in de bioscoop leek ze groterquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:35 schreef Pino112 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Komt elke uitzending weer langs in het WIDM-topic
ik denk hello van lionel ritchie in de dixie!quote:
niet te vergeten de geniale jingles van E-Jquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:30 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Toetertijd
Henk
Duitse hotels bellen![]()
Schiffersquote:
hoe krijg je het überhaupt voor elkaar om op de snelweg spook te rijden. Je wordt toch goed gewaarschuwd met die gele borden.quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:07 schreef Sirolf het volgende:
Wat zijn er de afgelopen dagen belachelijk veel spookrijders zeg... Elke dag meerdere lijkt het wel...
Die mensen zullen wel niet logisch meer na kunnen denken heb ik zo'n vermoeden...quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:11 schreef hole1988 het volgende:
[..]
hoe krijg je het überhaupt voor elkaar om op de snelweg spook te rijden. Je wordt toch goed gewaarschuwd met die gele borden.
Draaien bij een tankstation is ook niet moeilijk hoor.quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:11 schreef hole1988 het volgende:
[..]
hoe krijg je het überhaupt voor elkaar om op de snelweg spook te rijden. Je wordt toch goed gewaarschuwd met die gele borden.
Nou....quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:15 schreef justmattie het volgende:
[..]
Draaien bij een tankstation is ook niet moeilijk hoor.
het is niet moeilijk, maar je wordt toch wel goed gewaarschuwd op de snelwegenquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:15 schreef justmattie het volgende:
[..]
Draaien bij een tankstation is ook niet moeilijk hoor.
quote:
Er zijn schijnbaar mensen, die dat over het hoofd zienquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:17 schreef hole1988 het volgende:
[..]
het is niet moeilijk, maar je wordt toch wel goed gewaarschuwd op de snelwegen
[ afbeelding ]
volgens daletquote:
quote:<artist>SAM</artist>
<artist_intro> - </artist_intro>
<title>03'29.4</title>
jaloersquote:
volg het voorbeeld!quote:
Nee hoorquote:
Hoe denk jij dat ik achter mijn pc zit??quote:
quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:25 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee hoor![]()
[..]
Hoe denk jij dat ik achter mijn pc zit??![]()
he schmattiequote:
dat kan toch helemaal niet Brucequote:
DEN BROES!!!quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:30 schreef hole1988 het volgende:
[..]
dat kan toch helemaal niet Bruce
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |