Het lijkt alsof hij naar de menigte stuurt, maar misschien had hij slechte controle over het stuur.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:39 schreef Refragmental het volgende:
Net ook weer op AJE, nog zo'n busje!!
Hopelijk hebben ze die bestuurder verderop uit het busje gesleurd!
Maar die vent links legt het wel goed uit, kan ook een persoon zijn die flink bang was!
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:39 schreef raistlin6 het volgende:
Ik ben even aan het schrijven, compleet overzichtsbericht op de fp, ik zou zometeen graag feedback willen als die klaar is. Hopende op wat hulp van jullie hier.Ik kom er zo op terug.
Succes.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:39 schreef raistlin6 het volgende:
Ik ben even aan het schrijven, compleet overzichtsbericht op de fp, ik zou zometeen graag feedback willen als die klaar is. Hopende op wat hulp van jullie hier.Ik kom er zo op terug.
omg :xquote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:37 schreef YazooW het volgende:
Anders word je ff platgereden door een brandweerauto
Door wie?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:37 schreef wdn het volgende:
Ayman Mour: wat gisteren is gebeurd wordt aan het Internationaal Gerechtshof voorgelegt als een misdrijf tegen het Egyptische volk.
Salma, en nee, heb AJE getweet maar niets teruggehoord, geen berichten te vinden die zeggen dat ze dood is.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:40 schreef RvLaak het volgende:
Hebben we BTW al iets gehoord over Selma?
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:36 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Die tweet meestal wel waarheden.
Als dit waar is.
Enige gebouw wat echt effect zou hebben is de Staats TV. Paleizen zijn waardeloos zonder president of koning erin.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:40 schreef One_of_the_few het volgende:
Ze zouden naar Abdeen Palace, en Egyptian Presidential Palace, in Heliopolis moeten gaan. Bezetten. Al is de 1e nu ook een museum. Het is wel een officiele werkplaats van de president.
Dat is precies wat de afgelopen dagen gebeurd is.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:36 schreef Toad het volgende:
[..]
Of het leger keert zich tegen de demonstranten en laat de pro-Mubarak aanhang hun gang gaan. Chaos, gevechten.
Mubarak zou het graag willen hoor.
door Ayman Mour!?quote:
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:37 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Juist niet, is juistindien waar... Was erg bang van de aantallen
Dan hopen we op het beste... Lijsten met slachtoffers zijn vaak fout in dit soort situaties.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:41 schreef Floxxx het volgende:
[..]
Salma, en nee, heb AJE getweet maar niets teruggehoord, geen berichten te vinden die zeggen dat ze dood is.
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:39 schreef raistlin6 het volgende:
Daarnaast stond erbij dat het de VADER van Salma en Adam was, niet Salma zelfquote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:42 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dan hopen we op het beste... Lijsten met slachtoffers zijn vaak fout in dit soort situaties.
Ah ok, dacht dat het die verslaggever wasquote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:41 schreef wdn het volgende:
[..]
door Ayman Mour!?
Is een voormalige politicus en werd door Mubarak in een cel gedumpt
proM kwam aanrijden met snode plannen, ziet massa's massa's en massa's antiM's staan, voelt wat warm spul in zijn onderbroek, draait om & gaat.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:42 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
niet echt goed nieuws als pro's met brommers / motors weet ik wat erop in rijden ??? welke aantallen dacht jij dan ?kan je ff niet volgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |