Koetjesrepen, koetjesrepenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:04 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Gefeli Bloemerd
[..]
Niet, dat zijn Koetjesrepen!
ah, nu snap ik het.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:28 schreef Etcetera het volgende:
Ik dacht dat het cacao fantasie was, maar blijkbaar niet. Koetjesrepen zijn wel cacao fantasie
En die verrassingeieren van Kinder blijkbaar ook
quote:
Ik kan ook niet met mijn mobiel omgaanquote:
Jawel, maar het is vaak ook handig. Beetje twijfelgeval dus.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:32 schreef The_Dean het volgende:
Vaag ding, die iPhone... kan dat niet uitgezet ofzo?
Luc!quote:
goed, moet 'em alleen nog een keer overzetten naar mijn PCquote:
damnyouautocorrect.comquote:
Ik zie er het nut niet helemaal van in, sinds de QWERTY-toetsenbordenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:34 schreef jna het volgende:
[..]
Jawel, maar het is vaak ook handig. Beetje twijfelgeval dus.
Omdat sommige mensen, zoals ik, nou eenmaal typtyfus hebbenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:14 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik zie er het nut niet helemaal van in, sinds de QWERTY-toetsenborden
T9 had tenminste echt een toevoeging
bedoel je via touchscreen of echte qwerty toetsenborden?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:14 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik zie er het nut niet helemaal van in, sinds de QWERTY-toetsenborden
T9 had tenminste echt een toevoeging
Echte uitschuif/klapbare denk ikquote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:23 schreef Lithia het volgende:
[..]
bedoel je via touchscreen of echte qwerty toetsenborden?
T9
quote:
Bleh, ik wil een psp hebben.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik moet nog beginnen aan het tweede deel op de PSP.
Ik gebruik enkel de PSP voor in de vakantie.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:00 schreef Lithia het volgende:
[..]
Bleh, ik wil een psp hebben.
Ik heb nu alle games van GoW voor de ps2 en ps3, maar die games voor de psp niet. Ik ben benieuwd of ik iets mis of niet.
Dank je.quote:
Je hoort er weer helemaal bijquote:
Hoe staat het er mee?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 09:44 schreef vencodark het volgende:
Grrrr, klote scriptie incl. klote begeleiding!![]()
![]()
*moppert nog even verder.
Je kan hem ook van de T9 afhalen he?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:11 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik kan ook niet met mijn mobiel omgaanIk type alleen maar rare dingen
hoiquote:
Sterktequote:Op zaterdag 5 februari 2011 10:41 schreef Yesse het volgende:
Het is tijd voor weekend.. Helaas begint die pas om half 6
Och, er is hoop. Ik krijg morgen hulp van mijn klasgenoot die een 8,2 had. Ben vd week naar de bieb geweest en stuk of 5/6 boeken gehaald. Ik heb 3 leenscripties waar ik beetje naar mag kijken, ook qua bronnen. Dus... het zou kunnen dat ik dit haal.quote:
Dankuquote:
Er is hoop aan de horizonquote:Op zaterdag 5 februari 2011 10:54 schreef vencodark het volgende:
[..]
Och, er is hoop. Ik krijg morgen hulp van mijn klasgenoot die een 8,2 had. Ben vd week naar de bieb geweest en stuk of 5/6 boeken gehaald. Ik heb 3 leenscripties waar ik beetje naar mag kijken, ook qua bronnen. Dus... het zou kunnen dat ik dit haal.
Ik worstel en kom boven.![]()
Tsjakaaaaaaquote:Op zaterdag 5 februari 2011 10:57 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dankjewel!Ik zal ze eens wat laten zien.
Ik kan het potvernondeju wel!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |