quote:Op zondag 6 februari 2011 23:00 schreef T-Force het volgende:
Whooooo! Liberty White was vet
Frank KvittaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Scope DJ en Prophet plaat doen me beide niks![]()
Op Q-Base "ontdekte" ik een klein bunkertje, met harde hardtechnoEcht leip, zeker wel een uur gestaan
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
Dan moeten we vlak bij elkaar hebben gestaanquote:Op maandag 7 februari 2011 14:12 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Frank Kvitta
Op Q-Base "ontdekte" ik een klein bunkertje, met harde hardtechnoEcht leip, zeker wel een uur gestaan
Ik heb zijn Q-base cd grijs gedraaid, die bouwt echt heerlijk op en was voor een leek als ik op dat gebied heerlijk toegankelijk.quote:Op maandag 7 februari 2011 14:12 schreef robuust89 het volgende:
Frank Kvitta
Op Q-Base "ontdekte" ik een klein bunkertje, met harde hardtechno![]()
Gaat die cd eens even zoeken..quote:
Hij staat nu opquote:Op maandag 7 februari 2011 16:29 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Ik heb zijn Q-base cd grijs gedraaid, die bouwt echt heerlijk op en was voor een leek als ik op dat gebied heerlijk toegankelijk.
Vond k sowieso de betere cd van die 4 cd'squote:Op maandag 7 februari 2011 16:29 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Ik heb zijn Q-base cd grijs gedraaid, die bouwt echt heerlijk op en was voor een leek als ik op dat gebied heerlijk toegankelijk.
Hier ookquote:
Deeltjesversnellerquote:Op maandag 7 februari 2011 20:40 schreef stoeltafel het volgende:
Hardbass ! Nog een paar dagen, wie gaan er allemaal heen?
Checkkkkkkkquote:Op maandag 7 februari 2011 20:40 schreef stoeltafel het volgende:
Hardbass ! Nog een paar dagen, wie gaan er allemaal heen?
Begin hier al behoorlijk zin te krijgenquote:Op maandag 7 februari 2011 20:45 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Deeltjesversneller
T-Killer
Da_Ripper
Menn0
T-Force
Levitas
Quyxz
NLS04
em-dee-em-aa
16Meter
KrullieWullie
Dacht dat dit lijstje totzover wel klopt? Maar hier gooi ik het bijltje erbij neer, vult maar aan allen
Ik ga niet meer?quote:Op maandag 7 februari 2011 20:45 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Deeltjesversneller
T-Killer
Da_Ripper
Menn0
T-Force
Levitas
Quyxz
NLS04
em-dee-em-aa
16Meter
KrullieWullie
Dacht dat dit lijstje totzover wel klopt? Maar hier gooi ik het bijltje erbij neer, vult maar aan allen
quote:Op maandag 7 februari 2011 20:45 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Deeltjesversneller
T-Killer
Da_Ripper
Menn0
T-Force
Levitas
Quyxz
NLS04
em-dee-em-aa
16Meter
KrullieWullie
Die over de Rijn naar het GelreDome?quote:
Ja zondag kijkt niemand op zijn hyves of partyflock, althans ik niet. Dus niet gezien dat je jarig wasquote:Op maandag 7 februari 2011 20:53 schreef mstx het volgende:
[..]
Ik word alweer vergeten, net als met m'n verjaardag gister![]()
![]()
* mstx zoekt een brug op
quote:
Tot zover jongens, tot zover!quote:Op maandag 7 februari 2011 20:53 schreef mstx het volgende:
[..]
Ik word alweer vergeten, net als met m'n verjaardag gister![]()
![]()
* mstx zoekt een brug op
Gefeli EM-ES-TEE-IKSquote:Op maandag 7 februari 2011 21:05 schreef T_Killer het volgende:
Congrats nog bert,
Fokmeet is standaard linksvoor in de zaal. Spreek gewoon iemand aan die je kent van gezicht (zoek op op PF) en dan komt het goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |