SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Topic statistieken Klik op de link om te zien welke FOK!kende hattrickers de meeste posts hebben of wat het spamrecord is van de hattrickende FOK!kers. Hattrick op FOK! statistieken
Deze openingspost Als je het topic sluit doordat je reactie 301 hebt geplaatst, word je vriendelijk verzocht een nieuw topic te openen. De OP is dan hier te vinden.
Tevens word je verzocht even je eigen laatste topic post te editen en een linkje te plaatsen naar t nieuwe topic. bvd
[ Bericht 0% gewijzigd door MrMoon op 03-02-2011 19:53:42 ]HT: FC Dinamo Assen (504765)
Zie het ook positief. Zondag kan je WEER bellenquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:00 schreef Flappekz het volgende:
Ja, lachen jullie maar. Een beetje medeleven is best op zn plaats hoor
Om vervolgens weer teleurgesteld te worden. De laatste bruikbare pull speelt sinds 17.0 in mn volwassen team, en gaat hard richting zn 18e verjaardag. Reken maar uit...quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:02 schreef Drassss het volgende:
[..]
Zie het ook positief. Zondag kan je WEER bellen
Ik bel gewoon weer zondagochtend en krijg een 15 jarige topper. Let maar op.quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:06 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Om vervolgens weer teleurgesteld te worden. De laatste bruikbare pull speelt sinds 17.0 in mn volwassen team, en gaat hard richting zn 18e verjaardag. Reken maar uit...
GotC heeft ook al zo veel toppers....quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:11 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik bel gewoon weer zondagochtend en krijg een 15 jarige topper. Let maar op.
Ze belt natuurlijk ook elke zondagochtend?quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:12 schreef Flappekz het volgende:
[..]
GotC heeft ook al zo veel toppers....
Nopequote:Op donderdag 3 februari 2011 20:14 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ze belt natuurlijk ook elke zondagochtend?
Uhu...quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:15 schreef Drassss het volgende:
[..]
Moet je nagaan als ze dat zelfs deed. Dan liepen er nu 3 U20 talenten rond
Uiteraard!quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:19 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ouderwetse filterkoffieapparaten
Ik heb wel een senseo, zo'n mooie RVS....maar die staat inmiddels al maaaaaaaaaanden werkloos bovenop de keukenkastjesquote:
Goede sterke filterkoffie blijft mijn favoriet. Een senseo zal ik nooit zelf aanschaffen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:31 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik heb wel een senseo, zo'n mooie RVS....maar die staat inmiddels al maaaaaaaaaanden werkloos bovenop de keukenkastjes
Ach, vroeger vond ik het handig. Nu ga ik voor lekker ipv handigquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:32 schreef Drassss het volgende:
[..]
Goede sterke filterkoffie blijft mijn favoriet. Een senseo zal ik nooit zelf aanschaffen.
Moet zeggen als student DE oploskoffie ( schaam ) geweldig is/was als je opeens geen koffie meer had of op reis gaat. Wereldspul.quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:33 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ach, vroeger vond ik het handig. Nu ga ik voor lekker ipv handig
Ligt er maar net aan hoe je je standaarden hebt gedefinieerdquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:34 schreef Drassss het volgende:
[..]
Moet zeggen als student DE oploskoffie ( schaam ) geweldig is/was als je opeens geen koffie meer had of op reis gaat. Wereldspul.
Yepquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:40 schreef Drassss het volgende:
Dit zijn van die dagen dat je echt denkt, wat is hattrick toch trage dikke stront
kan niet wachten om morgenochtend na een (hopelijk) goede nachtrust mn training te bekijken..quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:40 schreef Drassss het volgende:
Dit zijn van die dagen dat je echt denkt, wat is hattrick toch trage dikke stront
Dat komt voornamelijk door die nieuwe topic in deze reeks openen knop.quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:54 schreef MrMoon het volgende:
meteen ook de wiki maar even aangepast.. we liepen 13 topics achter..
Als het WK trefbal in Egypte nog bezig is vannacht ga ik de ht-training live volgen denk ik.quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:08 schreef MrMoon het volgende:
[..]
kan niet wachten om morgenochtend na een (hopelijk) goede nachtrust mn training te bekijken..
Die nachtrust vind ik momenteel het belangrijkste. Ik denk dat ik daar zo alvast aan ga beginnenquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:08 schreef MrMoon het volgende:
[..]
kan niet wachten om morgenochtend na een (hopelijk) goede nachtrust mn training te bekijken..
Net na de koffie al kunnen pitten? Knapquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:12 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Die nachtrust vind ik momenteel het belangrijkste. Ik denk dat ik daar zo alvast aan ga beginnen
Ik ben als ambtenaar inmiddels immuun voor die zooiquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:19 schreef Drassss het volgende:
[..]
Net na de koffie al kunnen pitten? Knap
quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:20 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik ben als ambtenaar inmiddels immuun voor die zooi
misschien moeten we er dan van maken, dat ze bij het openen de OP even aanpassen ipv de wiki..quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:12 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat komt voornamelijk door die nieuwe topic in deze reeks openen knop.
Hoi.
WK-trefbal?quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:12 schreef Drassss het volgende:
[..]
Als het WK trefbal in Egypte nog bezig is vannacht ga ik de ht-training live volgen denk ik.
Maar hopen op het beste dan! Zou lekker zijn als het echt de laatste is!quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:39 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Hmm... Terug van hopelijk laatste tentamen 'ever'. Al ben ik nog niet bepaald overtuigd van de goede afloop. Van de 120 man waren er nog zeker 100 bezig toen de 3 uur om waren, m.a.w. was het erg lang/lastig. Zelf ook niet helemaal afgekregen, niettemin bij 90 van de 100 punten in ieder geval wat ingevuld, 55 pt is voldoende. Beetje waardeloos alleen dat de uitslag pas eind februari bekend wordt gemaaktNouja, dan eerst maar snel de scriptie afronden, dat wordt ook wel eens tijd
quote:
Teveel vangstenen, zodat we weer terugkomen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:11 schreef Gijs_ het volgende:
[..]als ze elkaar ook af zouden kunnen gooien was het inmiddels al wat rustiger geweest.
Inmiddels ook met die molotovcocktails?quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:15 schreef Drassss het volgende:
[..]
Teveel vangstenen, zodat we weer terugkomen.
Die laten ze bij het gooien alweer vallen op hun eigen broekquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:18 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Inmiddels ook met die molotovcocktails?
Combinatie Straf- en Bedrijfsrecht. Duurt alleen alles bij elkaar beetje veel te lang door gebrek aan 'wat-wil-ik-na-m'n-studie-gaan-doen' i.c.m. bijbaan/hobby's/sociaal leven. En met die kabinetsplannen in 't vooruitzicht (al geloof ik persoonlijk niet dat die na de zomer al ingevoerd zullen zijn) wordt het financieel nog een stuk aantrekkelijker om de boel toch snel af te ronden en dan op zoek naar 't eckte werkquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:57 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Maar hopen op het beste dan! Zou lekker zijn als het echt de laatste is!Wat studeer je eigenlijk?
prutsersquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:26 schreef Drassss het volgende:
[..]
Die laten ze bij het gooien alweer vallen op hun eigen broek
Ja, mochten die doorgang vinden is afstuderen financieel ook nog eens heel aantrekkelijk. En met dat papiertje kom je ook vast wel aan de bak straksquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:26 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Combinatie Straf- en Bedrijfsrecht. Duurt alleen alles bij elkaar beetje veel te lang door gebrek aan 'wat-wil-ik-na-m'n-studie-gaan-doen' i.c.m. bijbaan/hobby's/sociaal leven. En met die kabinetsplannen in 't vooruitzicht (al geloof ik persoonlijk niet dat die na de zomer al ingevoerd zullen zijn) wordt het financieel nog een stuk aantrekkelijker om de boel toch snel af te ronden en dan op zoek naar 't eckte werk
Sorry maar ik moest ook lachen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:18 schreef Flappekz het volgende:
Ik ben gestraft voor mn ongeduld. Alle 3 mn scouts kwamen weer met nix boeiends....
Tijd voor een scout wissel of locatie wissel? Ik weet dat ze zeggen dat t niet werkt. Ik vraag me all1 nog steeds af waarom het bij mij dan wel werkt.quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:06 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Om vervolgens weer teleurgesteld te worden. De laatste bruikbare pull speelt sinds 17.0 in mn volwassen team, en gaat hard richting zn 18e verjaardag. Reken maar uit...
Geniale gedachte!quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:36 schreef MrMoon het volgende:
[..]
misschien moeten we er dan van maken, dat ze bij het openen de OP even aanpassen ipv de wiki..
Zo lopen meuten over een topic openen en dan nog niet in de top 10 staan...quote:
quote:Userstats van MrMoon
Totaal aantal posts: 5276
Totaal aantal topics geopend: 10
quote:10 Daemon19 - 12
Jij bent ons altijd voor...quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:47 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zo lopen meuten over een topic openen en dan nog niet in de top 10 staan...
Ik ben nog nooit gegaan voor handig. Ik heb nog steeds geen senseo meuk apparaat (oid) in huis en daar ben ik trots op!quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:33 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ach, vroeger vond ik het handig. Nu ga ik voor lekker ipv handig
Ja nu misschien wel ja maar kijk eens naar jou totalen (van deze maand) en vergelijk dat eens met die van mij.quote:
Ik "vrees' alleen dat mijn posts gaan inkakken binnenkortquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:59 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja nu misschien wel ja maar kijk eens naar jou totalen en vergelijk dat eens met die van mij.
Sjips weer staat mn edit niet in je quote.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:00 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik "vrees' alleen dat mijn posts gaan inkakken binnenkort
Ik ga me hopelijk nuttig maken tijdens een stage hoop ik dus dan moet ik al mijn posts op de zondagavond dumpenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:03 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Sjips weer staat mn edit niet in je quote.
Want? Dan heb je geen tijd meer om gezellig te doen oid?
All1 op de zondagavond? Oh man waar maak jij je druk om met jou totalen?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:04 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik ga me hopelijk nuttig maken tijdens een stage hoop ik dus dan moet ik al mijn posts op de zondagavond dumpen
Ook dan.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:07 schreef Drassss het volgende:
Nog wel ja.. hehe ach boeiendddddddddddddddddddddddddddd.
Hmm meer dan een uur en er is niks qua nieuws en geen boeiende tv programma's. Beetje jammer.
Ik de ene dag wel en de andere dag niet. Ik leef echt per dag.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:13 schreef Drassss het volgende:
Normaal pit ik nu ook hoor.. maar morgen doe ik het wat rustiger aan denk ik. Hooguit een uurtje of 2 sporten
quote:
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:27 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
Beetje jammer dat je aan Hans van der Tocht denkt als je tegen mij praat\typed.
.
(Edit : Ik snap m nu pas.)
.
Ik wil niet het gesprek oprakelen dat t in Japan zo veel beter geregeld ed maar ik wil wel even aangeven dat t niet all1 aan de vandalen ed ligt hiero.
http://nos.nl/artikel/216(...)p-spoorovergang.html
Je was goed bezig!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:32 schreef Drassss het volgende:
[..]
, sorry moest even.
Uiteraard overal zijn problemen.. Als het niet vandalen zijn, is het wel de ns, het weer, pech of dat er geen geld is.
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:38 schreef Drassss het volgende:
Gekke dingen zijn dat. Nog nooit 1 in het echt gezien eigenlijk en ik wil graag mijn muis-arm/rsi arm gewoon via een normaal laptop toetsenbord krijgen
Nee die is te duur.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:45 schreef Drassss het volgende:
[ afbeelding ]
Je hebt toch niet zo'n muis he?
als je een beetje had opgelet had je dat gewetenquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:47 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zo lopen meuten over een topic openen en dan nog niet in de top 10 staan...![]()
Je zal er nog iets meer nodig hebben vrind.
Twee stijgerts en...quote:Allard Boender Zag zijn mate van verdedigen toenemen van uitmuntend naar briljant.
Egidius Heering Al het harde trainingswerk was niet tevergeefs! Op verdedigen steeg hij van uitmuntend naar briljant.
Verder qua vorm ook wel oke!quote:Je team heeft 14 720 ¤ gekregen, omdat Manus Delfgauw (188286679), die zijn carrière begon bij jouw team, onlangs is verkocht voor 736 000 ¤.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij heb ik ook een "grapjes" adres opgegeven of een oud adres die nu niet van toepassing is. Ik ben nu al een jaartje of 3/4 supporter en heb er geen last van, dus maak je maar geen zorgenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 09:44 schreef IPeePie het volgende:
@Drassss ik zit nu op school, dus kan helaas de spoiler niet openen. Je ziet het inderdaad nergens, maar ik dacht van, als ik ga betalen voor supporter, kan ik ze net zo goed m'n echte adres laten weten. Ik kan me voorstellen dat dat op een of andere manier van belang zou zijn bij het betalen. Maar aangezien je het niet kan veranderen, is dat vast niet zo.
quote:Laatste trainingsrapport (04-02-2011)
Alleen trainingsrapporten waarin wijzigingen staan zullen hier getoond worden
Félix Goulart : Al het harde trainingswerk was niet tevergeefs! Op passen steeg hij van formidabel naar uitmuntend.
Tygo van den Bosch : Het keiharde werken op de training had resultaat! Hij ging in passen vooruit van zwak naar matig.
Pascal Prent : Zag zijn mate van passen toenemen van slecht naar zwak.
Yohan van den Bosch : Zijn beoordeling op het gebied van passen steeg van slecht naar zwak.
Aad van den Bosch : Het keiharde werken op de training had resultaat! Hij ging in passen vooruit van matig naar redelijk.
Andy Van Den Bosch : Zag zijn mate van passen toenemen van slecht naar zwak.
Wilde je je verdedigers trainen of je aanval? (ok ok en je middenveld maar dat is bij alle 2 de passen trainingen.)quote:Op vrijdag 4 februari 2011 09:54 schreef Drassss het volgende:
PascalIk snap er geen reet van. Korte pass getraind ( 15 man ) en maar 1 popper terwijl ik een stuk of 6 waailappen erin had staan die max slecht passen waren... Volgende week zal ik dan wel een berg poppers krijgen gok ik dan
quote:Korte passes : Centrale middenvelders, vleugelspelers en aanvallers((Alle spelers die daadwerkelijk spelen))
quote:Openingen maken : Verdedigers, centrale middenvelders en vleugelspelers((Alle spelers die daadwerkelijk spelen))
Oh ja, ik vond het al niks voor jou om daar een koei mee te maken.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:02 schreef Drassss het volgende:
Weet ik, daarom heb ik op de woensdag expres 5 B-verdedigers op het middenveld gezet
Ik en opletten?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 08:11 schreef MrMoon het volgende:
[..]
als je een beetje had opgelet had je dat geweten
Ja Pascal zou nu in de basis kunnen staan, zeker met die spec is het echt een topper voor mijn team straksquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:07 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Oh ja, ik vond het al niks voor jou om daar een koei mee te maken.
Pascal gaat interessant worden
[ afbeelding ]
Dank voor je supporterschapquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:22 schreef IPeePie het volgende:
@RealBizkit666 Hi.
Wat zijn trouwens de hattrick namen van andere actieve users hier? Dan kan ik die ook supporten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |