Ik had niet anders verwachtquote:
Done!quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:10 schreef themauster het volgende:
Hans die de LAPO niet had? bel de krant!
Ah, hij. Zet dat er dan even bij.quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:16 schreef borisz het volgende:
[..]
Roberto Kjaerby. Is per direct weg bij Veronica.
Ah, dat falende broertje van Frank Dane bedoel je.quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:16 schreef borisz het volgende:
[..]
Rick v V de ochtend in en ik ben weer vaste luisteraar.quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:19 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ah, dat falende broertje van Frank Dane bedoel je.
Verbaas me niks trouwens, was altijd voicetrack en de luistercijfers zakten behoorlijk in.
Vooralsnog gaat Kicken 'm vervangen in de ochtend, geen Rick dus. Och, 't is sowieso beter dan Mr. VoiceTrack.quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:19 schreef borisz het volgende:
[..]
Rick v V de ochtend in en ik ben weer vaste luisteraar.
Eindelijk ruimte voor Hans z'n eigen programma.quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:16 schreef borisz het volgende:
[..]
Nog meer Queen op de radio.quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Eindelijk ruimte voor Hans z'n eigen programma.
MiddenInDeNachtRick, wat een fucking bazenprogramma was datquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:26 schreef gerbenp het volgende:
Rick van V weer terug op de radio en ik luister weer vast naar veronica in de ochtend, graag van 6 tot 10
Anna.quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:27 schreef 3rdRock het volgende:
en ik kom ook ff een uurtje meedoen. straks weer widm![]()
/care.quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:28 schreef Pino112 het volgende:
[..]
MiddenInDeNachtRick, wat een fucking bazenprogramma was dat![]()
![]()
.
ehm.....jij weet niet wat je wilt he? eerst anna, nu michael...makeup your mind mate!quote:
Hihiquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:31 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ehm.....jij weet niet wat je wilt he? eerst anna, nu michael...makeup your mind mate!
input:quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:31 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hihi
En ik moet voor 20.30 ook nog mijn gedichtenbundel () afmaken, dus dat wordt opschieten
Hieroquote:
http://tumblr.com/xjs1f3dlt0quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:29 schreef Sirolf het volgende:
Toffe mashup dit! Hoe heet het eigenlijk?
Ik moet ze opzoeken, en zeggen waarom ze me aanspreken. Kutschool met hun nutteloze opdrachtenquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:33 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
input:
kijk ze nou eens dartelen
paars groen geel en rood
kom we gaan ze martelen
teletubbies moet dood
graag gedaan!
nee, dan kan ik je niet helpen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:33 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik moet ze opzoeken, en zeggen waarom ze me aanspreken. Kutschool met hun nutteloze opdrachten_
Wombats![]()
tettenquote:
in de bioscoop leek ze groterquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:35 schreef Pino112 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Komt elke uitzending weer langs in het WIDM-topic
ik denk hello van lionel ritchie in de dixie!quote:
niet te vergeten de geniale jingles van E-Jquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:30 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Toetertijd
Henk
Duitse hotels bellen![]()
Schiffersquote:
hoe krijg je het überhaupt voor elkaar om op de snelweg spook te rijden. Je wordt toch goed gewaarschuwd met die gele borden.quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:07 schreef Sirolf het volgende:
Wat zijn er de afgelopen dagen belachelijk veel spookrijders zeg... Elke dag meerdere lijkt het wel...
Die mensen zullen wel niet logisch meer na kunnen denken heb ik zo'n vermoeden...quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:11 schreef hole1988 het volgende:
[..]
hoe krijg je het überhaupt voor elkaar om op de snelweg spook te rijden. Je wordt toch goed gewaarschuwd met die gele borden.
Draaien bij een tankstation is ook niet moeilijk hoor.quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:11 schreef hole1988 het volgende:
[..]
hoe krijg je het überhaupt voor elkaar om op de snelweg spook te rijden. Je wordt toch goed gewaarschuwd met die gele borden.
Nou....quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:15 schreef justmattie het volgende:
[..]
Draaien bij een tankstation is ook niet moeilijk hoor.
het is niet moeilijk, maar je wordt toch wel goed gewaarschuwd op de snelwegenquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:15 schreef justmattie het volgende:
[..]
Draaien bij een tankstation is ook niet moeilijk hoor.
quote:
Er zijn schijnbaar mensen, die dat over het hoofd zienquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:17 schreef hole1988 het volgende:
[..]
het is niet moeilijk, maar je wordt toch wel goed gewaarschuwd op de snelwegen
[ afbeelding ]
volgens daletquote:
quote:<artist>SAM</artist>
<artist_intro> - </artist_intro>
<title>03'29.4</title>
jaloersquote:
volg het voorbeeld!quote:
Nee hoorquote:
Hoe denk jij dat ik achter mijn pc zit??quote:
quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:25 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee hoor![]()
[..]
Hoe denk jij dat ik achter mijn pc zit??![]()
he schmattiequote:
dat kan toch helemaal niet Brucequote:
DEN BROES!!!quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:30 schreef hole1988 het volgende:
[..]
dat kan toch helemaal niet Bruce
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |