quote:Op vrijdag 4 februari 2011 09:35 schreef wdn het volgende:
[..]
Ljubljana ja
Wat een kop
En een mooie glimlach heeftie zeg
Tja, het IS nog wel vroeg, dus valt te proberenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 09:37 schreef RvLaak het volgende:
De pest is, dat ze ook kunnen editten... Maar we kunnen het proberen. Misschien valt het niet op
Nog steeds geruchten over dat het leger een kant heeft gekozen?
Ja, hij was echt heel bang. Maar hij zat ook in een hotel wat aan de kant van de pro-mubarak supporters stond en aan die kant werd vooral veel jacht gemaakt op journalisten, toch?quote:
Zijn probleem is, dat hij eerst op Tahrir moet zien te komenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 09:41 schreef senesta het volgende:
[..]
Ja, hij was echt heel bang. Maar hij zat ook in een hotel wat aan de kant van de pro-mubarak supporters stond en aan die kant werd vooral veel jacht gemaakt op journalisten, toch?
Nu is hij in een veilig hotel en aan de anti kant schijnen de journalisten juist erg hoffelijk te worden behandeld.
De EU heeft in het midden-oosten en alle noord afrikaanse landen totaal geen ingang naar de politiek. Net op AJE werd al aangegeven dat pogingen van de EU landen om te spreken met Egyptische politici gewoon genegeerd worden. Alleen de VS schijnt er doorheen te komen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 09:37 schreef yavanna het volgende:
CliffCunnington Cliff Cunnington
#Jan25 #tahrir @AJELive EU countries useless diplomatically - Brussels meeting tdy to prepare #Egypt statement.
Onder het mom van, beter laat dan nooit....
Aldus Feijten.quote:They arrested me again, fuck
Klopt, ligt er ook aan of je bij de anti of de pro's in de buurt zit... Er was gisteren toch ook iets met ee Franse journalist die ineens laserstralen zijn hotelkamer in zag schijnen ofzo?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 09:41 schreef senesta het volgende:
[..]
Ja, hij was echt heel bang. Maar hij zat ook in een hotel wat aan de kant van de pro-mubarak supporters stond en aan die kant werd vooral veel jacht gemaakt op journalisten, toch?
Nu is hij in een veilig hotel en aan de anti kant schijnen de journalisten juist erg hoffelijk te worden behandeld.
Een Duitser, live op tv.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 09:42 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Klopt, ligt eraan of je bij de anti of de pro's in de buurt zit... Er was gisteren toch ook iets met ee Franse journalist die ineens laserstralen zijn hotelkamer in zag schijnen ofzo?Of was dat een gerucht?
Ik heb het gelezen ergens ook ja, maar niet uit eerste hand dus ik hou het nog even op een geruchtquote:Op vrijdag 4 februari 2011 09:42 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Klopt, ligt er ook aan of je bij de anti of de pro's in de buurt zit... Er was gisteren toch ook iets met ee Franse journalist die ineens laserstralen zijn hotelkamer in zag schijnen ofzo?Of was dat een gerucht?
Zijn daar ook filmpjes van te vinden dan?quote:
Nou, gezien de reden waarom die straal naar binnen kwam, wss nietquote:Op vrijdag 4 februari 2011 09:44 schreef senesta het volgende:
[..]
Zijn daar ook filmpjes van te vinden dan?
Man die kerel is zwaaaaaaaaaaaaaar anti VSquote:
Kom helaas midden in zijn verhaal binnengevallen, dus heb het begin niet meegekregen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 09:46 schreef IHVK het volgende:
[..]
je moet naar hem luisteren hij is heel slim.
Ja, kan het nu even niet vinden.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 09:44 schreef senesta het volgende:
[..]
http://tegenlicht.vpro.nl(...)ns-slavoj-zizek.htmlquote:Op vrijdag 4 februari 2011 09:46 schreef Axia het volgende:
[..]
Kom helaas midden in zijn verhaal binnengevallen, dus heb het begin niet meegekregen.
Eerder de Jan Mulder van AJE.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 09:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
Is dat de buitenlandse Maarten van Rossem op AJE?
Qatar is een constitutionele monarchie.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 09:45 schreef IHVK het volgende:
Hebben ze in Qatar wel democratie trouwens , die Al Jazeera kan wel blijven roepen uit Doha , maar hoe zit het in hun eigen achtertuin ?
hahh, tnx.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 09:48 schreef IHVK het volgende:
[..]
http://tegenlicht.vpro.nl(...)ns-slavoj-zizek.html
Alle politici zijn dinosaurussen. Mensen organiseren zich zelf, klassieke politiek is te langzaam om daar op te reageren. Behalve met vertragings- en verwarringstactieken, zoals bangmakerij (MOSLIMS!!!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 09:37 schreef yavanna het volgende:
CliffCunnington Cliff Cunnington
#Jan25 #tahrir @AJELive EU countries useless diplomatically - Brussels meeting tdy to prepare #Egypt statement.
Onder het mom van, beter laat dan nooit....
dank je. Vanavond ff rustig kijken.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 09:47 schreef IHVK het volgende:
[..]
http://tegenlicht.vpro.nl(...)ns-slavoj-zizek.html
Wel schattig dat de 'latest news' op die site alleen de gebeurtenissen van 25 januari beschrijft en niet verder is gekomenquote:
http://www.deredactie.be/(...)ps_2eNiveau/1.956100quote:Op vrijdag 4 februari 2011 09:44 schreef senesta het volgende:
[..]
Jamming?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 09:49 schreef shomila het volgende:
NadiaE Nadia El-Awady
No internet as soon as i stepped into square. Had to walk back to entrance to tweet this. Might not be connected rest of the day #egypt
2 minutes ago
Vind 't sws al knap dat er nog internet is daar met zoveel mensen op één plek die daarvan gebruik willen maken.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 09:49 schreef shomila het volgende:
NadiaE Nadia El-Awady
No internet as soon as i stepped into square. Had to walk back to entrance to tweet this. Might not be connected rest of the day #egypt
2 minutes ago
Of gewoon teveel verkeer voor 1 kleine antenne om te verwerkenquote:
Bizarquote:Op vrijdag 4 februari 2011 09:49 schreef marcodej het volgende:
[..]
http://www.deredactie.be/(...)ps_2eNiveau/1.956100
idd, ligt er een beetje aan of ze nog wel signaal hebben. Vrij simpel te controleren, als je op dat plein staatquote:Op vrijdag 4 februari 2011 09:51 schreef wdn het volgende:
[..]
Of gewoon teveel verkeer voor 1 kleine antenne om te verwerken
Lijkt me logischer toch?
Ziek zeg!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 09:49 schreef marcodej het volgende:
[..]
Juiste beslissing, zeker.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 09:51 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
BizarGoed dat ie is gestopt, je weet maar nooit
Na het middaggebed, 12:10 Egyptische tijd, willen ze beginnen met een grote demo.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 09:52 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ziek zeg!
Wordt vandaag de grote dag, zijn er al prognoses over wat er zal gaan gebeuren of wat men van plan is?
Waar kijk je?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 09:53 schreef wdn het volgende:
OH MY GOD.
Die Rus draait door terwijl de mic niet aan staat voor hem![]()
ajequote:
De bruggenbouwer komt redelijk arrogant over.quote:
Het is rechts een Tom en Jerry vergelijking aan het makenquote:
Is hij ook.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 09:54 schreef marcodej het volgende:
[..]
De bruggenbouwer komt redelijk arrogant over.
Thnx! Dat is wel heftig. Volgens mij zag hij die laser achter zijn cameraman.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 09:49 schreef marcodej het volgende:
[..]
En zie die man in Vancouver kijken:quote:Op vrijdag 4 februari 2011 09:56 schreef wdn het volgende:
[..]
Het is rechts een Tom en Jerry vergelijking aan het maken![]()
Zijn linkerhand is Tom en zijn rechter een afgrond
Dat is nog het mooistequote:Op vrijdag 4 februari 2011 09:57 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
En zie die man in Vancouver kijken:![]()
Oh sorryquote:
Duidelijk, capaciteit probleem dusquote:Op vrijdag 4 februari 2011 09:57 schreef shomila het volgende:
NadiaE Nadia El-Awady
False alarm re internet. Tweeting from inside tahrir. Thousands of ppl inside and thousands others try to get in #egypt
2 minutes ago
quote:SultanAlQassemi Sultan Al Qassemi
Al Jazeera: Reuters: Egyptian Defense Minister Mohamed Hussein Tantawi & senior military officials are inspecting Meydan Tahrir
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 09:32 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
Dit is toch wel het meest indrukwekkende filmpje. Ben benieuwd welke nationaliteit de diplomaat had?
Ze interviewen nu een teletubbie op AJEquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:00 schreef RvLaak het volgende:
stream afgeloten, te veel drain op de batterij. Via foon kan ik ook niet kijken, aangezien ik mijn colleges op neem & die app niet kan multitasken....
Maw: enkel nog FOK! & twitter open
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:01 schreef Perox het volgende:
Ik durf dat filmpje met die auto niet te kijken hoor...
Sinds ik ooit eens zo dom was om naar een onthoofdingsfilmpje te kijken klik ik niet zomaar meer iets aan met zgn schokkende beelden. Ben weken van slag geweest van dat filmpje.
waar lees jij bij ( of lees jij alle topics doorquote:Op vrijdag 4 februari 2011 09:40 schreef Toverheks het volgende:
deze belangrijke dag in Egypte hoop dat alles zonder bloedvergieten gaat, goedemorgen allemaal heb weer bijgelezen![]()
![]()
![]()
voor degene die vannacht hebben gepost
Ik vond het op de een of andere onmenselijke reden niet heel eng om daarnaar te kijken, het busje vond ik erger om te zienquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:01 schreef Perox het volgende:
Sinds ik ooit eens zo dom was om naar een onthoofdingsfilmpje te kijken klik ik niet zomaar meer iets aan met zgn schokkende beelden. Ben weken van slag geweest van dat filmpje.
Filmpje uit de OP?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:02 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
Heeft er iemand een link naar de video van gisteravond op cnn? Was nog een auto die op de menigte inreed, een andere auto dan uit bovenstaande video's.
Dat is denk ik dat facebook filmpje:quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:02 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
Heeft er iemand een link naar de video van gisteravond op cnn? Was nog een auto die op de menigte inreed, een andere auto dan uit bovenstaande video's.
Dat had ik gisteravond om een uurtje of tien. Compleet van slag van dat filmpje.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:01 schreef Perox het volgende:
En het is nog vroeg.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:01 schreef Jor_Dii het volgende:
Zo, begint alweer goed vol te raken daar!
Als dat echt de houding is, gaat er niets veranderen ben ik bang.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:04 schreef gehotseflotst het volgende:
Man op AJE zegt dat anti's Tahrir in bezit willen houden en willen niet marcheren naar het presidentiële paleis, maar op Tahrir willen blijven protesteren
Ja kom op, wekenlang van slag van een filmpje?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Zo lachwekkend vind ik dat niet..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |