Is er wel geweest, met avatars er in enzo. Maar daar kwam een aardig sterk kliekjesgehalte vanaf. Dus vanaf nu niet meer. Misschien komt ie ooit is terug.quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik deed het niet expres en ik zal het niet meer doen.
Is er geen OP ofzo?
Alleen met NB.quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:41 schreef JanPiraat het volgende:
excuses... ik ben nog niet zo bekend met slowchats![]()
QFTquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:42 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
ja idd en daar is het bijna een plicht om te lapohunten
Waarom heeft die ene SC dat wel?quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:42 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Is er wel geweest, met avatars er in enzo. Maar daar kwam een aardig sterk kliekjesgehalte vanaf. Dus vanaf nu niet meer. Misschien komt ie ooit is terug.
Geen idee. Hier werdt eerst door een groepje van 15-20 man gepost, en je kwam er als buitenstaander bijna niet tussen. Dus daar zijn toen maatregelen voor genomen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Waarom heeft die ene SC dat wel?
Prima.quote:
Waarom?quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:45 schreef Danger.Mouse het volgende:
Dan moet dat vooraf duidelijk aangegeven worden
En terecht.quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:45 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Geen idee. Hier werdt eerst door een groepje van 15-20 man gepost, en je kwam er als buitenstaander bijna niet tussen. Dus daar zijn toen maatregelen voor genomen.
Je moet er even inkomen, maar het is zo'n geweldig goed boek.quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:39 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Daar had mijn moeder het laatst over. Alleen hoofdstuk 1 is saai toch?
Ik zal het onthouden.quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je moet er even inkomen, maar het is zo'n geweldig goed boek.
Ga ik stoppen?quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:49 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik zal het onthouden.
Waarom ga je stoppen met modden?
Ja, en daarom moet stevenmac toch mod worden?quote:
Noeesssss. Ik stop niet. Er is vast nog wel een plekje voor steven.quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:51 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja, en daarom moet stevenmac toch mod worden?
Oja, 't ging over SwJquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Noeesssss. Ik stop niet. Er is vast nog wel een plekje voor steven.
wat was er dan vanmiddag?quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Misschien gaan ze SwJ wel vervangen ofzo, na vanmiddag ben ik bang geworden.
What happened?quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
watttt heeft hij je bang zitten maken ?quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Had dat dan gezegd! Met onze niet-mod piratenkrachten konden we hém heel bang makenquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Holy tokkels, wat goed! Propsquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:45 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Geen idee. Hier werdt eerst door een groepje van 15-20 man gepost, en je kwam er als buitenstaander bijna niet tussen. Dus daar zijn toen maatregelen voor genomen.
Kutusers, ja.quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:01 schreef Desunoto het volgende:
Wat zijn pir-pubers en val ik daaronder?
Piraten.quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:01 schreef Desunoto het volgende:
Pir-pubers ik wou piraten typen maar herstelde me door pubers te typen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:01 schreef Desunoto het volgende:
Oja, die gaan sowieso niet samen door 1 deur. Yvonne was flink aan het baggeren toch?quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
nee nee, vanmiddag waren yvonne en SwJ bezigvette drama mang, hoe konden jullie dit missen..
Ja fokking niet normaal! Ik schrok er van.quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:02 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Oja, die gaan sowieso niet samen door 1 deur. Yvonne was flink aan het baggeren toch?
Hihiquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:04 schreef JanPiraat het volgende:
Moderators zijn zulke hartverwarmde users![]()
GFT.quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:04 schreef JanPiraat het volgende:
Moderators zijn zulke hartverwarmde users![]()
Maar piraten zijnquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Pir-pubers ik wou piraten typen maar herstelde me door pubers te typen.
En jij bent hier toch al heel lang?Of niet? Anders mag je ook een Pir-puber zijn.
Probeer je nu te zeggen dat ze in de Groente-Fruit en Tuinafvalbak thuishoren ?quote:
Die uit de films zijn afgeleid van onsquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:06 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Maar piraten zijn![]()
Die uit de films dan
Kwaliteitsuser ben jijquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:06 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Maar piraten zijn![]()
Die uit de films dan
quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:06 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Probeer je nu te zeggen dat ze in de Groente-Fruit en Tuinafvalbak thuishoren ?dat kan echt niet hoor
Ik bedoelde QFT.quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:06 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Probeer je nu te zeggen dat ze in de Groente-Fruit en Tuinafvalbak thuishoren ?dat kan echt niet hoor
We zullen lief zijn meneer kanovinnie. Welterusten.quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:07 schreef kanovinnie het volgende:
Hou het voor de rest van de avond maar netjes, ik ga naar bed.
, en ja, morgen bij het ontbijt lees ik even terug wat jullie allemaal aan het uitspoken waren
slaap lekkerquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:07 schreef kanovinnie het volgende:
, en ja, morgen bij het ontbijt lees ik even terug wat jullie allemaal aan het uitspoken waren
Slaap lekker!quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:07 schreef kanovinnie het volgende:
Nee, ik meende het! Of of was jij degene die sarcastisch was...quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:08 schreef Desunoto het volgende:
[..]
De geur van sarcasme in de avond
Klinkie is nooooooit sarcastisch.quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:08 schreef Desunoto het volgende:
[..]
wij houden van piraten fansquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:08 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Vertel mij, waarom dacht je dat ik sarcastisch was, ik gebruikte een goede PI en bazen smileysquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:11 schreef Desunoto het volgende:
Ik dacht dat Klink sarcastisch was.
Maar ik ben een kwaliteitsuser ja, dat klopt, zo tussen de bagger door
Ja, precies.quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
En we gaan hier heus niet baggeren, daar is dit topic te lief voor.
Verkeerde mannelijke intuïtie.quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Vertel mij, waarom dacht je dat ik sarcastisch was, ik gebruikte een goede PI en bazen smileysMeh 7 van de 10 keer snap ik sarcasme niet eens.
Wij zijn erg leergierig.quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oke tof. Waar praten jullie hier altijd over? Wij zijn nieuw hier. Leer het ons.
Ik doe hier nooit meer echt actief mee.quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oke tof. Waar praten jullie hier altijd over? Wij zijn nieuw hier. Leer het ons.
De jeugd van tegenwoordig ook.quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:17 schreef TripleP het volgende:
Ik praat veel over mijn sexuele escapades endezo
Dit is de eerste keer dat ik hier gepost heb.quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:17 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik doe hier nooit meer echt actief mee.Dus ik weet het niet. Jij weet het waarschijnlijk nog beter dan ik.
Wat praat je dannnn?quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:17 schreef TripleP het volgende:
Ik praat veel over mijn sexuele escapades endezo
Ja nou ik was in de stad en ik wilde graag echte D&G onderbroeken dus ik zeg tegen mn moeder: MAAA HAAT JE ME OFZO IK WIL D&G ONDERBROEKEN PFFFFFF JEZUSS !!!! maarja zegt ze opeens dat ze veel te duur zijn en ik maar 10 onderbroeken bij de Hema moest kopen voor 15 euro.. daar kan ik toch niet mee aankomen op schoolquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Volgens mij was ik hier wel een keer eerder. Toen probeerde ik een normaal gesprek te voeren, gingen ze heel gemeen doen enzo, vet lullig.quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dit is de eerste keer dat ik hier gepost heb.
quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:19 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ja nou ik was in de stad en ik wilde graag echte D&G onderbroeken dus ik zeg tegen mn moeder: MAAA HAAT JE ME OFZO IK WIL D&G ONDERBROEKEN PFFFFFF JEZUSS !!!! maarja zegt ze opeens dat ze veel te duur zijn en ik maar 10 onderbroeken bij de Hema moest kopen voor 15 euro.. daar kan ik toch niet mee aankomen op school![]()
dus njah ik probeerde nog te slijmen en zei: JE MAAKT MN LEVEN KAPOT !! IK GA WEGLOPEN VAN HUIS !!!!!! maar niks hielp en nu loop ik met Hema onderbroeken rond
Je zal het er vast zelf naar gemaakt ehbben, jij hebt soms je momenten.quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:20 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Volgens mij was ik hier wel een keer eerder. Toen probeerde ik een normaal gesprek te voeren, gingen ze heel gemeen doen enzo, vet lullig.![]()
quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:19 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ja nou ik was in de stad en ik wilde graag echte D&G onderbroeken dus ik zeg tegen mn moeder: MAAA HAAT JE ME OFZO IK WIL D&G ONDERBROEKEN PFFFFFF JEZUSS !!!! maarja zegt ze opeens dat ze veel te duur zijn en ik maar 10 onderbroeken bij de Hema moest kopen voor 15 euro.. daar kan ik toch niet mee aankomen op school![]()
dus njah ik probeerde nog te slijmen en zei: JE MAAKT MN LEVEN KAPOT !! IK GA WEGLOPEN VAN HUIS !!!!!! maar niks hielp en nu loop ik met Hema onderbroeken rond
quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Je zal het er vast zelf naar gemaakt ehbben, jij hebt soms je momenten.
Dan lach je mensen uit om hun NAAM.quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:21 schreef Omdatappel het volgende:
[..]Niet waar! Wat voor momenten heb ik dan? Hoe doe ik?
The fuckquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:21 schreef Desunoto het volgende:
Maar ik kan me nog wel wat onderwerpen herinneren
Of Paramore tof was of zuigt
Of Volvo's leuke auto's zijn of saaie barrels
Of Twitter nuttig is of niet
Of actieve dienstplicht ingevoerd moet worden of niet
Of je negatief over Michael Jackson mag praten of niet toen 'ie net dood ging
Of Krentenbol. een 35 jarige mannelijke maagd was of niet
Kortom, van alles
Wij ook !quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:22 schreef Desunoto het volgende:
Ik ga zeker naar Pirates 4, ergens in mei(?)
Dat was heul niet gemeen bedoeeehoeld.quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dan lach je mensen uit om hun NAAM.
Twitter is niet nuttig.quote:
De makersquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:24 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Wie niet?
Die film gaat vast weer records breken
Nou ik weet het niet hoor... het piratenleven wordt helemaal geromantiseerd enzo maar over scheurbuik zie je nooit iets in die filmsquote:
Jan, daar hebben we toch pillen voor, die krijg jij elke ochtend als je wakker wordt...quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:24 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Nou ik weet het niet hoor... het piratenleven wordt helemaal geromantiseerd enzo maar over scheurbuik zie je nooit iets in die films
Nee, dit is mijn eerste account.quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:25 schreef Desunoto het volgende:
Omdatappel, had je hier eerder al een account? Want Omdatappel is zeg maar een naam die een nieuweling niet zal gebruiken.
Myraela zegt dat toch altijd.quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:25 schreef Desunoto het volgende:
Omdatappel, had je hier eerder al een account? Want Omdatappel is zeg maar een naam die een nieuweling niet zal gebruiken.
Jij hebt nooit last van scheurbuik, jij hebt een appel.quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:24 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Nou ik weet het niet hoor... het piratenleven wordt helemaal geromantiseerd enzo maar over scheurbuik zie je nooit iets in die films
Ja, stiekem ben ik Myraela undercover.quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Myraela zegt dat toch altijd.
quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:26 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ja, stiekem ben ik Myraela undercover.
Nee, het is al veel ouder dan dat. Van ver voor 'mijn tijd' nog.quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Myraela zegt dat toch altijd.
Oh, nouja ik weet het ook nietquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:27 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Nee, het is al veel ouder dan dat. Van ver voor 'mijn tijd' nog.
heheheh nu niet meer neequote:Op donderdag 3 februari 2011 23:26 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Jij hebt nooit last van scheurbuik, jij hebt een appel.
Daarom zeg ik het ook.quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oh, nouja ik weet het ook niet
In de tijd van je verschrikkelijke jeugdfoto's?quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:29 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
heheheh nu niet meer neemaar vroeger nog wel toen ik op de bodem van de zee leefde weetjewel
voor ik het prachtige licht zag
Garpje.quote:
Huh wat weet je van mn jeugdfoto's ?quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:30 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
In de tijd van je verschrikkelijke jeugdfoto's?
[..]
Garpje.
Pics or it didnt happen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:31 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Huh wat weet je van mn jeugdfoto's ?ik had in de 4e klas een fotoooooo damn ik leek net een zombie en daar gingen ze me ook belachelijk mee maken tijdens de examenuitreiking toen
noooooquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Pics or it didnt happen.
quote:
quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Pics or it didnt happen.
Ik zou ook agressief worden als ik het met iTunes moest doen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
JONGUHH IK WORT SOOOOOOO AGRESIEV FAN MN AITOENS.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Pics or it didnt happen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |