abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92341210
En vrouwen meiden met ondergewicht B-)?
pi_92341272
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 20:27 schreef Anne het volgende:
En vrouwen meiden met ondergewicht B-)?
zijn nog vaker onvruchtbaar dan huiskamerolifantjes.
pi_92341287
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 20:28 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

zijn nog vaker onvruchtbaar dan huiskamerolifantjes.
Mooi mooi.
pi_92341309
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 20:28 schreef Anne het volgende:

[..]

Mooi mooi.
ik vind ondergewicht helemaal niet mooi :)
pi_92341324
Gefeliciteerd 2CV *O*
pi_92341360
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 20:29 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

ik vind ondergewicht helemaal niet mooi :)
Ik ook niet, maar daar ging het niet om.
pi_92341364
2cv heeft trouwens nog geen interwebz in zijn verse casa ;(
pi_92341408
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 20:30 schreef Alfisti het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)joe_bent_er_bij.html

In Alfisti-town B-) Ganstah FTW! 8-)
elke keer als ik in Kortenhoef ben moet ik aan je denken O+
pi_92341418
De motor is uit de 850, ik heb alleen dat-ie tegen een goed stootje kan want het is met fors geweld gebeurd :') Een en ander kan ermee te maken hebben dat ik niet extreem handig ben en als ik met alle geweld iets wil niet altijd even ergens bij nadenk.

Ik had de aandrijfassen los gehaald bij de wielen, maar ze werden geblokkeerd door de schokbrekers. En die kon ik niet losdraaien want die schroef draait wel maar de schokbreker draait gewoon mee. Dus dacht ik, dan maar bij het differentiaal. Bak eronder voor de olie, de boel los gehaald, maar nog steeds niet genoeg speling. Uiteindelijk heb ik de schokbrekers aan de bovenkant losgemaakt zodat de spanning eraf was, en kon er een waterpomptang er tussen wrikken om ze tegen te houden. Dus ze zijn er alsnog af.
Alleen heb ik de bak ergens voor opzij geschoven - motor/differentiaal hing een beetje scheef dus de as lekte toen ook niet - en toen een uur later de motor iets omlaag kon en dus recht kwam te liggen is zonder dat ik het door had nagenoeg het hele differentiaal leeg gelekt op de stenen :|W Totaal niet over nagedacht om hem meteen te legen, ook niet zo handig natuurlijk. Wel zoveel mogelijk op proberen te dweilen met keukenpapier.

En in het kader van milieuvervuiling; had ik al het koelwater opgevangen in een emmer, wordt die emmer gewoon omver geblazen door een windstoot :{

Fiat heeft bij deze modellen heel handig de achterkant in twee platen heeft ontworpen, zodat je die los kan halen en - als de motor+bak los is en op de grond staat - je de auto er zo overheen weg kan rollen. Leuk, maar één moertje was compleet dolgedraaide en zat in een hoek zodat er ook geen enkele tang meer grip op kreeg. Dus vanwege één moertje kon dat niet. Wat ik daarom maar heb gedaan is de achterkant fors omhoog opgekrikt en de auto er zo 'overheen' getild. Alleen heeft-ie daarbij wel het luchtfilterhuis van de carburateur/motor getrokken. Ik dacht eerst dat hjj was afgebroken, maar het ziet er nu naar uit dat alleen de slangen het hebben moeten ontgelden. Net als die van de bougie, want die zijn door diezelfde actie bij de verdelerkap gescheurd. Daarna met veel pijn en moeite de bak van de motor gescheiden (ik weet niet of die metalen die ertussen zit een pakking is, maar vervangen moet ik hem nu wel) omdat er één verstopt boutje was wat nergens goed stond uitgetekend. En tot slot het blok naar binnen gehupst en geschoven, wat vast ook niet de beste methode zal zijn.

Ja, ik ben een eersteklas monteur :')
pi_92341422
Ow, dan stuur ik 'm wel even een smsje.
pi_92341443
oh kut, ik lieg, regelmatig over de N201 gereden, en niet aan je gedacht :D
pi_92341680
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 20:31 schreef Alexxxxx het volgende:
oh kut, ik lieg, regelmatig over de N201 gereden, en niet aan je gedacht :D
-O- :'(
pi_92341706
Het is weekend trouwens O+
pi_92341723
Dingest, ik ben blij dat jij niet aan mijn auto hoeft te werken _O-
pi_92341743
+ een leverweek voor de polo... Week 13 ;( dat is nog zo ver weg ;(
  vrijdag 4 februari 2011 @ 20:36:51 #117
132767 lipje
zeg maar nee, krijg je er twee
pi_92341748
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 20:30 schreef Alfisti het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)joe_bent_er_bij.html

In Gangstah-town B-) Alfisti FTW! 8-)
O-)
Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
pi_92341806
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 20:35 schreef Alfisti het volgende:

[..]

-O- :'(
maar eigenlijk alleen het stuk Amsterdam-Uithoorn en Hilversum-Utrecht, dus dan kom ik er alsnog niet langs toch? :@
pi_92341923
quote:
17s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 20:37 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

maar eigenlijk alleen het stuk Amsterdam-Uithoorn en Hilversum-Utrecht, dus dan kom ik er alsnog niet langs toch? :@
Tussen de A2 en Hilversum wel, Amsterdam > Uithoorn niet.
pi_92341942
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 20:36 schreef lipje het volgende:

[..]

O-)
sLipje *O*

Bara-polo-fappert *O*
  vrijdag 4 februari 2011 @ 20:40:57 #121
132767 lipje
zeg maar nee, krijg je er twee
pi_92341974
Bara Polo Wachtert :')
Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
pi_92342017
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 20:40 schreef Alfisti het volgende:

[..]

sLipje *O*

Bara-polo-fappert *O*
Fistje en Slipje O+
pi_92342034
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 20:40 schreef Alfisti het volgende:

[..]

Tussen de A2 en Hilversum wel, Amsterdam > Uithoorn niet.
ik kan tochniettoeteren, mn claxonis kapot :@
pi_92342088
quote:
17s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 20:41 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

ik kan tochniettoeteren, mn claxonis kapot :@
APK afkeur :o
  vrijdag 4 februari 2011 @ 20:44:31 #125
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_92342211
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 20:31 schreef Dingest het volgende:
De motor is uit de 850, ik heb alleen dat-ie tegen een goed stootje kan want het is met fors geweld gebeurd :') Een en ander kan ermee te maken hebben dat ik niet extreem handig ben en als ik met alle geweld iets wil niet altijd even ergens bij nadenk.

Ik had de aandrijfassen los gehaald bij de wielen, maar ze werden geblokkeerd door de schokbrekers. En die kon ik niet losdraaien want die schroef draait wel maar de schokbreker draait gewoon mee. Dus dacht ik, dan maar bij het differentiaal. Bak eronder voor de olie, de boel los gehaald, maar nog steeds niet genoeg speling. Uiteindelijk heb ik de schokbrekers aan de bovenkant losgemaakt zodat de spanning eraf was, en kon er een waterpomptang er tussen wrikken om ze tegen te houden. Dus ze zijn er alsnog af.
Alleen heb ik de bak ergens voor opzij geschoven - motor/differentiaal hing een beetje scheef dus de as lekte toen ook niet - en toen een uur later de motor iets omlaag kon en dus recht kwam te liggen is zonder dat ik het door had nagenoeg het hele differentiaal leeg gelekt op de stenen :|W Totaal niet over nagedacht om hem meteen te legen, ook niet zo handig natuurlijk. Wel zoveel mogelijk op proberen te dweilen met keukenpapier.

En in het kader van milieuvervuiling; had ik al het koelwater opgevangen in een emmer, wordt die emmer gewoon omver geblazen door een windstoot :{

Fiat heeft bij deze modellen heel handig de achterkant in twee platen heeft ontworpen, zodat je die los kan halen en - als de motor+bak los is en op de grond staat - je de auto er zo overheen weg kan rollen. Leuk, maar één moertje was compleet dolgedraaide en zat in een hoek zodat er ook geen enkele tang meer grip op kreeg. Dus vanwege één moertje kon dat niet. Wat ik daarom maar heb gedaan is de achterkant fors omhoog opgekrikt en de auto er zo 'overheen' getild. Alleen heeft-ie daarbij wel het luchtfilterhuis van de carburateur/motor getrokken. Ik dacht eerst dat hjj was afgebroken, maar het ziet er nu naar uit dat alleen de slangen het hebben moeten ontgelden. Net als die van de bougie, want die zijn door diezelfde actie bij de verdelerkap gescheurd. Daarna met veel pijn en moeite de bak van de motor gescheiden (ik weet niet of die metalen die ertussen zit een pakking is, maar vervangen moet ik hem nu wel) omdat er één verstopt boutje was wat nergens goed stond uitgetekend. En tot slot het blok naar binnen gehupst en geschoven, wat vast ook niet de beste methode zal zijn.

Ja, ik ben een eersteklas monteur :')
Al doende leert men. Nu zorgen dat bij terug inbouwen het boeltje er zo uitziet:
[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')