quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:36 schreef Paladijn het volgende:
Wat moet je in godsnaam met tv, anders dan actualiteiten en nieuwrubriekenXbox360SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Klikquote:
Jawel hoor, maar Imageshack en FOK! zijn geen vriendjes meerquote:Op zondag 6 februari 2011 00:20 schreef Alexxxxx het volgende:
fotos posten en jij gaat niet echt samen he?
Tinypicquote:
Zojuist "the pursuit of happyness" gekeken. Prachtige, maar bijzonder deprimerende film.quote:Op zondag 6 februari 2011 00:30 schreef bietelboer het volgende:
Wat een kut film is the american zeg
had deze op de laptop. film van 2 uur, maar heb er 6 uur over gedaan hem te kijkenquote:Op zondag 6 februari 2011 00:38 schreef Sounddragon het volgende:
Ik zit naar een kutfilm op 5 te kijken, helft niet gevolgd, niet de moeite waard ook volgens mij..
Geinig gebakkie SDquote:Op zondag 6 februari 2011 00:18 schreef Sounddragon het volgende:
Vandaag een bruut bakkie gescoord; beetje Barca zijn cup of teaTevens de eerste serieuze pic's die ik met mijn X10 heb gemaakt
![]()
Ik hoop dat de pics het doen want; plaatjesschuurTinypic
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is de mijne! Amerikaanse import, dat wel.quote:Op zondag 6 februari 2011 00:18 schreef Sounddragon het volgende:
Vandaag een bruut bakkie gescoord; beetje Barca zijn cup of teaTevens de eerste serieuze pic's die ik met mijn X10 heb gemaakt
![]()
Ik hoop dat de pics het doen want; plaatjesschuurTinypic
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat deed ik ook nooit, ik keek tot vorig jaar nog naar zo'n ding:quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:59 schreef Sounddragon het volgende:
Ik vind het prima zo, ik geef niet echt om die 'superieure' beeldkwaliteit
whehe I wish,quote:Op zondag 6 februari 2011 09:51 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Geinig gebakkie SDDus nu heb je weer drie auto's? De Jeep, de Astma en de maffiabak?
Liertje zit al vast dus het komt goedquote:
Hmmm, geel is ook goed, maar ik vind hem in het zwart toch echt mooierquote:Op zondag 6 februari 2011 11:57 schreef Barcaconia het volgende:
Zwart
Detonator Yellow!!
[ afbeelding ]
Hier is het veul te koud om buiten te zittenquote:Op zondag 6 februari 2011 12:28 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Liertje zit al vast dus het komt goed![]()
Ik zit in de tuin achterstevoren op mijn motor, laptop op de koffer, bakkie, peukie erbij; wat is het leven toch mooi
Ik heb het niet zo snel koud; ik zit gewoon in een T-shirtjequote:Op zondag 6 februari 2011 12:30 schreef bietelboer het volgende:
[..]
Hier is het veul te koud om buiten te zitten
Ehm, volgens mij niet, maak maar als je er wat in zietquote:Op zondag 6 februari 2011 12:31 schreef bietelboer het volgende:
Is er in PTA ook ergens een crash foto topic?
je wilt de restanten van Robert Kubica zien?quote:Op zondag 6 februari 2011 12:31 schreef bietelboer het volgende:
Is er in PTA ook ergens een crash foto topic?
ik maak hem niet iigquote:Op zondag 6 februari 2011 12:32 schreef Alexxxxx het volgende:
als ik 1552 maak word het een bus, dus beter zoekt iemand anders wat
open er een topic overquote:Op zondag 6 februari 2011 12:39 schreef Sounddragon het volgende:
Waarom zit er eigenlijk geen bekerhouder achterop een motor ??
Maken en verkopen! gat in de markt!quote:Op zondag 6 februari 2011 12:39 schreef Sounddragon het volgende:
Waarom zit er eigenlijk geen bekerhouder achterop een motor ??
hehe, nee ik kwam op cch een mooie gecrashde crx tegenquote:Op zondag 6 februari 2011 12:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
je wilt de restanten van Robert Kubica zien?
tof van je dat je 1552 maakt!quote:Op zondag 6 februari 2011 12:45 schreef bietelboer het volgende:
[..]
hehe, nee ik kwam op cch een mooie gecrashde crx tegen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |