Als ik de statistieken heb wel ja, zal wel even durenquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:04 schreef Sharpdressedman het volgende:
kun je straks ook iets laten zien waar de bezoekers vandaan komen?
okequote:Op donderdag 3 februari 2011 18:03 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Nee.... het is op dit moment redelijk rustig op het plein.
En er zijn ook gewoon geen camera's meer beschikbaar op het plein.
Maar beide partijen lijken al een tijdje een beetje te pauzeren!
Was het maar waar. Alle camera's etc worden in beslag genomen en ze worden het hotel waarvandaan zefilmden uitgegooid door hotel veiligheidspersoneelquote:
Het begint nu langzaam cabaret te worden, wat een gek zegquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:05 schreef clumsy_clown het volgende:
Mubarak is a honest man of his words.
doe ik maar niet, straks klikken mijn neefjes er op en dan komen ze die foto tegenquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:04 schreef Elvislives het volgende:
Iedereen die site ook in z'n facebook e.d. publiceren
Operette.quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:05 schreef RobertVH het volgende:
[..]
Het begint nu langzaam cabaret te worden, wat een gek zeg
Ik hoop het. Ik ga er ook van uit dat hij het prima vindt hoor. Het is meer een kwestie van als.quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:59 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nouja, zolang de site direct offline wordt gehaald als SM aangeeft het er niet mee eens te zijn kan het geen kwaad, denk ik
Mja volgens mij raken kinderen ook steeds meer gewend aan graphic content. Het begon al bij Rotten.com 10 jaar terugquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:05 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
doe ik maar niet, straks klikken mijn neefjes er op en dan komen ze die foto tegen
Na 30 jaar dictatuur?quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:06 schreef horned_reaper het volgende:
"Mubarak is a man of the his word, he is truthful. The reform will happen in the time frame"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |