Precies. Altijd gewoon GODVERDOMME eruit KUT gooien op iedere HOEREN plek en iedere FUCK tijdquote:
Framboos is altijd wel lekker, zeker als ze nog wat zuurder zijn, dat wordt weer voor een wat frissere smoothie. Uiteraard volle yoghurt gebruiken.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:36 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal lekkerDus geen voorkeuren
Hmmmm, dus die kun je ook niet even bespringenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:38 schreef Tally het volgende:
[..]
Die is al thuis. De lieverd is met zijn verkouden kop (en dan niet zo maar een verkoudheidje) een vloertje aan het leggen in de babykamer.
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:38 schreef Kluts het volgende:
[..]
En daarom ga ik nu dan ook, zonder schuldgevoel dat ik eigenlijk wat nuttigs moet doen overdag want werkloos,slechterikken afslachten en mijn koninkrijk Albion regeren
Gelukkig maarquote:
Mja ik denk niet dat het nu het tijdstip of de juiste plek is om dat te doenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Precies. Altijd gewoon GODVERDOMME eruit KUT gooien op iedere HOEREN plek en iedere FUCK tijd
Wrijf het nog even in.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:38 schreef Kluts het volgende:
[..]
En daarom ga ik nu dan ook, zonder schuldgevoel dat ik eigenlijk wat nuttigs moet doen overdag want werkloos,slechterikken afslachten en mijn koninkrijk Albion regeren
waar komt die agressie vandaan dan?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:37 schreef Tally het volgende:
Eigenlijk wil ik nu een boksbal. Keihard mijn agressie botvieren op iets. Hard schreeuwen en schelden!
Maar ik probeer een dame te zijn (of te worden) en ik houd me in
Mja ik ga maar een kokkerellen dit weekend met fruitquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Framboos is altijd wel lekker, zeker als ze nog wat zuurder zijn, dat wordt weer voor een wat frissere smoothie. Uiteraard volle yoghurt gebruiken.
Kijk of je van sommige vruchten alleen het sap wilt en bij andere juist het sap deels wilt afgieten. Wel altijd bewaren want je kan met sap snel/makkelijk de smaak beinvloeden.
Als je echt zoveel hebt, maak een paar verschillende.
Oosterse maaltijd met ananas?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:40 schreef Tally het volgende:
[..]
Mja ik ga maar een kokkerellen dit weekend met fruit
Knuffelen is misschien een betere optiequote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:39 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hmmmm, dus die kun je ook niet even bespringen
Hij is er toch al op de pc? Dacht ik laatst te lezen?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:40 schreef STING het volgende:
[..]
Eerst dus maar eens zien of Lionhead hem uitbrengt voor de PC
Mja heel heel heeeeeeeeeel lang verhaal.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
waar komt die agressie vandaan dan?
Uhm.. Ik denk toetjes met fruitquote:
Dat willen we je dochter niet aandoen neequote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:40 schreef Tally het volgende:
[..]
Knuffelen is misschien een betere optieAls ik hem nu bespring dan trek ik hem uit elkaar ben ik bang
Ik ook niet, maar ananas kan ik nog net hebbenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:41 schreef Tally het volgende:
[..]
Mja heel heel heeeeeeeeeel lang verhaal.
[..]
Uhm.. Ik denk toetjes met fruitIk ben niet zo van de fruit in mijn warm eten
fruit icm met sexquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:41 schreef Tally het volgende:
[..]
Mja heel heel heeeeeeeeeel lang verhaal.
[..]
Uhm.. Ik denk toetjes met fruitIk ben niet zo van de fruit in mijn warm eten
Zonde van het fruit. Zonde van de seks.quote:
Is dat net zo overrated als sex en slagroom?quote:
Oh jeetje, ik zie nu Samantha voor me, al was die niet bedekt met fruit, maar met sushi. Maar het idee is hetzelfde.quote:
Ik denk niet dat mijn man het kan waarderen als ik hem opeens een banaan in zijn reet duw ofzo.quote:
Enige goeie rare combinatie is seks en roken. Een pijpbeurt wordt nog beter als ze eerst een peuk opsteekt voor jequote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:44 schreef Kluts het volgende:
[..]
Is dat net zo overrated als sex en slagroom?
Ik denk dat aan kippepootjes meer vlees zitquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:44 schreef stbabylon het volgende:
Jongens, meisjes, zeg eens, wat is lekkerder: Kippevleugeltjes of kippepootjes. Of maakt dat niks uit?
"zal ik jou eens een banaan in je pruim peren" krijgt zo een heel andere dimensie.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:45 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik denk niet dat mijn man het kan waarderen als ik hem opeens een banaan in zijn reet duw ofzo.
Seks en drugs?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Enige goeie rare combinatie is seks en roken. Een pijpbeurt wordt nog beter als ze eerst een peuk opsteekt voor je
Beide komen ze van vleeskuikens, maakt geen flikker uit qua vlees, alleen qua eten.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:44 schreef stbabylon het volgende:
Jongens, meisjes, zeg eens, wat is lekkerder: Kippevleugeltjes of kippepootjes. Of maakt dat niks uit?
Ja, maar dat zegt niks over de smaak.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:45 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik denk dat aan kippepootjes meer vlees zit
I don't care.. Ik vind beide lekker. Op de pootjes zit wel meer vlees. Ik bak kipkluifjes nu.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:44 schreef stbabylon het volgende:
En allebei is het vies, want weinig vlees en veel bot.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Beide komen ze van vleeskuikens, maakt geen flikker uit qua vlees, alleen qua eten.
Nee! Slagroom ga je vol van zitten, wordt vies ed. Fruit is gewoon lekker om mee te spelen en handig als je tussendoor ff iets wilt pakken dat t bij de hand isquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:44 schreef Kluts het volgende:
[..]
Is dat net zo overrated als sex en slagroom?
ik bedoel t ook niet op die manierquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:45 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik denk niet dat mijn man het kan waarderen als ik hem opeens een banaan in zijn reet duw ofzo.
Zoiets jaquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh jeetje, ik zie nu Samantha voor me, al was die niet bedekt met fruit, maar met sushi. Maar het idee is hetzelfde.
Fruit
Daarom.. Ik combineer het gewoon niet!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:45 schreef Kluts het volgende:
[..]
"zal ik jou eens een banaan in je pruim peren" krijgt zo een heel andere dimensie.
Slagroom plakt, en ik eet wel voor die tijd.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee! Slagroom ga je vol van zitten, wordt vies ed. Fruit is gewoon lekker om mee te spelen en handig als je tussendoor ff iets wilt pakken dat t bij de hand is
Daarom kan je ook beter hanepoten, kippeborsten of hele/halve haantjes kopenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:46 schreef Kluts het volgende:
[..]
En allebei is het vies, want weinig vlees en veel bot.
maak dat mijn kat wijsquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:46 schreef Kluts het volgende:
[..]
En allebei is het vies, want weinig vlees en veel bot.
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:45 schreef Tally het volgende:
[..]
Kippepootjesquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:44 schreef stbabylon het volgende:
Ik eet sowieso nooit vlees met bot, ik wil het al geslacht hebben als het op mijn bord ligt.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daarom kan je ook beter hanepoten, kippeborsten of hele/halve haantjes kopenDaar zit meer vlees aan.
Dat laatste heb je al zo'n duizend keer gezegd hierquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee! Slagroom ga je vol van zitten, wordt vies ed. Fruit is gewoon lekker om mee te spelen en handig als je tussendoor ff iets wilt pakken dat t bij de hand is
[..]
ik bedoel t ook niet op die manier
[..]
Zoiets jaframboosjes passen om tepels heen trouwens (moeten ze soms wel wat groot zijn
)
Gevaarlijk, kippebotjes zijn zacht en die kunnen ze doorslikken en dat is niet goed.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
maak dat mijn kat wijsdr is 1 ding waar hij compleet gestoord van wordt en dat is een kippepoot.
slagroom heb ik 1x gedaan en nooit meer, werd er misselijk vanquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:47 schreef Kluts het volgende:
[..]
Slagroom plakt, en ik eet wel voor die tijd.
Vaak smaakt het wat anders, maar dat komt door de bereidingquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:49 schreef stbabylon het volgende:
Maar goed, het vlees, of het nou aan een vleugel of aan een poot zit, smaakt toch gewoon hetzelfde.
quote:
Ik had het nog nooit gehoord, maar het lijkt me ook erg gevaarlijk, straks hap je teveel eraf!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat laatste heb je al zo'n duizend keer gezegd hier
juist niet, kippebotjes gaan splinteren nadat ze gekookt zijn en kunnen hun ingewanden dus perforeren. Dat hij er zo gek van is wil trouwens niet zeggen dat die ze ook krijgt. Het is alleen wel eens voorgekomen dat hij er een te pakken kreeg.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:48 schreef Kluts het volgende:
[..]
Gevaarlijk, kippebotjes zijn zacht en die kunnen ze doorslikken en dat is niet goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |