SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pedicabo ego vos et irrumabo.
quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:01 schreef trolololo het volgende:
Wat pik je de TT van mijn uurtje
De vorige TT ging over jouw uurtje omdat Sharr faaldeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:01 schreef trolololo het volgende:
Wat pik je de TT van mijn uurtje
Ik ook van jou.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh
quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:01 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Ik ook van jou.Ja maar niet uit China.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pedicabo ego vos et irrumabo.
Dinsdag dag?quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:02 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
Ik zou zo graag DubstepDonderdag draaien, maar donderdag zit al vol
Is het ookquote:
van hoe laat tot hoe laat, want als je prime wilt, moet je daar eerst door de crew voor gevraagd worden...quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:02 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
Ik zou zo graag DubstepDonderdag draaien, maar donderdag zit al vol
Nee ik moet ook nog effe oefenen met draaien hoor, maar t was zo'n impulsideequote:Op donderdag 3 februari 2011 21:03 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
van hoe laat tot hoe laat, want als je prime wilt, moet je daar eerst door de crew voor gevraagd worden...
maar, hoe laat van hoe laat zou je dan willenquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:04 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
[..]
Nee ik moet ook nog effe oefenen met draaien hoor, maar t was zo'n impulsidee
Tussen 22 en 23 meerquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:04 schreef _Fanta het volgende:
dag webhawk, bedankt voor de toffe shift!
Welke pls?quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:05 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Tussen 22 en 23 meerMaar tot die tijd zoek ik een link naar de .pls!
de .pls van de stream? http://onzinradio.nl/tuneinquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:05 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Tussen 22 en 23 meerMaar tot die tijd zoek ik een link naar de .pls!
Wat is de .pls?quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Welke pls?
Bovenste link in de OP?
Die ja, Al gevonden inmiddelsquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Welke pls?
Bovenste link in de OP?
Donderdag van 20:00 tot 21:00 lijkt mij een fijne tijd, maar ik pm je nog wel daar overquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:04 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
maar, hoe laat van hoe laat zou je dan willen
Uhm pm dan naar mij of koelkast of pirania!!quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:06 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
[..]
Donderdag van 20:00 tot 21:00 lijkt mij een fijne tijd, maar ik pm je nog wel daar over
Die tijd is dus prime en dan moet je dus huppel pmen of koelkast, normaliter zit er niemand in dat slot, dit was WebHawk prime time invalradioquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:06 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
[..]
Donderdag van 20:00 tot 21:00 lijkt mij een fijne tijd, maar ik pm je nog wel daar over
Ja even de titel veranderenquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:07 schreef sharr het volgende:
Wow ik hoorde heel even dat van 'op dit moment is er geen dj verbonden'
Sigur Rosquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:08 schreef Zokunen het volgende:
Ik moet nog even gaan kijken of ik er genoeg muziek voor heb, maar binnenkort wil ik een keer een buitenlands avonduurtje doen. Enkel buitenlandse muziek (en dus ook niet Nederlands of Engels gezongen).
Die op zeker en il divoquote:
belgisch?quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:08 schreef Zokunen het volgende:
Ik moet nog even gaan kijken of ik er genoeg muziek voor heb, maar binnenkort wil ik een keer een buitenlands avonduurtje doen. Enkel buitenlandse muziek (en dus ook niet Nederlands of Engels gezongen).
Limburgs?quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:08 schreef Zokunen het volgende:
Gooi maar opquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:09 schreef _Fanta het volgende:
wil dr iemand nog een gehakballtje? krijg zo'n bak van halve kilo nie op
Ik draai ook met regelmaat, alleen heb ik in mijn eerste week héél veel extra shows gedaan. In mijn tweede en derde week heb ik minder maar wel zeker 2 of 3 uur per week gedraaid. Liefst krijg ik een vast plekje ergens op de maandagavond. Bijvoorkeur 2 uren met daar 1 uur iemand anders tussen zoals nu.quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:07 schreef Huppelmuts het volgende:
WH ben je van plan nu weer vaker (met regelmaat dus) te draaien?
Je bent er nu tochquote:
We gaan het in overleg gooien!quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:10 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Ik draai ook met regelmaat, alleen heb ik in mijn eerste week héél veel extra shows gedaan. In mijn tweede en derde week heb ik minder maar wel zeker 2 of 3 uur per week gedraaid. Liefst krijg ik een vast plekje ergens op de maandagavond. Bijvoorkeur 2 uren met daar 1 uur iemand anders tussen zoals nu.
Je gaat kijken wat je voor hem kan doen?quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
We gaan het in overleg gooien!
Je hoort het nog!!
Het overleg?quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
We gaan het in overleg gooien!
Je hoort het nog!!
Nee!!quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:13 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Je gaat kijken wat je voor hem kan doen?
Lol ik puberde met keiharde gabberquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:15 schreef _Fanta het volgende:
rammstein was in mn pubertijd wel 1 van mn favoriete bands, naast nightwish, within temptation enzo
ow, okquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee!!
Ik gooi het in overleg.
WH zat op zich wel op prime.
Als het enige troost is ik ben op zich als een malle voor jou aan het lobbyen alleen die tics![]()
ik groep 7/8 van basischool luisterde ik vooral naar Thunderdomequote:Op donderdag 3 februari 2011 21:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lol ik puberde met keiharde gabber
SAMquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:17 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
Draait iedereen hier met virtual DJ of is er een beter alternatief?
ik ga over een tijdje met Edcast draaienquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:17 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
Draait iedereen hier met virtual DJ of is er een beter alternatief?
Oh tof!!quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:16 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ow, okje bent een schat
In ieder geval voor over 2 weken heb ik een prime show nodig, want ik heb nu genoeg inzendingen binnen om de radio onzin contest te laten voltrekken
jij, of ikquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh tof!!
Even koelkast en pierenjan pmen dan!
quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:18 schreef Dromenvangertje het volgende:
beetje laat enzo, maar webhawk, wtf ;p
[ afbeelding ]
wat heb jij voor een sletterige msn naamquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:18 schreef Dromenvangertje het volgende:
[ afbeelding ]
Deze mag je zelf doen.quote:
Jaquote:
o wacht dat was jij niequote:Op donderdag 3 februari 2011 21:19 schreef _Fanta het volgende:
[..]
wat heb jij voor een sletterige msn naam
Lol trololololo is de dj nu hoorquote:
Dan kan ik net zo goed die mp3s doorsturen naar WH danquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Deze mag je zelf doen.
Ik zou pier pmen. Die doet de planning stiekem. Koelkast en ik zijn voornamelijk van het slots vullen.
Kan je skypen? Misschien een idee om bijvoorbeeld WH erbij te betrekken op de skype. Ik denk dat je tics dan ook heel wat minder worden.
Nee het is JOUW show, JOUW idee.quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:21 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dan kan ik net zo goed die mp3s doorsturen naar WH danen ja ik kan skypen, dat hele belverhaal is door skype begonnen
Welke klas zit je?quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:21 schreef gewoonfaye het volgende:
Dit is de eerste keer dat ik ONZ Radio luister, maar ik ben fan!
Wiskunde is zowaar dragelijk
Goed weggekrast doos, msn@webhawk.nlquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:18 schreef Dromenvangertje het volgende:
[ afbeelding ]
Goed bezig jijquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:23 schreef Ezechielk het volgende:
Radio Onzin luisteren van de auto is zowaar een groot succes gebleken.
daaromquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee het is JOUW show, JOUW idee.
Ik probeer alleen maar mee te denken schat. Je hoeft ook niet de hele uitzending te skypen. Al kan dat wel zoals bijv de show van koelkast en rock van de week.
quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:23 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Goed weggekrast doos, msn@webhawk.nl
VWO 5, WISKUNDE Bquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:24 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
vwo 5, en wiskunde a
om te huilen...
wiskunde aquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:24 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
vwo 5, en wiskunde a
om te huilen...
Top ik wil wel luisteraar zijn dan en je tips geven.quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:24 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
daaromik doe het liever zelf, maar sowieso neem ik op zondag ergens de teststream bezet om Edcast te testen enzo, neem ik dat deel meteen op en test ik even of er verbetering in zit als ik dingen verander (koptelefoon op/af ed)
primaquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Top ik wil wel luisteraar zijn dan en je tips geven.
Differentiëren?quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:24 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
vwo 5, en wiskunde a
om te huilen...
Van spangas?quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:28 schreef gewoonfaye het volgende:
IK HEET FAYE (FEEEEEEE)
Nu doe ik pas huillie huiliie
quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:28 schreef _Fanta het volgende:
van dit liedje krijg je toch gwoon zin om lekker pul bier in te schenke
Stijn de Vries.quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:28 schreef trolololo het volgende:
[..]
Ja maar dan mijn achternaam nog
Dan is er iets fout gegaanquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:28 schreef dan13lv het volgende:
[..]
vwo 4 wisk B, maar ik hoor in gymnasium 6![]()
oke, met jou heb ik wel meedelijden.quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:25 schreef trolololo het volgende:
[..]
VWO 5, WISKUNDE B
OM TE KRIJSEN![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Duits klinkt gewoon best gayquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:30 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
oke, met jou heb ik wel meedelijden.
OT; ik zou nog eens iets met duitsland krijgen van deze muziek.
1x blijven zitten om scheiding ouders, daarna in de 3de v/h gymnasium weer blijven zitten dus naar vwo 4, cijfers zijn gemiddeld boven de 8quote:
jupos, voor those who started onz radio als het ware... of het in stand hielden... En pierenjan/koelkast hebben ook zo'n tag, alleen hun tag ding is te vol, dus is die niet gegeven.quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:30 schreef Spaghettivreter het volgende:
Zijn die tagjes van ONZ Radio nieuw btw?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |