben. Dat was meteen de laatste keerquote:
Haha.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:50 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ja, zelfs dat heb ik geprobeerd! Toen ik nog als klein jochie in groep6 van de basisschool op excursie naar de manege ging... Enkele seconden na het opstappen lag ik er alweer naast omdat het paard mij blijkbaar niet op zijn rug wilde heben. Dat was meteen de laatste keer
Klinkt bekend inderdaad, ik heb zo'n 8 maanden niet mogen sporten wegens pfeiffer enzo... Dat waren dus echt de kutste 8 maanden uit m'n leven! Ben nu heel rustig weer 3 keer in de week aan het sporten, maar er moeten er nog 4 bij voor ik weer op m'n oude niveau zitquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:51 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Haha.
Ik heb het 4 jaar lang elke week gedaan, maar ben er een jaar geleden mee gestopt, omdat ik geen tijd meer had door school. En nu zit ik depressief thuis.
Pfeiffer heb ik ook (gehad), wat een kutziekte.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:55 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Klinkt bekend inderdaad, ik heb zo'n 8 maanden niet mogen sporten wegens pfeiffer enzo... Dat waren dus echt de kutste 8 maanden uit m'n leven! Ben nu heel rustig weer 3 keer in de week aan het sporten, maar er moeten er nog 4 bij voor ik weer op m'n oude niveau zit
Het is in elk geval erg vervelend als je ergens mee moet stoppen waar je veel plezier in hebt, dat staat vast. Maar probeer eens iets anders wat minder tijd kost, misschien heb je daar iets aan
Nou ga weer eens lekker verder als je een paar uurtjes niks te doen hebt!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:59 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Pfeiffer heb ik ook (gehad), wat een kutziekte.
Omg, sport jij zoveel?![]()
Nah, met paardrijden kan je natuurlijk wel zelf beslissen hoe vaak je dat doet enzo, heb geen eigen paard dus ik ben tot niets verplicht.
Ja, moet ik wel eerst een plek vinden waar ik kan gaan rijden.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:03 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nou ga weer eens lekker verder als je een paar uurtjes niks te doen hebt!
Er bestaat ook een alternatief voor, dat wordt in Noord-Holland gegeven; Sm0keZrijden!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:05 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ja, moet ik wel eerst een plek vinden waar ik kan gaan rijden.
ik dacht op iets anders rijdenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:08 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Er bestaat ook een alternatief voor, dat wordt in Noord-Holland gegeven; Sm0keZrijden!
Dan kun je bij een Sm0keZ op z'n rug zitten als ie gaat hardlopen, alleen zal ie niet zo snel zijn als een paard (en begint ie heel eigenwijs te zeuren als hij het zat is)
Ik zou toch zweren dat ik net hallo terug zei.. Maar fok vindt blijkbaar van nietquote:
Ik vroeg me al af wie de eerste zou zijn met die suggestie...quote:
Hoiquote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:10 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik zou toch zweren dat ik net hallo terug zei.. Maar fok vindt blijkbaar van niet
anyway
Hallo!
ahaa zoquote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:10 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af wie de eerste zou zijn met die suggestie...
Maar nee, vandaag ben ik heel netjes!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |