Das waarquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:03 schreef STING het volgende:
[..]
Maar die had je niet alleen gisteren
t vlaggetje kriebeltquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:05 schreef STING het volgende:
[..]
Je smiley gaat bijna op de maat van je UI.
Goed puntquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:04 schreef Ang3l het volgende:
Niks mis met oppervlakkigheid!
De binnenkant is overrated.
Wat heb je nou aan een prachtige alvleesklier?!
Nee. Maar nu zijn het dikke klieren waarvan mijn keiharde tepels wel recht vooruit staan!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Heb jij prontige puntige borstjes dan...
Ik ga morgenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:06 schreef YipYip het volgende:
[..]
Goed punt![]()
By the way. Heb je Black Swan al gezien. En zo ja,hoe was de film?
Dat jij je uberhaubt kunt concentreren om beide te zienquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:05 schreef STING het volgende:
[..]
Je smiley gaat bijna op de maat van je UI.
Verdomme, daar gaat mijn cola.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:07 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee. Maar nu zijn het dikke klieren waarvan mijn keiharde tepels wel recht vooruit staan!
En door elk t-shirtje of blouse heen prikt
Was het zo lachwekkend?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:08 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Verdomme, daar gaat mijn cola.
Ah oké. Dan wacht ik de recensie op twitter/fb wel afquote:
Of deze?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Puffy Nipples of alleen Hard Nipples?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:07 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee. Maar nu zijn het dikke klieren waarvan mijn keiharde tepels wel recht vooruit staan!
En door elk t-shirtje of blouse heen prikt
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:09 schreef STING het volgende:
[..]
Of deze?wat een schattig meisje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tap tap tap
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:09 schreef STING het volgende:
[..]
Of deze?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What is understood,need not be discussed...
Wat zijn puffy nipples?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Puffy Nipples of alleen Hard Nipples?
Nee man! (m/v)quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Alsof er schimmel uit groeit ofzoZo'n donsje.
In deze categorie zeker?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik zou graag een foto laten zien, maar ja NSFW
Ieuw! NEE!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Alsof er schimmel uit groeit ofzoZo'n donsje.
Dag oppervlakkig chickjequote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:19 schreef MissMSX het volgende:
Oppervlakkig wijf meldt zich vanuit de Coffee Company![]()
Owh tepelhof is wel wat groter geworden. Maar omhoog staan.. Kweenie.. Zal eens kijken in de spiegel vanavondquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee man! (m/v)
Puffy nips is als de tepelhof ook iets omhoog staat.
Puffy nips zijnquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:20 schreef Tally het volgende:
[..]
Owh tepelhof is wel wat groter geworden. Maar omhoog staan.. Kweenie.. Zal eens kijken in de spiegel vanavond
Whut?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:23 schreef galtfactory het volgende:
Vrouwen zijn niet altijd oppervlakkig maar hebben gewoon andere interesses dan mannen
over het algemeen,en e.e.a is toch ook inherent aan hun leeftijd.
Maar hebben wij mannen dat ook niet allemaal meegemaakt toen wij jonger waren?
Belachelijk, dit soort serieuze reacties in R&Pquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:23 schreef galtfactory het volgende:
Vrouwen zijn niet altijd oppervlakkig maar hebben gewoon andere interesses dan mannen
Oh, dat heb ikquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee man! (m/v)
Puffy nips is als de tepelhof ook iets omhoog staat.
neequote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:23 schreef galtfactory het volgende:
Wijf! HW, wijf!quote:
Nueh, jij bent veels te cute om een wijf te zijnquote:
Ja, dahaagquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:23 schreef galtfactory het volgende:
Ik moest en publique ook erg lachenquote:
De koffie uitgespuugd van het lachen ?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:25 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik moest en publique ook erg lachen
Ik kon me inhouden, maar zo'n breeduit glimlachende vrouw zal er vast vreemd uitzienquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
De koffie uitgespuugd van het lachen ?
Ik cute? Laat me niet lachen man.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nueh, jij bent veels te cute om een wijf te zijn
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:23 schreef galtfactory het volgende:
In dat geval:quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dahaag
Serieus reageren in een Singles topic, het moet niet gekker worden
Ja, jij bent cute jaquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:26 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik cute? Laat me niet lachen man.
Die versierpraatjes doe je maar bij 18-jarige giegelmeisjes
giegel?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:26 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik cute? Laat me niet lachen man.
Die versierpraatjes doe je maar bij 18-jarige giegelmeisjes
Dat geloof ik, maar ik wens niet op die hoop gegooid te wordenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, jij bent cute ja.
Oh trust me, dat doe ik ook hoor.
Jij kent onze secret handshake?quote:
Wat heb je allemaal voor fruit?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:29 schreef Tally het volgende:
Iemand nog een idee voor een lekkere smoothie? En dan bedoel ik geen wijf zonder schaamhaar maar zo'n vruchtendrankje
Zo veel fruit gaan we echt niet op krijgen voor het ligt te rotten
Maak je geen zorgen, jij bent van een hele aparte categoriequote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:31 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat geloof ik, maar ik wens niet op die hoop gegooid te worden
Ik twijfeldequote:
T rot in vloeibare vorm ook verder he?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:29 schreef Tally het volgende:
Iemand nog een idee voor een lekkere smoothie? En dan bedoel ik geen wijf zonder schaamhaar maar zo'n vruchtendrankje
Zo veel fruit gaan we echt niet op krijgen voor het ligt te rotten
Behandel me dan ook zoquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen, jij bent van een hele aparte categorie.
Nu moeten we een nieuwe, super, king kong, mega, mega ingewikkelde bedenkenquote:
Echt van alles. Ik heb de aardbeien en een banaan al opgemaakt.quote:
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:33 schreef Kluts het volgende:
I freakin' nailed it. Ging supergoed en heb echt een topgesprek gevoerd.
Als ze ervoor kiezen me niet aan te nemen, dan ben ik gewoon hun type niet.
Aan mijn cv en gesprekken ligt het iig niet.
En hoi.
Vloeibare vorm heb ik eerder op dan eetbare vormquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
T rot in vloeibare vorm ook verder he?Of ga je uitdelen?
![]()
Eigenlijk kan vrijwel al het fruit wel samen, ik zou gewoon beginnen en tussendoor proeven wat je lekker vind.
Koel!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:33 schreef Kluts het volgende:
En hoi.
Bramen met een beetje yoghurt en een snufje kaneel!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:33 schreef Tally het volgende:
[..]
Echt van alles. Ik heb de aardbeien en een banaan al opgemaakt.
Voor de rest ligt er van druiven tot kersen. Van appels tot peren. Hier en daar nog een banaan.
Wat bramen. Mango. En sinaasappeltjes.
Morgen even yoghurt kopen. Ook een goed idee om het daar doorheen te doen! Dank je!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:34 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Bramen met een beetje yoghurt en een snufje kaneel!
En hoi.
rood fruit overheerst, zowel qua smaak als kleur. Wil je veel/weinig pitjes oid, fris/zuur/zoet etc. waar hou je van?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:33 schreef Tally het volgende:
[..]
Echt van alles. Ik heb de aardbeien en een banaan al opgemaakt.
Voor de rest ligt er van druiven tot kersen. Van appels tot peren. Hier en daar nog een banaan.
Wat bramen. Mango. En sinaasappeltjes.
Dat worden dus bitterballenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:34 schreef HeatWave het volgende:
Oh ja, eten, zo eerst vergadering, daarna borrel, daarna door naar de vrijmibo en vervolgens Paradiso, ergens daartussen moet ik eten.
Goed bezigquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:33 schreef Kluts het volgende:
En hoi.
You'll never find outquote:
Ik vind het allemaal lekkerquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
rood fruit overheerst, zowel qua smaak als kleur. Wil je veel/weinig pitjes oid, fris/zuur/zoet etc. waar hou je van?
En hoi.
En is mango-sinaasappel geen lekker combi?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:34 schreef Tally het volgende:
[..]
Morgen even yoghurt kopen. Ook een goed idee om het daar doorheen te doen! Dank je!
Dat red ik echt nietquote:
Functie is wel per direct ja. Een zwangere gaat daar weg, en die gaat wat anders doen bij terugkomst. Dus een baan ter overname, maar wel een die volledig opnieuw ingevuld en ingedeeld gaat/mag worden.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:35 schreef Nouk84 het volgende:
Top Kluts
Met een beetje mazzel volgende week weer aan de slag?
A man can always dreamquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:36 schreef MissMSX het volgende:
[..]
You'll never find out
Ja, ook goed met sigaren![]()
Dat lijkt me een lekker toetje. Zo maar eens proberen of anders na het eten!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:36 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En is mango-sinaasappel geen lekker combi?
Laat je het me even weten als je op me zit te rukken?quote:
Nooit je agressie opkroppenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:37 schreef Tally het volgende:
Eigenlijk wil ik nu een boksbal. Keihard mijn agressie botvieren op iets. Hard schreeuwen en schelden!
Maar ik probeer een dame te zijn (of te worden) en ik houd me in
Wanneer is je man thuis?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:37 schreef Tally het volgende:
Eigenlijk wil ik nu een boksbal. Keihard mijn agressie botvieren op iets. Hard schreeuwen en schelden!
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:37 schreef Kluts het volgende:
[..]
Functie is wel per direct ja. Een zwangere gaat daar weg, en die gaat wat anders doen bij terugkomst. Dus een baan ter overname, maar wel een die volledig opnieuw ingevuld en ingedeeld gaat/mag worden.
Die is al thuis. De lieverd is met zijn verkouden kop (en dan niet zo maar een verkoudheidje) een vloertje aan het leggen in de babykamer.quote:
Ik vergeet mijn dromen altijdquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:37 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Laat je het me even weten als je op me zit te rukken?
En daarom ga ik nu dan ook, zonder schuldgevoel dat ik eigenlijk wat nuttigs moet doen overdag want werkloos,slechterikken afslachten en mijn koninkrijk Albion regerenquote:
Precies. Altijd gewoon GODVERDOMME eruit KUT gooien op iedere HOEREN plek en iedere FUCK tijdquote:
Framboos is altijd wel lekker, zeker als ze nog wat zuurder zijn, dat wordt weer voor een wat frissere smoothie. Uiteraard volle yoghurt gebruiken.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:36 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal lekkerDus geen voorkeuren
Hmmmm, dus die kun je ook niet even bespringenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:38 schreef Tally het volgende:
[..]
Die is al thuis. De lieverd is met zijn verkouden kop (en dan niet zo maar een verkoudheidje) een vloertje aan het leggen in de babykamer.
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:38 schreef Kluts het volgende:
[..]
En daarom ga ik nu dan ook, zonder schuldgevoel dat ik eigenlijk wat nuttigs moet doen overdag want werkloos,slechterikken afslachten en mijn koninkrijk Albion regeren
Gelukkig maarquote:
Mja ik denk niet dat het nu het tijdstip of de juiste plek is om dat te doenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Precies. Altijd gewoon GODVERDOMME eruit KUT gooien op iedere HOEREN plek en iedere FUCK tijd
Wrijf het nog even in.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:38 schreef Kluts het volgende:
[..]
En daarom ga ik nu dan ook, zonder schuldgevoel dat ik eigenlijk wat nuttigs moet doen overdag want werkloos,slechterikken afslachten en mijn koninkrijk Albion regeren
waar komt die agressie vandaan dan?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:37 schreef Tally het volgende:
Mja ik ga maar een kokkerellen dit weekend met fruitquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Framboos is altijd wel lekker, zeker als ze nog wat zuurder zijn, dat wordt weer voor een wat frissere smoothie. Uiteraard volle yoghurt gebruiken.
Kijk of je van sommige vruchten alleen het sap wilt en bij andere juist het sap deels wilt afgieten. Wel altijd bewaren want je kan met sap snel/makkelijk de smaak beinvloeden.
Als je echt zoveel hebt, maak een paar verschillende.
Oosterse maaltijd met ananas?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:40 schreef Tally het volgende:
[..]
Mja ik ga maar een kokkerellen dit weekend met fruit
Knuffelen is misschien een betere optiequote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:39 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hmmmm, dus die kun je ook niet even bespringen
Hij is er toch al op de pc? Dacht ik laatst te lezen?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:40 schreef STING het volgende:
[..]
Eerst dus maar eens zien of Lionhead hem uitbrengt voor de PC
Mja heel heel heeeeeeeeeel lang verhaal.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
waar komt die agressie vandaan dan?
Uhm.. Ik denk toetjes met fruitquote:
Dat willen we je dochter niet aandoen neequote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:40 schreef Tally het volgende:
[..]
Knuffelen is misschien een betere optieAls ik hem nu bespring dan trek ik hem uit elkaar ben ik bang
Ik ook niet, maar ananas kan ik nog net hebbenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:41 schreef Tally het volgende:
[..]
Mja heel heel heeeeeeeeeel lang verhaal.
[..]
Uhm.. Ik denk toetjes met fruitIk ben niet zo van de fruit in mijn warm eten
fruit icm met sexquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:41 schreef Tally het volgende:
[..]
Mja heel heel heeeeeeeeeel lang verhaal.
[..]
Uhm.. Ik denk toetjes met fruitIk ben niet zo van de fruit in mijn warm eten
Zonde van het fruit. Zonde van de seks.quote:
Is dat net zo overrated als sex en slagroom?quote:
Oh jeetje, ik zie nu Samantha voor me, al was die niet bedekt met fruit, maar met sushi. Maar het idee is hetzelfde.quote:
Ik denk niet dat mijn man het kan waarderen als ik hem opeens een banaan in zijn reet duw ofzo.quote:
Enige goeie rare combinatie is seks en roken. Een pijpbeurt wordt nog beter als ze eerst een peuk opsteekt voor jequote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:44 schreef Kluts het volgende:
[..]
Is dat net zo overrated als sex en slagroom?
Ik denk dat aan kippepootjes meer vlees zitquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:44 schreef stbabylon het volgende:
Jongens, meisjes, zeg eens, wat is lekkerder: Kippevleugeltjes of kippepootjes. Of maakt dat niks uit?
"zal ik jou eens een banaan in je pruim peren" krijgt zo een heel andere dimensie.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:45 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik denk niet dat mijn man het kan waarderen als ik hem opeens een banaan in zijn reet duw ofzo.
Seks en drugs?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Enige goeie rare combinatie is seks en roken. Een pijpbeurt wordt nog beter als ze eerst een peuk opsteekt voor je
Beide komen ze van vleeskuikens, maakt geen flikker uit qua vlees, alleen qua eten.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:44 schreef stbabylon het volgende:
Jongens, meisjes, zeg eens, wat is lekkerder: Kippevleugeltjes of kippepootjes. Of maakt dat niks uit?
Ja, maar dat zegt niks over de smaak.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:45 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik denk dat aan kippepootjes meer vlees zit
I don't care.. Ik vind beide lekker. Op de pootjes zit wel meer vlees. Ik bak kipkluifjes nu.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:44 schreef stbabylon het volgende:
En allebei is het vies, want weinig vlees en veel bot.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Beide komen ze van vleeskuikens, maakt geen flikker uit qua vlees, alleen qua eten.
Nee! Slagroom ga je vol van zitten, wordt vies ed. Fruit is gewoon lekker om mee te spelen en handig als je tussendoor ff iets wilt pakken dat t bij de hand isquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:44 schreef Kluts het volgende:
[..]
Is dat net zo overrated als sex en slagroom?
ik bedoel t ook niet op die manierquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:45 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik denk niet dat mijn man het kan waarderen als ik hem opeens een banaan in zijn reet duw ofzo.
Zoiets jaquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh jeetje, ik zie nu Samantha voor me, al was die niet bedekt met fruit, maar met sushi. Maar het idee is hetzelfde.
Fruit
Daarom.. Ik combineer het gewoon niet!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:45 schreef Kluts het volgende:
[..]
"zal ik jou eens een banaan in je pruim peren" krijgt zo een heel andere dimensie.
Slagroom plakt, en ik eet wel voor die tijd.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee! Slagroom ga je vol van zitten, wordt vies ed. Fruit is gewoon lekker om mee te spelen en handig als je tussendoor ff iets wilt pakken dat t bij de hand is
Daarom kan je ook beter hanepoten, kippeborsten of hele/halve haantjes kopenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:46 schreef Kluts het volgende:
[..]
En allebei is het vies, want weinig vlees en veel bot.
maak dat mijn kat wijsquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:46 schreef Kluts het volgende:
[..]
En allebei is het vies, want weinig vlees en veel bot.
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:45 schreef Tally het volgende:
[..]
Kippepootjesquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:44 schreef stbabylon het volgende:
Ik eet sowieso nooit vlees met bot, ik wil het al geslacht hebben als het op mijn bord ligt.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daarom kan je ook beter hanepoten, kippeborsten of hele/halve haantjes kopenDaar zit meer vlees aan.
Dat laatste heb je al zo'n duizend keer gezegd hierquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee! Slagroom ga je vol van zitten, wordt vies ed. Fruit is gewoon lekker om mee te spelen en handig als je tussendoor ff iets wilt pakken dat t bij de hand is
[..]
ik bedoel t ook niet op die manier
[..]
Zoiets jaframboosjes passen om tepels heen trouwens (moeten ze soms wel wat groot zijn
)
Gevaarlijk, kippebotjes zijn zacht en die kunnen ze doorslikken en dat is niet goed.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
maak dat mijn kat wijsdr is 1 ding waar hij compleet gestoord van wordt en dat is een kippepoot.
slagroom heb ik 1x gedaan en nooit meer, werd er misselijk vanquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:47 schreef Kluts het volgende:
[..]
Slagroom plakt, en ik eet wel voor die tijd.
Vaak smaakt het wat anders, maar dat komt door de bereidingquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:49 schreef stbabylon het volgende:
Maar goed, het vlees, of het nou aan een vleugel of aan een poot zit, smaakt toch gewoon hetzelfde.
quote:
Ik had het nog nooit gehoord, maar het lijkt me ook erg gevaarlijk, straks hap je teveel eraf!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat laatste heb je al zo'n duizend keer gezegd hier
juist niet, kippebotjes gaan splinteren nadat ze gekookt zijn en kunnen hun ingewanden dus perforeren. Dat hij er zo gek van is wil trouwens niet zeggen dat die ze ook krijgt. Het is alleen wel eens voorgekomen dat hij er een te pakken kreeg.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:48 schreef Kluts het volgende:
[..]
Gevaarlijk, kippebotjes zijn zacht en die kunnen ze doorslikken en dat is niet goed.
Lijkt me niet, bij een varken smaakt de poot ook niet hetzelfde als een bil.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:49 schreef stbabylon het volgende:
Maar goed, het vlees, of het nou aan een vleugel of aan een poot zit, smaakt toch gewoon hetzelfde.
Ja, goed, maar als je het in dezelfde marinade/overnschaal pleurt en in de oven hangt, komt het er hetzelfde uit.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Vaak smaakt het wat anders qua bereiding
De huidige release date schijnt 30 maart te zijn.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:41 schreef Kluts het volgende:
[..]
Hij is er toch al op de pc? Dacht ik laatst te lezen?
Overigens is dit deel naar mijn idee leuker dan deel II.
Ook al is het spel wel relatief makkelijk.
En wat kluts zegt.. Ander lichaamsdeel, andere beweging gehad, dus miss wel net wat andere smaak.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, goed, maar als je het in dezelfde marinade/overnschaal pleurt en in de oven hangt, komt het er hetzelfde uit.
Maar de poot smaakt wel als de andere poot. Want een vleugel is niks anders dan de voorpoot met een extra botje.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:50 schreef Kluts het volgende:
[..]
Lijkt me niet, bij een varken smaakt de poot ook niet hetzelfde als een bil.
Nee, want t vlees op een kippenpoot is dikker, dus moet langer.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, goed, maar als je het in dezelfde marinade/overnschaal pleurt en in de oven hangt, komt het er hetzelfde uit.
Fixedquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Drugs are bad, except for cigs mkay
Hoezo, juist niet? Die botjes zijn zacht en kunnen kapot gaan, daarom moet je ze niet aan je kat geven. Maar dat doe je dus ook niet.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
juist niet, kippebotjes gaan splinteren nadat ze gekookt zijn en kunnen hun ingewanden dus perforeren. Dat hij er zo gek van is wil trouwens niet zeggen dat die ze ook krijgt. Het is alleen wel eens voorgekomen dat hij er een te pakken kreeg.
Het beest is geslacht zodra de pin door de kop is, de kop eraf is of het beest geelectrocuteerd isquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:48 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik eet sowieso nooit vlees met bot, ik wil het al geslacht hebben als het op mijn bord ligt.
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wat, in deze context toch zeker, seks en drugs
Dan is het dus niet hetzelfde en is dat dus appels met peren/ poten met billen vergelijken.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Maar de poot smaakt wel als de andere poot. Want een vleugel is niks anders dan de voorpoot met een extra botje.
ik doelde dat ze juist niet soepel zijn, maar dus splinteren. Een ongekookte kippenpoot kan geen kwaad qua botsplinters. Maar rauw vlees krijgt die sowieso niet.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:51 schreef Kluts het volgende:
[..]
Hoezo, juist niet? Die botjes zijn zacht en kunnen kapot gaan, daarom moet je ze niet aan je kat geven. Maar dat doe je dus ook niet.
Zeurquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het beest is geslacht zodra de pin door de kop is, de kop eraf is of het beest geelectrocuteerd is
Ik neem aan dat je uitgebeend en verwerkt bedoel.
Dat bedoel ik. En daarbij denk ik dat ik een van de weinige mensen ben die weet hoe beesten gedood en geslacht worden.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het beest is geslacht zodra de pin door de kop is, de kop eraf is of het beest geelectrocuteerd is
Ik neem aan dat je uitgebeend en verwerkt bedoel.
Zonde, het is ontzettend goed voor de darmen en zoals mama natuur het bedoelt heeft.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik doelde dat ze juist niet soepel zijn, maar dus splinteren. Een ongekookte kippenpoot kan geen kwaad qua botsplinters. Maar rauw vlees krijgt die sowieso niet.
10 orgasmes per uur zeg ik je!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Van xtc enzo krijg je geen harde schijnt. Kun je alleen maar beffen.. oh wacht..
Oh ik was even vergeten met een expert te maken te hebbenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Van xtc enzo krijg je geen harde schijnt. Kun je alleen maar beffen.. oh wacht..
Ik zal de laatste zijn die daaraan twijfelt.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:52 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. En daarbij denk ik dat ik een van de weinige mensen ben die weet hoe beesten gedood en geslacht worden.
Neequote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:53 schreef STING het volgende:
[..]
Is jullie secret handshake nu aangepast naar?
ik heb nooit gehad dat ik van X geil/geiler werd, ik word er vooral gelukkig en knuffelig vanquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
ooh zou best kunnen, maar hij krijgt in principe sowieso alleen brokken, heel af en toe stopt iemand een stukje vlees in zijn bakje.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zonde, het is ontzettend goed voor de darmen en zoals mama natuur het bedoelt heeft.
That's just weird.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik heb nooit gehad dat ik van X geil/geiler werd, ik word er vooral gelukkig en knuffelig van
Moet je aan mata vragen, die weet daar meer over.quote:
Zonde, katten zijn carnivoren, geen omnivoren. Ik pleit voor zowel honden als katten altijd voor vers vlees. Wat veel en veel beter voor ze is.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik heb nooit gehad dat ik van X geil/geiler werd, ik word er vooral gelukkig en knuffelig van
[..]
ooh zou best kunnen, maar hij krijgt in principe sowieso alleen brokken, heel af en toe stopt iemand een stukje vlees in zijn bakje.
Alleen al op wiet is het heel erg ok somsquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
HW begon over seks en drugs, lijkt me geen goede combi
Ah zoquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:56 schreef Kluts het volgende:
[..]
Moet je aan mata vragen, die weet daar meer over.
Ja, maar wiet is ook niet echt drugsquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Alleen al op wiet is het heel erg ok soms.
Ik wil die katten wel vlees geven, maar dat wil beetman niet.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zonde, katten zijn carnivoren, geen omnivoren. Ik pleit voor zowel honden als katten altijd voor vers vlees. Wat veel en veel beter voor ze is.
ik wil em nog steeds (levende) muizen en (dode) kuikens voeren, maar mn huisgenoten willen dat niet. Dus dat wordt mn afscheidscadeau hierquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zonde, katten zijn carnivoren, geen omnivoren. Ik pleit voor zowel honden als katten altijd voor vers vlees. Wat veel en veel beter voor ze is.
Die van mij ook niks anders hoor. Doet hij het nog steeds prima op.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:58 schreef MissMSX het volgende:
Onze katten krijgen ook alleen brokjes. Wie praat me een schuldgevoel aan?
Ik vind het nog luxe voor zo'n swiffer op pootjesquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:58 schreef MissMSX het volgende:
Teveel kuikens is niet goed voor ze.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik wil em nog steeds (levende) muizen en (dode) kuikens voeren, maar mn huisgenoten willen dat niet. Dus dat wordt mn afscheidscadeau hier
edit - vlees wat ik ook eet, wil ik em niet geven, want dan hangt die elke keer in mn benen als ik aan t koken ben, dat wil ik helemaal niet hebben.
Jammer. Van vlees krijgen ze een veel betere stoelgang, mooiere vachten en een gezonder gebit.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:57 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik wil die katten wel vlees geven, maar dat wil beetman niet.
Waardoor ze ook niet bedelen. Maar alsnog wel onze borden op het aanrecht aflikken als we er niet bij zijn
Die van ons ook. Of kattensnoepjes.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:58 schreef MissMSX het volgende:
Ja he?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik vind het nog luxe voor zo'n swiffer op pootjes.
Ja, ze zouden eigenlijk kattengras moeten hebben ook. Maar het zijn gezonde katjes hoor, dat zie je wel aan gebit en vacht idd.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:00 schreef Samzz het volgende:
Jammer. Van vlees krijgen ze een veel betere stoelgang, mooiere vachten en een gezonder gebit.
Vroeger gaf ik ze nog wel eens gekookte kip, maar dat doe ik al jaren niet meerquote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Teveel kuikens is niet goed voor ze.
[..]
Jammer. Van vlees krijgen ze een veel betere stoelgang, mooiere vachten en een gezonder gebit.
Sex on X is heerlijk juist.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
HW begon over seks en drugs, lijkt me geen goede combi
Ja klinkt op zich wel logisch.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:01 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Sex on X is heerlijk juist.
En volgens vrienden is Sex on X met een viagra-variant erbij NOG beter.
Snoepjes... hmmmm, die krijgen ze ook niet.quote:
Als ik kippensoep maak wil ik nog wel eens een beetje kip en groenten geven aan de poes.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:01 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Vroeger gaf ik ze nog wel eens gekookte kip, maar dat doe ik al jaren niet meer
Liever dit dan dat ze iedere keer als je naar de keuken gaat op het aanrecht zitten te miauwen om een stukje vlees.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:57 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik wil die katten wel vlees geven, maar dat wil beetman niet.
Waardoor ze ook niet bedelen. Maar alsnog wel onze borden op het aanrecht aflikken als we er niet bij zijn
Ik vergeet het altijdquote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:02 schreef Tally het volgende:
[..]
Als ik kippensoep maak wil ik nog wel eens een beetje kip en groenten geven aan de poes.
Kamagra is sowieso enorm tofquote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:01 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Sex on X is heerlijk juist.
En volgens vrienden is Sex on X met een viagra-variant erbij NOG beter.
Ik heb die V niet nodig dan hoor, bikkel dat ik ben.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:02 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja klinkt op zich wel logisch.
Dat was het ja !quote:
True! Ik ben alleen gewoon zo'n typische oma die je kinderen verpest door ze teveel te willen verwennen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:02 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Liever dit dan dat ze iedere keer als je naar de keuken gaat op het aanrecht zitten te miauwen om een stukje vlees.
Ik laat nog wel eens 'per ongeluk' iets vallen als ik aan het koken ben.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:02 schreef Tally het volgende:
[..]
Als ik kippensoep maak wil ik nog wel eens een beetje kip en groenten geven aan de poes.
Oh, dat geloof ik ook wel. Ik heb alleen de overtuiging dat je een carnivoor niet op hapklare brokken waarin slachtafval en groente zit verwerkt moet zetten.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:01 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, ze zouden eigenlijk kattengras moeten hebben ook. Maar het zijn gezonde katjes hoor, dat zie je wel aan gebit en vacht idd.
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:03 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik heb die V niet nodig dan hoor, bikkel dat ik ben.
Nobele prinses was het toch ?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:04 schreef Kluts het volgende:
[..]
True! Ik ben alleen gewoon zo'n typische oma die je kinderen verpest door ze teveel te willen verwennen.
Ze mag bij ons niet op het aanrecht!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:02 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Liever dit dan dat ze iedere keer als je naar de keuken gaat op het aanrecht zitten te miauwen om een stukje vlees.
Dat doet ze sowieso, en ik ook met haar natuurlijk !quote:
Ja, er zit echt troep in eten. In dat blikvoer van onze kat vroeger zat ook gewoon as verwerkt enzo.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, dat geloof ik ook wel. Ik heb alleen de overtuiging dat je een carnivoor niet op hapklare brokken waarin slachtafval en groente zit verwerkt moet zetten.
Mijn honden zullen dan later ook alleen maar Carnibest of Barf krijgen.En het is niet eens veel duurder dan een goede zak brokken.
Thuis nog heel wat liggen, is niet iets voor elke avond (zeker niet doordeweek, dan loop je de volgende dag tot de lunch met een kniepert op het werkquote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:03 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik heb die V niet nodig dan hoor, bikkel dat ik ben.
[..]
Dat was het ja !
Mag Jessi ook niet. Heel af en toe hoor ik wat gerommel op het aanrecht en roep ik quasi-boos JESSICA!! En dan hoor je een plof, en komt mevr. de hoek omwandelen met een blik op de kop van: Jij kon helemaal niet weten dat ik op het aanrecht zat, hoe de fuck deed je dat??quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:04 schreef Tally het volgende:
[..]
Ze mag bij ons niet op het aanrecht!
Dus dat doet ze als we in bed liggen of niet thuis zijn
Daarom ga ik dus vers vlees geven.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:05 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, er zit echt troep in eten. In dat blikvoer van onze kat vroeger zat ook gewoon as verwerkt enzo.En zag laatst een docu waaruit bleek dat ze kippenvoer maken van snoep. yoghurt, allerlei eten wat wij weggooien.
NOEM JE ME NU EEN VARKEN?!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:50 schreef Kluts het volgende:
[..]
Lijkt me niet, bij een varken smaakt de poot ook niet hetzelfde als een bil.
lolwhutquote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, dat geloof ik ook wel. Ik heb alleen de overtuiging dat je een carnivoor niet op hapklare brokken waarin slachtafval en groente zit verwerkt moet zetten.
Mijn honden zullen dan later ook alleen maar Carnibest of Barf krijgen.En het is niet eens veel duurder dan een goede zak brokken.
Dat is niet helemaal waar. Ze hebben wel af en toe bepaalde soorten planten nodig, voor een betere verwerking van het vlees toch?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daarom ga ik dus vers vlees geven.Dat zit vermalen in worsten van een halve kilo waar je steeds een stuk af kan halen per voerbeurt. In die worsten zit dus ook 100% vlees en niks anders. Want meer heeft een carnivoor niet nodig.
Onze kat mocht nooit op de bank. Maar als je bij ons aan de voordeur kwam, keek je zo de woonkamer in, en als er niemand thuis was lag ie natuurlijk lekker op die bank. Om dan als je binnenkomt ineens quasi-nonchalant totaal ergens anders te gaan liggen alsof je niet anders gedaan hebt ook.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mag Jessi ook niet. Heel af en toe hoor ik wat gerommel op het aanrecht en roep ik quasi-boos JESSICA!! En dan hoor je een plof, en komt mevr. de hoek omwandelen met een blik op de kop van: Jij kon helemaal niet weten dat ik op het aanrecht zat, hoe de fuck deed je dat??
Nog nooit geprobeerd.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:05 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Thuis nog heel wat liggen, is niet iets voor elke avond (zeker niet doordeweek, dan loop je de volgende dag tot de lunch met een kniepert op het werk)
Wij ja, als omnivoor.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal waar. Ze hebben wel af en toe bepaalde soorten planten nodig, voor een betere verwerking van het vlees toch?
Royal Canin, is per kilo veel duurder, maar hij eet er minder van en is merkbaar lekkerder/gezonderquote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je hebt het geproefd?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Royal Canin, is per kilo veel duurder, maar hij eet er minder van en is merkbaar lekkerder/gezonder
Niet dat ik weet. Maar ik ben dan ook geen carnivoor expert. Het zou maar zo kunnen dat ze een bepaald stofje nodig hebben, maar ik heb er nog nooit van gehoord.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal waar. Ze hebben wel af en toe bepaalde soorten planten nodig, voor een betere verwerking van het vlees toch?
Peurac Flodder?quote:
Nee, maar nu eet die het ook als het al een uur in z'n bakje zitquote:
Een hond eet het ook alleen maar als ie wil kotsen eigenlijk, toch?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niet dat ik weet. Maar ik ben dan ook geen carnivoor expert. Het zou maar zo kunnen dat ze een bepaald stofje nodig hebben, maar ik heb er nog nooit van gehoord.Ik heb een wolf ook nog nooit planten zien eten.
Anders dan bij ons mensen, is het gestel van een carnivoor gemaakt om vlees te vertegen en kan dit dus ook erg goed doen. In feite verneuk je het maag/darmkanaal van je beest als je het brokken geeft.
Van vers vlees hoef je ze ook maar heel weinig te geven. Dat is heel geconcentreerd qua energie en voedingswaarde. Zelfs Royal Canin kan niet op tegen vers vlees.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Royal Canin, is per kilo veel duurder, maar hij eet er minder van en is merkbaar lekkerder/gezonder
Ja, gras.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Een hond eet het ook alleen maar als ie wil kotsen eigenlijk, toch?
Willen ze niet eens?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:13 schreef Memento-Mori het volgende:
mijn katten eten geen vers vleesen de ander zelfs geen vis, rare beesten
Wat de boer niet kent, dat vreet ie nietquote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:13 schreef Memento-Mori het volgende:
mijn katten eten geen vers vleesen de ander zelfs geen vis, rare beesten
Bij een boer (hier tenminste wel)quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:15 schreef PeuRac het volgende:
waar kan je eigenlijk van die bevroren kuikens kopen
De gemiddelde reptielenzaak wel, kuikens zijn goed slangenvoer.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:15 schreef PeuRac het volgende:
waar kan je eigenlijk van die bevroren kuikens kopen
ik las het net ja, het is ook als snack bedoeldquote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
De gemiddelde reptielenzaak wel, kuikens zijn goed slangenvoer.
Maar zoals ik zei, niet teveel, kuikens zijn niet goed voor katten, teveel van een bepaald soort eiwit geloof ik.
Dan kan je beter voor muizen of rund- of varkensvlees gaan.
Zelfs dan kun je beter voor muizen of zo, gaan.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik las het net ja, het is ook als snack bedoeld
ach ze krijgen hier niks tekortquote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat de boer niet kent, dat vreet ie niet
Vlees door de brokken mengen en dan de brokken langzaam afbouwen. Zodra ze de smaak te pakken hebben, zullen ze het prima eten. Mits jij wilt dat ze op vlees gaan.
Ik vond het de twee keer dat ik het deed echt fantastisch. Je kunt gelijk door, dat vond ik vooraal ontzettend leuk.quote:
Nou ja goed, oude hond, en mijn katten eten/aten wel eens (1x in de 2 maanden) wat gras of zo.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niet dat ik weet. Maar ik ben dan ook geen carnivoor expert. Het zou maar zo kunnen dat ze een bepaald stofje nodig hebben, maar ik heb er nog nooit van gehoord.Ik heb een wolf ook nog nooit planten zien eten.
Anders dan bij ons mensen, is het gestel van een carnivoor gemaakt om vlees te vertegen en kan dit dus ook erg goed doen. In feite verneuk je het maag/darmkanaal van je beest als je het brokken geeft.
Morgenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:24 schreef Ang3l het volgende:
Ik vind zo'n gratis leasekat eigenlijk veel handiger!
Age is just a number huppel.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:24 schreef Huppelmuts het volgende:
Godver de schilder die nu bezig is in mijn flat is zo lekker he. Dat is gewoon niet leuk meer.
Beetje jammer wel dat ie zo jong is
Voelt ie niks van.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:24 schreef Huppelmuts het volgende:
Godver de schilder die nu bezig is in mijn flat is zo lekker he. Dat is gewoon niet leuk meer.
Hij wil je vast wel doen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:24 schreef Huppelmuts het volgende:
Morgen?quote:
Zodat ze makkelijk over kunnen geven.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nou ja goed, oude hond, en mijn katten eten/aten wel eens (1x in de 2 maanden) wat gras of zo.
gun die jongen toffe verhalen tegenover zijn collega's!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:24 schreef Huppelmuts het volgende:
Klinkt wel prettig ja, wie weet ooit nog eens.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik vond het de twee keer dat ik het deed echt fantastisch. Je kunt gelijk door, dat vond ik vooraal ontzettend leuk.
Listen to your inner-cougarquote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:24 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik volgende week weerquote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:28 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Klinkt wel prettig ja, wie weet ooit nog eens.
Nee dit is echt te jongquote:
Ghehequote:
Nah vast nietquote:
Nu al vergeten?quote:
Neequote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:28 schreef rival het volgende:
[..]
gun die jongen toffe verhalen tegenover zijn collega's!
Nee man echt te jongquote:
Hij werkt(en het is geen vakantie!), kan nooit écht te jong zijn.quote:
En ik vroeg hoe lang ze nog schilderwerk hadden en toen vertelde hij dat maandag zn collega komt want dan moet hij naar schoolquote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:31 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Hij werkt(en het is geen vakantie!), kan nooit écht te jong zijn.
Met 18 a 19 kan hij ook nog wel op school zitten en dan mag het gewoon hequote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En ik vroeg hoe lang ze nog schilderwerk hadden en toen vertelde hij dat maandag zn collega komt want dan moet hij naar school
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:29 schreef Huppelmuts het volgende:
Nu al vergeten?![]()
Geen veeg van Ang3l dus![]()
Ja nu ben ik te laatquote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Met 18 a 19 kan hij ook nog wel op school zitten en dan mag het gewoon he
Nee kan al niet meerquote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O ja.
Nou veeg jij de schilder maar ff dan!
Daar hebben wel meer kleuren last van na de spijsverteringquote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja nu ben ik te laat
[..]
Nee kan al niet meer![]()
Wisten jullie trouwens dat de kleur aubergine gewoon bruin is?
Ja dat sowieso.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:35 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Daar hebben wel meer kleuren last van na de spijsvertering
quote:
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:35 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Daar hebben wel meer kleuren last van na de spijsvertering
Met zo'n kleur lok je de schilder ook wel uit dan hequote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja dat sowieso.
Maar ik ging net verf halen en ik wilde dus echt aubergine op de muur smeren. Gewoon de naam en paarstint![]()
Blijkt dat gewoon bruin te zijn![]()
Nu heb ik de kleur Lust
De naam lijkt me beter dan de kleurquote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja dat sowieso.
Maar ik ging net verf halen en ik wilde dus echt aubergine op de muur smeren. Gewoon de naam en paarstint![]()
Blijkt dat gewoon bruin te zijn![]()
Nu heb ik de kleur Lust
Ghehequote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Met zo'n kleur lok je de schilder ook wel uit dan he
Paarsquote:
Ik vind ze allebei welquote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:40 schreef MissMSX het volgende:
[..]
De naam lijkt me beter dan de kleur
Kloptquote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:42 schreef rival het volgende:
[..]
leeftijd is gewoon een excuus, je durfde niet
Er is een topic, in ONZquote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik heb gewoon Compleet Huppel d'r verslag gemist van d'r huisje.. Of is die er niet geweest?
Het zijn ook enge boobsquote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:46 schreef CherryLips het volgende:
Jezus nu schrik ik weer van m'n eigen ava
Je vorige was veul schattiger..quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:46 schreef CherryLips het volgende:
Jezus nu schrik ik weer van m'n eigen ava
quote:
Die achtergrond? Da's toch geen paars? Eerder lila.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:48 schreef Memento-Mori het volgende:
paarsof nouja lila
[ afbeelding ]
Ooit maar 1 paar boobs gezien die ik eng vond en daar zat nog kleding omheenquote:
Dat zegt ze, Lilaquote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Die achtergrond? Da's toch geen paars? Eerder lila.
Het lijkt wel zo'n meubeltest van de Ikea, 'hoe vaak kan iemand van 135 kilo neerploffen in een stoel', zoiets. Maar dan 'hoe vaak kunnen deze tieten op en neer bobben voordat die bh knapt.'quote:
dat staat er tochquote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Die achtergrond? Da's toch geen paars? Eerder lila.
quote:
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het lijkt wel zo'n meubeltest van de Ikea, 'hoe vaak kan iemand van 135 kilo neerploffen in een stoel', zoiets. Maar dan 'hoe vaak kunnen deze tieten op en neer bobben voordat die bh knapt.'
wehe en dan lees ik zo m'n eigen post en dan denk ik: hey wat toevallig, dat zei ik net ook! Maar dat was m'n eigen post maar ik herken m'n ava nietquote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het lijkt wel zo'n meubeltest van de Ikea, 'hoe vaak kan iemand van 135 kilo neerploffen in een stoel', zoiets. Maar dan 'hoe vaak kunnen deze tieten op en neer bobben voordat die bh knapt.'
Ms is dat het, ik zie ze al doorzakken tot haar knieënquote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik ben n heel erge paas/lilafreakquote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
ja ik zie het nu, gewoon overheen gelezen
Zoveel moeite met verandering?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
wehe en dan lees ik zo m'n eigen post en dan denk ik: hey wat toevallig, dat zei ik net ook! Maar dat was m'n eigen post maar ik herken m'n ava niet
paasquote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:50 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik ben n heel erge paas/lilafreakmn dekbedovertrekken zijn ook paars
Ja ik ook hoor. Maar dan wel paars, dat donkerequote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:50 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik ben n heel erge paas/lilafreakmn dekbedovertrekken zijn ook paars
Dank je wel he, nu zie ik dat ook voor mequote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ms is dat het, ik zie ze al doorzakken tot haar knieën
komt goedquote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
wehe en dan lees ik zo m'n eigen post en dan denk ik: hey wat toevallig, dat zei ik net ook! Maar dat was m'n eigen post maar ik herken m'n ava niet
autistjequote:
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dank je wel he, nu zie ik dat ook voor me
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |