ik ook normaal maar als je dat op de muur doet wordt t weer zo donker vooral in redelijk kleine ruimtequote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja ik ook hoor. Maar dan wel paars, dat donkere
'Ja ze hebben me een tepel te weinig meegegevenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:53 schreef Huppelmuts het volgende:
![]()
Zelf in elkaar te zetten en altijd onderdelen over
Ik heb idd in mijn slaapkamer één muur donkerpaars en de andere muren wat lichter. Maar dan nog is het wat donkerder dan het lila van hups.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:52 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik ook normaal maar als je dat op de muur doet wordt t weer zo donker vooral in redelijk kleine ruimte
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
'Ja ze hebben me een tepel te weinig meegegeven'
Nu niet meer dan? Schandequote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:53 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
tot 3 weken terug op customer service
Maar dan in verschillende kamers, of aubergine en knalrood bij elkaar?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:55 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb twee muren aubergine en twee muren knalroodMaar het is een zolderkamer, boven de knieschotten is het aan twee kanten wit, anders werd het te erg.
Aubergine in de slaapkamer zekerquote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar dan in verschillende kamers, of aubergine en knalrood bij elkaar?
welk lila van hupsquote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:54 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik heb idd in mijn slaapkamer één muur donkerpaars en de andere muren wat lichter. Maar dan nog is het wat donkerder dan het lila van hups.
quote:
Vorig topicquote:
Eén kamerquote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar dan in verschillende kamers, of aubergine en knalrood bij elkaar?
Bij de IKEA krijg je altijd precies genoeg onderdelen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:53 schreef Huppelmuts het volgende:
![]()
Zelf in elkaar te zetten en altijd onderdelen over
Vast niet in 100% van de gevallen, maar moet zeggen dat ik nog nooit een onderdeel heb gemistquote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Bij de IKEA krijg je altijd precies genoeg onderdelen.
Och ik ben wel van de kleurtjesquote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Eén kamer.
Het was de eerste week best leuk, maar nu, acht jaar later, ben ik het een tikkie zat.
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:56 schreef STING het volgende:
[..]
Ik vond je leuker toen je nog gehekeld irriteerde op doordenkacties
Whehe, dat neem ik dan maar van je aanquote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:56 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
de beste tieten niet meer nee
Of nog erger. 1 teveelquote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
'Ja ze hebben me een tepel te weinig meegegeven'
Nee, maar dan is het fout. Bij andere zaken krijg je nog wel eens een reserve schroefje, moertje of boutje, maar bij IKEA is het in principe zo dat alles wat je krijgt, je ook behoort te gebruken.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:57 schreef STING het volgende:
[..]
Vast niet in 100% van de gevallen, maar moet zeggen dat ik nog nooit een onderdeel heb gemist
Ik heb geen lila!!quote:
MissB is het spoor bijster joh met al die nieuwe UI's hierquote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:56 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
die muur was mijn muur he?of heb ik t zo gemist
ja dat lila was mijn muur, van welk merk is t?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb geen lila!!
Ik heb Lust![]()
Paars maar dan ook echt PAARS !
Nu snap ik hem niet meer. Was die foto niet van jouw muur?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb geen lila!!
Ik heb Lust![]()
Paars maar dan ook echt PAARS !
Wel op blijven letten hequote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:59 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nu snap ik hem niet meer. Was die foto niet van jouw muur?
Ja echt hequote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
MissB is het spoor bijster joh met al die nieuwe UI's hier
Weet ikquote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, maar dan is het fout. Bij andere zaken krijg je nog wel eens een reserve schroefje, moertje of boutje, maar bij IKEA is het in principe zo dat alles wat je krijgt, je ook behoort te gebruken.
Nope ik ga morgen pas vervenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:59 schreef missbehavin het volgende:
[..]
neeee das MIJN muurquote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:59 schreef missbehavin het volgende:
[..]
I'm confusedquote:
Ja ik ben weer bijquote:
quote:
M-M heeft nieuwe kamer, zelf geverfd in dr eentje, is trots, het gaat over verven en paars. M-M spamt fotoquote:
De kleur lust is uhm van histor ofzo. Maar ik heb gewoon goedkoop eigen merk latex genomen hoorquote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:59 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja dat lila was mijn muur, van welk merk is t?
quote:
Proost babequote:
Nog niet eens. Oh wacht, ms is dat juist het probleemquote:
Ja, fotoquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:01 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
M-M heeft nieuwe kamer, zelf geverfd in dr eentje, is trots, het gaat over verven en paars. M-M spamt foto
Oh ik had ook goedkope muurverf van gamma eigen merk, kleur "kristal"quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De kleur lust is uhm van histor ofzo. Maar ik heb gewoon goedkoop eigen merk latex genomen hoor
je kwam eerst hier langs toch?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:01 schreef Samzz het volgende:
Ik ben klaar met m'n werk
Ik ga maar es vragen of ik een collega kan helpen... Anders ga ik mooi naar huis.
neeuhquote:
viespeukquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:04 schreef missbehavin het volgende:
Ik wil de muren in de woonkamer doen
ik heb t wel weer gehad met verven, helemaal toen ik van t opstapje zo in de verfemmer ging staanquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:04 schreef missbehavin het volgende:
Ik wil de muren in de woonkamer doen
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:05 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik heb t wel weer gehad met verven, helemaal toen ik van t opstapje zo in de verfemmer ging staan
quote:
Ik ga zo eerst eens eten voordat ik aan 't bier ga, maar verder puik planquote:
Was een inkoppertje, kan ik net laten liggenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
HA! Deze keer deed ik het niet! Ik zag de kans, maar ik deed het niet!
MIquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:05 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik heb t wel weer gehad met verven, helemaal toen ik van t opstapje zo in de verfemmer ging staan
Het resultaat mocht er wezen, toch CL?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Was een inkoppertje, kan ik net laten liggen
[..]
MI
Geniaalquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:05 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ik heb nog wel eens goede ideeën!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik ga zo eerst eens eten voordat ik aan 't bier ga, maar verder puik plan
Mijn broertje ook, heeft een keer zelf bier gekocht, Warsteiner, en 't is nieteens vies!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb nog wel eens goede ideeën!
Maar dankzij big en de katten moet ik eigenlijk eerst behangen, kan er niet zo overheen verven. En geen geld voor dusquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:05 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Grats Klutsje!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:09 schreef Kluts het volgende:
IK HEB DE BAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN!!!!!!!!!![]()
![]()
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:09 schreef Kluts het volgende:
![]()
Meestal niet tochquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb nog wel eens goede ideeën!
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:09 schreef Kluts het volgende:
![]()
Behangen is met katten meestal niet zo handig toch? Aangezien ze dat kunnen lostrekken enzo. Want waarom zou je dat moeten?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:09 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar dankzij big en de katten moet ik eigenlijk eerst behangen, kan er niet zo overheen verven. En geen geld voor dus
Gefeli Klutsjequote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:09 schreef Kluts het volgende:
![]()
feliquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:10 schreef Kluts het volgende:
Ik ben er gewoon ZO blij van, ik zit gewoon een beetje te shaken gewoon.
Ja maar dan zou ik al het behang van de muren moeten halen en dan zit ik alsnog met een lelijke muur..quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Behangen is met katten meestal niet zo handig toch? Aangezien ze dat kunnen lostrekken enzo. Want waarom zou je dat moeten?
quote:
En Utrecht maar een aardbevings-alarm afgeven.. Is het gewoon Kluts!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:10 schreef Kluts het volgende:
Ik ben er gewoon ZO blij van, ik zit gewoon een beetje te shaken gewoon.
Ik ben geen 2m bij 2m ofzo.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
En Utrecht maar een aardbevings-alarm afgeven.. Is het gewoon Kluts!
Ik weet niet wat vulmiddel kost tov behang, maar als het behang voorzichtig afgestoken wordt, kan het niet veel zijn. Dan heb je een strakke muur die zo overschilderbaar is. Aangezien de muur voor behangen ook strak moet zijn.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:12 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar dan zou ik al het behang van de muren moeten halen en dan zit ik alsnog met een lelijke muur..
Ja is ook zo, maar ik denk echt niet dat je alleen met vulmiddel een mooie gladde muur krijgt hoor, dan moet je er daarna van dat lelijke sierpleister overheen doen ofzo.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik weet niet wat vulmiddel kost tov behang, maar als het behang voorzichtig afgestoken wordt, kan het niet veel zijn. Dan heb je een strakke muur die zo overschilderbaar is. Aangezien de muur voor behangen ook strak moet zijn.
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:09 schreef Kluts het volgende:
![]()
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:17 schreef stbabylon het volgende:
Er wordt hier bier binnen gesjouwd!
Mazzel!
Enjoyquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:17 schreef stbabylon het volgende:
Mazzel!
Dat ligt aan de kwaliteit van de muur, iets wat je pas weet als het behang er af is. Je woning is al wat ouder toch? 30/40jr? Jij wilt een volledig strakke muur? Want dat kan ook heel goed, het hangt wel helemaal af van de basis, als die redelijk tot goed is, kan je volstaan met plekken bijwerken en vlakschuren. Anders moet er gestuukt worden en dat is duur ja.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja is ook zo, maar ik denk echt niet dat je alleen met vulmiddel een mooie gladde muur krijgt hoor, dan moet je er daarna van dat lelijke sierpleister overheen doen ofzo.
~quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:17 schreef stbabylon het volgende:
Mazzel!
Oeh Klutsie, wat tof voor je!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:09 schreef Kluts het volgende:
![]()
Goeie reisquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:18 schreef Samzz het volgende:
Kluts! Congratz
Ik ben er vandoor, lekker naar huis
Nou ga maar uit van een lelijk, oude, oneven muur.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat ligt aan de kwaliteit van de muur, iets wat je pas weet als het behang er af is. Je woning is al wat ouder toch? 30/40jr? Jij wilt een volledig strakke muur? Want dat kan ook heel goed, het hangt wel helemaal af van de basis, als die redelijk tot goed is, kan je volstaan met plekken bijwerken en vlakschuren. Anders moet er gestuukt worden en dat is duur ja.
Et was gezelligquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:18 schreef Samzz het volgende:
Kluts! Congratz
Ik ben er vandoor, lekker naar huis
Is dat niet verantwoordelijkheid van de verhuurder ook?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou ga maar uit van een lelijk, oude, oneven muur.So I'm screwed.
een mooie muur? dat denk ik niet...quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Is dat niet verantwoordelijkheid van de verhuurder ook?
een behangbare/beschilderbare muur welquote:
er zit nu toch behang op.... dus euhmmmquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
een behangbare/beschilderbare muur wel
Ik vrees van niet. Toen we hier inkwamen zat al het lelijke behang van de vorige bewoners er ook nog op, compleet met lelijke borders enzo. Je wilt niet weten in wat voor staat het sanitair is...quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Is dat niet verantwoordelijkheid van de verhuurder ook?
Hmm, het loont heel erg om uit te zoeken wat je rechten zijn in dit geval (kijk maar naar Huppel). Sla ze er maar mee om te orenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:23 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik vrees van niet. Toen we hier inkwamen zat al het lelijke behang van de vorige bewoners er ook nog op, compleet met lelijke borders enzo. Je wilt niet weten in wat voor staat het sanitair is...kutwoningbouwvereniging.
Ik ben heel blij met mijn huisje hoor, maar de staat waarin het verkeert...quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hmm, het loont heel erg om uit te zoeken wat je rechten zijn in dit geval (kijk maar naar Huppel). Sla ze er maar mee om te oren
Wij zijn hier de enige in t hele complex met fatsoenlijk sanitair![]()
Jij lijkt best wel op een bepaalde actrice, maar dan niet blondquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn flatje daar was uitgewoond door een stel surinamers. Echt, die inbouwkasten waren zo goor, dat ik ze na 86 keer schoonmaken maar hebt overgeschilderd ook aande binnenkant.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hmm, het loont heel erg om uit te zoeken wat je rechten zijn in dit geval (kijk maar naar Huppel). Sla ze er maar mee om te oren
Wij zijn hier de enige in t hele complex met fatsoenlijk sanitair![]()
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:27 schreef STING het volgende:
[..]
Btw, jij lijkt best wel op een bepaalde actrice, maar dan niet blondDoe es fixenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
Och daar kijk ik niet van opquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:09 schreef Kluts het volgende:
![]()
Dat geloof ik meteen, maar daarom mogen ze er nog wel wat aan doenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ben heel blij met mijn huisje hoor, maar de staat waarin het verkeert...
Issie niet te zien?quote:
waarom zei je dat dan niet?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:27 schreef Kluts het volgende:
Nu heb ik een weekend lang om na te denken over het aanbod dat ze me gedaan hebben, maar dat weet ik natuurlijk allang.
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:27 schreef STING het volgende:
[..]
Jij lijkt best wel op een bepaalde actrice, maar dan niet blondIk zie de foto nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
Das beterquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:29 schreef STING het volgende:
[..]
Issie niet te zien?
http://www.imdb.com/media/rm1934328832/nm0888882
http://www.imdb.com/media/rm218596352/nm0888882
ik zie de gelijkenis niet, maar welquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:29 schreef STING het volgende:
[..]
Issie niet te zien?
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:29 schreef STING het volgende:
[..]
Issie niet te zien?
MissB, wat doe je vanavond?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:29 schreef STING het volgende:
[..]
Issie niet te zien?
Ik zie wel enigsinds wat Sting bedoeltquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik zie de gelijkenis niet, maar wel
Niet op haar lijken helaasquote:
Ja, leuk bedrijf, leuke baan, ideale combi van projectassistent / secretaresse, de ruimte om het mijn eigen functie te maken, goeie secundaire arbeidsvoorwaarden en het loon kan ik me ook in vinden.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:28 schreef Tally het volgende:
[..]
Och daar kijk ik niet van opDat zei ik vanmiddag!
Gefeliciteerd Klutsie![]()
![]()
Wellesquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Daar lijk ik toch voor geen meter op!
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:32 schreef STING het volgende:
[..]
Welles
Vooral je hoofdfoto op FB, iets met je kaaklijn ofzo
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:31 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, leuk bedrijf, leuke baan, ideale combi van projectassistent / secretaresse, de ruimte om het mijn eigen functie te maken, goeie secundaire arbeidsvoorwaarden en het loon kan ik me ook in vinden.![]()
![]()
+1quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Daar lijk ik toch voor geen meter op!
Je moet het laten spuiten.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou ga maar uit van een lelijk, oude, oneven muur.So I'm screwed.
Ja, ben er zelf ook enthousiast van.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ben zo blij voor je! En ook zo tof dat het iets is wat je echt leuk lijkt!
Oh ja dat ken ik ja, dat is mooi ja.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je moet het laten spuiten.
Kost wat maar is wel mooier.
Heb nog wel een mannetje, doet het voor een krat bier en materiaalkosten
je hebt toch geen digitenne van KPN genomen he?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:37 schreef Memento-Mori het volgende:
aaarghhh waarom doet de digitale tv antenne het niet
Echt heel fijn voor je!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:36 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, ben er zelf ook enthousiast van.
Het is ook wel tof dat het een bedrijf is wat relatief jong is en nog volop in ontwikkeling, wat de kansen voor mij om me te ontwikkelen groter maakt.
En stiekem ben ik best trots ook, want ik moest eigenlijk een HBO-diploma hebben voor deze functie, wat ik niet heb, maar ik heb toch gesolliciteerd, omdat ik gewoon vond dat die functie wat voor mij was.![]()
Bulletstorm Demo, kijken of ik nog leuke dingen kan unlocken voor 't volle spelquote:
jaren werkervaring maakt een hoop goed...quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:36 schreef Kluts het volgende:
En stiekem ben ik best trots ook, want ik moest eigenlijk een HBO-diploma hebben voor deze functie, wat ik niet heb, maar ik heb toch gesolliciteerd, omdat ik gewoon vond dat die functie wat voor mij was.![]()
Wat is dat voor een onzin? Iedereen kan zich altijd ontwikkelen, ongeacht leeftijd en hoeveelheid werkuren.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Echt heel fijn voor je!
Stiekem ben ik best jaloers, zoiets zit er voor mij nooit meer in, als parttimer
You should be!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:36 schreef Kluts het volgende:
Ja oke, maar parttime banen daar zit gewoon veel minder ontwikkeling in.. iig minder vaak.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wat is dat voor een onzin? Iedereen kan zich altijd ontwikkelen, ongeacht leeftijd en hoeveelheid werkuren.
Daar zit wat in ja. Zit de mogelijkheid er niet in om fulltime te werken?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja oke, maar parttime banen daar zit gewoon veel minder ontwikkeling in.. iig minder vaak.
Oh, dat kan tegenwoordig best nog wel hoor. Je hebt steeds vaker duo-banen. Ik heb zelden collega's die 40 uur werken.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Echt heel fijn voor je!
Stiekem ben ik best jaloers, zoiets zit er voor mij nooit meer in, als parttimer
nee van online maar zal wel van kpn zijn maar goed waarom krijg ik de mdling antn, kabel zit erin dan zou t toch moeten doen, brand ook geen lichtje op t ding en om nou weer dat 0900 nr te bellenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
je hebt toch geen digitenne van KPN genomen he?
Is het dus gewoon een kwestie van de baan vinden waar je je ook parttime kunt ontwikkelen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja oke, maar parttime banen daar zit gewoon veel minder ontwikkeling in.. iig minder vaak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |