quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:59 schreef Michhas het volgende:
Oh, nu het toch druk is:
Ik weet nog steeds niet of ik naar de meet kom.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik lees dat niet eensquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:01 schreef Michhas het volgende:
Ik begin me te ergeren aan die kut OP hierHet slaat echt nergens op
Vertel het eens michhas wat is het probleemquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:01 schreef Michhas het volgende:
Ik kijk er nooit naarquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:01 schreef Michhas het volgende:
die moet blijven dat is onze herrinering aan PDquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:01 schreef Michhas het volgende:
Moet je eens doen, voor de lol, je lacht je kapotquote:
PDquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:02 schreef tdrone het volgende:
[..]
die moet blijven dat is onze herrinering aan PD
maakt me eigenlijk niet zoveel uitquote:
quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:02 schreef Michhas het volgende:
[..]
Moet je eens doen, voor de lol, je lacht je kapot
Dat soort dingen worden ook gezegd op een kindercreche
jazekertjes, maar op het werk gaat het helaas niet altijdquote:
Ohja, werken enzo.quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
jazekertjes, maar op het werk gaat het helaas niet altijd
nee hij wil een tijdje geen contact meerquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nooit meer iets van hem vernomen jij?
Ik vraag me af wat er allemaal gebeurd is dat hij er niet meer is, kan me niet voorstellen dat het alleen de break-up was.quote:
als er zeker geen mensen achter me staan dan gaat het welquote:
GRTDOJW is gebeurdquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:04 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat er allemaal gebeurd is dat hij er niet meer is, kan me niet voorstellen dat het alleen de break-up was.
quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als er zeker geen mensen achter me staan dan gaat het wel
Owh oke..quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:05 schreef Michhas het volgende:
[..]
GRTDOJW is gebeurdAl die shit hier in de SC voordat het zo druk werd
quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:07 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik moest net ineens denken aan die Hugh Grant foto van jou
als ik het niet stiekum zou doen en iedereen maar laat meekijken vermoed ik dat er wat narrige geluiden uit de managers hoek gaan komenquote:
en toen??quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:07 schreef tdrone het volgende:
NBT heeft me toen verteld waarom hij ging stoppen..
Ik heb m nog welquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:09 schreef Michhas het volgende:
[..]
Maar ik heb hem niet meer... Ik ga hem opzoeken
naja ik weet niet of ik dat wel hier moet posten want dan maak ik ook een DM openbaar..quote:
Dat is ook weer waar.quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als ik het niet stiekum zou doen en iedereen maar laat meekijken vermoed ik dat er wat narrige geluiden uit de managers hoek gaan komen
DM? bestond dat in die tijd al?quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:10 schreef tdrone het volgende:
[..]
naja ik weet niet of ik dat wel hier moet posten want dan maak ik ook een DM openbaar..
okee ik snapquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:10 schreef tdrone het volgende:
[..]
naja ik weet niet of ik dat wel hier moet posten want dan maak ik ook een DM openbaar..
Neequote:Op donderdag 3 februari 2011 23:13 schreef Omdatappel het volgende:
Heeft Adele ook een album dat 20 heet? Vroeg ik me even af.
ik zie maar 1 fotoquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:13 schreef Michhas het volgende:
Zoek de 0 verschillen:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Nee, alleen 18quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:13 schreef Omdatappel het volgende:
Nopequote:Op donderdag 3 februari 2011 23:13 schreef Omdatappel het volgende:
de foto van merel doet het niet omdat imageshackquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:13 schreef Michhas het volgende:
Zoek de 0 verschillen:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Leve imageshackquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:14 schreef tdrone het volgende:
[..]
de foto van merel doet het niet omdat imageshack
Enormquote:
Vreemd om mezelf weer met lang haar te zienquote:
Ja snap ikquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:15 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Vreemd om mezelf weer met lang haar te zien
Wow, ja, dat is even wennen!quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:15 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Enorm![]()
[..]
wat heb je nu danquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:15 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Enorm![]()
[..]
Daagquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:16 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ik ga op bed liggen met foon
Tot zo
Vreemd om mezelf zo weer met lang haar te zienquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:16 schreef 92Merel het volgende:
[ afbeelding ]
Michhas is here to eat you
Charmant.quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:16 schreef 92Merel het volgende:
[ afbeelding ]
Michhas is here to eat you
kinky dingen doen met je foon?quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:16 schreef Chocolate-chick het volgende:
Tot zo
Latexquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:16 schreef Chocolate-chick het volgende:
Tot zo
quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:17 schreef Zeroku het volgende:
Hoe stop je Apple-oordopjes in je oor?
Ik heb er ook moeite meequote:Op donderdag 3 februari 2011 23:17 schreef Zeroku het volgende:
Hoe stop je Apple-oordopjes in je oor?
Dankjequote:
Jaaaquote:
Jij hebt het allang gezienquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:20 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik heb er ook moeite mee![]()
[..]
Dankje![]()
[..]
Jaaa
quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:21 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Oeh, een hartje van Stu![]()
[..]
Ja?
Iemand van Bleach?quote:
quote:
Jaquote:
De goeie zit ertussenquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:22 schreef Michhas het volgende:
[..]
Het is Ichigo, Aizen of Grimmjow
Vind je?quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
het staat je beter dan dat je had
Aizen jaquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:23 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dan is het Grimmjow
[..]
Het is Aizen![]()
Hayquote:
Ik had het nog helemaal niet gezienquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:24 schreef Michhas het volgende:
Oke vooraf: Hier was het net geknipt, en was ik een beetje aan het kutten met mijn haar
Het zit nu goed, het is wat minder hoog, het lijkt op de foto op een hanenkam maar dat is het niet
[ afbeelding ]
Jij moet als signature nemen 'Daarom.'. Dan maak je het grapje helemaal afquote:
Ghehe, oké.quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:25 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Jij moet als signature nemen 'Daarom.'. Dan maak je het grapje helemaal af!
Moet je zeker doenquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:28 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Leuk! Nog nooit geweest, maar wil er wel graag naartoe.
Rauzerquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:27 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ja ik moet steeds vaker uitwijken om nog eens wat mensen te spreken.
What'sappquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:35 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ow geenidee vergeten te luisteren, was bezig whatsapp op mijn foon te zetten
Dat gebruik ik nietquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:35 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ow geenidee vergeten te luisteren, was bezig whatsapp op mijn foon te zetten
Soort MSN voor smartphones.quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:39 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik zou niet eens weten wat het is. Ben ik nu dom?
Nee hoorquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:39 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik zou niet eens weten wat het is. Ben ik nu dom?
quote:
ah uittreksels, geen aftrekseldquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:49 schreef Zeroku het volgende:
Ja, ik ben uittreksels aan het zoeken.
Neequote:
ik ben juist zo braafquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:52 schreef Chocolate-chick het volgende:
Tja iedereen heeft zo zijn behoeftes
Heb een hoofdstuk uit een boek nodig voor een betoog. Maar dat boek kost 50 euroquote:
Googlebooks hahah wist niet eens dat dat er isquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:59 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Heb een hoofdstuk uit een boek nodig voor een betoog. Maar dat boek kost 50 euroen GoogleBooks geeft ook geen uitkomst.
http://books.google.nl/bo(...)#v=onepage&q&f=falsequote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Googlebooks hahah wist niet eens dat dat er is
Ja en iedereen vriendjes en liefdequote:
Ai, da's minder...quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:59 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Heb een hoofdstuk uit een boek nodig voor een betoog. Maar dat boek kost 50 euroen GoogleBooks geeft ook geen uitkomst.
Tenzij het een eerste editie is van HP, dan wordt er nog veel meer betaaldquote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:01 schreef Chocolate-chick het volgende:
Geeneen sukkel gaat 50 euro dokken voor een boek
Ik heb deze week bijna ¤50 aan verf uitgegeven, ben ik nu ook een sukkel ?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:01 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ja, even kijken hoe ik dat op ga lossen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:01 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ja en iedereen vriendjes en liefde
[..]
Ai, da's minder...
Heb genoeg boeken hier liggen die 50 euro of een veelvoud daarvan hebben gekost.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:01 schreef Chocolate-chick het volgende:
Arme portemonneequote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:02 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, even kijken hoe ik dat op ga lossen.
[..]
Heb genoeg boeken hier liggen die 50 euro of een veelvoud daarvan hebben gekost.
Mja, dat wel. Maar het zijn wel boeken waar ik echt wat mee kan.quote:
Dat scheeltquote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:03 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Mja, dat wel. Maar het zijn wel boeken waar ik echt wat mee kan.
Ghehe, ja, dat is moeilijk soms.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ff de kudde een beetje bij elkaar houden he
Sweet dreams CCquote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:05 schreef Chocolate-chick het volgende:
Sjips is het al 5 over 12, ik ga slapen! Truste
Trusten CC!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:05 schreef Chocolate-chick het volgende:
truste CC-tjequote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:05 schreef Chocolate-chick het volgende:
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:05 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ja, ik ga dat ook niet betalenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:03 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Dat scheeltMaar als je echt maar 1 hoofdstuk nodig hebt, is het zonde lijkt me.
Succesquote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:14 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, ik ga dat ook niet betalen. Ben even met mensen van verschillende Universiteiten aan het praten voor hun database
.
Gevondenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:39 schreef Zeroku het volgende:
Wat moet je doen als iemand een epileptische aanval in bad krijgt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:39 schreef Zeroku het volgende:
Wat moet je doen als iemand een epileptische aanval in bad krijgt?HahahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wasmachines leven langer met Calgon *ping*
Lekker dankjewelquote:Op vrijdag 4 februari 2011 07:15 schreef MaleDuck het volgende:
* MaleDuck doet het licht aan en zet de verwarming aan en pakt een bakkie
quote:
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 07:46 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
![]()
mn wederhelft is binnen!
met een nieuwe Ui!
![]()
jawel hoor, jij staat erop, dus dat is geweldigquote:
hihihiquote:Op vrijdag 4 februari 2011 07:49 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
jawel hoor, jij staat erop, dus dat is geweldig
Chick!!quote:
Chickie! lekker uitgeslapen?quote:
je hoeft niet zo te blozen hoor...quote:
jawel, iets te kort... maar was leuk om een klein meisje blij te maken vanmorgenquote:
miniDuck is 2 geworden vandaag!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 07:51 schreef NBT het volgende:
Wat gaat er vandaag dan gebeuren Wederhelft?
quote:
Dank u beiden!quote:
quote:
quote:welke foon??
mooi hea!quote:
waarschijnlijk wel... hoezo? interesse?quote:
Gister besteld he? ach alles kan!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 07:56 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
mooi hea!
ik ben er zo blij mee, ik hoop dat hij vandaag al komt, maar ben bang dat hij pas maandag komt ofzo...
Ik wil ook!quote:
Er stond qua levertijd binnen 1 werkdag...quote:Op vrijdag 4 februari 2011 07:57 schreef NBT het volgende:
[..]
Gister besteld he? ach alles kan!Misschien komtie wel vandaag
[..]
Ik wil ook!
Ja, ben er erg blij mee! En als het goed is komt de nieuwe mixer van de vrouw vandaag ook binnen, we zijn echt goed voor de pakketdiensten vandaagquote:
haha, goed bezig, nieuwe dingen zijn altijd leuk!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 08:08 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja, ben er erg blij mee! En als het goed is komt de nieuwe mixer van de vrouw vandaag ook binnen, we zijn echt goed voor de pakketdiensten vandaag
ja, zeker!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 08:09 schreef NBT het volgende:
[..]
haha, goed bezig, nieuwe dingen zijn altijd leuk!
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 08:12 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ja, zeker!
maar ook weer niet te vaak, anders wordt het gewoon
weet ik toch... dat is altijd op vrijdagquote:
Jup!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 08:15 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
weet ik toch... dat is altijd op vrijdag
en samen dat doen ze niet?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 08:16 schreef NBT het volgende:
[..]
Jup!Eigenlijk altijd met mijn moeder, vorige week ging ik naar het zwembad stond mijn Pa daar opeens
Verrassing.
Moeders was ziek
ja, dat ze er allebei zijn... samen met jou zwemmen, dus met zn 3-en...quote:
Lekker toch, wat voor stage is het eigenlijk?quote:
Soms gaat me Pa mee ja!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 08:19 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ja, dat ze er allebei zijn... samen met jou zwemmen, dus met zn 3-en...
Gewoon blijven fokken, dan gaat de tijd wel snel.quote:
ow... dat wist ik niet...quote:Op vrijdag 4 februari 2011 08:20 schreef NBT het volgende:
[..]
Soms gaat me Pa mee ja!Maar eigenlijk is het een moeder-dochter ding
Pa trekt dat ook niet altijd.. gaat niet zo goed..
Ja, vorige week ging hij dus mee, dan moet ik echt naast hem blijven zwemmen, hij heeft het wel een kwartier volgehouden!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 08:21 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ow... dat wist ik niet...maar toch leuk dat hij het dan toch probeert
waar heeft hij last van dan? als je het niet wil zeggen prima hoor!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 08:22 schreef NBT het volgende:
[..]
Ja, vorige week ging hij dus mee, dan moet ik echt naast hem blijven zwemmen, hij heeft het wel een kwartier volgehouden!
DMquote:Op vrijdag 4 februari 2011 08:22 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
waar heeft hij last van dan? als je het niet wil zeggen prima hoor!
DM terugquote:
wat voor stage is het dan?quote:
veel plezier met zwemmen!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 08:40 schreef NBT het volgende:
Ik ga ervan door liefjes en boefjes...![]()
tot vanmiddag!
Morgen Ezquote:
Was het maar zoquote:
Oh, dat is balen. Fijn dat ie het nu wel weer doet.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:02 schreef Chocolate-chick het volgende:
Omdatappel; ja de startmotor was stoek
quote:
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:07 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ja MaleDuck ga jij eens 20 km heen en 20 km terug fietsen met altijd tegenwind
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:09 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ja nou ik wil het nietdan moet ik te vroeg opstaan
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:12 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ja ik ben lui, so whatjij hebt er geen last van
ik loop nu stage in een dierenasiel
En hoeveel wil je ervoor hebben, 3 miljoen?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:14 schreef 92Merel het volgende:
Iemand vraagt net zoiets tofs
Of ik een schilderij dat ik gemaakt heb aan m wil verkopen![]()
![]()
Jaa het voelt echt zo leukquote:
Haha, zou mooi zijnquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:17 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
En hoeveel wil je ervoor hebben, 3 miljoen?
Oh, tofquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:14 schreef 92Merel het volgende:
Iemand vraagt net zoiets tofs
Of ik een schilderij dat ik gemaakt heb aan m wil verkopen![]()
![]()
Hayquote:
Jaaquote:
Uhuhquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:19 schreef 92Merel het volgende:
[..]
JaaDat ding dat ik gister postte, die nog 4x zo groot moest worden, weet niet of je daarbij was...
Nice, neem dan wel je materiaalkosten in de prijs mee hea!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:18 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Jaa het voelt echt zo leuk
[..]
Haha, zou mooi zijn![]()
Met 50 euro ben ik ook al gelukkig denk ik
Hoezo niet? Dat is toch het leukste wat er isquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:18 schreef Chocolate-chick het volgende:
Tja we kunnen niet allemaal zo dol zijn op vroeg opstaan
Ik ben voor het papier ¤1 kwijt geweest en heb 5 verschillende kleuren verf gebruikt, 1 tube = 7.90 = 39.50 bij elkaar, dus dan zou ik 10 euro winst makenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:22 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Nice, neem dan wel je materiaalkosten in de prijs mee hea!
Goed bezigquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:25 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik ben voor het papier ¤1 kwijt geweest en heb 5 verschillende kleuren verf gebruikt, 1 tube = 7.90 = 39.50 bij elkaar, dus dan zou ik 10 euro winst makenNaja, meer, de verf is niet op verder.
Maar gewoon het hele idee dat iemand iets wil kopen dat ik heb gemaakt is zo geweldig![]()
En nu ben ik echt weg, anders blijf ik weer een uur hangen
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:25 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik ben voor het papier ¤1 kwijt geweest en heb 5 verschillende kleuren verf gebruikt, 1 tube = 7.90 = 39.50 bij elkaar, dus dan zou ik 10 euro winst makenNaja, meer, de verf is niet op verder.
Maar gewoon het hele idee dat iemand iets wil kopen dat ik heb gemaakt is zo geweldig![]()
En nu ben ik echt weg, anders blijf ik weer een uur hangen
Een spannende film?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:30 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ik heb behoefte aan iets spannends
stap zonder kaartje in de trein...quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:30 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ik heb behoefte aan iets spannends
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:32 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
stap zonder kaartje in de trein...
schone zwemsterquote:
kom naar Zwijndrechtquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:34 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ik wil eens wat anders zien dan Noord-Holland
Koen!quote:
Goed hequote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:36 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
schone zwemster
jij ben snel terug
Naar Veenendaal!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |