ik ook normaal maar als je dat op de muur doet wordt t weer zo donker vooral in redelijk kleine ruimtequote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja ik ook hoor. Maar dan wel paars, dat donkere
'Ja ze hebben me een tepel te weinig meegegevenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:53 schreef Huppelmuts het volgende:
![]()
Zelf in elkaar te zetten en altijd onderdelen over
Ik heb idd in mijn slaapkamer één muur donkerpaars en de andere muren wat lichter. Maar dan nog is het wat donkerder dan het lila van hups.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:52 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik ook normaal maar als je dat op de muur doet wordt t weer zo donker vooral in redelijk kleine ruimte
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
'Ja ze hebben me een tepel te weinig meegegeven'
Nu niet meer dan? Schandequote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:53 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
tot 3 weken terug op customer service
Maar dan in verschillende kamers, of aubergine en knalrood bij elkaar?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:55 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb twee muren aubergine en twee muren knalroodMaar het is een zolderkamer, boven de knieschotten is het aan twee kanten wit, anders werd het te erg.
Aubergine in de slaapkamer zekerquote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar dan in verschillende kamers, of aubergine en knalrood bij elkaar?
welk lila van hupsquote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:54 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik heb idd in mijn slaapkamer één muur donkerpaars en de andere muren wat lichter. Maar dan nog is het wat donkerder dan het lila van hups.
quote:
Vorig topicquote:
Eén kamerquote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar dan in verschillende kamers, of aubergine en knalrood bij elkaar?
Bij de IKEA krijg je altijd precies genoeg onderdelen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:53 schreef Huppelmuts het volgende:
![]()
Zelf in elkaar te zetten en altijd onderdelen over
Vast niet in 100% van de gevallen, maar moet zeggen dat ik nog nooit een onderdeel heb gemistquote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Bij de IKEA krijg je altijd precies genoeg onderdelen.
Och ik ben wel van de kleurtjesquote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Eén kamer.
Het was de eerste week best leuk, maar nu, acht jaar later, ben ik het een tikkie zat.
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:56 schreef STING het volgende:
[..]
Ik vond je leuker toen je nog gehekeld irriteerde op doordenkacties
Whehe, dat neem ik dan maar van je aanquote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:56 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
de beste tieten niet meer nee
Of nog erger. 1 teveelquote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
'Ja ze hebben me een tepel te weinig meegegeven'
Nee, maar dan is het fout. Bij andere zaken krijg je nog wel eens een reserve schroefje, moertje of boutje, maar bij IKEA is het in principe zo dat alles wat je krijgt, je ook behoort te gebruken.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:57 schreef STING het volgende:
[..]
Vast niet in 100% van de gevallen, maar moet zeggen dat ik nog nooit een onderdeel heb gemist
Ik heb geen lila!!quote:
MissB is het spoor bijster joh met al die nieuwe UI's hierquote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:56 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
die muur was mijn muur he?of heb ik t zo gemist
ja dat lila was mijn muur, van welk merk is t?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb geen lila!!
Ik heb Lust![]()
Paars maar dan ook echt PAARS !
Nu snap ik hem niet meer. Was die foto niet van jouw muur?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb geen lila!!
Ik heb Lust![]()
Paars maar dan ook echt PAARS !
Wel op blijven letten hequote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:59 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nu snap ik hem niet meer. Was die foto niet van jouw muur?
Ja echt hequote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
MissB is het spoor bijster joh met al die nieuwe UI's hier
Weet ikquote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, maar dan is het fout. Bij andere zaken krijg je nog wel eens een reserve schroefje, moertje of boutje, maar bij IKEA is het in principe zo dat alles wat je krijgt, je ook behoort te gebruken.
Nope ik ga morgen pas vervenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:59 schreef missbehavin het volgende:
[..]
neeee das MIJN muurquote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:59 schreef missbehavin het volgende:
[..]
I'm confusedquote:
Ja ik ben weer bijquote:
quote:
M-M heeft nieuwe kamer, zelf geverfd in dr eentje, is trots, het gaat over verven en paars. M-M spamt fotoquote:
De kleur lust is uhm van histor ofzo. Maar ik heb gewoon goedkoop eigen merk latex genomen hoorquote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:59 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja dat lila was mijn muur, van welk merk is t?
quote:
Proost babequote:
Nog niet eens. Oh wacht, ms is dat juist het probleemquote:
Ja, fotoquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:01 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
M-M heeft nieuwe kamer, zelf geverfd in dr eentje, is trots, het gaat over verven en paars. M-M spamt foto
Oh ik had ook goedkope muurverf van gamma eigen merk, kleur "kristal"quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De kleur lust is uhm van histor ofzo. Maar ik heb gewoon goedkoop eigen merk latex genomen hoor
je kwam eerst hier langs toch?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:01 schreef Samzz het volgende:
Ik ben klaar met m'n werk
Ik ga maar es vragen of ik een collega kan helpen... Anders ga ik mooi naar huis.
neeuhquote:
viespeukquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:04 schreef missbehavin het volgende:
Ik wil de muren in de woonkamer doen
ik heb t wel weer gehad met verven, helemaal toen ik van t opstapje zo in de verfemmer ging staanquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:04 schreef missbehavin het volgende:
Ik wil de muren in de woonkamer doen
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:05 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik heb t wel weer gehad met verven, helemaal toen ik van t opstapje zo in de verfemmer ging staan
quote:
Ik ga zo eerst eens eten voordat ik aan 't bier ga, maar verder puik planquote:
Was een inkoppertje, kan ik net laten liggenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
HA! Deze keer deed ik het niet! Ik zag de kans, maar ik deed het niet!
MIquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:05 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik heb t wel weer gehad met verven, helemaal toen ik van t opstapje zo in de verfemmer ging staan
Het resultaat mocht er wezen, toch CL?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Was een inkoppertje, kan ik net laten liggen
[..]
MI
Geniaalquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:05 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ik heb nog wel eens goede ideeën!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik ga zo eerst eens eten voordat ik aan 't bier ga, maar verder puik plan
Mijn broertje ook, heeft een keer zelf bier gekocht, Warsteiner, en 't is nieteens vies!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb nog wel eens goede ideeën!
Maar dankzij big en de katten moet ik eigenlijk eerst behangen, kan er niet zo overheen verven. En geen geld voor dusquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:05 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Grats Klutsje!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:09 schreef Kluts het volgende:
IK HEB DE BAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN!!!!!!!!!![]()
![]()
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:09 schreef Kluts het volgende:
![]()
Meestal niet tochquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb nog wel eens goede ideeën!
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:09 schreef Kluts het volgende:
![]()
Behangen is met katten meestal niet zo handig toch? Aangezien ze dat kunnen lostrekken enzo. Want waarom zou je dat moeten?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:09 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar dankzij big en de katten moet ik eigenlijk eerst behangen, kan er niet zo overheen verven. En geen geld voor dus
Gefeli Klutsjequote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:09 schreef Kluts het volgende:
![]()
feliquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:10 schreef Kluts het volgende:
Ik ben er gewoon ZO blij van, ik zit gewoon een beetje te shaken gewoon.
Ja maar dan zou ik al het behang van de muren moeten halen en dan zit ik alsnog met een lelijke muur..quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Behangen is met katten meestal niet zo handig toch? Aangezien ze dat kunnen lostrekken enzo. Want waarom zou je dat moeten?
quote:
En Utrecht maar een aardbevings-alarm afgeven.. Is het gewoon Kluts!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:10 schreef Kluts het volgende:
Ik ben er gewoon ZO blij van, ik zit gewoon een beetje te shaken gewoon.
Ik ben geen 2m bij 2m ofzo.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
En Utrecht maar een aardbevings-alarm afgeven.. Is het gewoon Kluts!
Ik weet niet wat vulmiddel kost tov behang, maar als het behang voorzichtig afgestoken wordt, kan het niet veel zijn. Dan heb je een strakke muur die zo overschilderbaar is. Aangezien de muur voor behangen ook strak moet zijn.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:12 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar dan zou ik al het behang van de muren moeten halen en dan zit ik alsnog met een lelijke muur..
Ja is ook zo, maar ik denk echt niet dat je alleen met vulmiddel een mooie gladde muur krijgt hoor, dan moet je er daarna van dat lelijke sierpleister overheen doen ofzo.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik weet niet wat vulmiddel kost tov behang, maar als het behang voorzichtig afgestoken wordt, kan het niet veel zijn. Dan heb je een strakke muur die zo overschilderbaar is. Aangezien de muur voor behangen ook strak moet zijn.
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:09 schreef Kluts het volgende:
![]()
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:17 schreef stbabylon het volgende:
Er wordt hier bier binnen gesjouwd!
Mazzel!
Enjoyquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:17 schreef stbabylon het volgende:
Mazzel!
Dat ligt aan de kwaliteit van de muur, iets wat je pas weet als het behang er af is. Je woning is al wat ouder toch? 30/40jr? Jij wilt een volledig strakke muur? Want dat kan ook heel goed, het hangt wel helemaal af van de basis, als die redelijk tot goed is, kan je volstaan met plekken bijwerken en vlakschuren. Anders moet er gestuukt worden en dat is duur ja.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja is ook zo, maar ik denk echt niet dat je alleen met vulmiddel een mooie gladde muur krijgt hoor, dan moet je er daarna van dat lelijke sierpleister overheen doen ofzo.
~quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:17 schreef stbabylon het volgende:
Mazzel!
Oeh Klutsie, wat tof voor je!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:09 schreef Kluts het volgende:
![]()
Goeie reisquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:18 schreef Samzz het volgende:
Kluts! Congratz
Ik ben er vandoor, lekker naar huis
Nou ga maar uit van een lelijk, oude, oneven muur.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat ligt aan de kwaliteit van de muur, iets wat je pas weet als het behang er af is. Je woning is al wat ouder toch? 30/40jr? Jij wilt een volledig strakke muur? Want dat kan ook heel goed, het hangt wel helemaal af van de basis, als die redelijk tot goed is, kan je volstaan met plekken bijwerken en vlakschuren. Anders moet er gestuukt worden en dat is duur ja.
Et was gezelligquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:18 schreef Samzz het volgende:
Kluts! Congratz
Ik ben er vandoor, lekker naar huis
Is dat niet verantwoordelijkheid van de verhuurder ook?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou ga maar uit van een lelijk, oude, oneven muur.So I'm screwed.
een mooie muur? dat denk ik niet...quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Is dat niet verantwoordelijkheid van de verhuurder ook?
een behangbare/beschilderbare muur welquote:
er zit nu toch behang op.... dus euhmmmquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
een behangbare/beschilderbare muur wel
Ik vrees van niet. Toen we hier inkwamen zat al het lelijke behang van de vorige bewoners er ook nog op, compleet met lelijke borders enzo. Je wilt niet weten in wat voor staat het sanitair is...quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Is dat niet verantwoordelijkheid van de verhuurder ook?
Hmm, het loont heel erg om uit te zoeken wat je rechten zijn in dit geval (kijk maar naar Huppel). Sla ze er maar mee om te orenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:23 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik vrees van niet. Toen we hier inkwamen zat al het lelijke behang van de vorige bewoners er ook nog op, compleet met lelijke borders enzo. Je wilt niet weten in wat voor staat het sanitair is...kutwoningbouwvereniging.
Ik ben heel blij met mijn huisje hoor, maar de staat waarin het verkeert...quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hmm, het loont heel erg om uit te zoeken wat je rechten zijn in dit geval (kijk maar naar Huppel). Sla ze er maar mee om te oren
Wij zijn hier de enige in t hele complex met fatsoenlijk sanitair![]()
Jij lijkt best wel op een bepaalde actrice, maar dan niet blondquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn flatje daar was uitgewoond door een stel surinamers. Echt, die inbouwkasten waren zo goor, dat ik ze na 86 keer schoonmaken maar hebt overgeschilderd ook aande binnenkant.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hmm, het loont heel erg om uit te zoeken wat je rechten zijn in dit geval (kijk maar naar Huppel). Sla ze er maar mee om te oren
Wij zijn hier de enige in t hele complex met fatsoenlijk sanitair![]()
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:27 schreef STING het volgende:
[..]
Btw, jij lijkt best wel op een bepaalde actrice, maar dan niet blondDoe es fixenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
Och daar kijk ik niet van opquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:09 schreef Kluts het volgende:
![]()
Dat geloof ik meteen, maar daarom mogen ze er nog wel wat aan doenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ben heel blij met mijn huisje hoor, maar de staat waarin het verkeert...
Issie niet te zien?quote:
waarom zei je dat dan niet?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:27 schreef Kluts het volgende:
Nu heb ik een weekend lang om na te denken over het aanbod dat ze me gedaan hebben, maar dat weet ik natuurlijk allang.
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:27 schreef STING het volgende:
[..]
Jij lijkt best wel op een bepaalde actrice, maar dan niet blondIk zie de foto nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
Das beterquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:29 schreef STING het volgende:
[..]
Issie niet te zien?
http://www.imdb.com/media/rm1934328832/nm0888882
http://www.imdb.com/media/rm218596352/nm0888882
ik zie de gelijkenis niet, maar welquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:29 schreef STING het volgende:
[..]
Issie niet te zien?
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:29 schreef STING het volgende:
[..]
Issie niet te zien?
MissB, wat doe je vanavond?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:29 schreef STING het volgende:
[..]
Issie niet te zien?
Ik zie wel enigsinds wat Sting bedoeltquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik zie de gelijkenis niet, maar wel
Niet op haar lijken helaasquote:
Ja, leuk bedrijf, leuke baan, ideale combi van projectassistent / secretaresse, de ruimte om het mijn eigen functie te maken, goeie secundaire arbeidsvoorwaarden en het loon kan ik me ook in vinden.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:28 schreef Tally het volgende:
[..]
Och daar kijk ik niet van opDat zei ik vanmiddag!
Gefeliciteerd Klutsie![]()
![]()
Wellesquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Daar lijk ik toch voor geen meter op!
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:32 schreef STING het volgende:
[..]
Welles
Vooral je hoofdfoto op FB, iets met je kaaklijn ofzo
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:31 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, leuk bedrijf, leuke baan, ideale combi van projectassistent / secretaresse, de ruimte om het mijn eigen functie te maken, goeie secundaire arbeidsvoorwaarden en het loon kan ik me ook in vinden.![]()
![]()
+1quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Daar lijk ik toch voor geen meter op!
Je moet het laten spuiten.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou ga maar uit van een lelijk, oude, oneven muur.So I'm screwed.
Ja, ben er zelf ook enthousiast van.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ben zo blij voor je! En ook zo tof dat het iets is wat je echt leuk lijkt!
Oh ja dat ken ik ja, dat is mooi ja.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je moet het laten spuiten.
Kost wat maar is wel mooier.
Heb nog wel een mannetje, doet het voor een krat bier en materiaalkosten
je hebt toch geen digitenne van KPN genomen he?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:37 schreef Memento-Mori het volgende:
aaarghhh waarom doet de digitale tv antenne het niet
Echt heel fijn voor je!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:36 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, ben er zelf ook enthousiast van.
Het is ook wel tof dat het een bedrijf is wat relatief jong is en nog volop in ontwikkeling, wat de kansen voor mij om me te ontwikkelen groter maakt.
En stiekem ben ik best trots ook, want ik moest eigenlijk een HBO-diploma hebben voor deze functie, wat ik niet heb, maar ik heb toch gesolliciteerd, omdat ik gewoon vond dat die functie wat voor mij was.![]()
Bulletstorm Demo, kijken of ik nog leuke dingen kan unlocken voor 't volle spelquote:
jaren werkervaring maakt een hoop goed...quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:36 schreef Kluts het volgende:
En stiekem ben ik best trots ook, want ik moest eigenlijk een HBO-diploma hebben voor deze functie, wat ik niet heb, maar ik heb toch gesolliciteerd, omdat ik gewoon vond dat die functie wat voor mij was.![]()
Wat is dat voor een onzin? Iedereen kan zich altijd ontwikkelen, ongeacht leeftijd en hoeveelheid werkuren.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Echt heel fijn voor je!
Stiekem ben ik best jaloers, zoiets zit er voor mij nooit meer in, als parttimer
You should be!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:36 schreef Kluts het volgende:
Ja oke, maar parttime banen daar zit gewoon veel minder ontwikkeling in.. iig minder vaak.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wat is dat voor een onzin? Iedereen kan zich altijd ontwikkelen, ongeacht leeftijd en hoeveelheid werkuren.
Daar zit wat in ja. Zit de mogelijkheid er niet in om fulltime te werken?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja oke, maar parttime banen daar zit gewoon veel minder ontwikkeling in.. iig minder vaak.
Oh, dat kan tegenwoordig best nog wel hoor. Je hebt steeds vaker duo-banen. Ik heb zelden collega's die 40 uur werken.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Echt heel fijn voor je!
Stiekem ben ik best jaloers, zoiets zit er voor mij nooit meer in, als parttimer
nee van online maar zal wel van kpn zijn maar goed waarom krijg ik de mdling antn, kabel zit erin dan zou t toch moeten doen, brand ook geen lichtje op t ding en om nou weer dat 0900 nr te bellenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
je hebt toch geen digitenne van KPN genomen he?
Is het dus gewoon een kwestie van de baan vinden waar je je ook parttime kunt ontwikkelen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja oke, maar parttime banen daar zit gewoon veel minder ontwikkeling in.. iig minder vaak.
En dat baseer je waarop? En vergeet niet dat ik je cv kenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Als er geen lampjes gaan branden gaat ie het niet doen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:42 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nee van online maar zal wel van kpn zijn maar goed waarom krijg ik de mdling antn, kabel zit erin dan zou t toch moeten doen, brand ook geen lichtje op t ding en om nou weer dat 0900 nr te bellen
Omdat ik van mijn pa heb geleerd dat je daar goed over na moet denken voor je die beslissing maakt. En ik vind dat er wel wat in zit om het iig goed te overwegen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:39 schreef rival het volgende:
[..]
jaren werkervaring maakt een hoop goed...
maar waarom zei je ze niet meteen dat je niet hoefde na te denken? toont enthousiasme
Ja, dat weet ik, maar voor deze functie moest je echt een HBO-diploma hebben.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:40 schreef STING het volgende:
[..]
You should be!
Voor een "HBO-denkniveau" heb je niet persee een HBO-opleiding nodig
Nee, fulltime zou ik aan onderdoor gaanquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:42 schreef STING het volgende:
[..]
Daar zit wat in ja. Zit de mogelijkheid er niet in om fulltime te werken?
Daarnaast is het ook je instelling. Als je graag nieuwe dingen wil oppakken, zul je ook veel sneller nieuwe dingen leren.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
En dat baseer je waarop? En vergeet niet dat ik je cv ken![]()
Ontwikkeling is sowieso iets wat voornamelijk bij grote of jonge bedrijven speelt, kleinere en oudere bedrijven wordt daar veel minder mee gedaan.
Ja! Maar het is gewoon lastiger, mijn ervaring is dat de leukste banen gewoon fulltime zijn.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Is het dus gewoon een kwestie van de baan vinden waar je je ook parttime kunt ontwikkelen.
Dat ook, maar volgens mij heeft MB een werkgever die haar vooral als een gebruiksmiddel ziet. Dus dan is ontwikkeling (wat geld kost) uiteraard lastig.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:44 schreef STING het volgende:
[..]
Daarnaast is het ook je instelling. Als je graag nieuwe dingen wil oppakken, dan zul je sneller nieuwe dingen leren.
Klopt, ik ben met werkzaamheden in aanraking gekomen die totaal niet bij mijn taakomschrijving hoorden, maar ik ben gewoon iemand die om zich heen kijkt, hier en daar nog wel eens wat hoort, en zelf initiatief toont als ik denk dat ik een goeie suggestie oid heb.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:44 schreef STING het volgende:
[..]
Daarnaast is het ook je instelling. Als je graag nieuwe dingen wil oppakken, dan zul je sneller nieuwe dingen leren.
Valt mee, vooral je huidige functie is vrijwel altijd part-time.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja! Maar het is gewoon lastiger, mijn ervaring is dat de leukste banen gewoon fulltime zijn.
op de modem staat antnquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als er geen lampjes gaan branden gaat ie het niet doen.
Staat de modem wel aan?
Maar je hebt de beslissing al gemaakt, alleen het antwoord nog niet gegevenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:43 schreef Kluts het volgende:
Omdat ik van mijn pa heb geleerd dat je daar goed over na moet denken voor je die beslissing maakt. En ik vind dat er wel wat in zit om het iig goed te overwegen.
Resetten? Alles resetten? Anders toch maar even bellen, misschien moet ie nog geactiveerd worden (was bij ons met UPC zoquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:42 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nee van online maar zal wel van kpn zijn maar goed waarom krijg ik de mdling antn, kabel zit erin dan zou t toch moeten doen, brand ook geen lichtje op t ding en om nou weer dat 0900 nr te bellen
Ja hij is geen goed voorbeeldquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat ook, maar volgens mij heeft MB een werkgever die haar vooral als een gebruiksmiddel ziet. Dus dan is ontwikkeling (wat geld kost) uiteraard lastig.
Yep, zeer herkenbaarquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:45 schreef Kluts het volgende:
[..]
Klopt, ik ben met werkzaamheden in aanraking gekomen die totaal niet bij mijn taakomschrijving hoorden, maar ik ben gewoon iemand die om zich heen kijkt, hier en daar nog wel eens wat hoort, en zelf initiatief toont als ik denk dat ik een goeie suggestie oid heb.
Ja, dat is meer "Ik die gewoon dingen eruit flapt, op intuïtie besluit, en enthousiast is"/ Mijn pa die zegt "je moet je geen oor aan laten naaien, doe nou eens niet zo impulsief, blabla.".quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:45 schreef rival het volgende:
[..]
Maar je hebt de beslissing al gemaakt, alleen het antwoord nog niet gegeven
maarja.. details.... Je hebt de baan
Zoals ik gisteren al vroeg, hoe staat t met je huiswerk?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja hij is geen goed voorbeeld
Goed de voorwaarden en dergelijke doorlezen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:47 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, dat is meer "Ik die gewoon dingen eruit flapt, op intuïtie besluit, en enthousiast is"/ Mijn pa die zegt "je moet je geen oor aan laten naaien, doe nou eens niet zo impulsief, blabla.".
Ik ga dit weekend ermee aan de slag, maar het is lastig positief aan zoiets te beginnen met mijn mindsetquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zoals ik gisteren al vroeg, hoe staat t met je huiswerk?
Ik zou ze alleen op antwoord laten wachten als ik doe alsof ik twijfel... om er nog wat extra's uit te slepen eigenlijkquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:47 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, dat is meer "Ik die gewoon dingen eruit flapt, op intuïtie besluit, en enthousiast is"/ Mijn pa die zegt "je moet je geen oor aan laten naaien, doe nou eens niet zo impulsief, blabla.".
Maakt niet uitquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ga dit weekend ermee aan de slag, maar het is lastig positief aan zoiets te beginnen met mijn mindset
Dat had ik al gedaan vóór het eerste gesprek, want in de vacature zat een link daarnaar. En die zijn naar mijn idee goed.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Goed de voorwaarden en dergelijke doorlezen.
Vind ik wel hoor. Baal ook echt van mezelf.quote:
Dat zei huppel ook, kijk haar nu een woning hebbenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:48 schreef missbehavin het volgende:
maar het is lastig positief aan zoiets te beginnen met mijn mindset
Ja, de pa in mij zegt dat ik dat ook zou moeten doen. Maar dat doe ik niet.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:48 schreef rival het volgende:
[..]
Ik zou ze alleen op antwoord laten wachten als ik doe alsof ik twijfel... om er nog wat extra's uit te slepen eigenlijk
ik bedoel meer dat je er als het goed is positieve energie van krijgtquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Vind ik wel hoor. Baal ook echt van mezelf.
Die heeft geen huiswerkquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:50 schreef xFriendx het volgende:
Misschien kan je samen met puber aan dat huiswerk, hij zijn huiswerk, jij de jouwe, elkaar pushen als het ware.
Daarvoor is hard op dr ingeslagenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:49 schreef rival het volgende:
[..]
Dat zei huppel ook, kijk haar nu een woning hebben
Ik denk echt dat jij mij (en mijn werkervaring) overschat...quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik bedoel meer dat je er als het goed is positieve energie van krijgt
Vraag je hem, er op te letten dat jij aan je huiswerk zitquote:
of jij onderschat jezelfquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik denk echt dat jij mij (en mijn werkervaring) overschat...
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Vraag je hem, er op te letten dat jij aan je huiswerk zit
Ja, hoewel hij het allemaal makkelijk vond enzo.. maar ja, eerst de uitslagen maar afwachten..quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:51 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Die is blij dat ie zijn Cito-toets achter de rug heeft?
mocht dat zo zijn, dan vertel ik het je eerlijk.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik denk echt dat jij mij (en mijn werkervaring) overschat...
aaawwwquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik kijk wel uit, die kleine machtswellusteling
die stonden toch altijd elke avond op teletekst? Of was dat met de examens zo?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, hoewel hij het allemaal makkelijk vond enzo.. maar ja, eerst de uitslagen maar afwachten..
quote:
quote:
Nee, dat zullen de examens zijn geweestquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
die stonden toch altijd elke avond op teletekst? Of was dat met de examens zo?
en dat voor maar 100 euro!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:53 schreef Q. het volgende:
Weekend!![]()
Toch jammer dat de fietsenmaker mn fiets niet goed had gemaakt.
Q! I've got ze job!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:53 schreef Q. het volgende:
Weekend!![]()
Toch jammer dat de fietsenmaker mn fiets niet goed had gemaakt.
Hij lijkt hier op?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:54 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik ga afsluiten en richting vrijmibo.
Singles, fijn weekend allemaal !
fijn weekendquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:54 schreef PBateman1978 het volgende:
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:54 schreef STING het volgende:
[..]
Hij lijkt hier op?Wat een lekker ding he, die zoon van mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
75 maar! Komt zo nog wel 25 euro bij als ze het deel vervangen wat ook echt kapot is.quote:
Leugens! Wodkatijd!quote:
Nou, als ik een meisje van 10 was geweest, had ik het wel gewetenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wat een lekker ding he, die zoon van mij
Ik heb het hier 2x keer gedaan zelfs (2e keer nadat bepaalde secundaire voorwaarden voor mij niet opgingen) heeft me 250 bruto opgeleverd...quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:50 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, de pa in mij zegt dat ik dat ook zou moeten doen. Maar dat doe ik niet.
Ik ben assertief en mondig, maar over salaris onderhandelen, daar ben ik gewoon een ramp in.
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:54 schreef STING het volgende:
[..]
Hij lijkt hier op?Jammer dat het niet over het uiterlijk gingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What is understood,need not be discussed...
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:56 schreef STING het volgende:
[..]
Nou, als ik een meisje van 10 was geweest, had ik het wel geweten
No shit, Sherlockjequote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:56 schreef YipYip het volgende:
[..]
Jammer dat het niet over het uiterlijk ging
Dan stond je in je Hema-stringetje daar in de keukenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:56 schreef STING het volgende:
[..]
Enjoyquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:54 schreef PBateman1978 het volgende:
Dat krijg je, als je zelf zoiets verontrustends zegtquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:56 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat is een enigszins verontrustende opmerking...
Not againquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:57 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dan stond je in je Hema-stringetje daar in de keuken
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:57 schreef STING het volgende:
[..]
Dat krijg je, als je zelf zoiets verontrustends zegt
Hey, dat is mijn zinquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:57 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dan stond je in je Hema-stringetje daar in de keuken
Ja, precies. Vroeger flapte ik er dan nog wel eens een bedrag uit waarvan ik zelf al in de lach schoot omdat het in mijn ogen te hoog was,maar het dan toch kreeg.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:56 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb het hier 2x keer gedaan zelfs (2e keer nadat bepaalde secundaire voorwaarden voor mij niet opgingen) heeft me 250 bruto opgeleverd...
maja.... je hebt ook de kans dat ze zeggen, laat dan maar
quote:
Ha, you know me so wellquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:58 schreef STING het volgende:
[..]
Here MissB, here girl
[ afbeelding ]
Gozerquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:56 schreef STING het volgende:
[..]
Als ik de opmerking niet zelf gemaakt had,had ik hem nooit begrepen. Ik ben te dom om Sherlock te zijn. Maar lief dat je dat er even inpeperdequote:
Leelee?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:58 schreef STING het volgende:
[..]
Here MissB, here girl
[ afbeelding ]
deze week alcohol vrijquote:
quote:
quote:
Kom ik niet mee weg bij de baasquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:58 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
meld je ziek. alcohol tekort.
De wind staat ook op je UI gerichtquote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:00 schreef CherryLips het volgende:
De wind staat lekker op het balkon, dus die deur staat lekker te trillen de hele tijd
Eerder een aardbeving.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:01 schreef xFriendx het volgende:
[..]
De wind staat ook op je UI gericht
Die is gewoon smerigquote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:03 schreef STING het volgende:
[..]
Ik vind hem ook wel een beetje hier bij passen, somehow.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bijna hetzelfde ritme.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:03 schreef STING het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die combiquote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:03 schreef STING het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hehe, lang leve patroonherkenningquote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bijna hetzelfde ritme.
Nu kan ik wel de hele tijd blijven kijken tot ze synchroon lopen, net zoals knipperlichtjes van auto's voor een stoplicht, maar ik hou me in.
Ondanks tieten doet het toch wat ordi aanquote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:03 schreef STING het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je moet het dan ook niet al te serieus, nemenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:05 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ondanks tieten doet het toch wat ordi aan![]()
Herkenbaarquote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:07 schreef Memento-Mori het volgende:
yay digitale tv werkt, best lastig installeren met katten, die vinden al die zakjes, bindertjes en doosjes veeeel te interessant
losse dingen zijn leukerquote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:08 schreef CherryLips het volgende:
Gewoon ergens een doos neerzetten, dan gaan ze daar wel in.
Plastic tassen, ook altijd leukquote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:08 schreef CherryLips het volgende:
Likken, erin zitten, er op liggen, etcquote:
Lekkere combiquote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:03 schreef STING het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Met die nagels en tanden? De gaten zitten er in voordat ze de kans krijgen om te stikkenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gestikte katten zijn weer wat minder
nee hoor, daar waar de activiteit is, is het veeeel interessanter, en ze proberen ook of alles eetbaar uis qua zakjes en bindertjesquote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:08 schreef CherryLips het volgende:
Jah, ik hou ze dan ook altijd in de gaten, als ik toevallig een plastic tas op de grond heb liggenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gestikte katten zijn weer wat minder
wat een muziekquote:
Patat met kroket hierquote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ja, eten, alleen nog kiezen tussen Boerenkool, Zuurkool of Andijvie..
quote:
laat me raden, je hebt magnetron maaltijden gehaaldquote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ja, eten, alleen nog kiezen tussen Boerenkool, Zuurkool of Andijvie..
Jij wel he, gelukkigquote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:30 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Die jongen snapt het genot van een auto niet, laat m joh
Fiets is alleen leuk in de zomer, lekker door het bos fietsen ofzo. Verder niet.quote:
Hier in De Grote Stad is de auto nooit leuk.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Fiets is alleen leuk in de zomer, lekker door het bos fietsen ofzo. Verder niet.
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:30 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
De laatste jaren dat ik een auto had was het meer ellende dan genieten.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:30 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Wait...what?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
kankerjosti die mn auto gejat heeft
Maar hoe kom ik anders ooit vanuit mijn uithoek naar De Grote Stad?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:32 schreef Q. het volgende:
[..]
Hier in De Grote Stad is de auto nooit leuk.
Weet je hoeveel calorieënquote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:30 schreef missbehavin het volgende:
Ik had een naan broodje met wat salade
Die neuk ik er wel weer af. Oh wachtquote:
Je moet ook geen fiat panda uit 1865 nemen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:33 schreef Q. het volgende:
[..]
De laatste jaren dat ik een auto had was het meer ellende dan genieten..
Laat mij nou in de waan dat ik gezond bezig ben,en niet dichtgroei terwijl ik alles eetquote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Fiets is alleen leuk in de zomer, lekker door het bos fietsen ofzo. Verder niet.
gemist? Ik wilde dinsdag gaan werken en toen kon ik eerst naar de Politie enzoquote:
Heb je dat gemist? Peu weet niet meer waar ie z'n auto geparkeerd heeft...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
Met al die groupies van je moet dat vast en zeker lukkenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Die neuk ik er wel weer af. Oh wacht
Ja had het gemist. Welke is gejat dan? En lag er nog kapot glas op die plek en zo? Of gewoon echt spoorloos zonder enige sporen?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
gemist? Ik wilde dinsdag gaan werken en toen kon ik eerst naar de Politie enzo
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:35 schreef STING het volgende:
[..]
Met al die groupies van je moet dat vast en zeker lukken
moet je wel eerst de plumeau er doorheen halen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Die neuk ik er wel weer af. Oh wacht
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:36 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
moet je wel eerst de plumeau er doorheen halen.
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:36 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
moet je wel eerst de plumeau er doorheen halen.
Doe eens kalm jijquote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:37 schreef Murmeli het volgende:
honger! honger! honger!
*ramt met vork en mes op tafel
Ik had er maar eenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:36 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ja had het gemist. Welke is gejat dan? En lag er nog kapot glas op die plek en zo? Of gewoon echt spoorloos zonder enige sporen?
slechte reclame is ook reclame.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zeg zo maak je geen reclame he!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |