Niks, behalve dat een bijeenkomst van 1 miljoen mensen vreedzaam verloopt.quote:
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:39 schreef theNull het volgende:
Was het gister niet de dag, dat de bevolking een antwoord van het leger welke zijde het koos? Of is die vraag inmiddels ook al doodgebloed?
Die zijn er nog steeds, buiten het plein. Alleen in kleinere groepen schijnbaar. Kan ook zijn dat ze geen geld kregen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:39 schreef senesta het volgende:
apart dat er nu geen pro's zijn. Die zullen morgen wel weer terug komen...
Okquote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:42 schreef t-8one het volgende:
[..]
Liedjes zingen, bidden, waterpijp roken etc. etc.
Het lijkt allemaal heel goed te verlopen.
Volgens mij kiest het leger vooral voor zichzelf.quote:
Die was woensdag op donderdagnacht op Nile TV. Toen het zo uit de hand liep. Heb tot 5 uur sochtends zitten kijken oidquote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:42 schreef Infection het volgende:
[..]
Waarom heb ik haar nog geen één keer gezien.
Nu nog bands en het is net woodstock.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:42 schreef t-8one het volgende:
[..]
Als de vrouwen op Fok Ayman hebben.quote:
Ik zou dat ook wel volhouden tot 5 uur als zij telkens in beeld kwam.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:43 schreef superworm het volgende:
[..]
Die was woensdag op donderdagnacht op Nile TV. Toen het zo uit de hand liep. Heb tot 5 uur sochtends zitten kijken oid
zie nou wel , dat dacht ik dus ook , zelfs nog anderen tweets gezien /gelezen .. hij is volgens mij nieteens "uit het land gezet "zoals rtl ookal beweerde, ..quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:40 schreef yavanna het volgende:
Hij wou toch zelf weg?
Nederlandse cameraman moet weg uit Egypte'
Uitgegeven: 4 februari 2011 10:06
Laatst gewijzigd: 4 februari 2011 13:35
AMSTERDAM - De vrijdagochtend opnieuw gearresteerde Nederlandse freelance cameraman Eric Feijten is op het vliegveld van Caïro aangkomen en keert terug naar Nederland.
© AFP
Volgens de NOS, waar Feijten voor werkt, is het de bedoeling dat hij vrijdag nog terugkeert naar Nederland. Daar zou hij toe gedwongen zijn, omdat het werken hem in Egypte onmogelijk wordt gemaakt.
Feijten werd bij zijn aankomst woensdagnacht al vastgehouden op het vliegveld in de Egyptische hoofdstad. Hij laat
weten
niet blij te zijn, omdat hij er niet in is geslaagd zijn werk te doen.
De cameraman meldde vrijdagochtend zelf via Twitter dat hij was opgepakt.
We klonen haar wel.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:43 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Als de vrouwen op Fok Ayman hebben.
Dan willen wij haar wel.
Nouja, het liefst zij alleen voor mij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heel goed als in heel rustig. Dan heb je gelijk.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:42 schreef t-8one het volgende:
[..]
Ik zag ergens opnames van een bandje met gitaarquote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:43 schreef wdn het volgende:
[..]
Nu nog bands en het is net woodstock.
Afgewisseld met molotovs en zo, sja, vermaak hè. De westerse mens is nu eenmaal gruwelijk verveeld.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:44 schreef Infection het volgende:
[..]
Ik zou dat ook wel volhouden tot 5 uur als zij telkens in beeld kwam.
Je hebt maar 1 persoon nodig om een chaos te creërenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:40 schreef Infection het volgende:
[..]
Pro's
Anti's zijn er 1000x zoveel van op het moment.
Van hem toch niet?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:44 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
zie nou wel , dat dacht ik dus ook , zelfs nog anderen tweets gezien /gelezen .. hij is volgens mij nieteens "uit het land gezet "zoals rtl ookal beweerde, ..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |