Na 4 uur? Maar AJE had soms toch ook wat live-achtigs?quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:06 schreef RobertVH het volgende:
[..]
Na 4 uur eindelijk live beelden, van een belg bij nieuwsuur,voor de rest niks, nada, etc...
miss nóg beter idee:Pquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:03 schreef RobertVH het volgende:
[..]
Zou het ongepast zijn om anders het Nos gebouw te bezetten vannacht om daar de stream te kijken
De echte fokhelden zouden natuurlijk gewoon blijven filmen tussen de thugs.quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:06 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
Faaljournalisten, die mensen riskeren hun leven! Wat een onzin-opmerking.
ach, grapje moet kunnenquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:06 schreef marcodej het volgende:
[..]
Katie Couric een falerd noemen.
Sowieso, Fokkers die journalisten die onder moeilijke omstandigheden hun werk hebben gedaan falerds noemen.
ooh het Marriot, daar hebben ze een lekker zwembad met sauna, stoomhut en jacuzzie dat 24 uur/dag open isquote:
Op AJE was daarna een Journalist aan de telefoon die zei dat het immer rustig was op Tahrir. Vooralsnog niets dus.quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:07 schreef Bartholomaeus het volgende:
Toch even terug. Las @ twitter dat de thugs komen. Wat gebeurd er?
de neuk... Is dit bewust?quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:09 schreef marcodej het volgende:
Alleen GPD, EenVandaag en Brandpunt zouden nog in het Hilton zitten (of gezeten hebben nu)
Spreek je onderdanen dan effe toe.quote:
quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:07 schreef RvLaak het volgende:
[..]
k doe een voorstel @ NOS om iets te streamen
Heb trouwens al reactie terug gehad & daar weer op gereageerd:
[..] hahha cewl .. maar waar blijft die stream dan ? dat NOS em op hun stream gooid
Van de Nederlandse journalisten bedoel ik.quote:
belg leeft nog, ben in conclaaf met de NOS... Probeer ze te overtuigen om te gaan streamenquote:
quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:10 schreef RvLaak het volgende:
[..]
belg leeft nog, ben in conclaaf met de NOS... Probeer ze te overtuigen om te gaan streamen
Inclusief link naar dit topic, dus iedereen netjes blijven voor onze gasten
quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:10 schreef tass het volgende:
Rein, geef het emailadres eens van die Jan van Loenen. Kunnen we hem massaal gaan mailen dat ze live moeten streamen de hele nacht!
Anders ga ik zo naar bed
quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:10 schreef Badeend1 het volgende:
Ik heb antwoord van de nieuwsuur redactie:
Jan.van.Loenen@Nieuwsuur.nl
We doen ons best, en Rudy ook.
dank voor de suggestie,
jan van loenen
Van: xxxxx
Verzonden: donderdag 3 februari 2011 23:02
Aan: Jan van Loenen
Onderwerp:
Geachte heer van Loenen,
Is er een mogelijkheid dat u het beeld van uw Belgische collega Rudi Vrancx live streamt?
Vriendelijke groet,
xxx
GPD wordt atm geëvacueerd.quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:09 schreef marcodej het volgende:
Alleen GPD, EenVandaag en Brandpunt zouden nog in het Hilton zitten (of gezeten hebben nu)
Sta je ook in voor zijn veiligheid?quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:10 schreef RvLaak het volgende:
[..]
belg leeft nog, ben in conclaaf met de NOS... Probeer ze te overtuigen om te gaan streamen
Inclusief link naar dit topic, dus iedereen netjes blijven voor onze gasten
Laat anders één iemand het woord doen (RvLaak?), aan een mailbom hebben ze ook niks.quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:10 schreef tass het volgende:
Rein, geef het emailadres eens van die Jan van Loenen. Kunnen we hem massaal gaan mailen dat ze live moeten streamen de hele nacht!
Anders ga ik zo naar bed
Netjes dat ze ook daadwerkelijk terug mailen!quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:10 schreef Badeend1 het volgende:
Ik heb antwoord van de nieuwsuur redactie:
Jan.van.Loenen@Nieuwsuur.nl
We doen ons best, en Rudy ook.
dank voor de suggestie,
jan van loenen
Van: xxxxx
Verzonden: donderdag 3 februari 2011 23:02
Aan: Jan van Loenen
Onderwerp:
Geachte heer van Loenen,
Is er een mogelijkheid dat u het beeld van uw Belgische collega Rudi Vrancx live streamt?
Vriendelijke groet,
xxx
Denk dat belgie ook niet live gaat streamen nu. Gordijnen enz. moesten dicht.quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:10 schreef tass het volgende:
Anders ga ik zo naar bed
Dat is allang achterhaald. Hij zit bij z'n vader.quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:11 schreef Muridae het volgende:
LOL...men moet gewoon gaan demonstreren in London.
Misschien zit Mubarak verscholen in het huis van z'n zoon.
Check die twee van de securtiy service...
http://maps.google.nl/map(...)p=12,259.08,,1,-3.22
Tuurlijk joh...quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:11 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
Sta je ook in voor zijn veiligheid?
Er is momenteel geen stream.quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:12 schreef Ermanon het volgende:
Welke stream moet ik nu hebben? Nos 24 is het niet volgens mij
Geen idee. Ik weet dat P&W een stream heeft, maar wat de link is, geen ideequote:Op donderdag 3 februari 2011 23:12 schreef Ermanon het volgende:
Welke stream moet ik nu hebben? Nos 24 is het niet volgens mij
vandaar mijn censuur op de mail.quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
Online gooien van die mails is niet heel netjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |