Vooralsnog gaat Kicken 'm vervangen in de ochtend, geen Rick dus. Och, 't is sowieso beter dan Mr. VoiceTrack.quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:19 schreef borisz het volgende:
[..]
Rick v V de ochtend in en ik ben weer vaste luisteraar.
Eindelijk ruimte voor Hans z'n eigen programma.quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:16 schreef borisz het volgende:
[..]
Roberto Kjaerby. Is per direct weg bij Veronica.
Nog meer Queen op de radio.quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Eindelijk ruimte voor Hans z'n eigen programma.
MiddenInDeNachtRick, wat een fucking bazenprogramma was datquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:26 schreef gerbenp het volgende:
Rick van V weer terug op de radio en ik luister weer vast naar veronica in de ochtend, graag van 6 tot 10
Anna.quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:27 schreef 3rdRock het volgende:
en ik kom ook ff een uurtje meedoen. straks weer widm![]()
/care.quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:28 schreef Pino112 het volgende:
[..]
MiddenInDeNachtRick, wat een fucking bazenprogramma was dat![]()
![]()
.
ehm.....jij weet niet wat je wilt he? eerst anna, nu michael...makeup your mind mate!quote:
Hihiquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:31 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ehm.....jij weet niet wat je wilt he? eerst anna, nu michael...makeup your mind mate!
input:quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:31 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hihi
En ik moet voor 20.30 ook nog mijn gedichtenbundel () afmaken, dus dat wordt opschieten
Hieroquote:
http://tumblr.com/xjs1f3dlt0quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:29 schreef Sirolf het volgende:
Toffe mashup dit! Hoe heet het eigenlijk?
Ik moet ze opzoeken, en zeggen waarom ze me aanspreken. Kutschool met hun nutteloze opdrachtenquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:33 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
input:
kijk ze nou eens dartelen
paars groen geel en rood
kom we gaan ze martelen
teletubbies moet dood
graag gedaan!
nee, dan kan ik je niet helpen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:33 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik moet ze opzoeken, en zeggen waarom ze me aanspreken. Kutschool met hun nutteloze opdrachten_
Wombats![]()
tettenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |