quote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:34 schreef GeileSoeplepel het volgende:
@ iedereen die nu off gaat, slaapze![]()
Update:quote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:28 schreef RvLaak het volgende:
[..]
nee, ik baal er zelf van. Wel FOK!ken, maar niet FP doen. Maar als ik nou updates zou gaan schrijven, wordt het een zooitje. Zijn de collegae niet blij mee, trust me
Hij is net wegquote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:36 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Update:
De situatie op Medan Tahrir lijkt redelijk rustig op het moment, de Minister van Interne zaken Mahmoud Wahdy heeft iedereen opgeroepen om de nacht zo ordelijk mogelijk te laten verlopen
De Nederlandse ambassade heeft ervoor gezorgd dat de Nederlandse verslaggevers van het Ramses-Hilton zijn ge-evacueerd met behulp van het Egyptische leger naar het Marriott Hotel in Zamalek, circa 500 meter verderop.
Verreweg het meeste camera-apparatuur is kapotgeslagen of geconfisceerd door het Egyptische overheidspersoneel en bandieten.
Edit maar raak en plaatsen Rvlaak
Das dan jammerquote:
Nee, en ze kunnen er ook niet meer heen, want dan moeten ze in militaire dienst.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:35 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Het is de omgekeerde wereldHebben ze lang in Egypte gewoond?
Ah, okee...quote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:38 schreef HiZ het volgende:
[..]
Nee, en ze kunnen er ook niet meer heen, want dan moeten ze in militaire dienst.
Weinig meer te vertellenquote:
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:42 schreef GeileSoeplepel het volgende:
[..]
AJE is er mee gekapt en de rest is slapen
Goed punt. Ik ga ook maar naar bed danquote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:43 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Weinig meer te vertellenAJE zendt niks uit, zijn volgens mij (bijna) geen streams met live beelden en op Twitter zijn een HELEBOEL mensen aan het kloten met nepberichten...
Het is gewoon fucking saai man zonder live beelden. Ik controleer dit topic gewoon om de zoveel tijd om te kijken of er alweer streams zijn, zonder live beelden is het ook maar speculeren wat er zich afspeelt want Twitter berichten vertrouw ik niet echt.quote:
Zelfde soort beeld zag je ook op een reportage van een Nederlandse journalist, bij de blokkades gaat het er redelijk gemoedelijk aan toe in de ochtend/middag, iedereen wordt gecontroleerd op wapens, geeft wel aan wat de prioriteiten zijn van beide groepen.quote:
Interview zal wss eerst op ABC worden uitgezonden; het is namelijk hun scoop. Misschien kan je ergens op hun site kijken maar op AJE hoef je het de komende dagen wss niet te verwachten.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:51 schreef Staal het volgende:
Toch maar weer even mijn bed uit. Fijne TT..
Iemand enig idee hoe laat het interview zal worden uitgezonden? Als het binnen een half uur is, wil ik het wel zien eigenlijk.
Bedankt.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:53 schreef GeileSoeplepel het volgende:
[..]
Interview zal wss eerst op ABC worden uitgezonden; het is namelijk hun scoop. Misschien kan je ergens op hun site kijken maar op AJE hoef je het de komende dagen wss niet te verwachten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |