Als tram 2 erlangs rijdt welquote:Op donderdag 17 februari 2011 10:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Misschien loop ik daar wel
Nope, ik loop meer richting de zeekantquote:Op donderdag 17 februari 2011 10:54 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Als tram 2 erlangs rijdt wel
Kijkduin/Scheveningen?quote:Op donderdag 17 februari 2011 10:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nope, ik loop meer richting de zeekant![]()
Ik ken die wijken trouwens wel, ik woon er dicht in de buurt
Heerlijke kant, heeft maar 2 portieken juistquote:Op donderdag 17 februari 2011 11:01 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Kijkduin/Scheveningen?
Nja de Loosduinseweg zou ik in geen geval willen lopen iig
Hoe kom ik erbij dat het de Loosduinseweg heetquote:Op donderdag 17 februari 2011 12:23 schreef Troeta het volgende:
[..]
Heerlijke kant, heeft maar 2 portieken juist
Scheelt weer herstickeren als de kleuren veranderenquote:Op donderdag 17 februari 2011 14:22 schreef rub3n het volgende:
[..]
Ik vind het na even wennen wel mooi.
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:39 schreef Think_Pad het volgende:
[me=Think_Pad] gaat morgen bellen met TNT...
[/me]
Kijken of ik van zaterdag postbezorger > chauffeur collectie kan
heb m'n rijbewijs sinds oktober 2010 en zou er toch graag wel wat mee doen
Als de kleur uiteindelijk wit wordt ben ik wegquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:07 schreef Zetslet het volgende:
[..]
Scheelt weer herstickeren als de kleuren veranderen
Het aannemen van GOBAL lijsten en terugkomende aangetekenden/legitimatiezendingen/gerechtelijke brieven etc. Kijken of alles klopt en alles naar het juiste postagentschap sturen.quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:46 schreef Troeta het volgende:
Wat is dat dan ultra_ivo, centrale afrekening?
De Oude Haagweg heeft maar 15 portieken, waarvan de helft nog beneden bussen heeft en in Kijkduin zitten helemaal geen portieken.quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:09 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Hoe kom ik erbij dat het de Loosduinseweg heetIk bedoel de Oude Haagweg. Wel Loosduinen voor de rest mja
http://maps.google.nl/map(...)cbp=12,120.94,,0,6.1
Zelfs een fiets van een TNT'er in beeld
Oh ja dan is het misschien minder zwaarquote:Op donderdag 17 februari 2011 18:50 schreef TokenW het volgende:
[..]
De Oude Haagweg heeft maar 15 portieken, waarvan de helft nog beneden bussen heeft en in Kijkduin zitten helemaal geen portieken.
Ga je dan altijd als laatste naar huis?quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:41 schreef ultra_ivo het volgende:
De laatste dagen opleiding centrale afrekening gehad. Best wel leuke dienst. Het enige nadeel is dat je soms bijna iedereen binnen hebt en dan nog een uur moet wachten op 2 laatkomers.
Welke wijken loop je dan?quote:Op donderdag 17 februari 2011 10:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Misschien loop ik daar wel
Collectie is dan nog bezig. Maar wel als laatste uit de bestelling, je begint uiteraard ook een stuk later (en krijgt dus geen TOD).quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:51 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Ga je dan altijd als laatste naar huis?
haha dat doe ik ook,maar van centrale afrekening heb ik nog nooit gehoord hoor.quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:47 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Het aannemen van GOBAL lijsten en terugkomende aangetekenden/legitimatiezendingen/gerechtelijke brieven etc. Kijken of alles klopt en alles naar het juiste postagentschap sturen.
Maar jullie noemen het nog steeds zo? Hier heet het gewoon afwerken,hahaquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:45 schreef ultra_ivo het volgende:
Het is ook een term uit de tijd dat de postbodes nog met geld rondliepen en dat moesten afrekenen aan het eind van hun dienst.
afwerken doe je hier met passepostquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:53 schreef Troeta het volgende:
[..]
Maar jullie noemen het nog steeds zo? Hier heet het gewoon afwerken,haha
Dat komt omdat al die managers elkaar napraten. En het lagere management praat graag het hogere management na om erbij te horen. Een aspiratiegroep heet dat geloof ik.quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:16 schreef carboni het volgende:
Ach elke vestiging heeft zijn eigen tradities. Maar geloof dat alle medewerkers depot op zijn frans uitspreken (klemtoon op de e) maar alle managers het als depot met klemtoon op o.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |