Ik snap waarom het nodig is dit te filmen, maar denk je niet dat de redactie @ NOS dit niet serieus overweegt, en rekening houd met de veiligheid (en dit juist dus niet doet)?quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:12 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Tuurlijk joh...
Misschien handig als je ook daadwerkelijk leest wat ik gemailed heb.
voor zover ik weet, heeft niemand van FOK! gemailed. Ik heb op mijn privé adres gemailed. Is iets vanuit mijn persoon, niet FOK!.quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:13 schreef One_of_the_few het volgende:
betrokkenheid en acties zijn echt synpathiek enzo. Maar ik denk dat de VRT of NOS of een journalist niet in zijn overweging verandert als iemand van fok een email stuurt.
maar kudos voor de betrokkenheid.
Misschien niet vanwege Fok, maar wel vanwege het enorme journalistieke belang. Misschien hadden ze zelf nog niet door dat ze wereldwijd de enige waren die nog live beelden hadden van het plein.quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:13 schreef One_of_the_few het volgende:
betrokkenheid en acties zijn echt synpathiek enzo. Maar ik denk dat de VRT of NOS of een journalist niet in zijn overweging verandert als iemand van fok een email stuurt.
Hij zal er nog niet op staan. Maar: http://nos.nl/nieuws/live/journaal24/quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:12 schreef Ermanon het volgende:
Welke stream moet ik nu hebben? Nos 24 is het niet volgens mij
Die zou 10 dagen lang live zijn gaan streamen!quote:
quote:Raafatology Raafat-
Mubarak's thugs are getting ready to attack our people in Tahrir with the assist of the Egyptian Police. #Egypt #jan25
1 minute ago
Alle beetjes helpen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:14 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
Ik snap waarom het nodig is dit te filmen, maar denk je niet dat de redactie @ NOS dit niet serieus overweegt, en rekening houd met de veiligheid (en dit juist dus niet doet)?
Snap niet waarom ze je dus gaat overtuigen.
quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:14 schreef BeSimple het volgende:
NOS zou in 1 klap een voorbeeldige staatszender zijn als ze een livestream maken
Mislukte groene revolutie.quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:15 schreef RobertVH het volgende:
Wat doet nuweer een correspondent in Iran bij PW, is dat complot ook weer opgerakeld
Daar hebben ze het in Nieuwsuur over gehad, als ik me niet vergis.quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:14 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Misschien niet vanwege Fok, maar wel vanwege het enorme journalistieke belang. Misschien hadden ze zelf nog niet door dat ze wereldwijd de enige waren die nog live beelden hadden van het plein.
herhaling nieuwsuur nu op journaal24quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:15 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Die zou 10 dagen lang live zijn gaan streamen!
Tamer Hosny was tijdens de protesten hier in Nederland een concert aan het geven en heeft een award ontvangen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:12 schreef Axia het volgende:
Wat ik me net ook afvraag. Ik ken geen bekende Egyptische mensen (artiesten of zo), maar doen die niets? Zeg maar zoals Bono langs ging bij Bush?
Of zeg ik nu iets raars?![]()
Ik snap dat.quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:15 schreef marcodej het volgende:
[..]
Om de wensen van wat Fokkertjes in te willigen? Blijkbaar kan het niet anders hadden ze het al gedaan, net als AJE en CNN.
nee, Rudi zei dat hij één der weinigen was.quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:15 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Daar hebben ze het in Nieuwsuur over gehad, als ik me niet vergis.
Denk jij dat wij het enige forum op de wereld zijn die streams willen?quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:15 schreef marcodej het volgende:
[..]
Om de wensen van wat Fokkertjes in te willigen? Blijkbaar kan het niet anders hadden ze het al gedaan, net als AJE en CNN.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |