abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92320752
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 12:18 schreef Lightning_NL het volgende:

[..]

Mensen die IEDs opruimen heb ik zeker wel respect voor.
Dat valt me dan nog mee van je.

quote:
En jij, met al je kabel-ervaring, hebt geen fucking clue van wat het vliegen van heli's in Afghanistan inhoudt en hoeveel dreiging daarbij komt kijken. Geen ene fucking clue. Je bent veiliger op de grond waar je overal achter kunt verstoppen dan in een grote heli die veel kabaal maakt, erg groot en op tijden erg makkelijk doelwit is. Ergens naartoe vliegen waar een vuurgevecht gaande is en waar de mortieren, RPGs en kogels je om de oren vliegen waar je alle aandacht van de vijand zult trekken omdat zij het neerhalen van een Chinook als een van hun grootste trofeeen zien heeft NIKS met laf werk doen te maken kerel :)
Goh, en dat vuurgevecht wordt op dat moment gevoerd door lamballen die een beetje op een stretcher liggen te relaxen?
pi_92321056
*popcorn pakt
Puddi
pi_92321163
De TT :')

Transmittendus, zoet of zout?
That song is straight homosexual country music special olympic gay.
pi_92321181
Lightning_NL ben je aan het trollen? Of ben je serieus zo bekrompen. Als het eerste waar is, goeie troll, zeker!
Puddi
pi_92321199
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 13:32 schreef Vronsky het volgende:
De TT :')

Transmittendus, zoet of zout?
Zout, schuif je aan? Bier staat koud
Puddi
pi_92321200
@ vrons: zout graag
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
pi_92321309
Zoute popcorn! ^O^

Ik pak de loungestoelen wel
pi_92321471
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 13:22 schreef AchJa het volgende:

Goh, en dat vuurgevecht wordt op dat moment gevoerd door lamballen die een beetje op een stretcher liggen te relaxen?
Effe wat beter mijn post lezen.
pi_92321710
http://www.dutchdefencepress.com/?p=4111

Waarom geloof ik niets van dat 60-70% uitvals cijfer? :')

Overigens, leuk dat ze een KD houden om mensen wat kennis te laten maken met het fysiek deel.. maar 20 pushups? :|W
pi_92321817
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 13:11 schreef AchJa het volgende:

[..]

Die uitzendtermijn van jullie.
Pure onzin. Het is 2 tot 3 maanden. Daar is bewust voor gekozen om om gevaarlijke situaties te voorkomen door te lang aanwezig te blijven. (bijvoorbeeld mission creep)
En op ons squadron zijn er (jonge) mensen die al 5 tot 9 keer geweest zijn. Hou er ook rekening mee dat ons squadron elk jaar op uitzending is geweest. Voor Afganistan bijvoorbeeld naar o.a. Irak, voormalig Joegoslavie, Ethiopie, Eritrea.
pi_92321968
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 13:43 schreef Vronsky het volgende:
http://www.dutchdefencepress.com/?p=4111

Waarom geloof ik niets van dat 60-70% uitvals cijfer? :')

Overigens, leuk dat ze een KD houden om mensen wat kennis te laten maken met het fysiek deel.. maar 20 pushups? :|W
Tja 20 is gewoon het minimum voor de DCP. Maar erg veel stelt het ook niet voor. Bij ons was het traditie dat als iemand van het peloton jarig was er zoveel maal werd opgedrukt. Begon pas beetje uit te dagen toen de kapitein jarig was.
Blood Sugar Sex Magik
pi_92322052
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 12:23 schreef Bouke-p het volgende:

[..]
Doe dat ook lekker tegen de collega's van je eigen cis, zullen ze fijn vinden. Die komen namenlijk echt nergens anders dan op een base.
Je weet zelf vast ook wel dat de mensen van de CIS nou niet echt bijzonder populair zijn bij het operationele personeel omdat ze vaak hun shit niet goed voor mekaar hebben, weinig flexibel zijn en lekker in hun containertje zitten te gamen.

quote:
En erg leuk dat je dreiging hebt als je ergens land als ze knokken, zal best dat dat gevaarlijk is. geloof ik meteen. Alleen hoelang sta je op de grond? een paar minuuten tops.
Als ik hier naar buiten ga heb ik die dreiging iets langer, maar gelukkig kan ik me beschermen met mn kabeltjes.
:') Dus wij hebben met de heli alleen dreiging als we op de grond staan? Nee, natuurlijk niet kerel. Tijdens vrijwel de gehele vlucht. Ennuh, hoe vaak ben jij buiten de poort? Zo'n beetje elke dag of om de dag?
  vrijdag 4 februari 2011 @ 13:54:08 #13
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_92322184
Lightning, jij omhoog gevallen stuk paardenstront,
je bent net een vervelende puist vol ellende die erop wacht op te worden uitgeknepen wat heb jij hier de sfeer in de vorige topics van de chat lopen verneuken zeg....je hebt je best er nog voor gedaan ook.

Alle heli's weg zag ik je nog zeggen in het vorige topic.. voor maanden?

Vliegt er dan nu een spook chinouk over de Kazerne hier?

Ziet er idd als hard werken uit..
[DEF] SC#8 Pumatje, niet geboren maar door de baas verstrekt
pi_92322291
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 13:54 schreef Pumatje het volgende:
Lightning, jij omhoog gevallen stuk paardenstront,
je bent net een vervelende puist vol ellende die erop wacht op te worden uitgeknepen wat heb jij hier de sfeer in de vorige topics van de chat lopen verneuken zeg....je hebt je best er nog voor gedaan ook.

Alle heli's weg zag ik je nog zeggen in het vorige topic.. voor maanden?

Vliegt er dan nu een spook chinouk over de Kazerne hier?

Ziet er idd als hard werken uit..
Waar staat jouw kazerne? Ik neem aan niet in Afghanistan.
Effe beter lezen joh! :)
pi_92322461
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 13:49 schreef hoogvlieger het volgende:

[..]

Tja 20 is gewoon het minimum voor de DCP. Maar erg veel stelt het ook niet voor. Bij ons was het traditie dat als iemand van het peloton jarig was er zoveel maal werd opgedrukt. Begon pas beetje uit te dagen toen de kapitein jarig was.
Vind het een beetje raar :P, voor een onderdeel dat zich zo goed vind zou ik toch echt zeggen: minimaal 30 pushups, liefst 40, en ook nog naast de situps een lading pullups erbij..
  vrijdag 4 februari 2011 @ 14:02:01 #16
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_92322521
Oirschot, DE god allemachtig mooie Gen.Maj Ruyter van Stevenick kazerne.

Heb inmiddels beeld bij waarom de Airforce boys harder denken te moeten werken op uitzending, en overigens volledig terecht..

pi_92322738
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 14:02 schreef Pumatje het volgende:

Heb inmiddels beeld bij waarom de Airforce boys harder denken te moeten werken op uitzending, en overigens volledig terecht..

[ afbeelding ]
Beter lezen dus inderdaad, dan had je begrepen dat het over de ATF ging en onze heli's in Afghanistan.

Bedenk zelf maar wat ik bedoel te zeggen met dit plaatje.
pi_92322838
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 13:51 schreef Lightning_NL het volgende:

[..]

Je weet zelf vast ook wel dat de mensen van de CIS nou niet echt bijzonder populair zijn bij het operationele personeel omdat ze vaak hun shit niet goed voor mekaar hebben, weinig flexibel zijn en lekker in hun containertje zitten te gamen.

[..]

:') Dus wij hebben met de heli alleen dreiging als we op de grond staan? Nee, natuurlijk niet kerel. Tijdens vrijwel de gehele vlucht. Ennuh, hoe vaak ben jij buiten de poort? Zo'n beetje elke dag of om de dag?

Jij bent echt een mongool. Het is onvoorstelbaar dat jij een officier bent want jou argumenten slaan echt kant noch wal. Wat jij de afgelopen posts hebt weten te produceren heeft niets met een discussie te maken.

Kom alsjeblieft van die denkbeeldige troon af die jij je zelf hebt aangemeten.
Puddi
pi_92322881
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 14:02 schreef Pumatje het volgende:

[ afbeelding ]
tcoh jammer dat ik dat nu allemaal moet gaan missen :P
Blood Sugar Sex Magik
pi_92322891
:')!

vrijdag 4 februari 2011 @ 14:11:03 #21
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_92322942
Ja, punt is eigelijk dat je met zo'n houding als jij presenteert... niet eens beeldmateriaal nodig hebt om het probleem van je arrogantie duidelijk te maken'...

wat je nu zeggen wilt met dat plaatje van die dikzak en die Marinier snap ik niet helemaal.. want zo'n situatie is voor deNL landmacht niet mogelijk..tenzij je burger bent. zo'n dude overleeft het opwerk traject niet.
  vrijdag 4 februari 2011 @ 14:17:32 #22
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_92323286
toch denk ik dat het goed is, dat we het er nu bij laten zitten..dit gezeik brengt ons niet verder.
gezonde rivaliteit tussen Land en luchtmacht is goed, Marine toch wel... maar iedereen vind vast dat hij/zij harder moet werken dan de ander... dit is omdat Lightning nog nooit met zijn kleine penis wekenlang in een koud Oberlausitz heeft gezeten en dat komt omdat Vronksy nog nooit de binnenkant van een Chinook heeft gezien..

( ik noem maar wat namen , had ik net zogoed mij zelf voor in de plaats kunnen zetten, maar ik heb de binnenkant wel gezien van een chinook en een leopard2tank past er niet in dus chinooks zijn gay )..
pi_92323401
lol
  vrijdag 4 februari 2011 @ 14:20:59 #24
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_92323438
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 13:45 schreef Lightning_NL het volgende:

[..]

Pure onzin. Het is 2 tot 3 maanden. Daar is bewust voor gekozen om om gevaarlijke situaties te voorkomen door te lang aanwezig te blijven. (bijvoorbeeld mission creep)
Toch raar dat bv de club in de VAE om de zes weken werd afgelost en ook in Afghanistan waren rotaties van 6 weken meer regel dan uitzondering bij de crews en technisch personeel.

quote:
En op ons squadron zijn er (jonge) mensen die al 5 tot 9 keer geweest zijn. Hou er ook rekening mee dat ons squadron elk jaar op uitzending is geweest. Voor Afganistan bijvoorbeeld naar o.a. Irak, voormalig Joegoslavie, Ethiopie, Eritrea.
Ja en? De rest van de krijgsmacht zat thuis bier te drinken ofzo? En laten we de pizza-etende surfers te Villafranca nou niet aanmerken als bikkelharde werkers die 24/7 bezig waren.
pi_92323548
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 14:17 schreef Pumatje het volgende:

( ik noem maar wat namen , had ik net zogoed mij zelf voor in de plaats kunnen zetten, maar ik heb de binnenkant wel gezien van een chinook en een leopard2tank past er niet in dus chinooks zijn gay )..
Ik zie het al helemaal voor me.. air assault en dan en leopard 2 eruit donderen :') !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')