Gelukkigquote:Op vrijdag 4 februari 2011 08:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
goeiemorgen toekkienieuwe bril, morgen even ogen opmeten
toekquote:Op vrijdag 4 februari 2011 08:53 schreef Toekito het volgende:
Goedemorgen all
LL alles gelukt gisteren?
Verwijderen!quote:
goedemorgen barretjequote:Op vrijdag 4 februari 2011 09:21 schreef Barretje80 het volgende:
goooooooooooooeeeedemorgen!
hoe is het met jullie lieve kijkbuiskindertjes??![]()
oei.. wortelkanaalbehandeling??quote:Op vrijdag 4 februari 2011 09:22 schreef DaMart het volgende:
Zo, tandarts ook weer overleefd en het laatste stukje gebitsrenovatie (een aantal jaar geleden kreeg ik een nieuwe tandarts en die constateerde dat de oude er een beetje een zooitje van had gemaakt) is nu voltooid met de afgemaakte wortelkanaalbehandeling.
Dan kun je d'r weer even tegen danquote:Op vrijdag 4 februari 2011 09:22 schreef DaMart het volgende:
Zo, tandarts ook weer overleefd en het laatste stukje gebitsrenovatie (een aantal jaar geleden kreeg ik een nieuwe tandarts en die constateerde dat de oude er een beetje een zooitje van had gemaakt) is nu voltooid met de afgemaakte wortelkanaalbehandeling.
Barjuffrouwquote:Op vrijdag 4 februari 2011 09:21 schreef Barretje80 het volgende:
goooooooooooooeeeedemorgen!
hoe is het met jullie lieve kijkbuiskindertjes??![]()
Ja, twee jaar geleden zijn de zenuwen al verwijderd, en toen is er een tijdelijke vulling in gekomen, nu is de wortelkanaalbehandeling afgemaakt.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 09:24 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
oei.. wortelkanaalbehandeling??
Ik ook nietquote:Op vrijdag 4 februari 2011 09:24 schreef Toekito het volgende:
Hej Barretje
Ik durf niet zo goed naar de tandarts
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |