Ik snap je punt, ben het er ook mee eens, maar je voorbeeld klopt dan weer niet; ik zit er namelijk al vanaf dag 3 of 4 in.quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:24 schreef Driepink het volgende:
[..]
jij bent echt een kneusen ja ik snap nog steeds niet dat iemand die er vanaf het begin al inzit er niet een krijgt, en iemand (zoals webhawk bijvoorbeeld) die wel een servertje enzo had geregeld maar er veel minder lang in zit wel..
maar zoals ik al zei: ik hoef hem niet eens meer, maar het is toch een beetje erkenning wat je krijgt dan..
quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:32 schreef Ragboer het volgende:
Kom we gaan zweven, liefde in de lucht enzo...
Hebben mensen met een tag meer rechten dan?quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:31 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Kan je gelijk onze "bagger" hier uit gaan leggen en zeggen dat het niet vervelend is
quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:31 schreef Dalando het volgende:
[..]
Yvonne, in de FOK! verkiezingen stond idee voor nieuwe subsite... Ik heb een nieuw idee.
DEZEN BOY ZWAAR AAN DE X VRIEEEEEND, KIJKERS WIJDOPEN EN WE GAAN 24 UUR DOOR!!!!quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:29 schreef Ragboer het volgende:
Al dat gezeik van tagjes willen en mod willen worden. Ik hoef dat allemaal niet, ik ben al baas genoeg.
Doen we.quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:32 schreef Ragboer het volgende:
Kom we gaan zweven, liefde in de lucht enzo...
Wel als er de tekst "moderator" staat en die blauw is.quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:32 schreef trolololo het volgende:
[..]
Hebben mensen met een tag meer rechten dan?
Het zijn gewoon veredelde fokkers, niets meer dan jij en ik toch?
excuses daarvoor, maar de meesten die hier lopen te oordelen kwam hooguit pas kijken bij #100zoveelquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:32 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Ik snap je punt, ben het er ook mee eens, maar je voorbeeld klopt dan weer niet; ik zit er namelijk al vanaf dag 3 of 4 in.
Dan ben je helaas wel baas jaquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:33 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Wel als er de tekst "moderator" staat en die blauw is.
had je m'n post gelezen in het vorige topic?quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:33 schreef Driepink het volgende:
[..]
excuses daarvoor, maar de meesten die hier lopen te oordelen kwam hooguit pas kijken bij #100zoveel
omdat jij sinds het begin erbij zit moet jij ook erbij?quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:33 schreef Driepink het volgende:
[..]
excuses daarvoor, maar de meesten die hier lopen te oordelen kwam hooguit pas kijken bij #100zoveel
nee, gemistquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:34 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
had je m'n post gelezen in het vorige topic?
DIE ZITTTTquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
omdat jij sinds het begin erbij zit moet jij ook erbij?
Kom dan hier, kheb nog liggen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:32 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
DEZEN BOY ZWAAR AAN DE X VRIEEEEEND, KIJKERS WIJDOPEN EN WE GAAN 24 UUR DOOR!!!!
wat heeft deze jonge nog liggenquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:35 schreef Dromenvangertje het volgende:
RAGBOER HEEFT NOG LIGGEN JONGENS
Wat liggen?quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:35 schreef Dromenvangertje het volgende:
RAGBOER HEEFT NOG LIGGEN JONGENS
ik was vergeten dat je alles aan jou 24x moet uitleggen voor je het een beetje begint te snappen, zoals met SwJ, maar inderdaad, het is toch een beetje erkenningquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
omdat jij sinds het begin erbij zit moet jij ook erbij?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, een sociaal leven scrobblerquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:35 schreef naatje_1 het volgende:
Crew, was pirania nou al bezig met een last.fm scrobbler?
quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:36 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spel-, taal- en grammaticafouten voorbehouden.
994a040db3f025e25771e045468fc121
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX!!!!quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:36 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
[..]
wat heeft deze jonge nog liggen?
quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:36 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
[..]
wat heeft deze jonge nog liggen?
quote:
quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:32 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
DEZEN BOY ZWAAR AAN DE X VRIEEEEEND, KIJKERS WIJDOPEN EN WE GAAN 24 UUR DOOR!!!!
quote:
Wat?quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:36 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nee, een sociaal leven scrobbler
Maar jij bent ook traag van begrip.quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:36 schreef Driepink het volgende:
[..]
ik was vergeten dat je alles aan jou 24x moet uitleggen voor je het een beetje begint te snappen, zoals met SwJ, maar inderdaad, het is toch een beetje erkenningik had zelfs nog vragenlijstjes gemaakt die uiteindelijk nooit zijn gebruikt
Ja, tuurlijk. Nee, hij heeft momenteel een druk leven buiten de Foks en zijn PC om.quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:37 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Wat?Jij hebt toch ook last.fm?
of wat bedoel je...
Deze meid zit ook aan de X.quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:37 schreef sharr het volgende:
Ga is stoppen met elkaar bashen.
VREEEEEEEEEEEEEDE OP AAAAAAAAAAAAAAAAAAARDE, VREEEEHEEEEEEEEEEEDE OP AAAAAAAAAHAAAAAAAAAAAARDE IN DE MEEEEHEEEEEEEEEEENSE EEEN WELBEHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAGE.
Ofzo.
Ik hoorde niks meer
ow, okquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:38 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk. Nee, hij heeft momenteel een druk leven buiten de Foks en zijn PC om.
Kwam je eruit ?quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:38 schreef SperzieboonToon het volgende:
Ik begon net na te denken over het leven in die stilte
quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:37 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Maar jij bent ook traag van begrip.
je weet dat je op het moment degene verdedigt die jou een kuthumeur heb bezorgd hequote:Op donderdag 3 februari 2011 18:37 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Maar jij bent ook traag van begrip.
Jammer dat ze geen sammies meer hebben ragboerquote:
Zet je PC uit, en stap het leven in broeder!quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:39 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Het komt er op neer dat ik geen leven meer heb
Ik luister alles.quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:38 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
[..]
Vind jij dit ook mooi ?
heeftquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:39 schreef Driepink het volgende:
[..]
je weet dat je op het moment degene verdedigt die jou een kuthumeur heb bezorgd he
en als jij dat vind, dan mag jij dat vinden
Noo man, net een nieuw badass beeldschermquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:39 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Zet je PC uit, en stap het leven in broeder!
Oke grunten is wel een beetje geschreeuw onder een gitarenbeat niks voor mijquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:39 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik luister alles.
Alles.
Zelfs grunten.
Vroeger was alles beter...quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:39 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Jammer dat ze geen sammies meer hebben ragboer
Inderdaad, luisteren kan je ook op je smartphone!quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:39 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Zet je PC uit, en stap het leven in broeder!
Weet ik. Maar jullie hebben daar beide voor gezorgt.quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:39 schreef Driepink het volgende:
[..]
je weet dat je op het moment degene verdedigt die jou een kuthumeur heb bezorgd he
en als jij dat vind, dan mag jij dat vinden
Ik heb geen smartphonequote:Op donderdag 3 februari 2011 18:39 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Inderdaad, luisteren kan je ook op je smartphone!
Kan.quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:39 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
[..]
Oke grunten is wel een beetje geschreeuw onder een gitarenbeat niks voor mij
fout, je had al een kuthumeur voordat ik hierover begon, onmogelijk dat ik de veroorzaker ben danquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:40 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Weet ik. Maar jullie hebben daar beide voor gezorgt.
Is wel leuk als je dan de lyrics opzoekt en dan de zinnen probeert te herkennenquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:39 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
[..]
Oke grunten is wel een beetje geschreeuw onder een gitarenbeat niks voor mij
Wolter Kroesquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:40 schreef trolololo het volgende:
Wat voor muziek willen jullie om 21:00?
Ik dacht dat ik de puntjes in moest vullenquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:41 schreef sharr het volgende:
[..]
Wat loop jij mijn posten te editten Pizzajongen
nee oke, fout gezegt, sorry. Je hebt het erger gemaakt.quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:40 schreef Driepink het volgende:
[..]
fout, je had al een kuthumeur voordat ik hierover begon, onmogelijk dat ik de veroorzaker ben dan
Lekkere muziek, want ik ga daarna lekker zuipen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:40 schreef trolololo het volgende:
Wat voor muziek willen jullie om 21:00?
The spiritquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:42 schreef mc-Piel het volgende:
Boyz, heb d'r iemand nog wat M voor me? Deze mang moet nog zo'n 23.30 uur doorhousen! Ik stop pas als me aussie uit mekaar valt en de blaren op m'n voeten staan omdat de zolen van m'n maxies zijn weggebrand!!!![]()
Inderdaadquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:41 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Is wel leuk als je dan de lyrics opzoekt en dan de zinnen probeert te herkennen![]()
Wat een ambitie voor het hakkenquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:42 schreef mc-Piel het volgende:
Boyz, heb d'r iemand nog wat M voor me? Deze mang moet nog zo'n 23.30 uur doorhousen! Ik stop pas als me aussie uit mekaar valt en de blaren op m'n voeten staan omdat de zolen van m'n maxies zijn weggebrand!!!![]()
nou oke, leuk, als ik met iedereen rekening moet houden schiet het helemaal niet opquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:41 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
nee oke, fout gezegt, sorry. Je hebt het erger gemaakt.
quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:43 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
Chillen chillen chillen in het bubbelbad ..
Ik kom eraan.quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:43 schreef Dromenvangertje het volgende:
ey kom lekker chillen bij mij.
Waaromquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:43 schreef Driepink het volgende:
[..]
nou oke, leuk, als ik met iedereen rekening moet houden schiet het helemaal niet op
maar goed, ik snap nog steeds niet dat degene met tagje er eentje moeten krijgen.. waarom onderscheid maken tussen users, leuk dat ze zoveel hebben gedaan, maar ach waarom zit ik dit ook te vertellen, ik gaat msnen ofzo, want sommige mensen hier zijn nogal strontvervelend
het was een reactie op jou post, dus datquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:44 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Waarom
waarrrooom begin je er nou weer over.
Ik moest tot 10 tellen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:45 schreef Driepink het volgende:
[..]
het was een reactie op jou post, dus dat
Dit klinkt als een soort Surya uit A'dam alleen is Surya nog net iets fijnerquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:45 schreef Monopoly het volgende:
[..]
8-track, dan moet je ze misschien wel kennen
ga je me nou lopen vertellen wat ik moet doen ?quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:45 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik moest tot 10 tellen.
Hou op.
Doe maar gewoon.
quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:42 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Inderdaad
luister eens A day to remember - heartless![]()
Gast laat het nou maar.quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:46 schreef Driepink het volgende:
[..]
ga je me nou lopen vertellen wat ik moet doen ?och gut gut..
A7xquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:46 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Tof nummer... ofzo
Wel beter dan dit trouwens
Dit ook
Godverdomme hou nou op, ik heb hier geen zin meer in, anders komt er een hele bash loading en geloof me, daar heb jij geen zin in.quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:46 schreef Driepink het volgende:
[..]
ga je me nou lopen vertellen wat ik moet doen ?och gut gut..
Kerel, ben je nou echt zo triest ?quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:47 schreef Driepink het volgende:
[..]
neen, gerechtigheid! niemand tags, klaar
Wauw, deze post veranderde mijn levenquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:47 schreef Graseter het volgende:
[..]
A7x
Bleeding Through lijkt op A7x maar dan op steroids.
je gaat je gang maar!quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:47 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Godverdomme hou nou op, ik heb hier geen zin meer in, anders komt er een hele bash loading en geloof me, daar heb jij geen zin in.
Zeer begrijpelijk.quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:47 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Wauw, deze post veranderde mijn leven
plaats dat virus :""""""""")quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:47 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Godverdomme hou nou op, ik heb hier geen zin meer in, anders komt er een hele bash loading en geloof me, daar heb jij geen zin in.
Vreeemd, maar ook deze is lekkerquote:
Fuck je hebt nog gelijk ook! heb 'm verkeerd in m'n pc staan.. moet de 1995 versie hebben!quote:
Iedereen krijgt tags, behalve jij.quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:47 schreef Driepink het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:50 schreef SperzieboonToon het volgende:
Zal ik jullie allemaal even opgeilen?Ik kwam.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja daar moet hij nog aan werkenquote:
als dat zou komen hé, dan werd ik helemaal dolquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:51 schreef SperzieboonToon het volgende:
Een nieuwe big lebowski?![]()
Bron?
Schei eens uit zeg,quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:47 schreef Driepink het volgende:
[..]
Hoe laat? Extra uurtje wil ik welquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:52 schreef dragems het volgende:
wie wil vanavond mijn show overnemen. ben er echt te moe voor en ga voor een extra paar uurtjes rust
Nooo, daar gaat het vragenuurtjequote:Op donderdag 3 februari 2011 18:52 schreef dragems het volgende:
wie wil vanavond mijn show overnemen. ben er echt te moe voor en ga voor een extra paar uurtjes rust
10 tot 11quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:53 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Hoe laat? Extra uurtje wil ik wel![]()
Ik ben nog mild.quote:
Hoi Yvonnequote:
trolling troll is trollingquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:55 schreef trolololo het volgende:
[..]
Ik ben stoned, ik hoor niks...
Hij kan er niet tegen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:55 schreef stevenmac26 het volgende:
is die driepink nog aan het huilen
PM hem een rollade. Leg je later wel uit waarom.quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:55 schreef stevenmac26 het volgende:
is die driepink nog aan het huilen
Je weet schatjequote:Op donderdag 3 februari 2011 18:56 schreef trolololo het volgende:
[..]
Je kent me te goed om me te geloven
Ja.quote:
quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:56 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
PM hem een rollade. Leg je later wel uit waarom.
Ik wacht op een pm van jequote:Op donderdag 3 februari 2011 18:56 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
PM hem een rollade. Leg je later wel uit waarom.
Straks word het net zo groot als in Egyptequote:Op donderdag 3 februari 2011 18:57 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Omdat een klein relletje wel tof is hier. Voor een keer.
de rel van de maand moet voor 5 dagen plaats vinden. anders hebben we geen fantastisch nieuws van Januariquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:57 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Omdat een klein relletje wel tof is hier. Voor een keer.
op school kan je een roos anoniem naar elkaar sturenquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:57 schreef trolololo het volgende:
Wat gaan jullie doen voor Valentijn
Okeequote:Op donderdag 3 februari 2011 18:57 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Hierna gooi ik er nog 1 doorheenDan kan jij
Een iPad kopen voor mijn Valentijn.quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:57 schreef trolololo het volgende:
Wat gaan jullie doen voor Valentijn
Bij ons ookquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
op school kan je een roos anoniem naar elkaar sturen
iPadquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:58 schreef Graseter het volgende:
[..]
Een iPad kopen voor mijn Valentijn.
Hier ook! We gaan met 'n hele groep proberen ze alle 40 naar een autistisch meisje te sturen uit m'n klasquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
op school kan je een roos anoniem naar elkaar sturen
Mag ik je valentijn zijn?quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:58 schreef Graseter het volgende:
[..]
Een iPad kopen voor mijn Valentijn.
Ja met uitleg, want ik heb hem een rollade gepmtquote:
Ik controleer de kaarten die op school verstuurd wordenquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:58 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Hier ook! We gaan met 'n hele groep proberen ze alle 40 naar een autistisch meisje te sturen uit m'n klas.. Ben benieuwd hoeveel er doorkomen!
Wat een geweldige zangkunsten bezit jijquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:59 schreef mc-Piel het volgende:
BABY DON'T HURT ME, NO MORE!!! WOOHOHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOHOOOOOOOOOOOOOOOHOHOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
HOHHOHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
Held!quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:59 schreef trolololo het volgende:
[..]
Ik controleer de kaarten die op school verstuurd worden
Echt een leuke taak![]()
En ook nog dag geoorloofd absent om ze te bezorgen
Cupido is in the roomquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:59 schreef trolololo het volgende:
[..]
Ik controleer de kaarten die op school verstuurd worden
Echt een leuke taak![]()
En ook nog dag geoorloofd absent om ze te bezorgen
Van mijquote:
Baas.quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:59 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja met uitleg, want ik heb hem een rollade gepmt
Ja dat gedeelte komt zo!quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:00 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
[..]
Wat een geweldige zangkunsten bezit jij
the fuck....quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:00 schreef Graseter het volgende:
Steven wat hoor ik, niets proberen bij Driepink.
Zie sig.
ik vond het op je bovenbeen lijkenquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:00 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Baas.
Nou dat is omdat als je een netje bindt om Driepink, het precies een rollade is.![]()
![]()
quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:01 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
Bassie en adriaan 2 eckte bazen
Ik heb me aussie al aan ( en open natuurlijkquote:
En dat moet JIJ zeggenquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:01 schreef Driepink het volgende:
[..]
ik vond het op je bovenbeen lijken![]()
gevaarlijke boiquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:02 schreef Graseter het volgende:
[..]
Hij steekt zo een pen in je oog.
quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:02 schreef sharr het volgende:
[..]
Praat is eens gewoon Nederlands lul
Ik op jouw kleine teen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:01 schreef Driepink het volgende:
[..]
ik vond het op je bovenbeen lijken![]()
geluidquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:02 schreef heloef het volgende:
Kan iemand even bevestigen als er geluid is?
Dank.quote:
Nou dan is het goed.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |