Ga dan lekker naar de bioscoop voor een actiefilm.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:00 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
Saaiste revolutie ooit.
Heb er al lang niet meer gepost, moet er duidelijk weer eens langs gaan. Maar ik heb daar veel rondgehangen een tijd terugquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:56 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Meer als in dat je dat direct weet te vinden
Ga eens stenen gooien tegen Hezbollah ofzo, maar niet hier trollen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:00 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
Saaiste revolutie ooit.
En dat versterkt het punt weer dat het de anti-mubarak mensen zijn die vredig willen zijn, maar door de pro-mubarak mensen het geweld in worden gedruktquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:58 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
En de kans dat dat vredig blijft is extreem klein.
Tja, in totaal wonen er wel bijna 5 miljoen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:00 schreef Drifter__ het volgende:
5 miljoen mensen in Alex...![]()
donder op zeg
Vredig? Het staat daar vol met pro's met geweldadige bedoelingen. De anti's worden binnen no time uit elkaar gedreven door angst enz. Al het psoitieve effect valt uiteen. + waarom zouden ze dat uit willen lokken, gewonden en doden willen wagen wanneer dit plein nu synbool staat voor hun vreedzame strijd, zie o.a. de internationale persberichtgeving.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:58 schreef Blik het volgende:
[..]
En een vredige mars naar het paleis zou dat punt alleen maar versterken
Je hebt er al verschillende van zo dichtbij meegemaakt?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:00 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
Saaiste revolutie ooit.
helemaal eens ..quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:52 schreef Staal het volgende:
[..]
Ik zie liever dit dan mensen die elkaar de hersens in slaan.
Alleen was Selma niet doofquote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:02 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
klopt ik hoorde het nadat ik had gepost , stem leek wel beetje...
Nieuwsbeelden helpen, maar de wil van de bevolking is belangrijker.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:59 schreef Blik het volgende:
[..]
De media maken of breken deze revolutie, daarvoor zijn ook nieuwsbeelden nodig. woensdag en donderdag was er enorm veel belangstelling voor Egypte. Als er vandaag niks gebeurt zal de belangstelling afkalven
Dat is helemaal niet belangrijk! Gadverdamme, jij wil echt bloed zijn he?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:00 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
Saaiste revolutie ooit.
Beiden hysterisch?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:02 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
klopt ik hoorde het nadat ik had gepost , stem leek wel beetje...
Oh.My.God.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:00 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
Saaiste revolutie ooit.
Kunnen de mods zo iemand niet bannen voor alleen dit subforum?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |