http://abcnews.go.com/Int(...)nt/story?id=12833673quote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:57 schreef mwaterl het volgende:
Wat voor interview?tweets worden idd steeds minder betrouwbaar!
Jij bent ook niet kapot te krijgen he, wat een diehard ben jij zeg vergeleken met die sensatiezoekers die nu alweer liggen te maffen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:51 schreef Staal het volgende:
Toch maar weer even mijn bed uit. Fijne TT..
Iemand enig idee hoe laat het interview zal worden uitgezonden? Als het binnen een half uur is, wil ik het wel zien eigenlijk.
Ze heet niet voor niets Staal, harde tante dat; no fucking around.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 01:07 schreef Opa2012 het volgende:
[..]
Jij bent ook niet kapot te krijgen he, wat een diehard ben jij zeg vergeleken met die sensatiezoekers die nu alweer liggen te maffen.
3 uur snachts, gofferquote:Op vrijdag 4 februari 2011 01:08 schreef Floxxx het volgende:
NicRobertsonCNN Nic Robertson
We'll be live from Alexandria on @PiersTonight 9pm ET/2am London. #egypt #mubarak #jan25
1 minute ago
Ik heb geslapen vanaf 22:00 uur tot 00:30. Met mij ga je geen oorlog winnen, dat is duidelijk.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 01:07 schreef Opa2012 het volgende:
[..]
Jij bent ook niet kapot te krijgen he, wat een diehard ben jij zeg vergeleken met die sensatiezoekers die nu alweer liggen te maffen.
ik vond dat er een zooi prima bezig waren vandaag..... hoezo sensatiezoekers?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 01:07 schreef Opa2012 het volgende:
[..]
Ja, sensatie zoekers? wie is zij omdat te zeggen, heb der hier nog niet eerder voorbij zien komen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 01:14 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
ik vond dat er een zooi prima bezig waren vandaag..... hoezo sensatiezoekers?
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 01:16 schreef GeileSoeplepel het volgende:
Verreweg de meeste die vandaag in de serie postten waren gewoon goede lui
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |