Yepquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:40 schreef Drassss het volgende:
Dit zijn van die dagen dat je echt denkt, wat is hattrick toch trage dikke stront
kan niet wachten om morgenochtend na een (hopelijk) goede nachtrust mn training te bekijken..quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:40 schreef Drassss het volgende:
Dit zijn van die dagen dat je echt denkt, wat is hattrick toch trage dikke stront
Dat komt voornamelijk door die nieuwe topic in deze reeks openen knop.quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:54 schreef MrMoon het volgende:
meteen ook de wiki maar even aangepast.. we liepen 13 topics achter..
Als het WK trefbal in Egypte nog bezig is vannacht ga ik de ht-training live volgen denk ik.quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:08 schreef MrMoon het volgende:
[..]
kan niet wachten om morgenochtend na een (hopelijk) goede nachtrust mn training te bekijken..
Die nachtrust vind ik momenteel het belangrijkste. Ik denk dat ik daar zo alvast aan ga beginnenquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:08 schreef MrMoon het volgende:
[..]
kan niet wachten om morgenochtend na een (hopelijk) goede nachtrust mn training te bekijken..
Net na de koffie al kunnen pitten? Knapquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:12 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Die nachtrust vind ik momenteel het belangrijkste. Ik denk dat ik daar zo alvast aan ga beginnen
Ik ben als ambtenaar inmiddels immuun voor die zooiquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:19 schreef Drassss het volgende:
[..]
Net na de koffie al kunnen pitten? Knap
quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:20 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik ben als ambtenaar inmiddels immuun voor die zooi
misschien moeten we er dan van maken, dat ze bij het openen de OP even aanpassen ipv de wiki..quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:12 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat komt voornamelijk door die nieuwe topic in deze reeks openen knop.
Hoi.
WK-trefbal?quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:12 schreef Drassss het volgende:
[..]
Als het WK trefbal in Egypte nog bezig is vannacht ga ik de ht-training live volgen denk ik.
Maar hopen op het beste dan! Zou lekker zijn als het echt de laatste is!quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:39 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Hmm... Terug van hopelijk laatste tentamen 'ever'. Al ben ik nog niet bepaald overtuigd van de goede afloop. Van de 120 man waren er nog zeker 100 bezig toen de 3 uur om waren, m.a.w. was het erg lang/lastig. Zelf ook niet helemaal afgekregen, niettemin bij 90 van de 100 punten in ieder geval wat ingevuld, 55 pt is voldoende. Beetje waardeloos alleen dat de uitslag pas eind februari bekend wordt gemaaktNouja, dan eerst maar snel de scriptie afronden, dat wordt ook wel eens tijd
quote:
Teveel vangstenen, zodat we weer terugkomen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:11 schreef Gijs_ het volgende:
[..]als ze elkaar ook af zouden kunnen gooien was het inmiddels al wat rustiger geweest.
Inmiddels ook met die molotovcocktails?quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:15 schreef Drassss het volgende:
[..]
Teveel vangstenen, zodat we weer terugkomen.
Die laten ze bij het gooien alweer vallen op hun eigen broekquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:18 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Inmiddels ook met die molotovcocktails?
Combinatie Straf- en Bedrijfsrecht. Duurt alleen alles bij elkaar beetje veel te lang door gebrek aan 'wat-wil-ik-na-m'n-studie-gaan-doen' i.c.m. bijbaan/hobby's/sociaal leven. En met die kabinetsplannen in 't vooruitzicht (al geloof ik persoonlijk niet dat die na de zomer al ingevoerd zullen zijn) wordt het financieel nog een stuk aantrekkelijker om de boel toch snel af te ronden en dan op zoek naar 't eckte werkquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:57 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Maar hopen op het beste dan! Zou lekker zijn als het echt de laatste is!Wat studeer je eigenlijk?
prutsersquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:26 schreef Drassss het volgende:
[..]
Die laten ze bij het gooien alweer vallen op hun eigen broek
Ja, mochten die doorgang vinden is afstuderen financieel ook nog eens heel aantrekkelijk. En met dat papiertje kom je ook vast wel aan de bak straksquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:26 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Combinatie Straf- en Bedrijfsrecht. Duurt alleen alles bij elkaar beetje veel te lang door gebrek aan 'wat-wil-ik-na-m'n-studie-gaan-doen' i.c.m. bijbaan/hobby's/sociaal leven. En met die kabinetsplannen in 't vooruitzicht (al geloof ik persoonlijk niet dat die na de zomer al ingevoerd zullen zijn) wordt het financieel nog een stuk aantrekkelijker om de boel toch snel af te ronden en dan op zoek naar 't eckte werk
Sorry maar ik moest ook lachen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:18 schreef Flappekz het volgende:
Ik ben gestraft voor mn ongeduld. Alle 3 mn scouts kwamen weer met nix boeiends....
Tijd voor een scout wissel of locatie wissel? Ik weet dat ze zeggen dat t niet werkt. Ik vraag me all1 nog steeds af waarom het bij mij dan wel werkt.quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:06 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Om vervolgens weer teleurgesteld te worden. De laatste bruikbare pull speelt sinds 17.0 in mn volwassen team, en gaat hard richting zn 18e verjaardag. Reken maar uit...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |