In dat geval:quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dahaag
Serieus reageren in een Singles topic, het moet niet gekker worden
Ja, jij bent cute jaquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:26 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik cute? Laat me niet lachen man.
Die versierpraatjes doe je maar bij 18-jarige giegelmeisjes
giegel?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:26 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik cute? Laat me niet lachen man.
Die versierpraatjes doe je maar bij 18-jarige giegelmeisjes
Dat geloof ik, maar ik wens niet op die hoop gegooid te wordenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, jij bent cute ja.
Oh trust me, dat doe ik ook hoor.
Jij kent onze secret handshake?quote:
Wat heb je allemaal voor fruit?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:29 schreef Tally het volgende:
Iemand nog een idee voor een lekkere smoothie? En dan bedoel ik geen wijf zonder schaamhaar maar zo'n vruchtendrankje
Zo veel fruit gaan we echt niet op krijgen voor het ligt te rotten
Maak je geen zorgen, jij bent van een hele aparte categoriequote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:31 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat geloof ik, maar ik wens niet op die hoop gegooid te worden
Ik twijfeldequote:
T rot in vloeibare vorm ook verder he?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:29 schreef Tally het volgende:
Iemand nog een idee voor een lekkere smoothie? En dan bedoel ik geen wijf zonder schaamhaar maar zo'n vruchtendrankje
Zo veel fruit gaan we echt niet op krijgen voor het ligt te rotten
Behandel me dan ook zoquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen, jij bent van een hele aparte categorie.
Nu moeten we een nieuwe, super, king kong, mega, mega ingewikkelde bedenkenquote:
Echt van alles. Ik heb de aardbeien en een banaan al opgemaakt.quote:
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:33 schreef Kluts het volgende:
I freakin' nailed it. Ging supergoed en heb echt een topgesprek gevoerd.
Als ze ervoor kiezen me niet aan te nemen, dan ben ik gewoon hun type niet.
Aan mijn cv en gesprekken ligt het iig niet.
En hoi.
Vloeibare vorm heb ik eerder op dan eetbare vormquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
T rot in vloeibare vorm ook verder he?Of ga je uitdelen?
![]()
Eigenlijk kan vrijwel al het fruit wel samen, ik zou gewoon beginnen en tussendoor proeven wat je lekker vind.
Koel!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:33 schreef Kluts het volgende:
En hoi.
Bramen met een beetje yoghurt en een snufje kaneel!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:33 schreef Tally het volgende:
[..]
Echt van alles. Ik heb de aardbeien en een banaan al opgemaakt.
Voor de rest ligt er van druiven tot kersen. Van appels tot peren. Hier en daar nog een banaan.
Wat bramen. Mango. En sinaasappeltjes.
Morgen even yoghurt kopen. Ook een goed idee om het daar doorheen te doen! Dank je!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:34 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Bramen met een beetje yoghurt en een snufje kaneel!
En hoi.
rood fruit overheerst, zowel qua smaak als kleur. Wil je veel/weinig pitjes oid, fris/zuur/zoet etc. waar hou je van?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:33 schreef Tally het volgende:
[..]
Echt van alles. Ik heb de aardbeien en een banaan al opgemaakt.
Voor de rest ligt er van druiven tot kersen. Van appels tot peren. Hier en daar nog een banaan.
Wat bramen. Mango. En sinaasappeltjes.
Dat worden dus bitterballenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:34 schreef HeatWave het volgende:
Oh ja, eten, zo eerst vergadering, daarna borrel, daarna door naar de vrijmibo en vervolgens Paradiso, ergens daartussen moet ik eten.
Goed bezigquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:33 schreef Kluts het volgende:
En hoi.
You'll never find outquote:
Ik vind het allemaal lekkerquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
rood fruit overheerst, zowel qua smaak als kleur. Wil je veel/weinig pitjes oid, fris/zuur/zoet etc. waar hou je van?
En hoi.
En is mango-sinaasappel geen lekker combi?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:34 schreef Tally het volgende:
[..]
Morgen even yoghurt kopen. Ook een goed idee om het daar doorheen te doen! Dank je!
Dat red ik echt nietquote:
Functie is wel per direct ja. Een zwangere gaat daar weg, en die gaat wat anders doen bij terugkomst. Dus een baan ter overname, maar wel een die volledig opnieuw ingevuld en ingedeeld gaat/mag worden.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:35 schreef Nouk84 het volgende:
Top Kluts
Met een beetje mazzel volgende week weer aan de slag?
A man can always dreamquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:36 schreef MissMSX het volgende:
[..]
You'll never find out
Ja, ook goed met sigaren![]()
Dat lijkt me een lekker toetje. Zo maar eens proberen of anders na het eten!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:36 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En is mango-sinaasappel geen lekker combi?
Laat je het me even weten als je op me zit te rukken?quote:
Nooit je agressie opkroppenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:37 schreef Tally het volgende:
Eigenlijk wil ik nu een boksbal. Keihard mijn agressie botvieren op iets. Hard schreeuwen en schelden!
Maar ik probeer een dame te zijn (of te worden) en ik houd me in
Wanneer is je man thuis?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:37 schreef Tally het volgende:
Eigenlijk wil ik nu een boksbal. Keihard mijn agressie botvieren op iets. Hard schreeuwen en schelden!
Maar ik probeer een dame te zijn (of te worden) en ik houd me in
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:37 schreef Kluts het volgende:
[..]
Functie is wel per direct ja. Een zwangere gaat daar weg, en die gaat wat anders doen bij terugkomst. Dus een baan ter overname, maar wel een die volledig opnieuw ingevuld en ingedeeld gaat/mag worden.
Die is al thuis. De lieverd is met zijn verkouden kop (en dan niet zo maar een verkoudheidje) een vloertje aan het leggen in de babykamer.quote:
Ik vergeet mijn dromen altijdquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:37 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Laat je het me even weten als je op me zit te rukken?
En daarom ga ik nu dan ook, zonder schuldgevoel dat ik eigenlijk wat nuttigs moet doen overdag want werkloos,slechterikken afslachten en mijn koninkrijk Albion regerenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |