abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92320178
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 13:08 schreef Bulkje het volgende:

[..]

Een conflict tussen 2 staten is per definitie internationaal.
In dit geval is het een conflict tussen de overheid en een burger. Daar is weinig internationaals aan.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_92320185
quote:

[..]

Ze zijn verplicht (volgens hun eigen regels, ha!) om fatsoenlijk antwoord te geven op vragen of claims van burgers.
Ben jij een burger dan? En ben je zo iemand? Als het uitkomt je wel beroepen op de regels en anders niet?

Krijg ik verder nog antwoord op mijn vragen of ontwijk je ze maar vanwege het feit dat je ook doorhebt dat je ongelijk hebt.
pi_92320209
quote:

[..]

Ze zijn verplicht (volgens hun eigen regels, ha!) om fatsoenlijk antwoord te geven op vragen of claims van burgers.
Een simpel standaardbriefje. Je bent echt niet de eerste die dit verzint.
pi_92320225
quote:

[..]

Dat zal jij in de rechtszaak die uiteindelijk volgt wanneer jij je belastingen weigert te betalen wel aan de orde komen en dan wordt je claim verworpen. Daarnaast beweerde je net nog dat je dan geen burger meer zou zijn...
  vrijdag 4 februari 2011 @ 13:11:13 #158
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_92320262
quote:

[..]

Je bent in dit geval niet eens een burger, je bent vogelvrij. Iedereen staat vrij om te doen met je wat zij willen.
pi_92320268
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 13:05 schreef Cortax het volgende:
Verder ontwijk je aantal relevante vragen van mijn zijde telkens.
Die valuta en zelfvoorzienendheid heb ik al antwoord op gegeven (zijn geen issues), en de praktische problemen om een en ander officieel met Nederland te regelen, daar ben ik al diverse malen op ingegaan (dat is geen opgelost probleem hoor, dat zie ik ook wel).
pi_92320352
Nee maar jij denkt dat aangezien Nederland Duitsland erkent, ze jou ook wel zullen erkennen? Duitsland is een land met een ander grondgebied. Geen reden om dat niet te erkennen. Jij occupeert een stuk land van Nederland en pretendeert dat dat nu grondgebied van je eigen staat is. Je denkt dat Nederland dat zal accepteren. Daar loopt je vergelijking met andere landen dus spaak.
pi_92320398
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 13:09 schreef Cortax het volgende:
Ben jij een burger dan? En ben je zo iemand? Als het uitkomt je wel beroepen op de regels en anders niet?
Ik wil mijn burgerschap omzetten naar soevereiniteit. Als zij akkoord gaan is alles opgelost. Zolang zij niet akkoord gaan ben ik -tegen mijn eigen zin- nog Nederlands burger en kan ik me dus nog beroepen op regels, die ik alleen aanwend om zo snel mogelijk uit die situatie te komen.

Zolang ik nog Nederlands burger ben betaal ik ook belasting en alles, dus dat ik voor zolang het duurt ook de regels nog in mijn voordeel gebruik is toch niet zo vreemd?

quote:
Krijg ik verder nog antwoord op mijn vragen of ontwijk je ze maar vanwege het feit dat je ook doorhebt dat je ongelijk hebt.
Zie hierboven.
  vrijdag 4 februari 2011 @ 13:17:57 #162
216463 Herr-Kauwer
Papier plakt!
pi_92320552
Troll of geen troll, het feit dat er hier al gesproken "moet" worden over mogelijke aanslagen op TS zijn land laat alweer zien hoe ver weg onze "samenleving" werkelijk is. Het zal wel aan mij liggen, maar het feit dat het normaal is dat de burger politie bescherming nodig heeft omdat er zoveel geweld rondgaande is, is toch niet helemaal normaal? Kan het best begrijpen dat TS het ondertussen wel zat is. Zijn enige optie is zover gewoon weggaan, totdat meer mensen het inzien. Maar dat gaat zoals je ziet niet zo gemakkelijk.

In een perfecte treehugging hippy wereld, zouden we elkaar allemaal een knuffel geven en er niet aan denken om 's nachts TS zijn weiland op te rennen en hem in elkaar te meppen.
Boeken kaft je met papier maché, trut.
pi_92320570
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 13:13 schreef Cortax het volgende:
Nee maar jij denkt dat aangezien Nederland Duitsland erkent, ze jou ook wel zullen erkennen? Duitsland is een land met een ander grondgebied. Geen reden om dat niet te erkennen. Jij occupeert een stuk land van Nederland en pretendeert dat dat nu grondgebied van je eigen staat is. Je denkt dat Nederland dat zal accepteren. Daar loopt je vergelijking met andere landen dus spaak.
Dat occuperen van stukken land, zo ging dat vroeger ook (hoe denk je dat Nederland en Duitsland uberhaupt tot stand zijn gekomen). Er werd dan oorlog om gevoerd en wie er won, die kreeg het stuk grond. Inmiddels hoop ik dat we het iets geciviliseerder kunnen oplossen. We hebben het hier over nog geen één hectare met nul komma nul natuurlijke bronnen, rijkdommen, infrastructuur, of wat dan ook.
  vrijdag 4 februari 2011 @ 13:18:57 #164
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_92320595
Joep van Lieshout heeft zoiets al eens geprobeerd, het liep niet goed af ;)
Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
pi_92320624
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 13:17 schreef Herr-Kauwer het volgende:
Troll of geen troll, het feit dat er hier al gesproken "moet" worden over mogelijke aanslagen op TS zijn land laat alweer zien hoe ver weg onze "samenleving" werkelijk is. Het zal wel aan mij liggen, maar het feit dat het normaal is dat de burger politie bescherming nodig heeft omdat er zoveel geweld rondgaande is, is toch niet helemaal normaal? Kan het best begrijpen dat TS het ondertussen wel zat is. Zijn enige optie is zover gewoon weggaan, totdat meer mensen het inzien. Maar dat gaat zoals je ziet niet zo gemakkelijk.

In een perfecte treehugging hippy wereld, zouden we elkaar allemaal een knuffel geven en er niet aan denken om 's nachts TS zijn weiland op te rennen en hem in elkaar te meppen.
Hoezo? Dat is de hele gedachte van de staat. Een sociaal contract of overeenkomst waarbij de burger verklaart zich te onderwerpen aan het overheidsgezag en in ruil daarvoor ontvangt hij bescherming van die overheid. Dat jij denkt dat alle mensen goed zijn is een achterhaald fenomeen en alleen met dit sociaal contract kan je een einde maken aan de natuurtoestand of 'state of war'.
pi_92320691
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 13:08 schreef du_ke het volgende:
De gemeente heeft wel door dat je woning niet leeg staat. Mogelijk onderzoeken ze eerst even wie er woont maar dat mag geen probleem opleveren.
De gemeente of wie dan ook weet van heel het bestaan van die woning niets af. Het is geen geregistreerd adres of wat dan ook. Enkel een kavel grond.
pi_92320721
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 11:04 schreef Bulkje het volgende:

Misschien niet volgens regels van een of ander systeem waar ik niet mee akkoord ga, maar wat heb ik daarmee te schaften.
:D Top-user !!
pi_92320763
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 13:19 schreef Cortax het volgende:
Hoezo? Dat is de hele gedachte van de staat. Een sociaal contract of overeenkomst waarbij de burger verklaart zich te onderwerpen aan het overheidsgezag en in ruil daarvoor ontvangt hij bescherming van die overheid.
Precies, en dat contract wil ik beëindigen. Die overeenkomst wil ik niet meer aan meedoen.

quote:
Dat jij denkt dat alle mensen goed zijn is een achterhaald fenomeen en alleen met dit sociaal contract kan je een einde maken aan de natuurtoestand of 'state of war'.
Nou, geniet ervan zou ik zeggen, maar ik wil graag terug naar de natuurtoestand.
  vrijdag 4 februari 2011 @ 13:25:55 #169
216463 Herr-Kauwer
Papier plakt!
pi_92320864
quote:
Hoezo? Dat is de hele gedachte van de staat. Een sociaal contract of overeenkomst waarbij de burger verklaart zich te onderwerpen aan het overheidsgezag en in ruil daarvoor ontvangt hij bescherming van die overheid. Dat jij denkt dat alle mensen goed zijn is een achterhaald fenomeen en alleen met dit sociaal contract kan je een einde maken aan de natuurtoestand of 'state of war'.
Ik heb nergens gezegd dat ik denk dat alle mensen goed zijn, in tegen deel zelfs. Ik probeer me hier alleen te verplaatsen in de mogelijke gedachtegang van TS :).
Boeken kaft je met papier maché, trut.
pi_92320928
"I intend to live forever. So far, so good."
"I have enough money to last me the rest of my life, unless I buy something"
pi_92320939
Cortax, de praktische bezwaren even terzijde, heb je er een persoonlijke voorkeur voor of dit wel of juist niet zou lukken? Stel dat ik deze kwestie aankaart bij de overheid en zij houden er een referendum over (hypothetisch he :')) om mijn staat wel of niet te accepteren, zou je dan voor of tegen stemmen? Voor zover relevant: mijn perceel is kleiner dan één zeventienmiljoenste van Nederland.
pi_92321067
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 13:21 schreef Bulkje het volgende:

[..]

De gemeente of wie dan ook weet van heel het bestaan van die woning niets af. Het is geen geregistreerd adres of wat dan ook. Enkel een kavel grond.
Zodra je er iets bouwt duurt dat niet lang meer.
pi_92321079
quote:
7s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 13:30 schreef du_ke het volgende:
Zodra je er iets bouwt duurt dat niet lang meer.
Het staat er al jaren.

Er is vast wel een of andere verjaringstermijn waarbinnen de overheid actie moet ondernemen om bezwaar te kunnen maken? Dan wacht ik daar nog even op.
pi_92321240
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 13:30 schreef Bulkje het volgende:

[..]

Het staat er al jaren.

Er is vast wel een of andere verjaringstermijn waarbinnen de overheid actie moet ondernemen om bezwaar te kunnen maken? Dan wacht ik daar nog even op.
Voor het heffen van OZB bijvoorbeeld? Neuh vast niet.
pi_92321264
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 13:27 schreef Bulkje het volgende:
Cortax, de praktische bezwaren even terzijde, heb je er een persoonlijke voorkeur voor of dit wel of juist niet zou lukken? Stel dat ik deze kwestie aankaart bij de overheid en zij houden er een referendum over (hypothetisch he :')) om mijn staat wel of niet te accepteren, zou je dan voor of tegen stemmen? Voor zover relevant: mijn perceel is kleiner dan één zeventienmiljoenste van Nederland.
Moeilijke hypothetische situatie.
Aan de ene kant zeg ik: ga lekker je gang en zoek het uit. en kom er achter dat het niet gaat werken ;)
Aan de andere kant: Als iedereen dit gaat doen is het hek van de dam.

Ik probeer hier alleen een beetje de juridische obstakels te schetsen.
pi_92321376
Voor echt opzeggen kun je gewoon weigeren je abonnementsgeld te betalen of een aangetekende brief sturen met de mededeling dat je geen lid wilt worden.

Verder, :')
pi_92321395
^O^ dood gaan is een goede optie als je echt wilt bereiken wat je hier zegt :)
Ja doei.
pi_92321613
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 13:33 schreef du_ke het volgende:
Voor het heffen van OZB bijvoorbeeld?
OZB, daar is toch pas sprake van als er een eigen woningforfait is bepaald (en kenbaar gemaakt aan mij) ?
pi_92321645
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 13:18 schreef Bulkje het volgende:

[..]

We hebben het hier over nog geen één hectare met nul komma nul natuurlijke bronnen, rijkdommen, infrastructuur, of wat dan ook.
Zonet was het nog een weiland.
pi_92321680
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 13:41 schreef Bulkje het volgende:

[..]

OZB, daar is toch pas sprake van als er een eigen woningforfait is bepaald (en kenbaar gemaakt aan mij) ?
Ach dan komen de waterschapslasten er wel die roet in het eten gooien.
pi_92321716
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 13:42 schreef Arth_NL het volgende:
Zonet was het nog een weiland.
Dat is het nog steeds. Ik heb er wat dingetjes op gezet maar dat verandert in essentie niets.
pi_92321856
quote:
7s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 13:43 schreef du_ke het volgende:
Ach dan komen de waterschapslasten er wel die roet in het eten gooien.
Ok, nou ik zie ze wel tegemoet dan. Vooralsnog tap ik geen waterleiding af of wat dan ook, maar we zullen zien.
pi_92321896
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 13:23 schreef Bulkje het volgende:
...
Nou, geniet ervan zou ik zeggen, maar ik wil graag terug naar de natuurtoestand.
Hoe naief. Bellum omnium contra omnes is de allerslechtste "samenleving" die je je maar kan voorstellen.
  vrijdag 4 februari 2011 @ 13:48:43 #184
333374 Lithia
Too serious
pi_92321953
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 13:37 schreef motorbloempje het volgende:
^O^ dood gaan is een goede optie als je echt wilt bereiken wat je hier zegt :)
:')
Op dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
Ik laat je kreunen en smeken naar genade als ik je achterlangs neem.
:P
pi_92321971
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 13:47 schreef DonJames het volgende:
Hoe naief. Bellum omnium contra omnes is de allerslechtste "samenleving" die je je maar kan voorstellen.
Gezien de praktijksituatie waarin zowel omnium als omnes beide slechts één en dezelfde persoon omvatten durf ik dat risico wel te nemen.
pi_92322036
Ja, maar als iedereen z'n contract zou kunnen opzeggen met de staat gaat dat dus echt voor geen meter werken.

Zoals Hobbes al zei: Al ben je nog zo'n sluwe en doordachte crimineel. Ook misdadigers moeten slapen en dan pakken ze je wel terug. Tenzij je dus bescherming geniet van de overheid.
pi_92322316
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 13:50 schreef Cortax het volgende:
Ja, maar als iedereen z'n contract zou kunnen opzeggen met de staat gaat dat dus echt voor geen meter werken.
Geen probleem, dat gebeurt toch niet. Als iedereen een uitkering zou hebben gaat dat ook voor geen meter werken en toch schaffen ze dat ook niet af.
pi_92322338
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 13:49 schreef Bulkje het volgende:

[..]

Gezien de praktijksituatie waarin zowel omnium als omnes beide slechts één en dezelfde persoon omvatten durf ik dat risico wel te nemen.
Dat zie je dan helemaal verkeerd. Het zal immers niet zo moeilijk zijn om met een paar man vanaf de openbare (Nederlandse) weg naar jouw weilandje te lopen? Op de één of andere manier denk jij dat omdat jij niets meer met anderen te maken wil hebben, dat dat andersom ook wel zo zal zijn. Het is alsof een peuter een hoofdkussen voor z'n ogen houdt en denkt "ik kan hun niet zien, dus nu ben ik zelf onzichtbaar".
pi_92322422
TS huurt gewoon douane-beambten in. Of mag dat ook niet, omdat 'ie geen Nederlands adres heeft :')
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
pi_92322584
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 13:57 schreef DonJames het volgende:
Het zal immers niet zo moeilijk zijn om met een paar man vanaf de openbare (Nederlandse) weg naar jouw weilandje te lopen?
Op zich niet, als je het weet te vinden, maar in al die jaren is er nog nooit iemand geweest. En als criminelen echt kwaad in de zin hebben zal het feit dat het nu nog Nederlands grondgebied is ze ook niet tegenhouden.

quote:
Op de één of andere manier denk jij dat omdat jij niets meer met anderen te maken wil hebben, dat dat andersom ook wel zo zal zijn.
Prima, ik neem het risico wel. In al mijn naïviteit waan ik mij zelfs veiliger dan in menig grote stad in Nederland, maar goed, het is m'n eigen verantwoordelijkheid dus dit is verder niet relevant.
pi_92322866
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 14:03 schreef Bulkje het volgende:
Op zich niet, als je het weet te vinden, maar in al die jaren is er nog nooit iemand geweest. En als criminelen echt kwaad in de zin hebben zal het feit dat het nu nog Nederlands grondgebied is ze ook niet tegenhouden.
Natuurlijk wel! De wetenschap dat men straf krijgt wanneer men iets doet wat niet mag is voor de meesten genoeg om dat niet te doen. Het is niet zo dat men niet steelt vanuit een soort morele verplichting om dat niet te doen o.i.d.
quote:
Prima, ik neem het risico wel. In al mijn naïviteit waan ik mij zelfs veiliger dan in menig grote stad in Nederland, maar goed, het is m'n eigen verantwoordelijkheid dus dit is verder niet relevant.
En weer doe je hetzelfde. Het is niet jouw verantwoordelijkheid alleen, je bent niet alleen op deze wereld.
pi_92323443
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 13:46 schreef Bulkje het volgende:

[..]

Ok, nou ik zie ze wel tegemoet dan. Vooralsnog tap ik geen waterleiding af of wat dan ook, maar we zullen zien.
Er valt regen op je grond en dat water blijft daar vast niet allemaal.
pi_92323944
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 14:09 schreef DonJames het volgende:
Natuurlijk wel! De wetenschap dat men straf krijgt wanneer men iets doet wat niet mag is voor de meesten genoeg om dat niet te doen.
Als dat zo was zouden er geen criminelen zijn.

quote:
Het is niet zo dat men niet steelt vanuit een soort morele verplichting om dat niet te doen o.i.d.
Sommigen zijn het stadium van barbaarse primitievelingen voorbij.

quote:
En weer doe je hetzelfde. Het is niet jouw verantwoordelijkheid alleen, je bent niet alleen op deze wereld.
Bedankt voor je bekommering, maar ik wens niet lang gebruik te maken van het recht op bescherming. Los daarvan doe ik wel veel voor anderen (met plezier), heb ik een rijk sociaal netwerk, en anders dan bovenstaande misschien doet vermoeden ben ik geen egoïstische mensenschuwe kluizenaar ofzo.

quote:
7s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 14:21 schreef du_ke het volgende:
Er valt regen op je grond en dat water blijft daar vast niet allemaal.
Er ligt geen waterleiding of riool onder dit weiland, en het gaat al tienduizenden jaren goed. Dat houd ik zo.

Een gedeelte van dat water vang ik op in een grote regenbak en biozuiveringssysteem ja, dat klopt.
pi_92324042
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 14:31 schreef Bulkje het volgende:

[..]
Er ligt geen waterleiding of riool onder dit weiland, en het gaat al tienduizenden jaren goed. Dat houd ik zo.

Een gedeelte van dat water vang ik op in een grote regenbak en biozuiveringssysteem ja, dat klopt.
En ook geen enkele sloot in de buurt? Apart hoor :).
pi_92324538
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 14:31 schreef Bulkje het volgende:
Als dat zo was zouden er geen criminelen zijn.
Er staat "de meesten".
quote:
Sommigen zijn het stadium van barbaarse primitievelingen voorbij.
Nog even los van de vraag of dat wel zo is, het zijn nou net de anderen waar jij dan last van gaat krijgen.
quote:
Bedankt voor je bekommering, maar ik wens niet lang gebruik te maken van het recht op bescherming. Los daarvan doe ik wel veel voor anderen (met plezier), heb ik een rijk sociaal netwerk, en anders dan bovenstaande misschien doet vermoeden ben ik geen egoïstische mensenschuwe kluizenaar ofzo.
Je begrijpt écht niet dat op jouw land zonder bescherming het recht van de sterkste zal gaan gelden, en de kans dat jij dat bent (in je eentje) niet zo heel erg groot is? Dat probleem negeer je gewoon? Dit gaat wel een stapje verder dan alleen maar naief..
pi_92324576
Ik zie vooral veel mensen, misschien vanuit de gedachtengang dat het 'nu eenmaal zo hoort', reageren dat het gewoonweg niet kan. Ik snap dat het buiten het gebruikelijke referentiekader valt, maar feitelijk zijn de door mij eerder genoemde Amazonevolken niet veel anders dan wat TS nu wil.

Ook in Nederland hebben we Baarle-Hertog. Dat zijn zelfs 22 stukjes land in Nederland. Dat hoort dan wel bij België, maar toch functioneert dat ook prima.

TS heeft geld en kan alles kopen wat 'ie wil, maar omdat het niet volgens de Nederlandse regeltjes (die TS nu juist niet erkent als zíjn regels) mag, zou het niet kunnen.
pi_92324649
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 14:44 schreef Five_Horizons het volgende:
Ik zie vooral veel mensen, misschien vanuit de gedachtengang dat het 'nu eenmaal zo hoort', reageren dat het gewoonweg niet kan. Ik snap dat het buiten het gebruikelijke referentiekader valt, maar feitelijk zijn de door mij eerder genoemde Amazonevolken niet veel anders dan wat TS nu wil.

Ook in Nederland hebben we Baarle-Hertog. Dat zijn zelfs 22 stukjes land in Nederland. Dat hoort dan wel bij België, maar toch functioneert dat ook prima.
Het is gewoon een heel onpraktisch idee zonder enig realiteitsgehalte. Dat is het voornaamste bezwaar.
pi_92324700
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 14:43 schreef DonJames het volgende:
Je begrijpt écht niet dat op jouw land zonder bescherming het recht van de sterkste zal gaan gelden, en de kans dat jij dat bent (in je eentje) niet zo heel erg groot is? Dat probleem negeer je gewoon? Dit gaat wel een stapje verder dan alleen maar naief..
Ik vind dit probleem gewoon niet relevant. Maar al zou het waar zijn, ik heb toch het recht als mens om mijn eigen vergissingen te begaan?
pi_92324706
quote:
7s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 14:45 schreef du_ke het volgende:

[..]

Het is gewoon een heel onpraktisch idee zonder enig realiteitsgehalte. Dat is het voornaamste bezwaar.
Ik zie niet in waarom het onpraktisch zou zijn. Realiteitsgehalte ligt vooral aan je referentiekader. :)
pi_92324761
quote:
7s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 14:45 schreef du_ke het volgende:
Onpraktisch in de zin van, in de praktijk zou ik nooit op deze manier kunnen overleven? Of onpraktisch als in dit krijg ik in de praktijk nooit geregeld met Nederland?
pi_92324794
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 14:47 schreef Bulkje het volgende:

[..]

Onpraktisch in de zin van, in de praktijk zou ik nooit op deze manier kunnen overleven? Of onpraktisch als in dit krijg ik in de praktijk nooit geregeld met Nederland?
Beiden.
  vrijdag 4 februari 2011 @ 14:54:26 #202
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_92325085
quote:

TS heeft geld en kan alles kopen wat 'ie wil, maar omdat het niet volgens de Nederlandse regeltjes (die TS nu juist niet erkent als zíjn regels) mag, zou het niet kunnen.
Die Amazonestammen kunnen zich beroepen op een historische claim op het gebied waar zij leven. TS kan dat naar ik aanneem niet. Daarnaast is TS z'n grondgebied dermate klein dat zo'n beetje alles wat hij daarop doet direct invloed heeft op gronden vlak buiten zijn territorium, itt die Amazonevolkeren. Met Belgie hebben we allerlei overeenkomsten gesloten om de kleine stukjes Belgie in Nederland leefbaar te houden, TS wenst zich nadrukkelijk niets aan te trekken van de Nederlandse staat dus soortgelijke afspraken zijn in zijn geval onmogelijk.
pi_92325108
quote:
Precies. Nou is dat alles kunnen kopen wat ik wil ook een kwestie van geen belachelijke dingen willen (ik kan geen JSF kopen bijvoorbeeld).

Maar inderdaad, dat met die regels is precies het punt. Als ik een stel random regels verzin gaan anderen daar niet zomaar mee akkoord, laat staan zonder overleg. Maar anderen hebben wel een stel regels bedacht waar ik word geacht zomaar mee akkoord te gaan, zonder het me ooit te vragen.

Dat de rest van de maatschappij kennelijk mee wil doen aan dat spelletje is prima, ik zal ze niet lastig vallen, maar ik wil er afstand van nemen. En de aarde is intrinsiek niet "van iemand" (dat hebben ze ook maar zelf bedacht) dus het beroepen op allerlei regeltjes, verdragen en grondrechten heeft voor mij geen betekenis. Als het niet anders kan geldt het recht van de sterkste, en dan zal ik het wel verliezen van Nederland, maar ik hoop dat we tot een iets beschaafdere oplossing kunnen komen. Met een beetje goede wil moet er toch een manier zijn waarop iedereen tevreden is.
  vrijdag 4 februari 2011 @ 14:54:53 #204
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_92325112
En wie zegt dat je geen drugsstaat begint in dat weiland van je?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')