Nee hoor. Ik sta ook niet bovenaan deze maand en vandaag ook al weer niet.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:26 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Er is maar 1 ding waar je niet mee bovenaan staat, en dat is met het topic dat het snelste vol was.
Dat zijn steeds momentopnames, en geen totalen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:35 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik sta ook niet bovenaan deze maand en vandaag ook al weer niet.
je hebt honger?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:06 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Heul netjes.
Dat zou ik ook zeggen. Wie schuift het hier nou af?
.
hoeft niet hoorquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:18 schreef elby1988 het volgende:
Ik moet eens meer gaan posten om ervoor te zorgen dat ik wat hoger sta
wat Koek al zei.. totalenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:35 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik sta ook niet bovenaan deze maand en vandaag ook al weer niet.
ja 1 wedstrijd daarna, maar ik heb een coach met zwak of slecht leiderschap dus ik weet niet of ik na die ene wedstrijd al weer voldoende heb om weer een normaal middenveld te halen..quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:02 schreef IPeePie het volgende:
@MrMoon Kan je piccen de wedstrijd(en) erna?
dank.. ik zat er zelf ook aan te denken, maar twijfel vandaar dat ik mijn hulplijnen wilde gebruikenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:13 schreef Drassss het volgende:
Als ik het zo bekijk zou je het middenveld gewoon moeten hebben en met 1 sterke kant zou je door zijn verdediging moeten komen. Pot 2 is een botje dus die pic je, zodat je voor pot 3 een nog sterke ts hebt.
1. Normaal
2. pic
3. normaal
Zo zou ik het doen?
Altijd piccen tegen een botje, al gaat het maar om 0,05 meer teamgeest de volgende wedstrijdquote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:16 schreef IPeePie het volgende:
@MrMoon, dan zou ik inderdaad:
1. Normaal
2. pic
3. normaal
Al betwijfel ik of die pic veel nut zal hebben met een slecht leiderschap coach, mja, het is toch maar tegen een bot.
precies alle beetjes helpenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:18 schreef Drassss het volgende:
[..]
Altijd piccen tegen een botje, al gaat het maar om 0,05 meer teamgeest de volgende wedstrijd
Hij staat nu op 1.572.000 ... Morgenmiddag gaat hij eruit.. Hoop op meerquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:08 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
2M ga je niet redden. Eerder 1,5M gezien zijn leeftijd qua dagen.
Dat zijn de totalen van een maand.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:41 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat zijn steeds momentopnames, en geen totalen.
Je durft de totalen waar Koek het over heeft niet te laten zien?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:05 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat zijn de totalen van een maand.![]()
[ afbeelding ]
Daar ging het toch niet over? Hij zei dat ik op 1 na overal boven aan sta. Ik zei op 2 na. Thats all.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:08 schreef MrMoon het volgende:
[..]
Je durft de totalen waar Koek het over heeft niet te laten zien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |