Ik snap je punt, ben het er ook mee eens, maar je voorbeeld klopt dan weer niet; ik zit er namelijk al vanaf dag 3 of 4 in.quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:24 schreef Driepink het volgende:
[..]
jij bent echt een kneusen ja ik snap nog steeds niet dat iemand die er vanaf het begin al inzit er niet een krijgt, en iemand (zoals webhawk bijvoorbeeld) die wel een servertje enzo had geregeld maar er veel minder lang in zit wel..
maar zoals ik al zei: ik hoef hem niet eens meer, maar het is toch een beetje erkenning wat je krijgt dan..
quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:32 schreef Ragboer het volgende:
Kom we gaan zweven, liefde in de lucht enzo...
Hebben mensen met een tag meer rechten dan?quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:31 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Kan je gelijk onze "bagger" hier uit gaan leggen en zeggen dat het niet vervelend is
quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:31 schreef Dalando het volgende:
[..]
Yvonne, in de FOK! verkiezingen stond idee voor nieuwe subsite... Ik heb een nieuw idee.
DEZEN BOY ZWAAR AAN DE X VRIEEEEEND, KIJKERS WIJDOPEN EN WE GAAN 24 UUR DOOR!!!!quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:29 schreef Ragboer het volgende:
Al dat gezeik van tagjes willen en mod willen worden. Ik hoef dat allemaal niet, ik ben al baas genoeg.
Doen we.quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:32 schreef Ragboer het volgende:
Kom we gaan zweven, liefde in de lucht enzo...
Wel als er de tekst "moderator" staat en die blauw is.quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:32 schreef trolololo het volgende:
[..]
Hebben mensen met een tag meer rechten dan?
Het zijn gewoon veredelde fokkers, niets meer dan jij en ik toch?
excuses daarvoor, maar de meesten die hier lopen te oordelen kwam hooguit pas kijken bij #100zoveelquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:32 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Ik snap je punt, ben het er ook mee eens, maar je voorbeeld klopt dan weer niet; ik zit er namelijk al vanaf dag 3 of 4 in.
Dan ben je helaas wel baas jaquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:33 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Wel als er de tekst "moderator" staat en die blauw is.
had je m'n post gelezen in het vorige topic?quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:33 schreef Driepink het volgende:
[..]
excuses daarvoor, maar de meesten die hier lopen te oordelen kwam hooguit pas kijken bij #100zoveel
omdat jij sinds het begin erbij zit moet jij ook erbij?quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:33 schreef Driepink het volgende:
[..]
excuses daarvoor, maar de meesten die hier lopen te oordelen kwam hooguit pas kijken bij #100zoveel
nee, gemistquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:34 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
had je m'n post gelezen in het vorige topic?
DIE ZITTTTquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
omdat jij sinds het begin erbij zit moet jij ook erbij?
Kom dan hier, kheb nog liggen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:32 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
DEZEN BOY ZWAAR AAN DE X VRIEEEEEND, KIJKERS WIJDOPEN EN WE GAAN 24 UUR DOOR!!!!
wat heeft deze jonge nog liggenquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:35 schreef Dromenvangertje het volgende:
RAGBOER HEEFT NOG LIGGEN JONGENS
Wat liggen?quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:35 schreef Dromenvangertje het volgende:
RAGBOER HEEFT NOG LIGGEN JONGENS
ik was vergeten dat je alles aan jou 24x moet uitleggen voor je het een beetje begint te snappen, zoals met SwJ, maar inderdaad, het is toch een beetje erkenningquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
omdat jij sinds het begin erbij zit moet jij ook erbij?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, een sociaal leven scrobblerquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:35 schreef naatje_1 het volgende:
Crew, was pirania nou al bezig met een last.fm scrobbler?
quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:36 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spel-, taal- en grammaticafouten voorbehouden.
994a040db3f025e25771e045468fc121
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX!!!!quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:36 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
[..]
wat heeft deze jonge nog liggen?
quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:36 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
[..]
wat heeft deze jonge nog liggen?
quote:
quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:32 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
DEZEN BOY ZWAAR AAN DE X VRIEEEEEND, KIJKERS WIJDOPEN EN WE GAAN 24 UUR DOOR!!!!
quote:
Wat?quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:36 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nee, een sociaal leven scrobbler
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |