in afrika zijn ze de trendquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:20 schreef wip_kip het volgende:
[..]
Op internet zijn er vast wel een paar te vinden in een andere uitvoering (leuk verjaardagscadeautje)
quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:11 schreef afcajos het volgende:
Falconpunch na 5 maanden zwangerschap
We spreken van de noodpil en niet van de morning-afterpil, omdat die benaming misleidend is. Het gaat niet om 1, maar om 2 pillen, en je hebt 72 uur (=3 dagen) de tijd om die in te nemen.quote:
Pas na 5 weken batsen in een relatie. Wat een geduldquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:19 schreef jeloen het volgende:
[..]
nee dat houdt je 5 weken vol als je een relatie hebt![]()
http://www.deonlinedrogis(...)fterpil-p-13712.htmlquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:21 schreef EINZ het volgende:
[..]
We spreken van de noodpil en niet van de morning-afterpil, omdat die benaming misleidend is. Het gaat niet om 1, maar om 2 pillen, en je hebt 72 uur (=3 dagen) de tijd om die in te nemen.
www.noodpil.nl
ik bedoel niet je adres geven slimmerikquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:22 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Pas na 5 weken batsen in een relatie. Wat een geduld
Het is toch geen pil waar je op datzelfde moment ziek van wordtquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:22 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
Dan heb je haar dus geen MAP gegeven. Daar zou ze nml ziek van worden
Dan kan je dr net zo goed een flesje phosporal geven.quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:22 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
Dan heb je haar dus geen MAP gegeven. Daar zou ze nml ziek van worden
Ja, dat is een set ja, niet een enkele pilquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:22 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
http://www.deonlinedrogis(...)fterpil-p-13712.html
Misschien heeft ze dat wel, ik ben gewoon gaan werken vandaag en zij ook. Verder nog een kleine tip: lees eens wat beter.quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:26 schreef EINZ het volgende:
[..]
Ja, dat is een set ja, niet een enkele pil![]()
En in Belgie zijn ze de helft goedkoper
No way dat die meid daar geen bijwerkingen van heeft ondervonden. Dikke vette hoax dus
quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:23 schreef jeloen het volgende:
[..]
ik bedoel niet je adres geven slimmerik
wat is daar mis mee?quote:
huh wat, jij was toch maagd?quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:07 schreef DE_krumpel het volgende:
gewoon neuken met condoom en verder bek houden.
onterechte klacht dus
Dat is zo ja. In een relatie moet ze maar gewoon de pil slikken vind ik.quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:32 schreef jeloen het volgende:
[..]
wat is daar mis mee?
maar ik bedoel dat het niet echt makkelijk is om een relatie te hebben en je adres niet te geven
Hoeveel ervaring heb je er mee ?quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:23 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Het is toch geen pil waar je op datzelfde moment ziek van wordt.
Kneusquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:33 schreef 9611Niels het volgende:
IK WIL DAT JE DE VADER VAN MIJN KIND BENT
bullshitquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:50 schreef KevinMalone het volgende:
Wat een slechte troll, trouwens de goede MAP's zijn alleen te halen op doktersrecept.
bullshit, de kans dat je zwanger wordt hangt van het tijdstip af van inname. als je hem week later neemt, dan is de kans dat ie werkt bijzonder kleinquote:Tevens is er 2% kans dat het sowieso niet helpt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |