Soms doe je iets niet omdat het verstandig is, maar omdat het het juiste is.quote:
Het werk van een oorlogsjournalist.quote:
'Tis but the work of a moment.quote:
Livestreamquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:34 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
http://www.deredactie.be/(...)/livestream/1.504457 alleen n doet het nu dus hier i.i.g. nog niet
NIEUWSUUR ( reportage jeroen eikeboom ofiest .. )quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:34 schreef -jos- het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als je daar sshots/bewijs van hebt?
Zet z'n hotelkamernummer er ook nog even bijquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:40 schreef yavanna het volgende:
handig
nnmrht Annemarie
by FranckNL
Rudi Vranckx (Belgium tv) just showed live footage of Tahrir square. Mubarak will not succeed in blindfolding the world. #jan25 #egypt
Zeg dat even tegen Moebi.quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:41 schreef KurdKasim het volgende:
Ik vind het ergens wel schandalig dat er geen livebeelden zijn (op de belg na natuurlijk)
Inderdaad. Niet gepast, maar ik moest lachen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:41 schreef horned_reaper het volgende:
Die staats TV!!!!!!!BELACHELIJK!!!
Natuurlijk is dat het probleem, maar voor zoiets zou ik er alles aan doen om beelden uit te zenden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |