SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In aflevering 5 zien we Art alweer vraag 11 beantwoorden. Dat vind ik dan zorgelijkerquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:39 schreef Jor_Dii het volgende:
In aflevering 1 zien we:
Hannah vraag 2 beantwoorden > afl 2 er uit
Horace vraag 3 beantwoorden > afl 3 er uit
Jan vraag 5 beantwoorden > afl 5 er uit
Karin vraag 10 beantwoorden
Patrick vraag 20 beantwoorden (Wie is de Mol?)
In aflevering 2 zien we:
Art vraag 11 beantwoorden
Anna vraag 8 beantwoorden
Pepijn vraag 7 beantwoorden
Volgorde van afvallen zou dan zijn: Hannah, Horace, Myrianna, Jan, Niemand, Pepijn, Anna, Soundos???, Karin (verliezer?), Art (winnaar?), Patrick (Mol?)
Het werd hem in de uitzending ook gevraagd door de andere kandidaten. Toen zei hij dat hij alleen bij groepsopdrachten iets had binnengehaald.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:47 schreef Fireblast het volgende:
Iedereen roept wel dat Art de mol niet kan zijn omdat het too obvious is, maar weet iemand of hij ergens geld heeft verdiend?
Hij molt namelijk wel echt extreem veel, meer dan nodig is om zichzelf verdacht te maken.
Ik kon het niet laten, sorry...quote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:41 schreef Rainesz het volgende:
Even wat high res dan maar?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:04 schreef SwiffMeister het volgende:
[..]
Ik kon het niet laten, sorry...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Misschien wat vergezocht (maar ik vond zijn houding zo raar), maar beschermt de mol zijn ogen hier voor het licht (waar hij als mol niet aan gewend is?)quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:11 schreef gebruikersnaam het volgende:
dan doe ik het zelf wel
[ afbeelding ]
Tunnelvisie is een bitch.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:02 schreef texelonia het volgende:
Ja zo ga ik juíst denken dat Art wel de mol is, als Jan zo openlijk verkondigt op Art te zitten waardoor iedereen denkt dat Art het dus niet kan zijn
De ultieme cover up natuurlijk...
Jan zei op de radio alleen niet letterlijk dat hij vol op Art zat.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:02 schreef texelonia het volgende:
Ja zo ga ik juíst denken dat Art wel de mol is, als Jan zo openlijk verkondigt op Art te zitten waardoor iedereen denkt dat Art het dus niet kan zijn
De ultieme cover up natuurlijk...
Ik snap ook wel dat hij vlak voordat moment duidelijk in beeld een T-shirt aanhad met daarop 'I love my wife'. Zal z'n vrouw allemaal wel niet leuk vinden dat hij zo duidelijk met Anna optrektquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:20 schreef Karstman het volgende:
[..]
Ik snap dat ie met z'n arm voor z'n ogen zit, als je te lang naar Anna in dat jurkje kijkt kan je je onmogelijk beheersen.
Ik roep al vanaf het begin dat Art het níet is, dus tunnelvisie is het nietquote:
Ah, ik ben het overigens met je eens.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:10 schreef texelonia het volgende:
[..]
Ik roep al vanaf het begin dat Art het níet is, dus tunnelvisie is het niet
Ik denk Pepijn.
Of iedereen heeft de vragen beantwoord met Art als mol en Jan was de langzaamste. Dat kan theoretisch natuurlijk ook.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:51 schreef golfer het volgende:
Jan was net op Radio 2.
Jan, de afvaller van gisteren van WIDM zat helemaal op Art als mol en ligt er dus uit.
Ergo: Art is niet de mol.
Blijven voor mij Patrick en Karin over als potentiële mollen.
Ja. de hint was: "eerst vragen"quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:55 schreef DaMart het volgende:
Was er ook nog een hint van de mol op de radio?
De mol zou nooit een opdracht niet meedoen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:05 schreef tochweerhenk het volgende:
Ik snap niet, Soundos heeft niet meegedaan met die koeien opdracht. Daar heeft ze dus toch veel gemist. als 5 vragen nou al over die opdracht gaan, zou ze die fout moeten hebben. En omdat ze er niet uit ging, is ze de mol.
Waarom niet?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:06 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
De mol zou nooit een opdracht niet meedoen.
Zou natuurlijk wel een tactiek kunnen zijn om niet verdacht te worden.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:06 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
De mol zou nooit een opdracht niet meedoen.
Als zij het is, vind ik haar echt heel laf. Ze had van tevoren lessen kunnen nemen of zo.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:10 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Zou natuurlijk wel een tactiek kunnen zijn om niet verdacht te worden.
Daarnaast zie ik het Karin ook niet zijn....vorige week, ondanks haar hoogtevrees ging ze over dat touw heen. Ze had net zo goed onderweg op kunnen geven of iets dergelijks.
Pepijn of Patrick blijven over voor mij
Als je van tevoren weet dat het een hele moeilijke opdracht is, waarmee waarschijnlijk toch maar heel weinig wordt verdiend (zoals deze dus), kan overslaan best imo.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:09 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Dat zou gewoon veel te laf zijn voor een mol. En ze kan niks saboteren.
Art vroeg aan Jan bij het fotospel of hij doormocht. Ook vroeg Patrick eerst aan Art of ze zouden mollen voordat hij het deed. Vooral die laatste makes some sense.quote:
Myrianna. En die is al naar huis.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:49 schreef Mishu het volgende:
Bij de roodshow op de radio was een tip: rooksignalen. Wie veroorzaakt in aflv. 4 in de busrace de meeste rook?
Patrick vroeg aan Art of ie kon mollen.quote:
Ja klopt maar het was dus voor de mol de uitgelezen mogelijkheid om jezelf uit de picture te plaatsen door de bus te slopen, vooral omdat de andere bus toen ook al stuk was dus dan heb je nog een redelijk excuus ook.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:21 schreef Gramulanion het volgende:
De bus mollen is een anti-molactie.
Het was zijn eerste 'trouwdag'. Lief!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:08 schreef Mishu het volgende:
[..]
Ik snap ook wel dat hij vlak voordat moment duidelijk in beeld een T-shirt aanhad met daarop 'I love my wife'. Zal z'n vrouw allemaal wel niet leuk vinden dat hij zo duidelijk met Anna optrekt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |