losse dingen zijn leukerquote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:08 schreef CherryLips het volgende:
Gewoon ergens een doos neerzetten, dan gaan ze daar wel in.
Plastic tassen, ook altijd leukquote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:08 schreef CherryLips het volgende:
Likken, erin zitten, er op liggen, etcquote:
Lekkere combiquote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:03 schreef STING het volgende:
[..]
Ik vind hem ook wel een beetje hier bij passen, somehow.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Met die nagels en tanden? De gaten zitten er in voordat ze de kans krijgen om te stikkenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gestikte katten zijn weer wat minder
nee hoor, daar waar de activiteit is, is het veeeel interessanter, en ze proberen ook of alles eetbaar uis qua zakjes en bindertjesquote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:08 schreef CherryLips het volgende:
Jah, ik hou ze dan ook altijd in de gaten, als ik toevallig een plastic tas op de grond heb liggenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gestikte katten zijn weer wat minder
wat een muziekquote:
Patat met kroket hierquote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ja, eten, alleen nog kiezen tussen Boerenkool, Zuurkool of Andijvie..
quote:
laat me raden, je hebt magnetron maaltijden gehaaldquote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ja, eten, alleen nog kiezen tussen Boerenkool, Zuurkool of Andijvie..
Jij wel he, gelukkigquote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:30 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Die jongen snapt het genot van een auto niet, laat m joh
Fiets is alleen leuk in de zomer, lekker door het bos fietsen ofzo. Verder niet.quote:
Hier in De Grote Stad is de auto nooit leuk.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Fiets is alleen leuk in de zomer, lekker door het bos fietsen ofzo. Verder niet.
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:30 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
De laatste jaren dat ik een auto had was het meer ellende dan genieten.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:30 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Wait...what?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
kankerjosti die mn auto gejat heeft
Maar hoe kom ik anders ooit vanuit mijn uithoek naar De Grote Stad?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:32 schreef Q. het volgende:
[..]
Hier in De Grote Stad is de auto nooit leuk.
Weet je hoeveel calorieënquote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:30 schreef missbehavin het volgende:
Ik had een naan broodje met wat salade
Die neuk ik er wel weer af. Oh wachtquote:
Je moet ook geen fiat panda uit 1865 nemen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:33 schreef Q. het volgende:
[..]
De laatste jaren dat ik een auto had was het meer ellende dan genieten..
Laat mij nou in de waan dat ik gezond bezig ben,en niet dichtgroei terwijl ik alles eetquote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Fiets is alleen leuk in de zomer, lekker door het bos fietsen ofzo. Verder niet.
gemist? Ik wilde dinsdag gaan werken en toen kon ik eerst naar de Politie enzoquote:
Heb je dat gemist? Peu weet niet meer waar ie z'n auto geparkeerd heeft...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
Met al die groupies van je moet dat vast en zeker lukkenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Die neuk ik er wel weer af. Oh wacht
Ja had het gemist. Welke is gejat dan? En lag er nog kapot glas op die plek en zo? Of gewoon echt spoorloos zonder enige sporen?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
gemist? Ik wilde dinsdag gaan werken en toen kon ik eerst naar de Politie enzo
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:35 schreef STING het volgende:
[..]
Met al die groupies van je moet dat vast en zeker lukken
moet je wel eerst de plumeau er doorheen halen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Die neuk ik er wel weer af. Oh wacht
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:36 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
moet je wel eerst de plumeau er doorheen halen.
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:36 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
moet je wel eerst de plumeau er doorheen halen.
Doe eens kalm jijquote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:37 schreef Murmeli het volgende:
honger! honger! honger!
*ramt met vork en mes op tafel
Ik had er maar eenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:36 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ja had het gemist. Welke is gejat dan? En lag er nog kapot glas op die plek en zo? Of gewoon echt spoorloos zonder enige sporen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |