Ja, dat wist ik doe gelukkig rechtsgeleerdheid.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:52 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Bij fiscaal recht op de UvA ga je in je derde jaar flink rekeken.
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:54 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
[..]
Ja, dat wist ik doe gelukkig rechtsgeleerdheid.
Hij stopt met bedrijfskunde omdat daar teveel wiskunde is, en dan denk je dat hij graag wiskunde wil bij rechten?quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:07 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Je wou toch juist wiskunde in je rechtenstudie?
VU is wat strenger qua lesgeven (aanwezigheids en inleveren) dan de UvA. Wat allemaal redelijk vrijblijvend is. Er studeren (als het goed is) ook iets minder mensen rechten aan de VU dan aan de UvA. Wat de massaliteit weer wat minder maakt.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:22 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
oh,
[..]
Oh,ok dan komt het wel goed, bedrijfskunde lukt me namelijk wel aardig, vindt het alleen niets met gedachte dat het meer en dieper gaat de jaren erop.
Bevalt de studie rechten aan de Uva goed? (beter dan de VU ?)
Ik ben duidelijk niet de enige met leesproblemen vandaagquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:10 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Hij stopt met bedrijfskunde omdat daar teveel wiskunde is, en dan denk je dat hij graag wiskunde wil bij rechten?
Ah ik heb het even herlezen en ik zie nu pas waar ik fout ging, maar goed hij wil dus geen wiskunde, geen fiscaal recht dan maarquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:10 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Hij stopt met bedrijfskunde omdat daar teveel wiskunde is, en dan denk je dat hij graag wiskunde wil bij rechten?
Ik lees je PM ook net. Sorry heb geen idee. Heb het ook niet in mijn casus verwerktquote:Op donderdag 3 maart 2011 14:40 schreef Cortax het volgende:
Iemand hier die weet waar de verwijsplicht van het Hof van Justitie naar het Gerecht is te vinden?
Ohja?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:52 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Bij fiscaal recht op de UvA ga je in je derde jaar flink rekeken.
Dankje, super. Hoef hem morgen pas in te leverenquote:Op donderdag 3 maart 2011 15:14 schreef aaipod het volgende:
O wacht. Het staat in artikel 54 2de alinea van het statuut van het hof van justitie geloof ik!
Weet jij toevallig waar je een definitie van 'wetgevingshandeling' kan vinden. Volgens de werkgroepdocent in art. 290 VWEU, maar daar staat dat niet lijkt me.quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:09 schreef aaipod het volgende:
[..]
Ik lees je PM ook net. Sorry heb geen idee. Heb het ook niet in mijn casus verwerkt
Bij ons heeft een kwart denk ik wel een laptop.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 12:03 schreef MetBas het volgende:
Is het eigenlijk aan te raden een laptop te hebben voor rechten? Ik schrijf vrij slordig, dus een laptop zou op zich wel handig zijn om aantekeningen te nemen (meer structuur). Maar ik zou het wel wat dom vinden als ik daar straks in mijn eentje met zo'n ding zit.
Bij ons klasje hebben we 5 mensen met een laptop. 2 met een notebook 3 met een netbook (waaronder ik).quote:Op zaterdag 5 maart 2011 12:03 schreef MetBas het volgende:
Is het eigenlijk aan te raden een laptop te hebben voor rechten? Ik schrijf vrij slordig, dus een laptop zou op zich wel handig zijn om aantekeningen te nemen (meer structuur). Maar ik zou het wel wat dom vinden als ik daar straks in mijn eentje met zo'n ding zit.
Die Kluwer neem ik toch altijd nog mee, vooral om te arceren en de relevante stukken een beetje in de vingers te krijgen qua plaatsing.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 13:48 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
Bij ons klasje hebben we 5 mensen met een laptop. 2 met een notebook 3 met een netbook (waaronder ik).
Ik vind het erg fijn, ook omdat je zo geen kluwer college bundels hoeft mee te slepen (die iets meer dan een kilo per stuk wegen) en je makkelijk T&C kan raadplegen.
Ik copy paste hem dan gewoon even in m'n document en highlight ik hem even:)quote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:12 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Die Kluwer neem ik toch altijd nog mee, vooral om te arceren en de relevante stukken een beetje in de vingers te krijgen qua plaatsing.
Ik behoorde tot de gelukkige groep waarvan Cappon de antwoorden van het tentamen te vroeg op BB knalde. Iedereen een 8.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:41 schreef dreamzk het volgende:
Heeft iemand die op de UvA zit toevallig samenvatting liggen van Europese Rechtsgeschiedenis? Ik probeer door dat boek te komen maar het lukt me gewoon niet
Maar opstel moet je voor je leren lijkt mij, of hadden jullie de vraagstelling daar ook te horen gehoord?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:46 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik behoorde tot de gelukkige groep waarvan Cappon de antwoorden van het tentamen te vroeg op BB knalde. Iedereen een 8.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |