quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:07 schreef DE_krumpel het volgende:
gewoon neuken met condoom en verder bek houden.
onterechte klacht dus
mvg redaktie libelle
Nee zij moet gewoon de pil slikken. Condooms zijn kutquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:07 schreef DE_krumpel het volgende:
onterechte klacht dus
quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:07 schreef DE_krumpel het volgende:
onterechte klacht dus
Ik moest hardop lachenquote:
condooms zijn kut?quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:08 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Nee zij moet gewoon de pil slikken. Condooms zijn kut
Terechte klacht
kut condoom?!?!?!?quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:08 schreef DE_krumpel het volgende:
[..]
condooms zijn kut?
ik dacht toch serieus dat ze om een piemol moesten en niet om een kut...
ik hoop voor je dat die computer in de keuken staatquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:08 schreef DE_krumpel het volgende:
[..]
condooms zijn kut?
Bitchfightquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:09 schreef tarantism het volgende:
[..]
ik hoop voor je dat die computer in de keuken staat
Niet bij biologie opgelet zeker? Je hebt ook zoiets als een vrouwedingcondoom En verder ga ik natuurlijk geen rubbertjes gebruiken en zo mijn plezier verpesten :Squote:Op donderdag 3 februari 2011 20:08 schreef DE_krumpel het volgende:
[..]
condooms zijn kut?
Ja als je alleen met kampmensen omgaat wel.quote:![]()
Op donderdag 3 februari 2011 20:09 schreef DE_krumpel het volgende:
trouwens na 5 weken als seks hebben zonder condoom XD krijg je geen kinderen van maar soa's
Vrouwencondooms heb je ook.quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:08 schreef DE_krumpel het volgende:
[..]
condooms zijn kut?
je hebt mijn post niert gelezen ? :Squote:Op donderdag 3 februari 2011 20:10 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Niet bij biologie opgelet zeker? Je hebt ook zoiets als een vrouwedingcondoom En verder ga ik natuurlijk geen rubbertjes gebruiken en zo mijn plezier verpesten :S
Stoyaquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:10 schreef Zwitsalletje het volgende:
Hey Tinos85, wie is eigenlijk dat geile wijf van je avatar?
Ik wil gewoon nog geen kinderen uit principe.quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:11 schreef jeloen het volgende:
[..]
je hebt mijn post niert gelezen ? :S
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze reply is uitsluitend bestemd voor geadresseerde(n). Dit bericht kan informatie bevatten die vertrouwelijk is. Indien u niet de geadresseerde bent, wordt u er hierbij op gewezen dat u geen recht hebt kennis te nemen van deze reply.
blijkbaar zijn jullie kampers, jij zit te zeiken dat je geen kinderen wil moet je maar een condoom gebruiken.quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:10 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Niet bij biologie opgelet zeker? Je hebt ook zoiets als een vrouwedingcondoom En verder ga ik natuurlijk geen rubbertjes gebruiken en zo mijn plezier verpesten :S
[..]
Ja als je alleen met kampmensen omgaat wel.
quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:13 schreef EINZ het volgende:
Je weet toch dat de morning after pil niet 1 pil is, he TS?
Derhalve hoax.Wel dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
dus neem je een vrouwencondoom sukkelquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:12 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Ik wil gewoon nog geen kinderen uit principe.
Of je geeft die chick gewoon niet je telefoonnummer en je zorgt ervoor dat ze niet weet waar je woont.quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:15 schreef jeloen het volgende:
[..]
dus neem je een vrouwencondoom sukkel
Hou het simpel: neuken met pil en/of vrouwencondoom, anders helemaal niet.quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:14 schreef DE_krumpel het volgende:
binnen 5 weken al het bed induiken XD welke soa heb je nu?
Maar als jij dat zegt klopt het nietquote:
kralingenquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:16 schreef o.us het volgende:
Waar woont die bitch in Roffa, TS? Ook in Alexander?
Klopt, het is een crème die je op de tepels van twee tieten moet uitsmeren.quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:13 schreef EINZ het volgende:
Je weet toch dat de morning after pil niet 1 pil is, he TS?
quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:17 schreef EINZ het volgende:
[..]
ze liggen bij die apotheek nu nog in een deuk
vrouwencondooms met haakjes zijn leukquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:17 schreef wip_kip het volgende:
[..]
Hou het simpel: neuken met pil en/of vrouwencondoom, anders helemaal niet.
(of heb jij er dan meer last van dan haar?)
Ach, mocht ze zwanger willen raken van een debiel lopen er daar genoeg nerdjes op Woudestein rond. Goede actie van je MAP.quote:
Je zegt dit uit ervaring? Waarom zou die pil niet werken dan? Lijkt me sterk dat door een licht ontbijtje de werking drastisch afneemt.quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:17 schreef Sakura het volgende:
Tsja, ga vast maar sparen voor alimenatie, als ze toch zwanger raakt en het kind wil houden zit jij de komende 18 jaar of zo vast aan alimentatie.
Of je hebt mazzel en bent binnen een jaar dood aan een SOA, dan hoef je geen alimentatie meer te betalen.
nee dat houdt je 5 weken vol als je een relatie hebtquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:16 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Of je geeft die chick gewoon niet je telefoonnummer en je zorgt ervoor dat ze niet weet waar je woont.
Op internet zijn er vast wel een paar te vinden in een andere uitvoering (leuk verjaardagscadeautjequote:Op donderdag 3 februari 2011 20:18 schreef DE_krumpel het volgende:
vrouwencondooms met haakjes zijn leuk
in afrika zijn ze de trendquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:20 schreef wip_kip het volgende:
[..]
Op internet zijn er vast wel een paar te vinden in een andere uitvoering (leuk verjaardagscadeautje)
quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:11 schreef afcajos het volgende:
Falconpunch na 5 maanden zwangerschap
We spreken van de noodpil en niet van de morning-afterpil, omdat die benaming misleidend is. Het gaat niet om 1, maar om 2 pillen, en je hebt 72 uur (=3 dagen) de tijd om die in te nemen.quote:
Pas na 5 weken batsen in een relatie. Wat een geduldquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:19 schreef jeloen het volgende:
[..]
nee dat houdt je 5 weken vol als je een relatie hebt![]()
http://www.deonlinedrogis(...)fterpil-p-13712.htmlquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:21 schreef EINZ het volgende:
[..]
We spreken van de noodpil en niet van de morning-afterpil, omdat die benaming misleidend is. Het gaat niet om 1, maar om 2 pillen, en je hebt 72 uur (=3 dagen) de tijd om die in te nemen.
www.noodpil.nl
ik bedoel niet je adres geven slimmerikquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:22 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Pas na 5 weken batsen in een relatie. Wat een geduld
Het is toch geen pil waar je op datzelfde moment ziek van wordtquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:22 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
Dan heb je haar dus geen MAP gegeven. Daar zou ze nml ziek van worden
Dan kan je dr net zo goed een flesje phosporal geven.quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:22 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
Dan heb je haar dus geen MAP gegeven. Daar zou ze nml ziek van worden
Ja, dat is een set ja, niet een enkele pilquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:22 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
http://www.deonlinedrogis(...)fterpil-p-13712.html
Misschien heeft ze dat wel, ik ben gewoon gaan werken vandaag en zij ook. Verder nog een kleine tip: lees eens wat beter.quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:26 schreef EINZ het volgende:
[..]
Ja, dat is een set ja, niet een enkele pil![]()
En in Belgie zijn ze de helft goedkoper
No way dat die meid daar geen bijwerkingen van heeft ondervonden. Dikke vette hoax dus
quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:23 schreef jeloen het volgende:
[..]
ik bedoel niet je adres geven slimmerik
wat is daar mis mee?quote:
huh wat, jij was toch maagd?quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:07 schreef DE_krumpel het volgende:
onterechte klacht dus
Dat is zo ja. In een relatie moet ze maar gewoon de pil slikken vind ik.quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:32 schreef jeloen het volgende:
[..]
wat is daar mis mee?
maar ik bedoel dat het niet echt makkelijk is om een relatie te hebben en je adres niet te geven
Hoeveel ervaring heb je er mee ?quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:23 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Het is toch geen pil waar je op datzelfde moment ziek van wordt.
Kneusquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:33 schreef 9611Niels het volgende:
IK WIL DAT JE DE VADER VAN MIJN KIND BENT
bullshitquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:50 schreef KevinMalone het volgende:
Wat een slechte troll, trouwens de goede MAP's zijn alleen te halen op doktersrecept.
bullshit, de kans dat je zwanger wordt hangt van het tijdstip af van inname. als je hem week later neemt, dan is de kans dat ie werkt bijzonder kleinquote:Tevens is er 2% kans dat het sowieso niet helpt.
Ik weet niet wat je bullshit noemt, maar je moeder kan er meer over vertellen zij hoort bij die 2%. Heeft ze nu nog nachtmerries over.quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:17 schreef donald_dick het volgende:
[..]
bullshit
[..]
bullshit, de kans dat je zwanger wordt hangt van het tijdstip af van inname. als je hem week later neemt, dan is de kans dat ie werkt bijzonder klein
Mooie comeback, dwaasquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:19 schreef KevinMalone het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je bullshit noemt, maar je moeder kan er meer over vertellen zei hoort bij die 2%. Heeft ze nu nog nachtmerries over.
En jij praat mij na omdat?quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:20 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Mooie comeback, dwaas. Dat je moeder niet wilde slikken heeft ze waarschijnlijk haar hele leven spijt van.
Verklaart een hoopquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:52 schreef DE_krumpel het volgende:
[..]
alsnog neuken met condoom en verder bek houden
quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:23 schreef PsychoTheRapist het volgende:
Je kan haar ook in haar buik slaan.
Wat praat je nou poep. De enige rede waarom je het weet is omdat je moeder alsnog abortus met een klerehanger wilde plegen. Helaas faalde je moeder daarin en daarom heb jij een Intelligentie Quotiënt van een strontvlieg...quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:19 schreef KevinMalone het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je bullshit noemt, maar je moeder kan er meer over vertellen zij hoort bij die 2%. Heeft ze nu nog nachtmerries over.
In 1 à 2 % van de gevallen werkt de morning-after pil niet. Heb je de morning-afterpil geslikt, maar blijft je menstruatie uit, doe dan voor de zekerheid een zwangerschapstest. Ga er dus niet als vanzelf vanuit dat als je de morning-afterpil hebt geslikt je niet zwanger bent: het middel kan falen. Hoe langer je hebt gewacht met slikken, hoe groter die kans is.quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:32 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Wat praat je nou poep. De enige rede waarom je het weet is omdat je moeder alsnog abortus met een klerehanger wilde plegen. Helaas faalde je moeder daarin en daarom heb jij een Intelligentie Quotiënt van een strontvlieg...
Of bij de volgende neukpartij een kapotje om je piemeltje doen, nog goedkoper dan een notaris ook.quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:07 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Volgende keer even een contract opstellen bij de notaris.
Dat kan een hoop ellende besparen in de toekomst.
Dudequote:
Ik ken iemand die na zijn sterilisatie een tweeling heeft gekregenquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:37 schreef KevinMalone het volgende:
[..]
In 1 à 2 % van de gevallen werkt de morning-after pil niet. Heb je de morning-afterpil geslikt, maar blijft je menstruatie uit, doe dan voor de zekerheid een zwangerschapstest. Ga er dus niet als vanzelf vanuit dat als je de morning-afterpil hebt geslikt je niet zwanger bent: het middel kan falen. Hoe langer je hebt gewacht met slikken, hoe groter die kans is.
Poten aan elkaar houden werkt nog beter!quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:53 schreef Mishu het volgende:
Sowieso, een meisje kan ook zeggen dat ze de pil slikt en het eigenlijk niet doen. Jongens zijn soms zo naïef *slaat zichzelf op voorhoofd*. Zonder vaste relatie dus gewoon een condoom. Scheelt mij ook weer zwangerschapstress, MAP's (ongezonde klote dingen) en SOA-testen (die jongens zelf nooit willen doen).
michelle?quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:53 schreef Mishu het volgende:
Sowieso, een meisje kan ook zeggen dat ze de pil slikt en het eigenlijk niet doen. Jongens zijn soms zo naïef *slaat zichzelf op voorhoofd*. Zonder vaste relatie dus gewoon een condoom. Scheelt mij ook weer zwangerschapstress, MAP's (ongezonde klote dingen) en SOA-testen (die jongens zelf nooit willen doen).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |