Ik vind t prima. Hij is bij mij nu ook basis speler dus ik moet idd een goede vervamger voor hem terug kopen. Ik wil m ook nu al op de tl zetten voor je hoor. Hij is vorige week gestegen in verdedigen en nu in passen dus in principe een goed moment voor de verkoop.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:14 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ja Pascal zou nu in de basis kunnen staan, zeker met die spec is het echt een topper voor mijn team straksOver een week of 5/6 ga ik hem ook nog verdedigen training geven dus dan is hij 1 van de betere verdedigers in mijn selectie.
Edit: Zullen we afspreken dat ik hem voor zijn 20ste terug koop, zodat je er genoeg geld voor krijgt om je team te versterkenZijn we beide tevreden!
Zou je hem dan vanavond rond 8/9u erop kunnen gooien?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:27 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik vind t prima. Hij is bij mij nu ook basis speler dus ik moet idd een goede vervamger voor hem terug kopen. Ik wil m ook nu al op de tl zetten voor je hoor. Hij is vorige week gestegen in verdedigen en nu in passen dus in principe een goed moment voor de verkoop.
Dat zou kunnen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:28 schreef Drassss het volgende:
[..]
Zou je hem dan vanavond rond 8/9u erop kunnen gooien?
Ik had wel wat meer verwacht..... Daar koop ik nooit een jongere trainie met uitmuntend verdedigen voor.quote:Mediaangemiddelde prijs 612 500 ¤
Gemiddelde prijs 611 700 ¤
Ja, ik zat ook al te kijken hoeveel hoe ongeveer waard zou zijn.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:30 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat zou kunnen.![]()
.
Zn tv wel heel erg ruk trouwens.
[..]
Ik had wel wat meer verwacht..... Daar koop ik nooit een jongere trainie met uitmuntend verdedigen voor.
Prima dan zet ik m er nog niet op vanavond. Ik was van plan om mn counter niveau omhoog te krikken dus dat komt wel goed.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:32 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ja, ik zat ook al te kijken hoeveel hoe ongeveer waard zou zijn.
Als je hem nog 1 passing erbij traint is hij ongeveer 800k waard volgende de tv... Misschien is dat een optie? Ik heb geen idee hoelang je nog passen traint dus het is maar een voorstel.
Gekocht voor 249000quote:Gerd Weijnen [playerid=262199056]
21 jaar en 50 dagen, volgende verjaardag: 07-04-2011
Nationaliteit: Netherlands
Eigenaar: Filleadh Mor (sinds 25-10-2009 (7/40), 4s 2w 5d)
Total Skill Index (TSI): 39 340
Loon: 14 110 ¤/week 225 760 ¤/ seizoen
Waarschuwingen: 2
Fysiek: fit
Conditie: uitstekend
Keepen: Rampzalig
Positiespel: Bovennatuurlijk
Passen: zwak
Vleugelspel: zwak
Verdedigen: matig
Scoren: zwak
Spelhervatting: rampzalig
lekkerquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:54 schreef GotC het volgende:
Yeah, heule leuke stijgert in m'n team:
[..]
Gekocht voor 249000Nu vergelijking van ruim in de 3 miljoen. Oh well
Boh boh!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:54 schreef GotC het volgende:
[..]
quote:Userstats van Wurdsje
Totaal aantal posts: 512
Totaal aantal topics geopend: 2
Waar zie je al die statistieken ook alweer?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:16 schreef MrMoon het volgende:
eigenlijk zou ik nu wel in de top 10 van topic openers moeten staan
[..]
http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=8quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:24 schreef vanpers het volgende:
[..]
Waar zie je al die statistieken ook alweer?
De hele OP ziet wel een beetje messed up uit...quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:37 schreef MrMoon het volgende:
[..]
http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=8
link staat ook in de OP onder FOK!Hattrick statistieken
ja er kunnen volgens mij ook wel dingen geschrapt worden..quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:37 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
De hele OP ziet wel een beetje messed up uit...
De bovenste twee helaas nutteloos, de rest toch lekker!quote:Training report
Your trainer Antoni Álvarez has noted the following:
Norat Subirat Training hard and no fooling around with his team-mates helped improve his defending skill from weak to inadequate.
Oliver Lenzenweger Increased his defending skill from wretched to poor.
Benjamin van Soldt His defending proficiency improved from outstanding to brilliant.
Alessandro Lanza His training efforts showed good results as his defending abilities increased from outstanding to brilliant.
Dave Christiaens His defending proficiency improved from formidable to outstanding.
Martin Negulescu All that hard work paid off! His defending skill improved from excellent to formidable.
Dat vroeg ik me dus ook al af.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:45 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ohw ja hoe had ik dat kunnen denken..
3 miljoen voor rampzalig keepen?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:54 schreef GotC het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Idd volgens mij moet Moon maar eens wat vaker topic's openen als hij het zo weet te verprutsen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:37 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
De hele OP ziet wel een beetje messed up uit...
doe ik netjes toch?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:38 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Idd volgens mij moet Moon maar eens wat vaker topic's openen als hij het zo weet te verprutsen.
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:16 schreef MrMoon het volgende:
eigenlijk zou ik nu wel in de top 10 van topic openers moeten staan
[..]
quote:Userstats van Yurzinho
Totaal aantal posts: 684
Totaal aantal topics geopend: 5
Heul netjes.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:59 schreef MrMoon het volgende:
[..]
doe ik netjes toch?
jammer is alleen dat ik enkel het lijstje van topics heb aangepast en de rest heb laten staan, afschuiver
Gewoon zo doen als ikke. 1 nick en dan bijna overal boven aan staan.quote:
quote:5. Konrad Kiryluk
18 years and 104 days, TSI = 11 780
In solid form, solid stamina.
Has disastrous experience and poor leadership abilities.
Keeper: disastrous
Defending: brilliant
Playmaking: weak
Winger: wretched
Passing: passable
Scoring: wretched
Set pieces: wretched
Er is maar 1 ding waar je niet mee bovenaan staat, en dat is met het topic dat het snelste vol was.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:06 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Heul netjes.
Dat zou ik ook zeggen. Wie schuift het hier nou af?
.
[..]
Gewoon zo doen als ikke. 1 nick en dan bijna overal boven aan staan.
Nee hoor. Ik sta ook niet bovenaan deze maand en vandaag ook al weer niet.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:26 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Er is maar 1 ding waar je niet mee bovenaan staat, en dat is met het topic dat het snelste vol was.
Dat zijn steeds momentopnames, en geen totalen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:35 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik sta ook niet bovenaan deze maand en vandaag ook al weer niet.
je hebt honger?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:06 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Heul netjes.
Dat zou ik ook zeggen. Wie schuift het hier nou af?
.
hoeft niet hoorquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:18 schreef elby1988 het volgende:
Ik moet eens meer gaan posten om ervoor te zorgen dat ik wat hoger sta
wat Koek al zei.. totalenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:35 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik sta ook niet bovenaan deze maand en vandaag ook al weer niet.
ja 1 wedstrijd daarna, maar ik heb een coach met zwak of slecht leiderschap dus ik weet niet of ik na die ene wedstrijd al weer voldoende heb om weer een normaal middenveld te halen..quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:02 schreef IPeePie het volgende:
@MrMoon Kan je piccen de wedstrijd(en) erna?
dank.. ik zat er zelf ook aan te denken, maar twijfel vandaar dat ik mijn hulplijnen wilde gebruikenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:13 schreef Drassss het volgende:
Als ik het zo bekijk zou je het middenveld gewoon moeten hebben en met 1 sterke kant zou je door zijn verdediging moeten komen. Pot 2 is een botje dus die pic je, zodat je voor pot 3 een nog sterke ts hebt.
1. Normaal
2. pic
3. normaal
Zo zou ik het doen?
Altijd piccen tegen een botje, al gaat het maar om 0,05 meer teamgeest de volgende wedstrijdquote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:16 schreef IPeePie het volgende:
@MrMoon, dan zou ik inderdaad:
1. Normaal
2. pic
3. normaal
Al betwijfel ik of die pic veel nut zal hebben met een slecht leiderschap coach, mja, het is toch maar tegen een bot.
precies alle beetjes helpenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:18 schreef Drassss het volgende:
[..]
Altijd piccen tegen een botje, al gaat het maar om 0,05 meer teamgeest de volgende wedstrijd
Hij staat nu op 1.572.000 ... Morgenmiddag gaat hij eruit.. Hoop op meerquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:08 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
2M ga je niet redden. Eerder 1,5M gezien zijn leeftijd qua dagen.
Dat zijn de totalen van een maand.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:41 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat zijn steeds momentopnames, en geen totalen.
Je durft de totalen waar Koek het over heeft niet te laten zien?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:05 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat zijn de totalen van een maand.![]()
[ afbeelding ]
Daar ging het toch niet over? Hij zei dat ik op 1 na overal boven aan sta. Ik zei op 2 na. Thats all.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:08 schreef MrMoon het volgende:
[..]
Je durft de totalen waar Koek het over heeft niet te laten zien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |