Heel leuk allemaal die koninginnedag-sfeer, maar daar gaat weinig mee bereikt worden.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:01 schreef yavanna het volgende:
[..]
Vredig? Het staat daar vol met pro's met geweldadige bedoelingen. De anti's worden binnen no time uit elkaar gedreven door angst enz. Al het psoitieve effect valt uiteen. + waarom zouden ze dat uit willen lokken, gewonden en doden willen wagen wanneer dit plein nu synbool staat voor hun vreedzame strijd, zie o.a. de internationale persberichtgeving.
Maargoed, we zien het wel he .
Het zou het beste zijn om het bloedvergieten tot een minimum te houden in plaats van mensen bewust naar een bloedbad te sturen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:01 schreef Blik het volgende:
[..]
En dat versterkt het punt weer dat het de anti-mubarak mensen zijn die vredig willen zijn, maar door de pro-mubarak mensen het geweld in worden gedrukt
Geloof me, voor Egypte zou het op dit moment het beste zijn als er wat zou gebeuren. Dan zal er het snelst iets gebeuren met Mubarak.
Doe niet zo hysterisch.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:03 schreef Beach het volgende:
[..]
Kunnen de mods zo iemand niet bannen voor alleen dit subforum?
Cappuccino is bruin! Idee?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:04 schreef -jos- het volgende:
gpdcairo GPD Cairo
Voor het eerst van mijn leven jammer dat ik niet kaal ben. Met mijn blonde haar val ik teveel op
AJ faalt steeds meer en meerquote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:01 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Tja, in totaal wonen er wel bijna 5 miljoen.
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:03 schreef superworm het volgende:
Sarahngb Sarahngb
Mubarak is stubborn. I get it. If we ask him to stay maybe he'll leave? Lol
Als je daar last van hebt link kopieren en plakken in adresbalkquote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:04 schreef yavanna het volgende:
Hebben meer mensen last van twitter linken die het niet doen?
De media is vele malen krachtigerquote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:02 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Nieuwsbeelden helpen, maar de wil van de bevolking is belangrijker.
Er zijn geen sjaals beschikbaar?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:04 schreef -jos- het volgende:
gpdcairo GPD Cairo
Voor het eerst van mijn leven jammer dat ik niet kaal ben. Met mijn blonde haar val ik teveel op
whahaha indd. wie weet werkt hetquote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:03 schreef superworm het volgende:
Sarahngb Sarahngb
Mubarak is stubborn. I get it. If we ask him to stay maybe he'll leave? Lol
Nee, ze zitten te dansen en zingen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:03 schreef Muridae het volgende:
Zijn er nog nieuwe "politieke" ontwikkelingen ?
Of is het net als de voorgaande dagen : Tahrir Square vol met demonstranten die af en toe zich moeten verdedigen tegen de Pro's die met stenen en stokken gooien ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |