quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:59 schreef Michhas het volgende:
Oh, nu het toch druk is:
Ik weet nog steeds niet of ik naar de meet kom.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik lees dat niet eensquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:01 schreef Michhas het volgende:
Ik begin me te ergeren aan die kut OP hierHet slaat echt nergens op
Vertel het eens michhas wat is het probleemquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:01 schreef Michhas het volgende:
Ik kijk er nooit naarquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:01 schreef Michhas het volgende:
die moet blijven dat is onze herrinering aan PDquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:01 schreef Michhas het volgende:
Moet je eens doen, voor de lol, je lacht je kapotquote:
PDquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:02 schreef tdrone het volgende:
[..]
die moet blijven dat is onze herrinering aan PD
maakt me eigenlijk niet zoveel uitquote:
quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:02 schreef Michhas het volgende:
[..]
Moet je eens doen, voor de lol, je lacht je kapot
Dat soort dingen worden ook gezegd op een kindercreche
jazekertjes, maar op het werk gaat het helaas niet altijdquote:
Ohja, werken enzo.quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
jazekertjes, maar op het werk gaat het helaas niet altijd
nee hij wil een tijdje geen contact meerquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nooit meer iets van hem vernomen jij?
Ik vraag me af wat er allemaal gebeurd is dat hij er niet meer is, kan me niet voorstellen dat het alleen de break-up was.quote:
als er zeker geen mensen achter me staan dan gaat het welquote:
GRTDOJW is gebeurdquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:04 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat er allemaal gebeurd is dat hij er niet meer is, kan me niet voorstellen dat het alleen de break-up was.
quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als er zeker geen mensen achter me staan dan gaat het wel
Owh oke..quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:05 schreef Michhas het volgende:
[..]
GRTDOJW is gebeurdAl die shit hier in de SC voordat het zo druk werd
quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:07 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik moest net ineens denken aan die Hugh Grant foto van jou
als ik het niet stiekum zou doen en iedereen maar laat meekijken vermoed ik dat er wat narrige geluiden uit de managers hoek gaan komenquote:
en toen??quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:07 schreef tdrone het volgende:
NBT heeft me toen verteld waarom hij ging stoppen..
Ik heb m nog welquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:09 schreef Michhas het volgende:
[..]
Maar ik heb hem niet meer... Ik ga hem opzoeken
naja ik weet niet of ik dat wel hier moet posten want dan maak ik ook een DM openbaar..quote:
Dat is ook weer waar.quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als ik het niet stiekum zou doen en iedereen maar laat meekijken vermoed ik dat er wat narrige geluiden uit de managers hoek gaan komen
DM? bestond dat in die tijd al?quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:10 schreef tdrone het volgende:
[..]
naja ik weet niet of ik dat wel hier moet posten want dan maak ik ook een DM openbaar..
okee ik snapquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:10 schreef tdrone het volgende:
[..]
naja ik weet niet of ik dat wel hier moet posten want dan maak ik ook een DM openbaar..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |